گیفت کارت ایکس باکس XBOX

دسترسی نامحدود به بازی‌ها با خرید گیفت کارت XBOX

 ایکس باکس XBOX، کنسول بازی مشهور و پرطرفدار شرکت مایکروسافت است که دنیایی از بازی‌های متنوع و جذاب را در اختیار شما قرار می‌دهد. با خرید گیفت کارت XBOX یا گلد ایکس باکس می‌توانید آخرین بازی‌ها را از فروشگاه ایکس باکس تهیه کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

خبر خوب این که گیفت کارت ایکس باکس اکانت مایکروسافت شما را شارژ می‌کند؛ این یعنی علاوه بر بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها و دیگر امکانات مایکروسافت استور هم در اختیار شما قرار می‌گیرند!

در ایرانیکارت عضو شوید، گیفت کارت ایکس باکس خود را سفارش دهید و بلافاصله تحویل بگیرید!

وضعیت کارت
قابل ارائه در مبالغ
تحویل فوری از طریق ایمیل
قابل پرداخت نهایی 1,649,000 تومان

مزایای استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

  • دسترسی به تمامی امکانات Windows Store: با گیفت کارت XBOX، نه تنها به XBOX Store دسترسی پیدا می‌کنید، بلکه می‌توانید با اکانت مایکروسافت خود از Windows Store روی کامپیوتر یا انواع موبایل‌های بر پایه Windows Phone هم استفاده کنید.
  • استفاده در پلتفرم‌های مختلف: شبکه XBOX Network به دیگر سرویس‌های شرکت Microsoft متصل است؛ بنابراین می‌توانید از گیفت کارت ایکس باکس در پلتفرم‌ها و سرویس‌های دیگر مایکروسافت هم استفاده کنید.
  • مناسب هدیه دادن: گیفت کارت ایکس باکس محدودیت زمانی برای استفاده ندارد و می‌‎تواند هدیه خوبی برای دوستان اهل بازی یا تکنولوژی شما باشد.
گیفت کارت ایکس باکس

چرا از گیفت کارت ایکس باکس استفاده کنیم؟

با داشتن گیفت کارت ایکس باکس، وارد فروشگاه ایکس باکس یا مایکروسافت شوید و هر بازی، اپلیکیشن یا خدماتی که می‌خواهید به سادگی تهیه کنید!

با کد ۲۵ رقمی روی گیفت کارت ایکس باکس حساب خود را شارژ کنید و هرکدام از محصولات و خدمات مایکروسافت که دوست دارید بخرید. فرقی نمی‌کند چه چیزی می‌خواهید؛ از بازی و اپلیکیشن تا برنامه‌های فروشگاهی را به صورت قانونی تهیه کنید.

هر سوالی که دارید، از ما بپرسید.

سوالات متداول کاربران درباره گیفت کارت ایکس باکس

هزینه صدور این گیفت کارت‌ها بر اساس نرخ روز دلار و مبلغ گیفت کارت مورد نظر محاسبه می‌شود. غیر از هزینه دلاری کارت، هزینه دیگری مانند کارمزد یا… وجود ندارد.

تمامی کدهایی که از طرف ایرانیکارت برای شما ارسال می‌شوند، از مراجع معتبر و معرفی‌شده مایکروسافت خریداری شده‌اند و تمام منابع این کار سفید و قانونی هستند. بنابراین نیازی به هیچ نگرانی درباره بلاک شدن اکانت به دلیل استفاده از کارت‌های غیر قانونی، وجود ندارد.

با استفاده از گیفت کارت XBOX می‌توانید بازی‌های موجود در فروشگاه ایکس باکس را بخرید یا پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای را انجام دهید.

بله از این کارت می‌توانید برای خرید Xbox Live Gold و Xbox Game pass هم استفاده کنید.

خیر. گیفت کارت یک محصول مجازی است و در هر لحظه امکان استفاده آن وجود دارد؛ به همین دلیل پس از تحویل کد امکان استرداد یا تعویض آن وجود ندارد.

در حال حاضر ایرانیکارت گیفت کارت‌های ایکس باکس را با ریجن‌های  هنگ کنگ و آلمان صادر می‌کند. دقت کنید که ریجن گیفت کارت با اکانت شما مطابقت داشته باشد.

ایرانیکارت همراه شماست.

همین حالا گیفت کارت ایکس باکس خود را خریداری کنید!

در ایرانیکارت ثبت نام کنید و گیفت کارت خود را سفارش دهید.
در کمتر از ۵ دقیقه ثبت نام کن!
آیا اطلاعات این صفحه مفید بود ؟
گیفت کارت ایکس باکس XBOX
4.87 از 97 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید