بازی های کریپتو

بازی تتان آرنا چیست | کسب درآمد در Thetan Arena

بازی تتان آرنا چیست | کسب درآمد در Thetan Arena

تتان آرنا Thetan Arena اولین بازی اکشن چند کاربره آنلاین بر پایه بلاکچین است که کاربران باید با ابزار و مهارت‌های خود با یکدیگر بجنگند. در این مقاله قصد داریم این بازی را بررسی کنیم و ببینیم تتان آرنا چیست و چگونه می توان در آن درآمد کسب کرد. اگر شما هم به دنبال خرید و فروش ارز‌ دیجیتال هستید و می‌خواهید از طریق بازی رمز ارز به دست آورید، در این مقاله همراه ما باشید.

خلاصه مقاله

تتان آرنا Thetan Arena یک بازی آنلاین چند نفره بر بستر بلاکچین بوده و دارای توکن اختصاصی THG است. این بازی در مدت کمی از راه اندازی، کاربران زیادی را مجذوب خود کرده است. در این بازی شما علاوه بر یک تجربه هیجان انگیز درآمد هم کسب می کنید. در این بازی کاربران با قهرمانان یا آواتار های موجود در بازی با یکدیگر مبارزه کرده و جایزه دریافت می کنند. این جوایز به صورت توکن های THG است که می توانید آن ها خرید و فروش کنید و یا در بازی از این توکن استفاده کنید.

تتان آرنا چیست

تتان آرنا چیست؟

تتان آرنا اولین بازی بر پایه بلاکچین با فرمت MOBA (Multiplayer Online Battle Arena) است که خود را از بقیه بازی‌های معروف جدا و متمایز کرده و به شهرت رسیده است. این بازی چند نفره دارای یک مدل بتل رویال است که در آن بازیکنان با استفاده از مهارت ها و توانایی های خود با یکدیگر رقابت می کنند. این بازی رایگان بوده و  برای جذب کاربران، پیشنهادات خاصی مثل : اسکین‌های رایگان (free skins)، جعبه‌های لوت (loot boxes)، قهرمان‌های قابل فروش (saleable champions) و… ارائه می‌دهد.

همچنان تتان آرنا بسیار نوید بخش است و از مکانیسم بازی‌های سنتی کامپیوتری استفاده می‌کند که باعث ارتباط بیشتر کاربران با بازی می‌شود. تیم پشتیبانی آرنا در تاریخ 16 سپتامبر 2021 خبر از عرضه اولیه توکن غیر‌ متمرکز خود دادند. آن‌ها قصد داشتند سرمایه مورد نظر برای بازی را فراهم کنند. عرضه اولیه در پولکا استارتر (Polkastarter) یکی از پر سرمایه‌ترین پلتفرم‌های بلاکچین در حال حاضر ارائه می‌شود. بازی تتان آرنا اکنون قابل دسترسی است و بسیاری از کاربران ایرانی هم از این بازی استفاده می‌کنند.

تتان آرنا چیست، بازی Thetan arena

راهنمای بازی Thetan arena

با تمرکز گیم پلی بر مهارت‌ها و کار تیمی بازیکن، Thetan Arena چندین حالت بازی را ارائه می‌دهد، از جمله:

Death Match: در پلی آف Death Match، گیمرها در گروه‌های چهار نفره گرد هم می‌آیند و با گروه‌های دیگر مبارزه می‌کنند. تیم برنده تیمی است که بیشترین تعداد کشتار را داشته باشد.

Super Star: این حالت به دفاع از تیم خود، گرفتن ستاره فوق العاده در مقابل حریفان و جمع آوری امتیاز نیاز دارد.

Tower Destroy: با الهام از بازی‌های سنتی MOBA ،Tower Destroy شما و تیمتان را به سمت پایگاه دشمن می‌فرستد و قبل از اینکه آن‌ها همین کار را با شما انجام دهند، رابطه خود را از بین می‌برند.

Battle Royale (Solo /Duo): این حالت مستلزم نبردی عظیم بین 42 بازیکن یا 21 بازیکن دو نفره است، بنابراین می‌توانید آخرین بازیکنی باشید که ایستاده یا با کمک شریک زندگی خود زنده بمانید.
هنگامی که برای اولین بار به اکوسیستم ملحق می‌شوید، یک قهرمان رایگان به نام Raidon دریافت خواهید کرد که از سطح 1 شروع می‌شود. در طول مسابقات، قهرمانان می‌توانند سطح بالاتری داشته باشند و ویژگی‌های آن‌ها افزایش می‌یابد. سه نوع قهرمان Tank ،Marksman و Assassin وجود دارد. قهرمانان نیز در سطح خود بر اساس مشترک، حماسی و افسانه ای متفاوت هستند. پوسته‌های آن‌ها نیز سطوح کمیاب متفاوتی از جمله Default ،Rare و Mythical دارد. بازیکنان می‌توانند برخی از این NFT‌ ها را در بازار درون بازی خریداری کنند یا با بازی Thetan Arena آن‌ها را به دست آورند و سپس آن‌ها را برای کسب سود بفروشند.

کسب درآمد در تتان آرنا

به صورت کلی شما می‌توانید در بازی تتان آرنا به طرق مختلف درآمد کسب کنید. در زیر به راه‌های کسب درآمد کلی در این بازی می‌پردازیم:

  • این بازی کاملا رایگان است و اگر نمی‌خواهید در بازی پولی پرداخت کنید، می‌توانید از قهرمان‌های رایگان استفاده کرده و بازی کنید. با این قهرمان‌های رایگان هم می‌توانید توکن Thetan Coin (THC) کسب کنید. و با توکن‌های THC می‌توانید قهرمانان برتر بخرید و یا این توکن‌ها را در بازار‌های P2P بفروش برسانید.
  • اگر نمی‌توانید منتظر بمانید، از THC و THG برای باز کردن Thetan Box و خرید قهرمانان برتر استفاده کنید. با قهرمانان برتر، بازیکنان جایزه بیشتری دریافت کرده و می‌توانند این قهرمان‌ها را خرید و فروش کنند. همچنین با قهرمان‌های برتر به مسابقات بالاتری شرکت داده می‌شوید و هر چه توانایی شما بیشتر شود به رده‌های بالاتری می روید و بیشتر جایزه می‌گیرید.
  • شما حتی می‌توانید قهرمان‌های برتر خود را اجاره دهید. به این صورت که اگر کسی پول نداشته باشد قهرمان برتر شما را اجاره کرده و به مبارزه بپردازد. هر دوی شما در بازی‌های این قهرمان شریک می‌شوید. در این صورت جایزه‌ها بین شما دو نقر تقسیم می شود و هر دو می‌توانید درآمد کسب کنید.
  • یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد انتشار این بازی است. به این شکل که شما با دعوت دیگران به این بازی و ارسال آن به دیگران از طرف انجمن تتان جایزه دریافت کنید.

در بخش بعدی روش‌های کسب توکن‌های THC و THG را توضیح داده ایم.

توکن THG

توکن اختصاصی بازی تتان آرنا THG است. این ارز استفاده‌های متفاوتی دارد مثل: مبادله کردن، سرمایه گذاری، رای گیری و استفاده در بازی. این توکن بر پایه بایننس اسمارت چین قابل کار می‌کند و از طریق صرافی پنکیک سواپ قابل دسترسی است. برای خرید این توکن می‌توانید با مراجعه به سایت bscscan.com نماد آن را پیدا کنید و آدرس contract را در محیط پنکیک سواپ کپی کرده و این ارز را خریداری کنید.

استیک کردن

شما می‌توانید با خرید توکن‌های THG و استیکینگ آنها سود کسب کنید. به این شکل که بخشی از دارایی‌های خود را به قراردادهای هوشمند تخصیص داده و سهمی از درآمد بازی از طریق اکوسیستم Thetan Arena در اختیار سهامداران قرار می گیرد. این در آمد بیشتر برای مشارکت بیشتر کاربران طراحی شده است و کاربران را برای سرمایه گذاری تشویق می‌کند.

رای گیری

یکی از مشخصه‌های این بازی غیر متمرکز بودن آن است و در پروتکل‌های مهم بازی از قابلیت رای گیری استفاده می‌کند. کاربران می‌توانند در مورد نحوه توسعه بازی در آینده نیز رای دهند. رای کاربران به تعداد توکن‌های THG آنها بستگی دارد به این شکل که هرچه تعداد توکن‌های آن‌ها بیشتر باشد، وزن رای آن‌ها نیز بیشتر است.

برای مطالعه بیشتر مقاله سندباکس چیست و چه آینده ای دارد را مطالعه کنید.

پاداش

در بازی تتان آرنا کاربران با بازی در مسابقات و رویداد های مختلف می توانند THG بیشتری دریافت کنند. همچنین این توکن‌ها را به ارز‌های دیگر تبدیل کرده یا آن‌ها را در بازار به فروش رسانند و یا با آن‌ها آیتم‌های بازی را خریداری کنند.

کسب توکن‌های THC و THG در بازی Thetan arena

کسب توکن‌های THC و THG در بازی Thetan arena

همانطور که اشاره کردیم، Thetan Arena از دو توکن مختلف استفاده می‌کند و بازیکنان می‌توانند هر دو توکن THC و THG کسب کنند. ارز اصلی درون بازی Thetan Coin (THC) است که کاربران با بازی و شرکت در فعالیت‌های مختلف دیگر آن را جمع می‌کنند. هنگامی که بازیکن این توکن‌های THC را به دست آورد، می‌تواند آن‌ها را به کیف پول خود منتقل کند. علاوه بر THC، بازی دارای یک توکن ثانویه به نام Thetan Gem (THG) است. این یک توکن ابزاری و حاکمیتی است که به عنوان واسطه مبادله بین بازیکنان به روشی غیرمتمرکز عمل می‌کند. هدف آن ارائه یک روش راحت و امن برای پرداخت و تسویه حساب بین بازیکنان است. قرار نیست این وسیله مبادله‌ای برای اهداف عمومی باشد. در ادامه روش‌های کسب توکن‌های THC و THG را توضیح داده ایم.

روش های کسب THC در بازی:

  • نبرد: بسته به نادر بودن قهرمان و کلاس تروفی می‌توان THC کسب کرد.
  • کوئست ها: پس از اینکه بازیکن به اندازه کافی امتیاز کوئست را برای تکمیل ماموریت‌ها جمع کرد، می‌تواند آن‌ها را با THC مبادله کند.
  • جوایز رتبه بندی: بازیکن پس از رتبه‌بندی THC دریافت می‌کند.

THC را می‌توان برای خرید NFT یا جعبه Thetan (منبع شخصیت‌های Hero برای کل سیستم Thetan Arena) استفاده کرد. این توکن همچنین قرار است به عنوان پاداشی برای استریمرها در هنگام انتشار استریم‌های گیم پلی عمل کند.

روش های کسب THG در بازی: 

  • رویدادهای ویژه: توسط Thetan Arena سازماندهی شده که در آن بازیکنان می‌توانند THG و NFT کسب کنند.
  • مسابقات: پس از راه اندازی مسابقات، بازیکنان می‌توانند در مسابقات شرکت کنند و THG کسب کنند.
  • بازار: تجارت در Thetan Arena Marketplace به کاربران امکان می‌دهد THG کسب کنند.

پس از به دست آوردن جوایز THG، بازیکنان می‌توانند از آن‌ها برای تکامل قهرمانان Thetan خود استفاده کنند. THG همچنین به دارندگان اجازه می‌دهد تا پیشنهادات حاکمیتی زنجیره‌ای را در مورد ویژگی‌ها و پارامترهای آتی Thetan Arena ایجاد کرده و به آن رأی دهند.

نتیجه گیری

تتان آرنا یک بازی هیجان انگیز است که به تازگی شهرت پیدا کرده و کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. در این مقاله متوجه شدیم تتان آرنا چیست و راه‌های کسب درآمد در آن چگونه است. اگر شما هم تاکنون در این بازی شرکت کرده اید حتما نظرات خود را برای ما بنویسید.

بازی تتان آرنا چیست | کسب درآمد در Thetan Arena
تتان آرنا Thetan Arena اولین بازی اکشن چند کاربره آنلاین بر پایه بلاکچین است که کاربران باید با ابزار و مهارت‌های خود با یکدیگر بجنگند. در این مقاله قصد داریم...
5 از 13 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام خانم مسکینی
    ببخشید من برنامه رو نصب کردم ولی علامت توکن روی بازی نشون نمی ده راهنمایی کنید لطفا

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      ابتدا باید از قهرمان های رایگان بازی استفاده کنید تا امتیاز کافی برای دریافت توکن را دریافت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام ببخشید
    من بازی نصب کردم الان لول ۲هستم ولی آیکون توکن نشون نمی ده برام

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      در هنگام ثبت نام به شما استعداد Raidon داده شده است که می توانید از آن ها برای انجام مسابقات استفاده کنید. در این مسابقات THC و THG به دست می آورید و می توانید از آن ها برای خرید قهرمانان استفاده کنید. در واقع باید از قهرمانان در رویدادهای ویژه استفاده کنید تا THC و THG بیشتری کسب کنند.
      توجه داشته باشید که قهرمانان رایگان و پیش فرض را نمی توان فروخت.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. بازی کردم ولی الان بازی به اکانتم وصل نمیشه و بالا نمیاره و دوم هیرو ها رو نمیتونم بفروشم اصلا بالا نمیاده چطور اکانتم رو عوض کنم و امتیاز و هیرو هام باقی بمونن ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      در صورت تعویض اکانت، موارد موجود در بازی حذف خواهند شد. اتصال اینترنت و وی پی ان خود را بررسی کنید و یا از نسخه دسکتاپ بازی استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام من این بازی رو نصب کردم و بازی کردم یک مدت کوتاهی اما الان من چطوری امتیاز هایی که در هر مرحله به دست میارم رو به دلار کنم چون من بلد نیستم کیف پول متامسک خودم رو بهش وصل کنم چون داخل گوشی هستش و به صورت افزونه کروم نمیشه راهنمایی کنید ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، از همان ابتدا این امکان وجود ندارد.
      باید به سطح بالاتر برسید به صورتی که قفل قهرمان‌های اصلی بازی برای شما باز شود. بعد از آن درآمدزایی شما شروع می‌شود.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. Thc و thg سلام من چند روزه دارم بازی میکنم ولی اصلا از thc و thg خبری نیست فقط از pp میده یعنی حتی توی recruit نگاه هم میکنم در اینده هم امکان دادن توکن نیست فقط pp وجود داره من فکر کنم واسه اکثرا که جدید نصب کردن وارد شدن همینطوره،چون طرف ۳۰ روز بازی کنه باید یه امیدی باشه که recruit نشون بده حداقل عکسشو ببینه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، به بازیکنان جدید تنها تعدادی قهرمان داده می شود. پس از کسب امتیاز و بالا رفتن سطح، قهرمانان جدید و هم توکن دریافت می‌کنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام من چند روزه بازی میکنم ولی اصلا با هیچ ویکتوری به من thc با thg نمیده اصلا آیکونش برام قابل مشاهده نیست فقط اون بنفشارو میده چیکار باید بکنم بلد هم نیستم از صرافی ها توکن بخرم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، به بازیکنان جدید تنها تعدادی قهرمان داده می‌شود. پس از کسب امتیاز و بالا رفتن سطح، می‌توانید قهرمانان جدید و توکن دریافت کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. سلام من بازی رو نصب کردم ولی تو اچیومنتا توکن نمیده اصلا توکن thc وthg نمیده ولی بازیه بقیرو دیدم واسه همه ی شکل ولی من کلا فرق داره ن میتونم هیرو اپدیت کنم ن چیزی

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      آیا خطای خاصی برای شما نمایش داده می‌شود؟
      برای مبتدی‌های جدید یک قهرمان پیش فرض داده می‌شود و می‌توان از آن‌ها برای به دست آوردن توکن‌های بازی استفاده کرد. وقتی در رده خاصی بازی کنید، قهرمانان دوم و سوم را هم به ترتیب دریافت می‌کنید. با استفاده از این سه قهرمان رایگان می‌توانید توکن های کافی برای باز کردن قهرمانان برتر و جدید در Thetan Marketplace را دریافت کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام عرض ادب
        من بازی نصب کردم ولی آیکون thc زرد و سبز رنگ نشون نمی ده راهنمایی کنید لطفا

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          باید در نبردها و مسابقه های بیشتری شرکت کنید. توجه داشته باشید که قهرمانان رایگان و پیش فرض را نمی توان فروخت.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. سلام من در بازی ثبت نام کردم و به ولت هم اتصال پیدا کردم اما موقع بازی در قسمت بالا که رنکه و علامت توکن زرد برای همه هس ، برای من توکن بنفشه و تو بازی که میبرم توکن زرد یا thc نمیده ، باس چیکارکنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      شما به عنوان مبتدی ابتدا باید با قهرمان پیش فرض بازی کنید، سپس مراحل را طی کنید تا توکن‌های بازی به شما داده شود و با استفاده از توکن‌ها قهرمان‌های اصلی را خریداری کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام من دو روز پیش اتک زدم داخل بلزی تتان ارنا ، بعد تا الان هروق میرم نمیزاره بازی کنم ..!!
        و اینک میخوام هیرو بخرم لطفا راهنمایی کنین

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          لطقا اتصال اینترنت و vpn خود را بررسی کنید. برای خرید هیرو با استفاده از ارزهای دیجیتال از مارکت بازی می توانید اقدام کنید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. سلام من برخی از فرند های خود رو نمیتونم دعوت کنم مشکل کجاست؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی حتما مطمئن شوید که فرندهای شما، در بازی مورد نظر شرکت کرده باشند و اسم آیدی آن‌ها را به درستی سرچ کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  10. سلام من یه چند دست بازی کردم و بردم ولی توکن نداد بدون وی پی ان هم رفتم.
    دلیلش چیه بخاطر اینه تازه بازی رو ریختم یا به ایرانی ها توکن نمیده؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، بیشتر به نوع بازی بستگی دارد و بعضی از بازی‌ها هم جایزه‌دار نیستند.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  11. ایا میشه بدون خرید هیرو کسب درآمد کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، بدون هیرو می‌توان بازی را انجام داد و حتی اقدام به کسب درآمد کرد. ولی با خرید آن بازی را سریع‌تر پیش برده، زودتر به درآمد می‌رسید و جذابیت آن نیز برایتان افزایش می‌یابد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام
        من چطوری میتونم هیرو بخرم یا ارزشو بخرم تبدیل کنم ب هیرو بعد کسب درامد کنم

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی، این توکن بر پایه بایننس اسمارت چین کار می‌کند و از طریق صرافی پنکیک سواپ قابل دسترسی است.
          برای خرید این توکن می‌توانید با مراجعه به سایت bscscan.com نماد آن را پیدا کنید و آدرس contract را در محیط پنکیک سواپ کپی کرده و این ارز را خریداری نمایید.

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  12. سلام.من هر کار میکنم واسه استارت میزنه شما توانایی بازی ندارید بعدا تلاش کنید.vpn هم چنتا امتحان کردم نشد.آی پی قبلی رو هم یادم نیست.به جز سرور مجازی و vpsراه دیگه ای نیست؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، از آی پی ثابت استفاده کنید. برای ثابت ماندن آی پی حتما باید از vps استفاده نمایید. در صورتی که آی پی شما تغییر کند، نمی‌توانید مجددا به بازی ادامه دهید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  13. پینگ چیه؟
    و اینکه من تاره وارد بازی شدم و فقط دوبار تونستم بازی کنم چیکار کنم؟ :/

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، پینگ معرف تاخیر در اتصال دو دستگاه در یک شبکه است.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  14. سلام من برنز هستم و میتونم توکن thc رو برداشت کنم و به متامسک واریز کنم میشه بفرمایین بعدش به کدوم صرافی باید واریز کنم که ریالی برداشت کنم؟ تو گوگل سرچ کردم پیدا نکردم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، به صرافی کوینکس و یونی سوآپ می‌توانید واریز کنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  15. چرا از من درخواست اتصال به ولت متاماسک را نمیخواهد و چطوری توکن ها رو از بازی خارج کنم!!!

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، در داخل سایت می‌توانید کیف پول افزونه را به کیف پول مورد نظر خود لینک کنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  16. شنیدم میگن این نسخه آزمایشیه باید صبر کنید نسخه اصلی بیاد، ، توکن و جوایزی ک میده قابل برداشت نیست

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  17. سلام خسته نباشید بدون فیلتر شکن بازیو واسم میاره آیا بعدا مشکلی پیش میاد یا با فیلتر شکن برم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، آی پی شما برای بازی باید ثابت باشد و تغییر نکند.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • باسلام خسته نباشید من مشکل پینگ دارم لطفا راهنمایی کنید بافیلترشکن های مختلف اردشدم ولی بازهم استارت که می زنم ارور می ده پینگ من هم قرمزه

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی، اینترنت خود را چک کنید و از اینترنت پر سرعت استفاده کنید.
          پایدار باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • کل ایران و مناطقی از آسیا برای این بازی مشکل پینگ دارند و شما باید از نرم افزار کاهش دهنده پینگ استفاده کنید عملا بدون این نرم افزار نمیشه بازی کرد

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  18. سلام
    وقت بخیر
    من بازی نصب کردم و فقط روز اول تونستم بازی کنم بعد اون هرچی میزنم میزنم match found یا کلا بازیکن پیدا نمیکنه…چیکار باید بکنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، از آی پی ثابت و اینترنت پر سرعت استفاده کنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • و اینکه چه زمانی بهترین موقع برای بازی کردن و چه وی پی ان رایگانی برای این بازی پیشنهاد میکنید؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  19. سلام
    من هیرو پولی داشتم که فروختم
    حالا busd حاصل از فروش هیرو که اومده داخل ولت خود بازی رو میخوام انتقال بدم به متاماسک اما نمیدونم از کدوم قسمت باید انجام بدم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، لطفا از پشتیبانی سایت رسمی thetan سوال فرمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  20. با سلام
    لطفا راهنمایی کنید
    من تازه نصب کردم
    ولی کیف پول و این چیزا ندارم
    بازی کنم و جمع کنم میتونم بعدا که جمع شد کیف پول درست کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، خیر ابتدا باید کیف پول متامسک داشته باشید و آن را به بازی کانکت کنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام نگفتید از کدوم فیلتر شکن میشه استفاده کرد که ارور نده

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • با سلام و عرض ادب
        کاربر گرامی، شما باید با آی پی ثابت وارد شوید. برای ثابت ماندن آی پی پیشنهاد می‌شود از vps یا سرور مجازی استفاده کنید.
        پایدار باشید
        ایرانیکارت

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  21. باسلام من اکانت ساختم و لول 2 برام پیغام you are not able start finding a game due to the unstable latency. Please try again later. میاد معنیش چیه؟!

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، از دسترسی به اینترنت خود مطمئن شوید یا از اینترنت پر سرعت استفاده کنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • بخاطر پینگ ضعیفته. وی پی ان خوب استفاده کن لوکیشنم حتما بزار رو اروپا مخصوصا آلمان

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقتی آی پیت زیاد تغییر کنه یا سرور تشخیص بده ک از ایرانی یا از فیلترشکن استفاده میکنی رات نمیده، یبار clear data کن و از vpn experes نسخه ی مود اندروید استفاده کن

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، خیر در حال حاضر خرید توکن‌های بازی توسط مجموعه ایرانیکارت انجام نمی‌شود.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  22. سلام خسته نباشید ممنون از اطلاعات تون ولی من برنامه دانلود بازی رو پیدا نکردم نصب کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، از سایت اصلی بازی را دانلود و قبل از شروع مراحل نصب متامسک را انجام دهید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، بله امکان بازی تیمی وجود دارد.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی بله باید به کیف پول MetaMask متصل شوید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  23. الان تو ایران سایتش نمیزاره بازی کنی حتما وی پی ان باید روشن باشه ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، بله با استفاده از وی پی ان باید بازی کنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام
        با روزانه5ساعت فعالیت درآمد حدودی روزانه چقدره؟!

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی، میزان درآمد بستگی به نحوه بازی کردن شما یعنی لول بازی و ارزش توکن دارد.
          پایدار باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • با سلام و عرض ادب
            کاربرگرامی برای کسب اطلاعات در مورد توکن مقاله تفاوت کوین و توکن را مطالعه فرمایید.
            پایدار باشید
            ایرانیکارت

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش بازی سند باکس + ویدئو و گام به گام
ان اف تی
آموزش بازی سند باکس + ویدئو و گام به گام
صنعت بازی و ارز دیجیتال با تکنولوژی متاورس به هم مرتبط می‌شوند. اگر می‌خواهید دنیای جدید متاورس را بررسی کنید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، می‌توانید با یک بازی...
پرسودترین بازی‌های متاورسی
بازی های کریپتو
پرسودترین بازی‌های متاورسی
گسترش و خرید و فروش  ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر، بر صنعت بازی تأثیر گذاشته است و به ما امکان دسترسی به متاورس را می‌دهد. بازی‌های مختلفی که با دنیای...
5 بازی از بهترین بازی‌ های کریپتویی اندروید
بازی های کریپتو
5 بازی از بهترین بازی‌ های کریپتویی اندروید
اگر به دنبال خرید و فروش ارزهای دیجیتال به روشی متفاوت هستید، بازی‌های بلاک چین و بازی‌های کریپتویی ممکن است راه حل خوبی برای شما باشند. بازی‌های رمزنگاری NFT روز...