تثبیت بالاتر از سطح ۳۳۰۰ دلار، تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۴۰۳/۰۲/۰۹،ادامه روند صعودی صعودی

تثبیت بالاتر از سطح ۳۳۰۰ دلار، تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۴۰۳/۰۲/۰۹،ادامه روند صعودی

علیرغم افزایش نوسانات قیمت در صنعت ارزهای دیجیتال پس از هاوینگ بیت کوین، توکن های برتر دائماً احساسات خنثی را در نمودارهای مربوطه خود نشان می دهند که نشان دهنده عدم اطمینان در مسیر آینده بازار است.علاوه بر این، آلت‌کوین‌های با سرمایه متوسط و کم سرمایه بالاترین سود را از زمان هاوینگ تجربه کرده‌اند، که نشان‌دهنده احتمال زیاد تغییر علاقه سرمایه‌گذاران به پروژه‌های دیگر برای به حداکثر رساندن سودشان است.رهبر بازار، قیمت بیت کوین، با از دست دادن تقریبا 2 درصد در هفته گذشته، احساس خنثی پس از نصف شدن را ثبت کرده است. علاوه بر این، از ابتدای ماه مارس به نوسان در محدوده تلفیقی بین 61025 دلار و 73754 دلار ادامه می دهد که نشان دهنده یک عملکرد ضعیف قیمت برای قیمت این رمزارز است.قیمت اتریوم همچنان نزدیک به خط روند حمایتی خود در الگوی مثلث متقارن حرکت می کند و تأثیر نزولی قوی در فضای کریپتو را برجسته می کند. علاوه بر این، EMA 50 روزه به عنوان یک خط روند مقاومت عمل می کند، که منجر به تثبیت روند صعودی بالاتر از  حمایت حیاتی آن 3200 دلار می شود و اتریوم (ETH) نشانه‌هایی از قدرت بالقوه را نشان می‌دهد زیرا الگوهای قیمتی اخیر به دور شدن از احساسات نزولی اشاره دارد، اگر این روند ادامه پیدا کند، اتریوم می تواند خط روند پشتیبانی قوی ایجاد کند.

تحلیل تایم فریم روزانه

بازار ارزهای دیجیتال یک هفته شدید را با نوسانات قیمت اتریوم تجربه کرد. اتریوم با موفقیت از سطح مقاومت بحرانی 3200 دلار عبور کرد. در حال حاضر ETH با قیمت 3245 دلار معامله می شود. آیا قیمت اتریوم در روزهای آینده به سطح پشتیبانی ۲۷۰۰ دلار می‌رسد؟ یا ممکن است قیمت اتریوم ارز دیجیتال بار دیگر از 3500 دلار فراتر رود؟
در دنیای ارزهای دیجیتال، پادشاه آلتکوین ها، اتریوم، به دلیل ترکیبی از عوامل روند نزولی از خود نشان داده است. در ابتدا، قیمت ارز دیجیتال ETH 2 درصد افزایش یافت، اما این روند صعودی پایدار نبود. کاهش در 24 ساعت گذشته و به دنبال آن یک بهبود جزئی منجر به سردرگمی سرمایه گذاران شده است.بر اساس داده‌های Santiment، این نوسانات در قیمت اتریوم، علی‌رغم اینکه بیشتر سرمایه‌گذاران هنوز در سود هستند، بر حجم اجتماعی آن تأثیر منفی گذاشته است. علاوه بر این، یک تمایل نزولی در نمودارها نشان می دهد که قیمت می تواند بیشتر کاهش یابد.با نگاهی به تجزیه و تحلیل بر اساس داده های Santiment، به نظر می رسد که فشار فروش بر ارز دیجیتال اتریوم افزایش یافته است. افزایش مبادلات طی هفته گذشته نشان از تقویت این فشار فروش دارد. با این حال، همچنین اشاره شده است که نهنگ ها همچنان به اتریوم اعتماد دارند و عرضه توسط آدرس های برتر افزایش یافته است.


تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته،  سطح پشتیبانی 2700 دلاری برای ارز دیجیتال اتریوم از اهمیت حیاتی برخوردار است. در صورت سقوط به زیر این سطح، پیش‌بینی می‌شود که اتریوم بیشتر کاهش پیدا کند و تا 2500 دلار کاهش یابد.با این وجود سرمایه گذاران اتریوم (ETH) به نقطه عطف قابل توجهی در افق چشم دوخته اند زیرا ارز دیجیتال به سطح مقاومت بسیار مهمی نزدیک می شود. تحلیلگران با نزدیک شدن به مرز 3400 دلار، تحرکات اتریوم را به دقت زیر نظر دارند، مانعی کلیدی که اگر نقض شود، می‌تواند مسیر روشنی به سمت 3500 دلار را تارگت نهایی روند میان مدت قرار دهد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید