حساب های بین المللی

دریافت پشتیبانی پرفکت مانی در ایران

دریافت پشتیبانی پرفکت مانی در ایران

پرفکت مانی perfect money یک سیستم پرداخت آنلاین است که با آن می‌توانید به راحتی پرداخت‌های الکترونیکی را در سایت‌های خارجی انجام دهید، به سراسر جهان ارز منتقل کنید و درآمد ارزی خود را دریافت کنید. خبر خوش اینکه، بر خلاف سایر شبکه‌های مالی بین المللی، کمپانی پرفکت مانی خدمات مالی خود را در اختیار ایرانیان قرار داده و حتی برای استفاده راحت‌تر زبان فارسی را نیز در سایت خود اضافه کرده است. یکی از قابلیت‌های خوب این سیستم، امکان دریافت پشتیبانی پرفکت مانی در ایران است که در هنگام بروز مشکل، کاربران می‌توانند از خدمات پشتیبانی آن بهره‌مند شوند. اگر شما هم به دنبال یادگیری راه های دریافت پشتیبانی perfect money هستید، در این مقاله با ایرانیکارت همراه باشید.

معرفی پرفکت مانی

perfect money یک شبکه مالی جهانی است که در عرصه معاملات و پرداخت‌های غیرنقدی کاربرد زیادی دارد؛ به طور مثال فرض کنید قصد خرید یک کالا از یک سایت خارجی را دارید که از پرفکت مانی پشتیبانی می‌کند؛ در اینجا شما به راحتی می‌توانید با استفاده از حساب perfect money، در هر سایت خارجی پرداخت ارزی داشته و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

در واقع پرفکت مانی پلتفرمی شبیه به پی پال است و کاربران زیادی در سراسر جهان دارد. در این سرویس می‌توانید انواع ارزها را به صورت آنلاین ارسال و یا دریافت کنید و به سادگی به خرید و فروش فلزهای گران بها مثل طلا و یا ارزهای اصلی مانند دلار و یورور بپردازید.

معرفی پرفکت مانی

نحوه کار پرفکت مانی

نحوه کار پرفکت مانی ساده و آسان است. جهت استفاده از کیف پول پرفکت مانی تنها کافیست صاحب یک حساب پرفکت مانی باشید. برای این‌کار می‌توانید وارد سایت  perfectmoney.com شوید و گزینه sign up را انتخاب کنید. در مرحله بعدی فرم مربوطه را با اطلاعات خود تکمیل کنید تا در نهایت بعد از مطالعه قوانین سایت پرفکت مانی و اعلام موافقت با شرایط آن، ثبت نام شما تکمیل شود.

همچنین شما جهت افتتاح حساب پرفکت مانی می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید. بعد از عضویت و فعالسازی اولیه حساب، استفاده از این سیستم مالی برای شما امکان‌پذیر است.

نحوه استفاده از پرفکت مانی در ایران

باوجود تحریم‌های مالی علیه ایران، کاربران ایرانی نمی‌توانند از خدمات پرداخت شرکت‌های بزرگ مانند مسترکارت، پی پال، ویزا و … استفاده کنند. اما در این میان، پرفکت مانی به دلیل پیروی نکردن از قوانین آمریکا، هیچ تحریمی را متوجه کاربران خود نکرده است و خدمات آن برای تمامی ایرانی‌ها در دسترس است. همچنین این شرکت با اضافه کردن زبان فارسی به سایت خود باعث شده تا کاربران فارسی زبان با سهولت بیشتری از خدمات پرفکت مانی بهره‌مند شوند.

 

مطالعه مقاله پرفکت مانی چیست را از دست ندهید!

 

پشتیبانی پرفکت مانی در ایران

خرید از سایت‌های خارجی، خرید و فروش ارز دیجیتال و طلا، دریافت درآمدهای ارزی، دریافت و ارسال ارزهای مختلف در سراسر جهان، تبدیل ارز پرفکت مانی به ارز سایر سیستم‌های مالی تنها بخشی از کاربردهای مهم پرفکت مانی است. به همین خاطر این شرکت میلیون‌ها کاربر فعال دارد که بخشی از آن‌ها ایرانیان هستند. این مجموعه جهت حفظ حقوق کاربران، دارای خدمات پشتیبانی است و اگر کاربری در خصوص یکی از خدمات perfect money با مشکلی مواجه شود، می‌تواند درخواست خود را به مجموعه perfect money ارسال کند.

"</p

راه های پشتیبانی پرفکت مانی

جهت دریافت پشتیبانی پرفکت مانی در ایران دو روش وجود دارد؛ روش اول دریافت پشتیبانی از سایت رسمی پرفکت مانی و روش دوم دریافت پشتیبانی فارسی از طریق سایت ایرانیکارت است. در ادامه به توضیح راه های پشتیبانی پرفکت مانی می‌پردازیم.

پشتیبانی پرفکت مانی از طریق سایت رسمی perfect money

شما می‌توانید به صورت مستقیم از طریق سایت پرفکت مانی، از خدمات پشتیبانی پرفکت مانی بهره‌مند شوید. البته به شما توصیه می‌کنیم قبل از ارسال درخواست، قسمت سوالات متداول را مطالعه کنید. بسیاری از سوالات کاربران در این قسمت پاسخ داده شده است و با مطالعه این بخش، ممکن است دیگر نیازی به ارسال درخواست نداشته باشید.

مراحل دریافت پشتیبانی پرفکت مانی

زمان مورد نیاز: 5 دقیقه

برای دریافت پشتیبانی شبکه perfect money مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. مرحله اول

    به منظور ارسال درخواست پشتیبانی به این مجموعه وارد سایت رسمی پرفکت مانی شوید و روی گزینه Contact us کلیک کنید. ثبت درخواست پشتیبانی پرفکت مانی

  2. مرحله دوم

    در صفحه جدید به سمت پایین اسکرول کنید تا گزینه Click here to submit ticket را مشاهده کنید؛ سپس روی آن کلیک نمایید.راه های پشتیبانی پرفکت مانی

  3. مرحله آخر

    در این مرحله باید نام، ایمیل و موضوع درخواست خود را وارد کنیدو در نهایت روی گزینه continue کلیک نمایید تا کدی منحصر به فرد را به شما نمایش دهد. این کد را یادداشت کنید تا با وارد کردن کد در سایت، بتوانید وضعیت درخواست خود را پیگیری نمایید. ثبت درخواست برای دریافت پشتیبانی در سایت پرفکت مانی

نکته: برای دریافت پشتیبانی perfect money از سایت رسمی آن دو حالت وجود دارد؛ شما به اکانت خود دسترسی دارید و یا حالتی که به اکانت خود دسترسی ندارید. در هر دو حالت شما می‌توانید درخواست خود را به شرکت ارسال کنید اما اگر به حساب خود دسترسی دارید، بهتر است ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید و سپس اقدام به ارسال درخواست کنید.  

 

پشتیبانی پرفکت مانی در ایران با ایرانیکارت

در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکلی در فرایند کار با سیستم مالی پرفکت مانی می‌توانید از خدمات پشتیبانی ایرانیکارت استفاده کنید. مجموعه تخصصی ایرانیکارت با بیش از سیزده سال تجربه در خصوص پرداخت‌های ارزی، در تمامی مراحل خرید و فروش پرفکت مانی، افتتاح حساب، شارژ حساب و خرید و فروش ووچر پرفکت مانی در کنار شماست.

خدمات پرفکت مانی ایرانیکارت

به منظور استفاده و بهره‌مندی از خدمات دریافت پشتیبانی پرفکت مانی در ایران به کمک ایرانیکارت، تنها کافیست درخواست خود را در سایت ثبت کنید تا تیم پشتیبانی در اولین فرصت درخواست شما را بررسی نماید. البته لازم است قبل از ثبت درخواست خود، جهت ایجاد پنل کاربری در سایت ایرانیکارت اقدام کنید؛ احراز هویت شما به کارشناسان مجموعه ما کمک می‌کند تا با سهولت و سرعت بیشتری به شما خدمات ارائه دهند.

پشتیبانان پرفکت مانی در ایران!

با توجه به حساسیت بالای شبکه‌های مالی بین المللی و نیاز مبرم بسیاری از ایرانیان برای مبادلات مالی در دنیا، دسترسی به سیستم پرفکت مانی بدون محدودیت‌های حاصل از تحریم‌، امتیاز بسیار خوبی برای ما است. با استفاده از شبکه پرفکت مانی، نه تنها می‌توانید با خیال راحت مبادلات مالی خود را به صورت ارزی انجام دهید بلکه در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید از پشتیبانی آن استفاه کنید. علاوه بر سیستم تیکت سایت رسمی پرفکت مانی، برای حل چالش‌های احتمالی خود در این شبکه می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید. کارشناسان ایرانیکارت در تمامی امور پرفکت مانی پاسخگوی شما خواهند بود. شماهم تجربیات خود را ما با به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول
Request for Quote

بله، جهت دریافت پشتیبانی پرفکت مانی در ایران دو روش وجود دارد؛ شما می‌توانید به صورت مستقیم درخواست خود را در سایت رسمی پرفکت مانی ثبت کنید و یا از خدمات پشتیبانی پرفکت مانی سایت ایرانیکارت استفاده کنید.

با وجود تحریم‌های مالی علیه ایران، پرفکت مانی همچنان خدمات خود را به ایرانیان ارائه می‌دهد و کاربران ایرانی به منظور استفاده از این سیستم مالی با محدودیتی روبه‌رو نیستند. همچنین این شرکت با اضافه کردن زبان فارسی به سایت رسمی خود، این امکان را برای کاربران فارسی زبان فراهم کرده تا بتوانند بدون دغدغه و به سادگی از خدمات این شرکت استفاده کنند.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...