دانستنی های گیفت کارت

آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟

آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟

چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی می‌گردند. فری فایر یکی از بهترین بازی‌های سبک اکشن است که برای موفقیت در آن باید جم یا الماس‌ داشته باشید.

این بازی یکی از بهترین بازی‌های سبک بتل رویال است که میلیون‌ها گیمر آن را به‌صورت آنلاین انجام می‌دهند؛ در نتیجه موفقیت در آن، برای بازیکنان بسیار مهم و حیاتی است. معمولاً گیمرهای حرفه‌ای از گیفت کارت فری فایر برای خرید الماس و پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده می‌کنند تا خطارتی مانند بن شدن اکانتشان را از بین ببرند.

همانطور که مشخص است، خرید گیفت کارت فری فایر راه بسیار مناسبی برای موفقیت در این بازی است؛ اما گرفتن جم رایگان هم یکی از راه‌هایی است که گیمرها خصوصا آن‌هایی که به تازگی وارد این محیط شده‌اند، از آن استفاده می‌کنند. در واقع گیمرها با خرید جم رایگان فری فایر از ایرانیکارت، می‌توانند الیت پس را با قابلیت‌ها و مهارت‌های بیشتری تجربه کنند. در ادامه بررسی می‌کنیم که چگونه می‌توان فری فایر جم رایگان بگیریم؟

الماس یا جم بازی فری فایر چیست؟

بازی فری فایر به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان شناخته می‌شود که برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. برای موفقیت در این بازی، صعود به مراحل بالاتر و خرید تجهیزات به پول یا همان جم نیاز است که می‌توان آن را با استفاده از خرید گیفت کارت و یا روش‌های رایگان به دست آورد. دریافت جم رایگان فری فایر با روش‌های متفاوتی انجام می‌شود؛ از طریق کد، اپلیکیشن و برنامه‌های هک.

البته که این موضوع می‌تواند خطرات متفاوتی را برای شما به همراه داشته باشد که مهم‌ترین آن، بن شدن اکانت و از دست رفتن تمام وقت و زحمتی است که برای رسیدن به مراحل بالا صرف کرده‌اید.

درواقع، جم فایر، پولی است که درون بازی ارائه شده و امکانات بسیاری مانند فعال کردن لباس‌ها، تجهیزات جنگی، سلاح‌ها و… را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. دلیل اهمیت این جم‌ها این است که تمامی قابلیت‌ها و آیتم‌های ارزشمند نیازمند پرداخت الماس هستند؛ در نتیجه، هرچه جم بیشتری داشته باشید، امکانات بیشتری در اختیار شما قرار گرفته و یک تجربه هیجان انگیز را رقم می‌زنید. اما جم فری فایر به این راحتی‌ها هم به دست نمی‌آید؛ مگر اینکه گیفت کارت این بازی را داشته و به میزان اعتبار آن اکانت خود را شارژ کنید.

جم فری فایر چیست

آموزش دریافت جم رایگان فری فایر تضمینی

آموزش زدن جم رایگان فری فایر، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که گیمرها به آن علاقه شدیدی نشان می‌دهند. هنگامی که بازی فری فایر با 50 بازیکن آغاز می‌شود، برای پیروزی در نبردها به جم‌های زیادی نیاز دارید. برای رسیدن به این هدف راه‌‌های مختلفی وجود دارد که جم رایگان فری فایر ساده‌ترین آن‌ها به شمار می‌آید.

شرکت و استودیوی بازی‌سازی Dots Studio 111 برای اینکه جذابیت این بازی را بیشتر کند، امکان دسترسی به جم‌های بیشتر را فقط با خرید گیفت کارت و یا سایر روش‌های پرداختی فراهم کرده است؛ اما بعد از مدتی روش‌های مختلفی برای گرفتن جم رایگان فری فایر به وجود آمدند. با اینکه انجام این کار، زیاد توصیه نمی‌شود، اما روش زیر یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به این هدف است. با اینحال، پیشنهاد می‌کنیم به خرید و فعال سازی گیفت کارت فری فایر اقدام کنید که احتمال ایجاد هرگونه مشکلی را به حداقل برسانید.

«البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که خرید الماس برای کاربران ایرانی در صورت نداشتن حساب بین‌المللی مقدور نیست؛ درنتیجه برای خرید جم رایگان فری فایر باید از کدها، اپلیکیشن‌ها، برنامه‌های هک و گیفت کارت استفاده کنید.»

۱. استفاده از کد

درست است که استفاده از کد، روش سختی است و برای بسیاری از گیمرها معمول به شمار نمی‌آید؛ اما روشی واقعی و عادلانه است. در این راهکار، کد جم رایگان فری فایر در مکان‌های خاصی ارائه شده‌ و گیمرها باید با تغییر سرور از آن‌ها استفاده کنند. متاسفانه به‌دلیل سختی استفاده از سرور، کاربران مبتدی قادر به انجام این روش نیستند.

۲. استفاده از اپلیکیشن برای گرفتن جم رایگان فری فایر

استفاده از اپلیکیشن‌ها یکی دیگر از روش‌های نحوه گرفتن جم رایگان در فری فایر است؛ البته روند پرداخت طولانی در این روش باعث شده تا افراد زیادی از این راهکار منصرف شوند. تعدادی از اپلیکیشن‌ها برای اینکه بازیکن به جم دست پیدا کند، برای آن حد تعیین می‌کنند و تا زمانی که گیمر آن حد را رد نکند به او الماسی تعلق نمی‌گیرد.

«نکته‌ای که در این روش باید به آن توجه داشته باشید این است که در زمان استفاده از اپلیکیشن باید برنامه‌های مختلفی نصب کنید که ممکن است برخی از آن‌ها امنیت کافی نداشته باشند.»

۳. استفاده از برنامه‌های هک

استفاده از برنامه‌های هک، جم کمتری به گیمرها می‌دهد. به یاد داشته باشید که این روش یکی از خطرناک‌ترین راهکارهای افزایش جم در این بازی است و ریسک بالایی دارد. زیرا در صورت عدم موفقیت در هک، یوزرنیم شما برای همیشه قفل می‌شود و ممکن است برای شما جریمه نیز در پی داشته باشد؛ در نتیجه این روش توصیه نمی‌شود.

۴. سایت رایگان دریافت جم رایگان فری فایر

سایت‌هایی وجود دارند که در مقابل انجام کارهایی مانند عضویت در کانال‌های تلگرامی، دنبال کردن صفحات اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی به شما جم رایگان هدیه می‌دهند. درست است که این کار ساده به نظر می‌رسد اما باز هم استفاده از آن توصیه نمی‌شود؛ زیرا در صورتی که جم فری فایر رایگان شما نامعتبر باشد، ممکن است اکانت شما بن شده و در نهایت دیگر بازگردنده نشود.

سایت رایگان دریافت جم رایگان فری فایر

۵. گرفتن کد گیفت کارت فری فایر رایگان از سایت گارنا

سایت گارنا به عنوان یک سایت جم رایگان فری فایر مطمئن شناخته می‌شود؛ البته این سایت، بازه زمانی دریافت جم رایگان را اعلام می‌کند که برای این منظور، لازم است تا شما پیگیری‌های لازم را انجام دهید. بطورکلی باید نام کاربری خود را در بخش redeem وارد کنید تا جم رایگان به حساب شما واریز شود.

آموزش گرفتن ۱۰۰۰۰ جم رایگان در فری فایر

شما با داشتن 10000 جم رایگان فری فایر تبدیل به یک پرو پلیر خواهید شد؛ برای اینکار:

  • برای بی نهایت کردن جم فری فایر ابتدا وارد تاپ آپ شوید و روی گزینه خرید جم کلیک کرده و خارج شوید.
  • سپس در قسمت کاراکترها، کاراکتر آدام را انتخاب، گان‌های خود را غیر فعال و اسکین‌ها را خالی کنید؛ مانند ابتدای بازی و حتما دنس‌ها در قسمت والت را به حالت غیر فعال درآورید.
  • سپس در بخش استور روی تمامی محصولات کلیک کرده و از بازی logout کنید و مجدد login شوید.

اگر پس از انجام تمامی این مراحل 10000 جم رایگان در فری فایر را دریافت نکردید، مجددا تست کنید.

گیفت کارت رایگان فری فایر! بله یا خیر؟

همانطور که گفتیم، فری فایر یک بازی محبوب در سطح جهان است که گیمرها برای پیروزی در مراحل هیجان انگیز آن به الماس یا جم نیاز دارند؛ در واقع جم، پول درون برنامه‌ای است که امکانات مختلفی مانند فعال کردن لباس‌ها، تجهیزات جنگی، سلاح‌ها و… را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. یکی از راه‌های به‌دست آوردن جم رایگان از طریق کد، اپلیکیشن، برنامه‌های هک، است. البته که با توجه به دردسرهای پیدا کردن کدهای رایگان استفاده نشده و خطرات آن‌ها، بهتر است به جای اتلاف وقت، گیفت کارت‌های موردنیاز خود را به صورتی قانونی از سایت‌های معتبر مانند ایرانیکارت خریداری کنید. 

اگر شما هم تجربه گرفتن جم رایگان از طریق این روش‌ها را دارید با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول
Request for Quote

برای گرفتن جم رایگان در فری فایر می‌توان از کدها، اپلیکیشن‌ها، برنامه‌های هک و گیفت کارت فری فایر رایگان استفاده کنید.

جم فایر پولی است که درون بازی فری فایر ارائه شده و امکانات بسیاری مانند فعال کردن لباس‌ها، تجهیزات جنگی، سلاح‌هاو… را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

ممکن است اکانت شما بن شود و حتی جریمه نقدی را برای شما در پی داشته باشد.

آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
4 از 6 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام من از بازیکنان فری فایر هستم و برای فری فایرم جم میخواستم بپرسم دارین که یا اره یا نه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، خرید جم فری فایر از خدمات ایرانیکارت نمی‌باشد. البته برای گرفتن جم رایگان می‌توانید به روش‌های مختلف مانند شرکت در مسابقات و برنده شدن اقدام کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، شما می‌توانید از طریق مسابقات و رویدادهایی که برگزار می‌شوند، به کدهای جم رایگان دسترسی پیدا کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی،
      می‌توانید با انجام ماموریت‌ها و چالش‌های مختلف در بازی، جم رایگان کسب کنید.
      همچنین با دعوت دوستان به بازی و ثبت‌نام، جم رایگان دریافت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، شما می‌توانید به روش‌های مختلف مانند شرکت در مسابقات و رویدادهای سایت‌های مختلف که در مقاله به آن‌ها اشاره شده است، به عنوان جایزه جم رایگان فری فایر دریافت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای افزایش جم (واحد پولی فری فایر) در بازی فری فایر از تکنیک‌های زیر استفاده کنید:
      1- از گیفت کارت فری فایر استفاده کرده و به تعداد جم‌های خود در بازی بیفزایید.
      2- در مسابقات مختلف این بازی شرکت کنید تا جم رایگان دریافت نمایید.
      3- با تماشای تبلیغات و نصب برنامه‌ها، جم رایگان کسب کنید.
      4-با معرفی بازی به دوستان یا جذب آن‌ها به بازی، به جم رایگان برسید.
      لطفاً توجه داشته باشید که همیشه از منابع رسمی و امن برای خرید جم‌ در بازی استفاده کنید و از وب‌سایت‌ها یا منابع ناشناخته خودداری کنید تا از دست دادن اطلاعات شخصی یا وجود مشکلات امنیتی جلوگیری شود.

      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      برای دریافت الماس در بازی فری فایر، می‌توانید از طریق گیفت کارت فری فایر اقدام کنید. همچنین شما می‌توانید برای افزایش تعداد الماس‌ها امتیازهای خود را در بازی افزایش دهید که با انجام مراحل زیر امکان پذیر است:
      1-با ورود روزانه به بازی و انجام وظایف می‌توانید الماس‌ دریافت کنید. همچنین انجام وظایف و چالش‌ها در بازی به شما الماس‌های اضافی می‌دهد.
      2- شرکت در رویدادها و تمرین‌های ویژه در بازی ممکن است به شما فرصت دهد تا جعبه‌های جایزه دارای الماس‌ به دست آورید.
      3- گاهی اوقات با تماشای تبلیغات در بازی، می‌توانید الماس‌های رایگان دریافت کنید.

      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام من جم رایگان می خوام ومن هیچ وقت جم نداشتم ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      دوست عزیز، برخی از روش‌های گرفتن گیفت کارت و جم رایگان بازی فری فایر در مطلب فوق آورده شده است، در صورتی که موفق به دریافت جم رایگان نشدید، می‌توانید گیفت کارت فری فایر را از ایرنیکارت خریداری نمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...