تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۴۰۳/۰۲/۱۰،ادامه روند اصلاحی نزولی

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۴۰۳/۰۲/۱۰،ادامه روند اصلاحی

چهارمین ماه سال با روند پر نوسان آغاز شد و اکنون با روزهای پر از افت تقریباً به پایان رسیده است. بیت کوین زیر 64000 دلار است. اگرچه ممکن است بیت کوین مایل به رسیدن به پایین ترین سطح جدید باشد، گاوها در حال حاضر آن را در بالای 60750 دلار نسبتاً شناور نگه داشته اند و از ریزش های عمیق تر جلوگیری می کنند. با این حال، انتظار می رود یک شکست قابل توجه در هفته آینده رخ دهد. چه چیزی برای دوج کوین هدف گذاری شده است؟
در بازار ارزهای دیجیتال، به رهبری بیت کوین، فرآیندی در حال گسترش است که باعث می شود بسیاری از سرمایه گذاران احساس ترس و اضطراب کنند. به خصوص پس از رویداد هاوینگ، انتظار افزایش روز به روز در حال کاهش است. با این حال، در این دوره، بسیاری از پروژه‌های memecoin همچنان در صدر بازار قرار دارند که یکی از آنها دوج کوین  است.بر اساس گزارش شرکت تحلیل زنجیره ای Santiment، تعداد کیف پول های غیرخالی دوج کوین طی سه ماه گذشته 13.8 درصد افزایش یافته است. این علیرغم یک روند مسطح اخیر به دنبال افزایش چشمگیر در اوایل سال جاری است.افزایش کیف پول‌های دارای رمزارز نشان‌دهنده فعالیت پایدار کاربران دوج کوین است که جذابیت پایدار ارز دیجیتال نمادین را برجسته می‌کند.افزایش کیف پول‌های فعال همچنین نشان‌دهنده علاقه پایدار به ارز دیجیتال با مضمون سگ است، حتی در شرایطی که بازار مرحله یکپارچه‌سازی را تجربه می‌کند. این نشان می‌دهد که علیرغم عدم اقدام چشمگیر قیمت، جامعه دوج کوین همچنان فعال است و حتی ممکن است در حال گسترش باشد.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در این بازه زمانی، قیمت دوج کوین در ابتدای سال افزایش یافت که تا حدودی ناشی از شور و هیجان سرمایه‌گذاران خرده‌فروش بود و در 28 مارس به اوج 0.229 دلار رسید اما پس از آن اصلاح روند قیمتی آغاز گردید و در زمان نگارش این تحلیل تکنیکال، دوج کوین با یک درصد افزایش در 24 ساعت گذشته به 0.14 دلار رسید که پس از افت دیروز به 0.13 دلار، اندکی بازگشت. همچنین این رمزارز  با ارزش بازار 21.49 میلیارد دلار به عنوان هشتمین ارز دیجیتال بزرگ در رتبه بندی قرار دارد و با نگاهی به آینده، این امکان وجود دارد که دوج کوین تا چند ماه پس از رویداد هاوینگ بیت کوین، یک رالی واقعی نداشته باشد. در آخرین دوره صعودی بازار کریپتو، دوج کوین  افزایش چشمگیری را ثبت کرد که باعث شد در 8 می 2021 به بالاترین قیمت خود یعنی 0.73 دلار دست یابد – تقریباً یک سال پس از هاوینگ  بیت کوین در سال 2020 و اگر این روند دوباره تکرار شود، پیش بینی می شود که تا آوریل 2025،  دوج کوین می تواند رکورد دیگری را ثبت کند.


تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در این تایم فریم، قیمت دوج کوین ممکن است به روند فروش آغاز شده توسط خط روند نزولی و میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA 50 روزه) ادامه دهد. تا زمانی که این ناحیه به عنوان مقاومت غلبه نشود، احتمال بازگشت قابل توجهی در قیمت دوج کوین  بسیار پایین است. علاوه بر این، از آنجایی که بیت کوین در سطوح پایین تر به بسته شدن کندل های نزولی ادامه می دهد، احتمال بازیابی قیمت به سطح 0.13 دلار بسیار بالا خواهد بود

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۴۰۳/۰۲/۱۰،ادامه روند اصلاحی
چهارمین ماه سال با روند پر نوسان آغاز شد و اکنون با روزهای پر از افت تقریباً به پایان رسیده است. بیت کوین زیر 64000 دلار است. اگرچه ممکن است...
3 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید