معرفی ارز دیجیتال

ارز دیجیتال فلوکی اینو چیست؟ معرفی و بررسی میم کوین Floki

ارز دیجیتال فلوکی اینو چیست؟ معرفی و بررسی میم کوین Floki

فلوکی اینو یکی دیگر از میم کوین‌های بازار ارز دیجیتال است که از شیبا اینو و مخصوصا از دوج کوین الهام گرفته شده‌است. همانطور که می‌دانید دوج کوین اولین میم کوین بود که جزء 10 رمز ارز بزرگ بازار قرار گرفت. بعد از آن شیبا به بازار وارد شد و مورد استقبال کاربران قرار گرفت. حال یکی از میم کوین‌های تازه وارد فلوکی اینو است.  در این مقاله می‌فهمید که فلوکی اینو چیست و چه تفاوتی با دوج و شیبا دارد.

برای خرید و فروش فلوکی اینو از خدمات صرافی ایرانیکارت استفاده کنید.

فلوکی اینو چیست؟

پروژه فلوکی اینو بر دو بلاکچین اتریوم و بایننس اسمارت چین فعالیت می‌کند که  به دارندگان FLOKI این امکان را می دهد که از هر یک از زنجیره های بلوکی برای ذخیره  توکن و تراکنش استفاده کنند. یکی از دلایل صعود فلوکی اینو جامعه ی آن است که به فلوکی وایکینگز شهرت دارد. این همان جامعه ای است که از شیبا اینو حمایت می‌کند و دلیلی بر قدرت گرفتن این ارز محسوب می‌شود. هدف فلوکی تبدیل شدن به یک پروژه وب 3 کاملاً پیشرفته است که شامل امور مالی غیرمتمرکز، NFT و متاورس می‌شود. در جدول زیر مشخصات اصلی فلوکی اینو  آمده است. 

نام اختصاریFloki
قیمت ارز0.0001384 دلار
رتبه در بازار105
ارزش بازار$324,859,229
وبسایتfloki.com

تاریخچه و داستان شکل گیری

ایده ی فلوکی در 25 ژوئن 2021 با توییت ایلان ماسک شکل گرفت. در این توییت او گفت که می‌خواهد سرپرستی سگی از نژاد شیبا را قبول کند و اسم این سگ را فلوکی بگذارد. هیچ‌کس تصور نمی‌کرد که بیانیه ماسک در آن روز منجر به ساخت یک میم کوین جدید با همان نام شود. تیم توسعه دهندگان پشت فلوکی اینو به سرعت وارد عمل شدند و از تأثیر ایلان ماسک بر حرکت قیمت میم کوین ها برای ایجاد یک توکن جدید استفاده کردند. در 12 سپتامبر زمانی که ایلان ماسک اعلام کرد بالاخره این سگ را به سرپرستی گرفته است، میم کوین آن در بازار منتشر شد. در مدت زمان چند ماه فلوکی اینو رشد بی سابقه ای را تجربه کرد. فلوکی اینو مجموعاً 10 تریلیون توکن دارد که احتمالاً 50 درصد آن در زنجیره هوشمند اتریوم و بایننس سوزانده شده است. آخرین نسخه این پروژه با ایجاد اکوسیستم بلاک چین خود و بازپرداخت اکوسیستم خود از طریق ابتکارات خیریه، سودآوری دارد. فلوکی همچنین با جنبش میلیون باغ، یک کمپین باغبانی که توسط کیمبال ماسک (برادر ایلان ماسک) تأسیس شده است، همکاری کرده است. 

بیشتر بخوانید: میم کوین چیست؟

ارز دیجیتال فلوکی اینو چیست؟ معرفی و بررسی میم کوین Floki

تیم توسعه دهنده

فلوکی یک پروژه غیر متمرکز است که توسط جامعه آن اداره می شود و دارای یک تیم اصلی است که از منافع جامعه پشتیبانی می‌کند. این تیم متشکل از افراد با نام مستعار است. به گفته فلوکی، جکی زو، توسعه‌دهنده اصلی این پروژه است که بیش از یک دهه تجربه در زمینه بلاک چین دارد و یک چهره قابل احترام در صنعت است. طبق اعلام این تیم، Valhalla (یک متاورس) توسط تیمی متشکل از 20 نفر با بیش از 50 سال تجربه در حال توسعه است. تصمیمات کلیدی مؤثر بر پروژه از طریق رأی گیری (DAO) گرفته می‌شود. این تیم ادعا می کند که هدف این است که خود را به عنوان شناخته شده ترین و پرکاربردترین ارز دیجیتال در سطح جهان معرفی کند.

نحوه عملکرد فلوکی اینو Floki

در پروژه‌های مختلفی که در فلوکی در دست ساخت هستند، کاربران می توانند از ارز FLOKI به عنوان وسیله پرداخت برای معامله NFT و خرید کالاهای فیزیکی استفاده کنند. فلوکی ادعا می کند که هدف آن ایجاد یک مدرسه در هر قاره، از کشورهای توسعه نیافته است.

تفاوت فلوکی با شیبا و دوج کوین

هر سه توکن عرضه بالایی دارند؛ به این معنی که ارزش توکن ها کسری از سنت است که می‌توانند سرمایه گذاران جدیدتری را به دنبال سرمایه گذاری ارزان‌تر جذب کنند. همچنین جوامع هر سه توکن در پلتفرم رسانه های اجتماعی بسیار پرشور و فعال هستند. با وجود ارتباط این سه رمز ارز با یکدیگر، فلوکی ادعا می‌کند که قاتل شیبا و دوج کوین خواهد بود و با انقلابی در بازار به 10 پروژه ی برتر تبدیل خواهد شد. فلوکی می‌خواهد خود را از میم کوین ها جدا کند و به عنوان یک ارز معتبر معامله شود. فلوکی اینو مجموعاً 10 تریلیون توکن دارد که در مقایسه با عرضه ثابت 21 میلیون بیت کوین قابل توجه است، اما در مقایسه با عرضه انبوه توکن 1 کوادریلیونی شیبا اینو هنوز اندک است. به علاوه، فلوکی اینو دارای مالیات خودکار 3٪ برای هر معامله است.

بیشتر بدانید: تحلیل فلوکی اینو

ارز دیجیتال فلوکی اینو چیست؟ معرفی و بررسی میم کوین Floki

پورتفولیو فلوکی اینو Floki

تیم پشت Floki در حال ساخت ابزاری برای توکن FLOKI در اکوسیستم منحصر به فرد خود است. اکوسیستم فلوکی متشکل از چندین پروژه مختلف است که هنوز در دست توسعه هستند که شامل DeFi، NFT و Metaverse هستند. این پروژه در حال حاضر روی سه ابزار شاخص کار می‌کند: 1. بازی متاورسی 2. پلتفرم آمورشی 3. بازار NFT. بیایید نگاهی دقیق تر به امکاناتی که فلوکی اینو ارائه می‌دهد، بیندازیم.

متاورس Valhalla

فلوکی در حال طراحی یک متاورس است به نام Valhalla است که امکان کسب درآمد را برای کاربران خود فراهم می‌کند. این متاورس با استفاده از توکن FLOKI قدرت می‌گیرد. بازیکنان می توانند بر اساس مشارکت جوایزی کسب کنند و مالکیت کامل توکن های FLOKI به دست آمده در بازی را داشته باشند. توکن های FLOKI به عنوان ارز درون بازی عمل می کنند و می توانند برای خرید دارایی و NFT ها استفاده شوند.

بازار FlokiPlace

فلوکی ادعا می‌کند که در حال توسعه یک پلتفرم معاملاتی NFT است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از FLOKI کالاهای مختلف، کلکسیون‌ها و NFTها را خرید و فروش کنند. هدف بازار فلوکی پلیس (FlokiPlaces) تسهیل معامله NFT و سایر محصولات دیجیتال و استفاده از ارز Floki به عنوان جایگزین پرداخت است. 

بستر آموزشی Floki Inuversity

تیم فلوکی در حال کار بر روی ایجاد یک پلتفرم آموزشی برای هر کسانی است که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارزهای دیجیتال هستند. آن‌ها قصد دارند Floki Inuversity را به عنوان یک پلتفرم با بزرگترین پایگاه داده محتوای کریپتویی توسعه دهند که همه افراد در در سراسر جهان بتوانند با استفاده از FLOKI به عنوان وسیله پرداخت به آن دسترسی داشته باشند.

ارز دیجیتال فلوکی اینو چیست؟ معرفی و بررسی میم کوین Floki ایرانیکارت

 آینده فلوکی چگونه خواهد بود؟

از آنجایی که فلوکی یک میم کوین محسوب می‌شود و مانند سایر همتایان خود تحت تاثیر اخبار نوسان های شدیدی را تجربه می‌کند، نمی‌توان آینده دقیق این ارز را پیش بینی کرد. این ارز برای سرمایه گذاری های طولانی مدت قابل اعتماد نیست. اما اگر پروژه فلوکی بتواند ارزش جدید به جامعه خود اضافه کند و موارد استفاده خود را گسترش دهد، می‌تواند به عنوان یک ارز دیجیتال پر پتانسیل در واچ لیست بسیاری از سرمایه گذاران قرار گیرد. برای خرید و فروش این میم کوین محبوب می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید!

کیف پول های فلوکی اینو Floki

برای نگهداری فلوکی اینو باید از کیف پول‌هایی استفاده کنید که با شبکه بایننس اسمارت چین و اتریوم سازگار باشند. برخی کیف پول‌های نرم افزاری که از فلوکی اینو پشتیبانی می‌کنند، عبارتند از متامسک و تراست ولت. همچنین برای آشنایی کامل و بررسی امن ترین کیف پول های فلوکی ، مقاله مربوط به آن در بلاگ ایرانیکارت را مطالعه کنید.

در این مقاله با ارز دیجیتال فلوکی آشنا شدید. اگر شما نیز تجربه خرید فلوکی را دارید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

سوالات متداول
Request for Quote

همانطور که در مقاله بیان شد، فلوکی یک میم کوین پرنوسان است و بهتر است برای سرمایه گذاری در آن از نظر تکنیکال و فاندامنتال تحقیق کنید.

فلوکی بنیانگذار فلوکی نیست؛ اما میم کوین فلوکی تحت تاثیر توییت ها و تصمیمات او نوسان می‌کند.

ارز دیجیتال فلوکی را می‌توانید از وبسایت ایرانیکارت بدون پرداخت کارمزد خریداری کنید.

ارز دیجیتال فلوکی اینو چیست؟ معرفی و بررسی میم کوین Floki
فلوکی اینو یکی دیگر از میم کوین‌های بازار ارز دیجیتال است که از شیبا اینو و مخصوصا از دوج کوین الهام گرفته شده‌است. همانطور که می‌دانید دوج کوین اولین میم...
4.8 از 5 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. با سلام امکان خرید فلوکی از ایرانیکارت هست؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۴
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۴
در عصر دیجیتالی که روش‌های سرمایه‌گذاری و کسب درآمد از بازارهای مالی سریع‌تر از آنچه که تصور کنیم در حال تکامل است، بازار رمزارزها و سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین توجه بسیاری...
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
معرفی ارز دیجیتال
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
شیباریوم یک راه حل بلاک چین لایه 2 شیبا اینو است که هدف آن رسیدگی به سرعت پایین تراکنش اتریوم است. هدف شیباریوم این است که پایه‌های ساخت اکوسیستم شیبا...
بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر روی بیت کوین در سال ۲۰۲۰ سرمایه‌گذاری می‌کردید، الان چقدر سود کسب کرده بودید؟ با اینکه این ارز در مدت اخیر...