تثبیت بالاتر از مقاومت ۶۴۰۰۰ دلار، تحلیل بیت کوین ۱۴۰۳/۰۲/۰۹،ادامه روند نوسانی خنثی

تثبیت بالاتر از مقاومت ۶۴۰۰۰ دلار، تحلیل بیت کوین ۱۴۰۳/۰۲/۰۹،ادامه روند نوسانی

در دنیای دائماً در حال تغییر ارزهای دیجیتال، تعداد کمی از رویدادها به اندازه هاوینگ بیت کوین توجه زیادی را به خود جلب می کنند و پتانسیل تأثیرگذاری قابل توجهی را دارند. 19 آوریل شاهد نصف شدن چهارم بیت کوین بود که نقطه عطف مهمی در سفر جاری آن بود.هاوینگ اخیر بیت کوین که اتفاق افتاد بسیار پیش بینی شده بود و در مورد آن در صنعت صحبت شده بود. با این وجود، رویداد هاوینگ بدون ایجاد هیچ گونه اختلال عمده ای ادامه مسیر را برای دیگر ارز های دیجیتال هموار کرده است وشبکه بیت کوین به نقطه عطف مهم دیگری دست یافته است و تراکنش های روزانه آن به اوج 927000 رسیده است. این رکورد از رکورد قبلی 724000 که در دسامبر 2023 ثبت شده بود، طبق داده های زنجیره ای گزارش شده است.راه اندازی Runes باعث افزایش قابل توجهی شده است که نشان دهنده افزایش جذابیت و سودمندی در ارزهای دیجیتال است که منجر به رکوردشکنی سطح فعالیت تراکنش برای بیت کوین شده است.از زمان راه اندازی آن پس از هاوینگ در 20 آوریل، پروتکل رونز ۶۸ درصد از کل تراکنش‌های بیت کوین در اختیار پروتکل Runes!، یک استاندارد توکن جدید در بلاک چین بیت کوین، مسئول بیش از دو سوم کل تراکنش های بیت کوین بوده و تسلط خود را در بازار نشان می دهد. رون ها با بیش از 2.38 میلیون تراکنش پردازش شده که 68٪ را تشکیل می دهند، اکثریت قابل توجهی از کل را تشکیل می دهند. همچنین در هفته گذشته، بیت کوین در یک الگوی نوسانی قرار گرفته بود و سرسختانه در اطراف مرز 64000 دلار معلق بود. این فقدان نوسان باعث شده است که بسیاری از سرمایه گذاران از حرکت بعدی بازار مطمئن نباشند.اما یک مدل یادگیری عمیق که توسط CryptoQuant، یک پلتفرم پیشرو در تجزیه و تحلیل بلاک چین، توسعه یافته است،این مدل که بر روی مجموعه داده عظیمی از حرکات تاریخی قیمت و فعالیت های زنجیره ای آموزش داده شده است، افزایش قابل توجه قیمت بیت کوین را در هفته های آینده پیش بینی می کند. بر اساس این تجزیه و تحلیل، بیت کوین می تواند طی 30 روز آینده از سد 77000 دلار عبور کند و بالاترین رکورد جدید (ATH) را ثبت کند.

تحلیل تایم فریم روزانه

در طول پنج جلسه معاملاتی گذشته، قیمت بیت کوین کاهش قابل توجهی را تجربه کرده است و به دلیل افزایش فشار فروش در پی رویدادهای نصف شدن، به زیر مرز 65000 دلار سقوط کرده است.علیرغم بهبودی کوتاه در هفته‌های گذشته، که طی آن قیمت بیت‌کوین تلاش کرد از مرز پایین‌تر محدوده معاملاتی خود عبور کند، فشار خرید نزدیک به سطح 67000 دلار کاهش یافت و منجر به عقب‌نشینی شد.همانطور که بازار به تکامل خود ادامه می دهد، مشخص نیست که آیا این فشار فروش به پایین آوردن قیمت به سمت سطح 61000 دلار ادامه خواهد داد یا اینکه گاوها برای دفاع از این سطح حمایت اساسی وارد عمل خواهند شد.


تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، بیت کوین در حال حاضر حدود 64072 دلار ارزش دارد که نشان دهنده کاهش 28 درصدی نسبت به اوج ارزش آن است. آخرین داده ها حاکی از افزایش 1.27 درصدی در یک فریم 24 ساعته است.قابل توجه است که قیمت بیت کوین برای پیشی گرفتن از میانگین متحرک 100 روزه (SMA) در نمودار 4 ساعته تلاش می کند که نشان دهنده فشار نزولی مداوم است. در مقابل، حفظ موقعیت بالای 100 SMA در نمودار روزانه ممکن است همانطور که توسط تحلیلگران بازار پیشنهاد شده است، ثبات بازار را ارائه دهد و همچنین در صورت تثبیت روند صعودی اندیکاتور RSI بالاتر از سطح ۵۰ ادامه فاز صعودی پیش بینی خواهد شد

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید