اخبار ارز دیجیتال

بررسی عملکرد بیت کوین و اتریوم در برابر S&P500

بررسی عملکرد بیت کوین و اتریوم در برابر S&P500

طی هفته گذشته، S&P 500 افزایش قابل توجهی را تجربه کرد که باعث شد عملکرد آن از بیت کوین و اتریوم بهتر باشد. بر اساس تحلیل روند سنتیمنت، S&P 500 در عرض فقط چهار روز بیش از 6٪ افزایش قیمت را تجربه کرد.

در نتیجه این جهش قیمتی، قیمت سهام از ارزش ارزهای دیجیتالی مانند BTC و ETH فراتر رفت. همچنین به نظر می‌رسید این ارزهای دیجیتال پس از دوره‌ای از رشد قیمت زیاد در حال رنج زدن و ثبات هستند.

افزایش اخیر S&P 500 می‌تواند به آخرین گزارش کمیته بازار باز فدرال (FOMC) نسبت داده شود. به ویژه، این گزارش اعلام کرد که فدرال رزرو نرخ بهره فعلی را برای دومین ماه متوالی ثابت نگه میدارد.

این تصمیم موجب حدس و گمان در مورد اتمام افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو شده است. در نتیجه، این رخداد منجر به افزایش قابل توجه قیمت سهام طی هفته گذشته شد.

قیمت BTC و ETH با قیمت سهام همگام می‌شود

طبق نمودار روند تحلیل شده توسط AMBCrypto، بیت کوین و اتریوم از لحاظ روند قیمتی از S&P 500 جلو زده بودند. علیرغم تعطیلی بازار سهام در آخر هفته، BTC و ETH موقعیت قبلی خود را پشت سر گذاشته بودند.

مشخص نبود که آیا قیمت سهام با بازگشایی بازار مسیر صعودی خود را از سر خواهد گرفت یا خیر، اما قیمت ارزهای دیجیتال در این مدت ادامه رشد داشتند.

بررسی شاخص و بیت کوین و اتریوم و طلا

بیت کوین و اتریوم روند صعودی خود را حفظ می‌کنند

در 4 نوامبر، نمودار تایم فریم روزانه نشان داد که بیت کوین با افزایش قیمت قابل توجه بیش از 1٪ روز معاملاتی خود را به پایان رسانده است. در زمان نگارش این مطلب، همچنان با افزایش قیمت اندکی معامله می‌شد و از 35،000 دلار فراتر رفته بود.

علی‌رغم کاهش‌های موقتی قیمت، بیت کوین موفق شد قیمت خود را در محدوده 35،000 دلار حفظ کند. این حفظ قیمت عامل کلیدی در روند صعودی بیت کوین در مقایسه با S&P 500 بود.

چارت بیت کوین به تتر

علاوه بر این، بررسی نمودار تایم‌فریم روزانه اتریوم نشان‌دهنده عملکردی حتی بهتر بود. تا زمان نگارش این مطلب، اتریوم با افزایش قیمت قابل توجه بیش از 2 درصد، معامله می‌شد و از مرز 1،800 دلار فراتر رفته است.

نمودار همچنین نشان داد که اتریوم به طور مداوم طی چند روز متوالی روند صعودی داشته است.

چارت اتریوم

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...