حساب های بین المللی

نحوه افتتاح حساب پرفکت مانی

نحوه افتتاح حساب پرفکت مانی

آیا با نحوه افتتاح حساب پرفکت مانی در ایران آشنا هستید؟ از نرخ کارمزدهای آن اطلاع دارید؟ آیا می دانستید کیف پول پرفکت مانی با پشتیبانی از زبان فارسی یکی از محبوب ترین روش های نقل و انتقال بین المللی برای ایرانیان محسوب می شود؟ با ایرانیکارت همراه باشید تا بیشتر با سایت پرفکت مانی آشنا شویم و نحوه ساخت حساب پرفکت مانی و شارژ حساب پرفکت مانی را باهم بررسی کنیم.

سایت پرفکت مانی

“پرفکت مانی با ایجاد ابزاری مناسب و جهانی برای تسویه حساب در میان مشارکت کنندگان در تجارت الکترونیکی مشکلات مبادله پول را حل کرده است. هدف ما این است که فقط با استفاده از فقط Perfect Money به مردم فرصت پردازش هرگونه معامله در سراسر جهان را بدهیم.” این جملات نقل قول مدیران پرفکت مانی است. پرفکت مانی یکی  از شرکت هایی است که امکان مبادلات بین المللی و انتقال پول را فراهم کرده است. دفتر اصلی این شرکت در کشور پاناما و در سال 2007 تاسیس شده است. و از آنجایی که ایران را در لیست تحریم های بین المللی قرار نداده است هموطنان ما می توانند به سادگی اقدام به افتتاح حساب پرفکت مانی کرده و با ملیت ایرانی به خرید های بین المللی بپردازند. شما به کمک کیف پول PerfectMoney می توانید به خرید از سایت های خارجی (طبیعتا سایت هایی که این سیستم پرداخت را به رسمیت می شناسند) بپردازید. به سراسر جهان ارز انتقال دهید و حتی نقد کردن درآمد ارزی خود را به آن بسپارید. در ادامه با نحوه افتتاح حساب پرفکت مانی آشنا خواهیم شد.

نحوه افتتاح حساب پرفکت مانی

ثبت نام و ساخت اکانت پرفکت مانی تنها به 5 دقیقه زمان نیاز دارد. ابتدا به سایت رسمی پرفکت مانی Perfect money مراجعه کرده و از گزینه sign up وارد شوید. فرم ثبت نام را مطالعه کرده و تمامی ستون های ضروری آن را پر کنید.

  • نام اکانت شما می تواند هرچیزی باشد. سعی کنید از اسامی رسمی استفاده کنید.
  • نام و نام خانوادگی خود را دقیق وارد کنید. برای احراز هویت این موضوع بسیار مهم است.
  • شهر، آدرس، کشور و کدپستی خود را دقیق وارد کنید.
  • ایمیل خود را وارد کنید. کد تاییدی به این ایمیل فرستاده خواهد شد تا ثبت نام شما تکمیل شود.
  • پسورد مطمئنی ترکیب از حروف و عدد برای خود انتخاب کنید. با فشردن گزینه Register ایمیل تاییدیه ارسال می شود.
  • کد ایمیل شده را در مراحل بعدی وارد کنید. ساخت اکانت پرفکت مانی شما به پایان رسید.

نکته مهم: به دلیل اینکه ایران توسط پرفکت مانی تحریم نیست شما نیازی به وارد کردن اطلاعات فیک ندارید. تمامی مشخصات خود را دقیق و واقعی وارد کنید.

ساخت حساب پرفکت مانی

مزایای ساخت کیف پول پرفکت مانی

سرعت انجام معاملات بین کاربران بسیار بالاست.

پرفکت مانی با ارائه یک رابط کاربری ساده علاوه بر حفظ امنیت سهولت دسترسی را نیز فراهم کرده است.

ایران توسط پرفکت مانی تحریم نیست و همین موضوع باعث استقبال کاربران ایرانی از این کیف پول الکترونیک شده است.

امکان قرض دادن پول بین دو کیف پول یکی از جذابیت های سایت پرفکت مانی است که بر اساس توافق بین طرفین انجام پذیر است.

بعد از پایان هر تراکنش شما قادر خواهید بود صورت حساب عملکرد خود را در پروفایل کاربری مشاهده کنید.

اپلیکیشن پرفکت مانی بر روی گوشی های همراه کار را برای کاربران بسیار ساده کرده است.

ذخیره پول در حساب پرفکت مانی برای شما سود ماهیانه به همراه خواهد داشت.

نحوه افتتاح حساب پرفکت مانی

بیشتر بخوانیم: روش های واریز پول به حساب پرفکت مانی

تفاوت کارمزد در اکانت وریفای شده و نشده

اگر به دنبال پرداخت کارمزد کمتری هستید پیشنهاد می کنیم حتما اکانت پرفکت مانی خود را وریفای کنید. اکانت های وریفای نشده پرفکت مانی با 2 درصد پرداخت کارمزد می توانند مبادلات خود را انجام دهند. در صورتی که اکانت هایی که حساب کاربری خود را تایید کنند تنها با پرداخت 0.5 درصد کارمزد می توانند از خدمات آن بهره مند شوند. اگر تا کنون اقدام به ساخت اکانت پرفکت مانی نکرده اید می توانید ساخت آن و وریفای کردن آن را به ایرانیکارت بسپارید.

پرفکت مانی از چه ارزهایی پشتیبانی می کند؟

  •  دلار آمریکا
  • یورو
  •  طلا
  • بیت‌کوین

در این نوشته با نحوه افتتاح حساب پرفکت مانی  آشنا شدیم. به خاطر داشته باشید برای انجام مبادلات ارزی خود از طریق پی پال ، وب مانی و پرفکت مانی می توانید روی کمک ایرانیکارت حساب کنید. ساخت حساب پرفکت مانی، شارژ حساب پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانی همه از خدمات محبوب ایرانیکارت نزد کاربران است. منتظر شنیدن تجریبات شما در زمینه کار با کیف پول های الکترونیکی هستیم.

نحوه افتتاح حساب پرفکت مانی
آیا با نحوه افتتاح حساب پرفکت مانی در ایران آشنا هستید؟ از نرخ کارمزدهای آن اطلاع دارید؟ آیا می دانستید کیف پول پرفکت مانی با پشتیبانی از زبان فارسی یکی...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...