خرید مستر کارت (Mastercard)

مستر کارت Mastercard یکی از انواع کارت‌های بین‌المللی است که با در دست داشتن آن می‌توانید در سراسر کشورها از خدمات پرداخت آن استفاده کنید. این کارت بین‌المللی در اکثر کشورهای جهان پشتیبانی شده و به وسیله‌ی آن می توانید در سراسر فروشگاه‌های دنیا خرید کنید، در سایت‌های مختلف پرداخت انجام دهید و یا حتی با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز، نسبت به دریافت وجه نقد اقدام کنید. در مجموعه ایرانیکارت انواع مسترکارت‌های فیزیکی و مجازی به فروش می‌رسد.

کارت های فیزیکیکارت های مجازی 

مستر کارت
انجام پرداخت‌های بین المللی
پرداخت در سایت‌های خارجی
امکان برداشت وجه از ATM
تحویل در سریع ترین زمان ممکن
مناسب‌ترین کارمزد

انواع مستر کارت فیزیکی

برای مشاهده جزئیات بیشتر و ثبت سفارش هریک از مستر کارت‌ های فیزیکی روی آن کلیک کنید!

انواع مسترکارت مجازی

برای مشاهده جزئیات بیشتر و ثبت سفارش هریک از مسترکارت‌‌های مجازی روی آن کلیک کنید!

مزایای داشتن مستر کارت

از جمله مزایای خرید انواع مستر کارت مجازی و فیزیکی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

انجام پرداخت‌های بین‌المللی

با مسترکارت به آسانی می توانید تمامی پرداخت‌های بین‌المللی مانند پرداخت هزینه آزمون‌های زبان، خریدهای‌اینترنتی و هرگونه انتقال وجه را انجام دهید.

خرید آنلاین در سایت‌های خارجی

مسترکارت امکان خرید و پرداخت سریع از سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین در سراسر کشورهای دنیا را برای شما فراهم می کند.

برداشت وجه از دستگاه‌های خودپرداز

با در دست داشتن مسترکارت می‌توانید در سفرهای خارجی خود بدون نیاز به همراه داشتن وجه نقد، با استفاده از دستگاه‌های عابربانک پول برداشت کنید.

اگر به دنبال راحت‌ترین روش‌ها برای پرداخت‌های بین‌المللی خود هستید

ویدئوی معرفی ایرانیکارت

پرداخت نا محدود در سراسر دنیا

دریافت انواع ویزا کارت‌های فیزیکی و مجازی بین‌المللی برای پرداخت در تمام فروشگاه‌های دنیا

ویزا کارت ها

گیفت کارت های جهانی

خرید انواع گیفت کارت از بزرگترین کمپانی‌های دنیا با استفاده از خدمات ایرانیکارت

گیفت کارت ها

مستر کارت چیست و چگونه کار می‌کند؟

مسترکارت (Master card) نوعی کارت بین المللی از یک شرکت خدمات مالی آمریکایی چند ملیتی است که دفتر مرکزی آن در نیویورک قرار دارد. با داشتن مسترکارت می‌توانید از تمامی مزایای یک کارت اعتباری برخوردار شوید. از مسترکارت‌ها در اکثر کشورهای جهان پشتیبانی می‌شود و می‌توانید با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز، نسبت به دریافت وجه نقد اقدام کنید.

برای استفاده از مستر کارت، شما ابتدا کارتی را دریافت می‌کنید که شامل اطلاعات مانند شماره کارت، نام، تاریخ انقضاء و کد امنیتی است. سپس می‌توانید از این کارت در پرداخت‌های آنلاین و خریدهای خود استفاده کنید. برای انجام این کار اطلاعات کارت خود را وارد کرده و در صورت معتبر بودن تراکنش تأیید می‌شود و مبلغ مربوطه از حساب شما کسر می‌شود. این سیستم پرداخت از طریق شبکه‌های بانکی بین‌المللی شناخته می‌شود و از روش‌های امنیتی مانند کدهای امنیتی و رمزنگاری برای حفاظت از اطلاعات حساب و تراکنش‌های مالی استفاده می‌کند.

ویژگی‌های مسترکارت معتبر

مستر کارت به عنوان یک شبکه پرداخت الکترونیکی و ارائه دهنده کارت‌های بانکی، ویژگی‌های متعددی دارد. از جمله:

  • امنیت اطلاعات

مستر کارت از تکنولوژی‌ پیشرفته برای حفاظت از اطلاعات حساب و تراکنش‌های مالی استفاده می‌کند.

  • امکان شارژ حساب

برخی از حساب‌های مستر کارت به دارندگان امکان شارژ حساب از طریق بانک‌ و مؤسسات مختلف را فراهم می‌کند.

  • انعطاف پذیری

مستر کارت به دارندگان انعطاف در مدیریت حساب، تراکنش‌ها و کارت‌های مختلف ارائه می‌دهد.

اموزش خرید گام به گام مسترکارت از طریق ایرانیکارت

مسترکارت (Master card) نوعی کارت بین المللی از یک شرکت خدمات مالی آمریکایی است که با داشتن آن می‌توانید از تمامی مزایای یک کارت اعتباری برخوردار شوید. از مسترکارت‌ها در اکثر کشورهای جهان پشتیبانی می‌شود و می‌توانید با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز، نسبت به دریافت وجه نقد اقدام کنید. برای خرید مسترکارت توسط ایرانیکارت کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

  • مرحله اول: ثبت نام در ایرانیکارت

اگر در سایت ایرانیکارت حساب کاربری ندارید ابتدا با انجام مراحل زیر ثبت نام کنید:

1. وارد صفحه رسمی ایرانیکارت شده و روی دکمه آبی رنگ ثبت نام/ورود در بالای سمت چپ صفحه کلیک کنید.

2. روی ساخت حساب کاربری که با رنگ قرمز مشخص شده، کلیک کنید.

3. شماره موبایل خود را وارد کرده و روی ثبت نام در ایرانیکارت کلیک کنید.

4. اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و روی ثبت نام در ایرانیکارت کلیک کنید. به این صورت ثبت نام شما انجام شده و وارد پنل می‌شوید.

 

  • مرحله دوم: ثبت سفارش خرید مسترکارت

1. پس از ورود به پنل در منوی سمت راست روی ویزا، مسترکارت کلیک کرده و سپس روی ویزا، مسترکارت فیزیکی کلیک کنید.

2. در  این قسمت با انواع مستر و ویزاکارت‌های مختلف رو‌به‌رو می‌شوید. یکی از انواع مسترکارت که مورد نظر شما است، انتخاب کنید. به عنوان مثال مسترکارت پرسونال را انتخاب می‌کنیم.

3. اطلاعات خواسته شده شامل کدپستی، آدرس و تصویر پاسپورت را وارد کرده و روی دکمه ثبت سفارش کلیک کنید. در این قسمت می‌توانید جزئیات هزینه پرداخت را نیز مشاهده کنید.

4. قوانین و مقررات سایت ایرانیکارت را مطالعه کرده و با تایید آن‌ها روی ثبت سفارش کلیک کنید.

5. در این صفحه می‌توانید پیش فاکتور خود را مشاهده کنید. اگر کد تخفیف دارید آن را وارد کنید. درگاه بانک را انتخاب کرده، روی درخواست صدور فاکتور (در صورت نیاز) کلیک کرده و  پس از تایید قوانین سایت روی تایید و پرداخت کلیک کنید.

6. با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود و سایر موارد خواسته شده خرید خود را نهایی کنید.

7. برای اطلاع از سفارش خود در منوی سمت راست روی پیگیری سفارشات کلیک کنید.

در صورت بروز هرگونه ایراد، با کارشناسان ایرانیکارت تماس بگیرید.

 

امکانات و کاربرد مستر کارت

بعد از این که آموختید کارت مستر چیست حتما می‌خواهید با مزایا و کاربردهای خرید آن آشنا شوید. مستر کارت ارائه دهنده کارت‌های بانکی است که به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان انجام تراکنش‌های مالی را فراهم می‌کند. همچنین دارای امکانات و کاربردهای متعددی هستند که در جدول زیر خلاصه شده است.

امکانات و کاربرد خرید مسترکارت توضیحات
تراکنش‌های خرید و پرداخت با مستر کارت مستر کارت به دارندگان این امکان را می‌دهند تا به سادگی در فروشگاه‌ها و مکان‌های مختلف خریدها را انجام دهند و از خط اعتباری یا موجودی حساب بانکی خود برای پرداخت استفاده کنند.

 

تراکنش‌های آنلاین می‌توانید به راحتی تراکنش‌های اینترنتی و خدمات آنلاین را به صورت امن انجام دهید. مثل خریدهای آنلاین، پرداخت قبض‌ها، خرید بلیط‌ها و …

 

برداشت نقدی مستر کارت معتبر امکان برداشت نقدی از دستگاه‌های خودپرداز (ATM) در سراسر جهان را فراهم می‌کند.

 

تخفیف‌ها و برنامه‌های ویژه مستر کارت به مشتریان خود تخفیف‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای را ارائه می‌دهد که از آن‌ها در خریدها و مسافرت‌ها بهره‌مند می‌شوند.

 

دسترسی به تاریخچه تراکنش‌ها شما می‌توانید به تاریخچه تراکنش‌ها و مدیریت حساب خود از طریق پنل کاربری آنلاین دسترسی داشته باشند.

 

ارائه انواع کارت‌های خدماتی مستر کارت انواع کارت‌های خدماتی را نیز ارائه می‌دهد. مانند کارت‌های هدیه

 

خدمات امنیتی از تکنولوژی‌های امنیتی پیشرفته برای محافظت از اطلاعات حساب و تراکنش‌های مالی استفاده می‌کند و خدمات امنیتی ارائه می‌دهد.

ارائه خدمات خرید انواع مستر کارت در ایران

از آنجایی که کشور ایران به دلیل تحریم‌های اعمال شده علیه آن امکان استفاده از خدمات مالی و بانکی بسیاری از کشورها را ندارد، بنابراین خرید مستقیم مسترکارت نیز برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نمی‌باشد. به همین دلیل شما می‌توانید با بهره‌گیری از خدمات ایرانیکارت به صورت ایمن و مطمئن به خرید این کارت اعتباری اقدام کنید. مسترکارت‌هایی که از این مجموعه خریداری می‌کنید متصل به حساب بانکی بوده و از نوع دبیت کارت می‌باشند. شما می‌توانید انواع مسترکارت را از طریق ایرانیکارت خریداری کرده و از خدمات آن استفاده کنید. در زمان صدور مسترکات نام شما روی آن حک می‌شود و بسته به نوع کارت قیمت مستر کارت متفاوت است.

تاریخچه شرکت مستر کارت

شرکت مالی مستر کارت در سال ۱۹۶۶ در کالیفرنیا تاسیس شد تا با کارت‌های اعتباری BankAmericard که در آن زمان توسط بانک مرکزی آمریکا صادر می‌شد. در ادامه به صورت کامل به تغییر و تحولات این شرکت پرداخته می‌شود.

تحولات شرکت مستر کارت از گذشته تا کنون

  • تأسیس

افتتاح مستر کارت در سال 1966 به عنوان یک شرکت مالی صورت گرفت. این شرکت توسط بانک‌های مختلف ایالات متحده تأسیس شده بود تا یک سیستم کارتی بین‌المللی برای پرداخت‌های الکترونیکی ایجاد کند.

  • معرفی اولین کارت مستر

در سال 1966، اولین کارت مستر کارت به  Master Charge: The Interbank Card معرفی شد. این کارت به دارندگانش اجازه می‌داد تا به جای استفاده از پول نقد، خریدها و تراکنش‌های مالی خود را با استفاده از کارت انجام دهند.

  • تغییر نام به مستر کارت

در سال 1979، شرکت تصمیم به تغییر نام به مستر کارت گرفت و از آن زمان به عنوان Mastercard شناخته می‌شود.

  • گسترش جهانی

مستر کارت به سرعت به یک شبکه پرداخت بین‌المللی تبدیل شد و خدمات خود را به سطح جهانی گسترش داد. این اقدام باعث ایجاد امکانات پرداخت الکترونیکی در سراسر دنیا شد.

  • نوآوری‌های مستر کارت

در طی سال‌ها به ارائه تکنولوژی‌های نوآورانه مانند تراکنش‌های بی‌سیم، پرداخت‌های آنلاین و امکانات امنیتی پیشرفته پرداخته است. امروزه، مستر کارت یکی از بزرگترین اپراتورهای پرداخت الکترونیکی در جهان است و خدمات خود را به بیش از 210 کشور و ارائه می‌کند. این شرکت به عنوان یکی از پیشوازهای صنعت پرداخت الکترونیکی به شمار می‌آید و نقش مهمی در ایجاد تسهیلات و امکانات پرداخت مدرن و امن برای میلیون‌ها مشتری و تاجر در سراسر جهان دارد.

  • تبلیغات و اسپانسری مستر کارت

شعار تبلیغاتی فعلی مسترکارت بی‌بها یا priceless است. این شعار یعنی چیزهایی وجود دارد که با پول نمی‌توان آن‌ها را خریداری کرد. کمپین بی‌بها امروزه هم برای کارت‌های اعتباری و هم کارت‌های نقدی این شرکت استفاده می‌شود  این شرکت با استفاده از تبلیغات و اسپانسری که در ادامه توضیح داده می‌شود به عنوان یکی از روش‌های ارتقاء برند و تعامل با مشتریان خود بهره می‌برد.

  • مراسم‌های ورزشی

مستر کارت به عنوان یکی از اسپانسرهای معتبر ورزشی جهانی در وقایعی مانند المپیک، جام جهانی فوتبال و مسابقات گلف حضور دارد. این شرکت از این فرصت‌ها بهره می‌برد تا برند خود را به میلیون‌ها تماشاگر و طرفدار ورزش معرفی کند.

  • تبلیغات تلویزیونی

مسترکارت تبلیغات تلویزیونی گسترده‌ای را در سراسر جهان پخش می‌کند. این تبلیغات معمولاً به شکل اتفاقات روزمره و تجاری به نمایش گذاشته می‌شوند و تاثیر بزرگی در ارتقاء شناخت برند در میان مردم دارند.

  • رسانه‌های اجتماعی

در شبکه‌های اجتماعی مختلف نظیر فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام تبلیغات انجام می‌دهد تا با مشتریان جوان و فعال در ارتباط باشد.

  • اسپانسری در مراسم‌های هنری و فرهنگی

این شرکت مالی و بانکی نقش مهمی در اسپانسری رویدادها و مراسم‌های هنری و فرهنگی در سراسر جهان دارد، از جمله جشنواره‌های فیلم، نمایشگاه‌ها و کنسرت‌.

  • کمپین بی‌بها

همانطور که گفته شد شعار تبلیغاتی مسترکارت بی‌بها (priceless)بودن است. به این معنی که برای داشتن برخی از چیزها نمی‌توان بهایی پرداخت کرد. کمپین “بی‌بها” معمولاً در شکل‌های مختلفی مانند تخفیف‌ها، هدایا، نمونه‌های رایگان محصولات، دوره‌های آموزشی رایگان، دسترسی به محتوای آنلاین و… انجام می‌شود. این کمپین‌ معمولاً به مدت محدود ارائه می‌شوند.

شرکت مستر کارت چه خدماتی را ارائه می دهد؟

مستر کارت (Mastercard) یکی از بزرگترین شرکت‌های پرداخت الکترونیکی جهانی است و ارائه دهنده مجموعه گسترده‌ای از خدمات مالی و پرداختی می‌باشد. از جمله خدمات مستر کارت مواردی است که مختصرا به توضیح هر یک پرداخته می‌شود:

  • کارت‌های اعتباری

مستر کارت کارت‌های اعتباری را به همراه تعداد زیادی بانک و موسسه مالی در سراسر جهان صادر می‌کند. این کارت‌ها به دارندگانشان اجازه می‌دهند تا خریدها و تراکنش‌های مالی خود را انجام دهند.

  • کارتهای پیش‌پرداخت (prepaid)

کارت‌های پیش‌پرداخت یا کارت‌های اعتباری توسط مسترکارت نیز ارائه می‌شود. این کارت‌ها به صورت پیش‌پرداخت شارژ می‌شوند و به عنوان یک وسیله پرداخت می‌توان از آن‌ها استفاده نمود.

  • تسهیلات پرداخت‌های بین‌المللی

مستر کارت به مشتریان و تاجران امکان پرداخت‌های بین‌المللی را می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به سادگی تراکنش‌های مالی بین‌المللی خود را انجام دهند.

  • خدمات امنیتی

این شرکت از تکنولوژی‌های امنیتی پیشرفته برای محافظت از اطلاعات حساب و تراکنش‌های مالی استفاده می‌کند و خدمات امنیتی بالایی ارائه می‌دهد.

  • برنامه‌ها و تخفیف‌ها

مستر کارت زراعت بانک ترکیه برنامه‌ها و تخفیف‌های ویژه را به دارندگان کارت‌ها ارائه می‌دهد تا از تخفیف‌های ویژه در خریدها و تراکنش‌های خود بهره‌برند.

چالش های کار کردن با مستر کارت

با این که کار کردن با شرکت مستر کارت و بهره‌بردن از خدمات آن مزیت‌های زیادی به همراه دارد، اما می‌تواند چالش‌هایی نیز داشته باشد. برخی از چالش‌های ممکن در کار با مستر کارت عبارتند از:

  • پرداخت با مستر کارت

شرکت مستر کارت از تراکنش‌ها و خدمات خود هزینه‌هایی را به عنوان کمیسیون و هزینه‌های پرداخت وصول می‌کند. این می‌تواند برای کسب‌وکارها هزینه‌های اضافی ایجاد کند.

  • تغییرات مقرراتی

قوانین و مقررات مربوط به پرداخت‌های الکترونیکی و شبکه‌های پرداخت ممکن است تغییر کنند و کسب‌و‌کارها  باید به‌روز بمانند و تأثیرات تغییرات را در معاملات خود در نظر بگیرند.

  • انتقال پول و تأخیرهای بانکی

باید منتظر تأیید و انتقال پول از بانک‌ها باشید که ممکن است زمان‌بر بوده و در موارد نادری می‌تواند به تأخیر در دریافت پرداخت منجر شود.

خطرات استفاده از مستر کارت در ایران

با وجود این که گرفتن مستر کارت زراعت بانک ترکیه در ایران همراه با مزایا و امکاناتی است اما ممکن است با چالش‌ها و خطراتی نیز همراه باشد. برخی از این خطرات عبارتند از:

  • محدودیت‌های بین‌المللی

به علت تحریم‌ها و محدودیت‌های بین‌المللی، در برخی موارد ممکن است نتوانید مسترکارت خود را برای انجام تراکنش‌ها در خارج از کشور استفاده کنید. همچنین نقد کردن مستر کارت با محدودیت‌هایی رو به رو است که البته می‌توانید به راحتی از طریق ایرانیکارت آن را انجام دهید.

  • نرخ ارز

تغییرات نرخ ارز و ارزش پول ملی می‌تواند تأثیر مستقیمی بر مستر کارت داشته باشد، به این صورت که باعث افزایش هزینه‌های تراکنش‌های خارجی شود.

  • محدودیت‌های دسترسی

در برخی موارد، شما ممکن است به خدمات و امکانات مستر کارت در ایران دسترسی محدودی داشته باشید. برای مثال پرداخت تلفن همراه و دیگر خدمات مرتبط ممکن است محدود باشد.

با این وجود، ممکن است مستر کارت در ایران برای مشتریان امکانات پرداخت الکترونیکی در داخل و خارج از کشور را فراهم کند. برای افزایش امنیت و کاهش خطر، بهتر است همیشه از معاملات امن و معتبر استفاده و از اطلاعات کارت خود محافظت کنید. همچنین، از آخرین مقررات و قوانین مربوط به پرداخت‌های الکترونیکی در کشور آگاه باشید.

انواع مستر کارت

مستر کارت انواع مختلفی از کارت‌ها را ارائه می‌دهد که هر کدام ویژگی‌ و مزایای متفاوتی دارند. برخی از انواع کارت‌های مستر عبارتند از:

مستر کارت فیزیکی

مستر کارت فیزیکی یک کارت پرداخت الکترونیکی فیزیکی است که در اختیار دارندگان خود قرار می‌گیرد. این کارت‌ها معمولاً دارای اطلاعات تماس و حساب بانکی هستند. مسترکارت فیزیکی با خواندن خط مغناطیسی یا تراشه‌های موجود، امکان انجام تراکنش‌های مالی را از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان(POS) و دستگاه‌های خودپرداز (ATM) فراهم می‌کند. اخذ مسترکارت فیزیکی با لوگو و نام تجاری مستر کارت، نام و تصویر دارنده کارت، شماره کارت، تاریخ انقضاء، ویژگی‌های امنیتی همراه است. دارندگان این کارت‌ها می‌توانند با ارائه کارت به فروشگاه‌های مختلف، خریدها و تراکنش‌های مالی خود را انجام دهند.

مسترکارت مجازی

مستر کارت مجازی (Virtual Card) یک نوع کارت پرداخت مجازی است که به صورت آنلاین و بدون وجود یک کارت فیزیکی در اختیار شما  قرار می‌گیرد. این کارت‌ها به منظور انجام تراکنش‌های اینترنتی و معاملات الکترونیکی استفاده می‌شوند.

سوال خود را از ایرانیکارت بپرسید

سوالات متداول کاربران

با خرید مسترکارت دلاری می‌توانید از اکثر سایت‌های بین المللی خرید کنید، در سطح جهانی پرداخت داشته باشید و حتی با داشتن نوع فیزیکی آن از دستگاه‌های ATM پول برداشت کنید.

با اینکه اکثر درگاه‌های پرداخت بین المللی از مستر کارت پشتیبانی می‌کنند اما لازم است قبل از خرید مستر کارت از پذیرندگی کارت در سایت مقصد مورد نظر خود آگاه شوید.

زمان صدور مستر کارت 1 الی ۵ روز کاری می‌باشد.

این کارت‌ها امکان انجام تراکنش‌های مالی در سراسر جهان را به سادگی فراهم می‌کنتد. با مستر کارت معتبر می‌توانید در فروشگاه‌ها، سفرهای خارجی و در دستگاه‌های خودپرداز پرداخت‌ها را انجام دهید. این کارت‌ها دارای امنیت اطلاعات و امکانات مانند تخفیف‌ها و برنامه‌های ویژه هستند که از آن‌ها در خریدها و سفرها بهره‌مند می‌شوید. همچنین، مسترکارت به عنوان یک شبکه پرداخت الکترونیکی بین‌المللی به شما امکان می‌دهد تا به آسانی تراکنش‌های بین‌المللی را انجام دهید.

ایرانیکارت شرکتی پیشتاز در ارائه خدمات ارزی و بین‌المللی است که خرید انواع مسترکارت از جمله خدمات آن می‌باشد.

به دلیل تحریم‌های اعمال شده لازم است که در زمان استفاده از مسترکارت به صورت آنلاین آی پی خود را تغییر دهید. همچنین نمی‌توان از مسترکارت در فروشگاه‌ها و پرداخت‌های حضوری ایران استفاده کرد.

مسترکارت‌ها دارای تاریخ انقضای 2 ساله هستند.

بله با استفاده از خدمات ایرانیکارت می‌توانید بسته به نوع مسترکارت آن را شارژ کنید.

بله شارژ مسترکارت دارای محدودیت است و بسته به نوع کارت فرق می‌کند.

زمان صدور مستر کارت 1 الی ۵ روز کاری می‌باشد.

دریافت مسترکارت فیزیکی از ایرانیکارت 3 تا 10 روزکاری زمان می‌برد.

آیا اطلاعات این صفحه مفید بود ؟
خرید مستر کارت
انواع مستر کارت فیزیکی برای مشاهده جزئیات بیشتر و ثبت سفارش هریک از مستر کارت‌ های فیزیکی روی آن کلیک کنید! انواع مسترکارت مجازی برای مشاهده جزئیات بیشتر و ثبت...
3.33 از 3 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. امکان دریافت ارز خارجی مثل دلار از یوتیوب امکان پذیر هست؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، اگر منظور شما کسب درآمد از یوتیوب است، لازم است نسبت به افتتاح گوگل ادسنس اقدام کرده و درآمد خود را برداشت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام و درود خوبی من چگونه میتوانم ماستر کارت بگیرم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای خرید مسترکارت درخواست خود را در پتل سایت ایرانیکارت ثبت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. با سلام
    اگر بخواهیم حساب بین المللی داشته باشیم و برای دانشگاه و سایتهای خارجی کار کنیم ، برای دریافت حقوق و دستمزد چه کارتی باید بگیریم ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، انواع کارت‌های فیزیکی از زراعت بانک و واکیف بانک در حال حاضر موجود می‌باشد. همچنین می‌توانید از طریق ایرانیکارت افتتاح حساب وایز نیز داشته باشید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. با سلام پولی از شرکتی میخواهد برای من واریز شود و از من حساب مستر کارت یا پیپال یا پیپی یا گوگل پی خواست برای واریز پولم مبلغ ۱۰۰۰۰ دلار هست چگونه میتوانم مستر کارت بگیرم و پولم رو ب حسابی ارزی واریز کنم و بتوانم از طریق صرافی وارد ایران کنم ؟ایا نیاز ب ایجاد حساب ارزی در بانک خارجی هست؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی برای خرید مسترکارت درخواست خود را ثبت کنید. همچنین برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر با شماره‌های مجموعه تماس بگیرید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام . آیا اکانت پی پال یا مستر کارتی که میدید فول وریفای شده هست؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، بله شما می‌توانید برای افتتاح حساب پی پال وریفای شده درخواست خود را در سایت ثبت کنید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام من می خواهم تریدر شوم و یک حساب در باز کنم و نیاز به یک مستر کارت دارم میشه بفرمایید کدوم رو انتخاب کنم ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، شما می‌توانید از طریق مجموعه ایرانیکارت افتتاح حساب پی پال و افتتاح حساب بانکی از زراعت بانک و واکیف بانک داشته باشید. پیشنهاد می‌شود قبل از ثبت درخواست پذیرندگی آن را بررسی کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • باسلام، من مستر کارتمو بصورت اینترنتی ثبت نام و خریداری نموده ام لطفا بفرمایید آیا میشه همین مستر کارت اینترنتی رو تبدیل مستر کارت فیزیکی ش کرد یا خیر؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، کارت ها امکان تبدیل شدن به یکدیگر را ندارند.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام می خواستم بدونم که وقتی ویزا کارت فیزیکی یا مستر کارت فیزیکی را دریافت می کنی می توان از دستگاه های پوز ایران استفاده کرد و خرید کرد و از سایت های ایرانی خرید کرد و از دستگاه atnهای ایران پول برداشت کرد و کارت به کارت کرد برای کارت های بانک های ایرانی توی ایران میشه استفاده کرد

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      خیر، کارت‌های متصل به شبکه ویزا و مسترکارت مرتبط با درگاه‌های ایران نیستند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام
        چگونه میتونم از مستر کارت پولامو به کارتی که تو ایران دارم انتقال بدم ؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          در صورتی که مستر کارت فیزیکی باشد در بخش نقدکردن درامدهای ارزی ثبت سفارش کنید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. سلام و عرض ادب
    برای فعالیت فریلنسری در سایت های خارجی چه حسابی رو بخریم برامون مناسب تره
    میشه با جزئیات بگید لطفا؟!

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی برای دریافت درآمد خود از سایت‌های فریلنسری، ابتدا باید بررسی کنید که ساید مبدا از چه نوع حساب و اکانت‌های بین المللی جهت پرداخت‌های خود استفاده می‌کند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      مسترکارت‌های پلاتینیوم زراعت در هر ماه تا سقف ۵۰ هزار لیر تراکنش دارند و توسط مجموعه ایرانیکارت روزانه تا ۳۰ هزار لیر، می‌توانید آن را شارژ کنید.
      مسترکارت پرسونال امکان شارژ ماهیانه ۲۷۵۰ لیر را دارد.
      در مستر کارت پرایم تا ۵۰۰۰ پوند امکان شارژ کردن وجود دارد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • شماره تلفن مجازی کشور اروپایی دارن؟ کدوم قسمت باید بزنم که خرید کنم ؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        شماره مجازی آمریکا، پی پال و open ai را می‌توانید از طریق ایرانیکارت خریداری کنید. در زمان خرید شماره مجازی پی پال می‌توانید کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید. از قسمت خرید شماره مجازی می‌توانید آن را خریداری نمایید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام من ترکیه زندگی می کنم و درآمدم رو از طریق wise از یه کشور دیگه از طریق زراعت کارت دریافت می کنم ، ولی تا چند وقت دیگه به ایران بر می گردم ، امکان داره بتونم درآمدم رو از طریق همین‌مستر کارت ماهانه دریافت کنم ؟

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • سلام و احترام
            کاربر گرامی، بررسی حساسیت این موارد به آی پی ایران بر عهده شما می‌باشد متاسفانه اطلاعاتی از نوع کارت و حساسیت آن به تغییر IP جهت اعلام مشاوره وجود ندارد.
            پایدار باشید

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      برای انجام چه کاری؟ مسترکارت یک کارت و پی پال یک کیف پول الکترونیک است که از امنیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. بستگی به هدف شما دارد و این که وبسایت مورد نظر شما درگاه‌ پی پال و مسترکارت داشته باشد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام
        توی سایت علی اکسپرس (بخش افیلیت مارکتینگ) برای برداشت وجهمون لازمه که اطلاعات بانکی که حساب داریم رو بنویسیم مثل اسم یا شماره شعبه و …
        میخواستم بدونم با داشتن مستر کارت میشه این اطلاعات رو واردکرد؟ یعنی کارتو بخریم همچین اطلاعاتی بهمون داده میشه؟؟؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          بله، برای برداشت وجه از سایت‌هایی مانند علی اکسپرس نیاز به وارد کردن اطلاعات بانکی است. این اطلاعات معمولاً شامل شماره حساب، شماره کارت و نام دارنده حساب می‌باشد. با داشتن مستر کارت، معمولاً می‌توانید شماره کارت، تاریخ انقضا و کد امنیتی (CVV2 یا CVC2) را وارد کنید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام وقت بخیر. 1 ماه پیش من دنبال کارت فیزیکی مستر کارت بودم.

          امروز زنگ زدم که مستر کارت فیزیکیتونو بپرسم که امکان خرید در دنیارو داشت و میتونستیم انلاین خرید کنیم. ولی امروز کلا تکذیب کردن اپراتورتون میشه بگین چرا؟

          که با اسم خودم صادر و در عرض 7 روز بدون نیاز به بانک در ترکیه امکان صادر داشت و تا سقف 10000 دلار و یورو امکان تراکحش داشت.

          چرا؟

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • سلام و احترام
            کاربر گرامی، این خدمات در حال حاضر دیگر از طریق مجموعه ارائه نمی‌شود.
            به زودی خدمات جدید با شرایط قبل به خدمات مجموعه اضافه خواهد شد.
            پایدار باشید

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. سلام وقت بخیر.مراحل دریافت کردن مسترکارت به چه صورت هست ؟؟؟
    از اون به عنوان والت کریبتو برای برداخت در وبسایت و بلتفرم های مختلف میتونم استفاده کنم؟؟؟
    اگه مبلغ دلار ی داخل اون وجود داشته باشه میتونم در atm ریال برداشت کنم؟؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی کدام مستر کارت مد نظر شما می‌باشد؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام وقتتون بخیر برای خرید از سایت های خارجی میخواستم ببینم مسترکارت بهتره یا پی پال و اینکه مسترکارت به ایرانیای خارج از ایرانم داده میشه و اینکه مطمعنه

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، استفاده از مسترکارت یا پی‌پال برای خرید از سایت‌های خارجی به ویژگی‌ها و ترجیحات شما بستگی دارد. هر یک از این روش‌ها دارای مزایای خاص خود هستند.
          بله مستر کارت، به ایرانیان خارج از کشور نیز داده شده و مطمئن و امن است.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام وقتتون بخیر
      من کارت اعتباری ویزا به مبلغ ۱۵۰ دلار به صورت prepaid خریداری کردم
      میتونم این کارت را به debit تبدیل کنم؟
      یا این مبلغ را به حساب ویزا کس دیگری انتقال دهم؟
      در صورت لزوم شرایط عودت را بفرمایید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        کاربر گرامی، کارت‌های مجازی قابلیت تبدیل و انتقال ندارند.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • مسترکترت و پی پال ایا به ایرانیا هم داده میشه و تحریم نیست

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، مسترکارت و پی پال هر دو ایران را تحریم کرده‌اند و امکان استفاده از خدمات آ‌ن‌ها به صورت مستقیم نیست.
          شما می‌توانید از طریق ایرانیکارت به خرید مسترکارت و پی پال اقدام کنید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟