اخبار ارز دیجیتال

معرفی ۳ میم کوین با پتانسیل رشد ۵ هزار برابری!

معرفی ۳ میم کوین با پتانسیل رشد ۵ هزار برابری!

میم کوین‌ها پرریسک‌ترین و از سوی دیگر جذاب‌ترین کلاس دارایی در بین ارزهای دیجیتال هستند. در این مطلب به بررسی ۳ میم کوین می‌پردازیم که ممکن است قیمت آن‌ها دوباره منفجر شود.

در میان طیف وسیعی از سرمایه‌گذاری‌های پرخطر، میم کوین‌ها به عنوان برخی از جذاب‌ترین ارزهای دیجیتال برجسته شده‌اند. با توجه به شرایط فعلی بازار صعودی، رشد قیمت این دسته از ارزها اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد. در ادامه ۳ میم کوین برتر را بررسی می‌کنیم که پتانسیل رشد سرسام‌آوری در این بازار گاوی دارند.

قیمت کدام میم کوین‌ها پس از هاوینگ بیت کوین در سال ۲۰۲۴ دوباره سر به فلک می‌کشد؟

هدف از تهیه مطلب ذیل این است که سه میم کوین پرپتانسیل برای رشد قابل‌توجه در بازار گاوی فعلی را برجسته کنیم. هیچ یک از موارد ذکر شده قطعی نیستند و پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری محسوب نمی‌شوند.

۱- دوج کوین

نمودار روزانه DOGE/USD
نمودار روزانه DOGE/USD

دوج کوین، بزرگترین میم کوین بازار کریپتو، به عنوان تقلیدی مستقیم از بیت کوین ظاهر شد. ارز دیجیتال دوج کوین مکانیسم اجماع اثبات کار را برای خود اتخاذ کرده و ویژگی‌های خاصی را از بیت کوین به عاریت می‌گیرد. توسعه‌دهندگان DOGE جذابیت این ارز دیجیتال را با گنجاندن یک میم محبوب روی آن افزایش دادند.

با توجه به حضور تثبیت شده دوج کوین در هفت سال گذشته، این احتمال وجود دارد که قیمت آن رشد چشمگیر دیگری را در سال ۲۰۲۴ تجربه کند.

دوج کوین در یک سال گذشته با افزایش قیمت ۱۴۱ درصدی، رشد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. این افزایش قیمت قابل‌توجه، دوج کوین را در جایگاهی بالاتر از ۵۴ درصد از ۱۰۰ رمزارز برتر بازار قرار داده و قدرت و انعطاف‌پذیری آن در یک بازار رقابتی بیشتر هم شده است.

قیمت دوج کوین در شرایط فعلی بالاتر از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (SMA) خود قرار دارد. این امر نشان‌دهنده یک روند مثبت است که حرکت صعودی پایداری را در مسیر قیمت آن منعکس می‌کند.

دوج کوین از نظر فعالیت‌های معاملاتی، ۱۶ کندل روزانه سبز (مثبت) در ۳۰ روز گذشته تشکیل داده که انعطاف‌پذیری بازار آن را نشان می‌دهد. این عملکرد مثبت منعکس‌کننده اعتماد سرمایه‌گذاران و احساسات صعودی پیرامون دوج کوین است.

علاوه بر این، دوج کوین از نقدینگی بالایی نیز برخوردار است که در مارکت کپ بالای آن مشهود است. این نقدینگی به سرمایه‌گذاران در معامله دوج کوین اطمینان می‌دهد، زیرا معاملات در مقیاس بزرگ را بدون تأثیر چندانی بر ثبات قیمت تسهیل می‌کند.

با نگاهی به آینده، معیارهای عملکرد قدرتمند دوج کوین و موقعیت آن در بازار حاکی از پتانسیل مداومی برای رشد است. نظارت بر شاخص‌های کلیدی مانند حرکات قیمت نسبت به SMA و احساسات بازار برای ارزیابی مسیر آینده دوج کوین بسیار مهم است.

۲- شیبا اینو

نمودار روزانه SHIB/USD
نمودار روزانه SHIB/USD

در حالی که دوج کوین از خود بیت کوین تقلید می‌کند، شیبا اینو نیز دوج را به عنوان الگوی اولیه خود قرار داده است. SHIB که توسط توسعه‌دهندگانش تحت عنوان «قاتل دوج کوین» به بازار عرضه شد، افزایش قیمت قابل‌توجهی را در طول بازار صعودی سال ۲۰۲۱ تجربه کرده بود. SHIB بر روی یک مکانیسم اجماع اثبات سهام فعالیت می‌کند که امکان پردازش سریع‌تر تراکنش‌ها را فراهم و از برنامه‌های غیرمتمرکز پشتیبانی می‌کند.

با توجه این ویژگی‌ها، شیبا اینو در جمع جذاب‌ترین میم کوین‌ها قرار دارد که مستعد افزایش قیمت انفجاری و همچنین اصلاحات سریع است. مسیر آینده آن می‌تواند شامل نوسانات زیادی باشد که با رشد ناگهانی قیمت و به دنبال آن رکود مشخص می‌شود.

قیمت شیبا اینو (SHIB) با افزایش قیمت ۱۶۴ درصدی‌ در یک سال گذشته، عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است. این افزایش قیمت چشمگیر، SHIB را جلوتر از ۵۹ درصد از ۱۰۰ رمزارز برتر قرار داده و قدرت رقابتی آن را در بازار نشان می‌دهد.

شایان ذکر است که شیبا اینو در این مدت عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین و اتریوم داشته که نشان‌دهنده پتانسیل بالا و جذابیت آن برای سرمایه‌گذارانی است که به دنبال بازدهی حداکثری در فضای ارزهای دیجیتال هستند.

از نظر تکنیکالی، SHIB بالاتر از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه خود معامله می‌شود که نشان‌دهنده یک روند و مومنتوم صعودی پایدار در مسیر قیمت آن است. این امر احساسات مثبت معامله‌گران و سرمایه‌گذاران نسبت به SHIB را برجسته می‌کند.

SHIB نیز به مانند دوج کوین نقدینگی بالایی دارد که توسط مارکت کپ آن حمایت می‌شود. این نقدینگی تضمین می‌کند که SHIB به راحتی قابل معامله است و می‌تواند معاملات بزرگ را بدون تأثیر قابل‌توجهی بر روی قیمت‌ انجام دهد. چنین چیزی به جذابیت آن به عنوان یک دارایی خوش آتیه برای سرمایه‌گذاری می‌افزاید.

علاوه بر این، نرخ تورم سالانه شیبا اینو منفی ۰/۰۴ درصد است که از رویکرد ضدتورمی آن خبر می‌دهد. این امر می‌تواند به کمبود و افزایش ارزش بالقوه آن در طول زمان کمک کند.

با توجه به معیارهای عملکردی قدرتمند، وضعیت تکنیکالی و فاندامنتال بازار شیبا اینو، پتانسیل رشد مداوم SHIB بالاست.

۳- پپه کوین

نمودار روزانه PEPE/USD
نمودار روزانه PEPE/USD

پپه کوین یکی از جدیدترین میم کوین‌های بازار محسوب می‌شود که در سال ۲۰۲۳ با نماد «Pepe the Frog» عرضه شد. این میم اینترنتی معروف و گاه بحث‌برانگیز باعث افزایش فعالیت میم کوین‌ها در پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی شده است. در بازار صعودی آینده طی سال‌های ۲۰۲۵/۲۰۲۴، پپه به‌ عنوان یک پدیده جدید از نظر تئوری قصد دارد که توجه‌ها را به خود جلب کند.

PEPE در حال حاضر بالاتر از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه خود معامله می‌شود که نشان‌دهنده روند مثبت و حرکت صعودی پایدار آن است. وضعیت این اندیکاتور نشان‌دهنده احساسات مطلوب بازار و پتانسیل افزایش مداوم قیمت پپه است.

علاوه بر این، PEPE Coin هم نقدینگی بالایی دارد. نقدینگی بالا برای سلامت بازار یک ارز دیجیتال ضروری است، معاملات روان را ممکن می‌سازد و به حداقل رساندن لغزش‌های قیمت در طول معاملات کمک می‌کند. نقدینگی PEPE Coin جذابیت آن را برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران افزایش می‌دهد.

معرفی ۳ میم کوین با پتانسیل رشد ۵ هزار برابری!
میم کوین‌ها پرریسک‌ترین و از سوی دیگر جذاب‌ترین کلاس دارایی در بین ارزهای دیجیتال هستند. در این مطلب به بررسی ۳ میم کوین می‌پردازیم که ممکن است قیمت آن‌ها دوباره...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...