اخبار ارز دیجیتال

تراکنش‌های روزانه شیباریوم به ۳ میلیون رسید

تراکنش‌های روزانه شیباریوم به ۳ میلیون رسید

فعالیت‌ شیبا اینو در بلاک چین لایه دوم شیباریوم (Shibarium) شتاب بیشتری گرفته و تراکنش‌های روزانه آن به ۳ میلیون عدد رسیده است.

اکانت رسمی شیبا اینو در X توجه‌ها را به رشد چشمگیر تراکنش‌های روزانه شیباریوم جلب کرده است. شیبا اینو روز گذشته طی پستی گفت که تعداد تراکنش‌های روزانه شبکه به ۳ میلیون نزدیک شده است. شیبا اینو برای تایید ادعای خود تصویری را از کاوشگر این شبکه اضافه کرد.

در زمان انتشار این پست، شیباریوم ۲/۴۴ میلیون تراکنش را با موفقیت پردازش کرده بود و هنوز چند ساعت تا پایان روز باقی مانده است.

تعداد معاملات روزانه شیباریوم به ۳ میلیون عدد رسیده است

Crypto Basic ساعاتی پس از به اشتراک گذاشتن این خبر تأیید کرد که شیباریوم سرانجام به هدف ارزنده ۳ میلیون تراکنش در روز رسیده است. تراکنش‌های روزانه این شبکه در زمان انتشار این خبر به ۳ میلیون عدد رسید و تعداد کل تراکنش‌های آن به ۳۶۰/۰۹ میلیون عدد رسیده است.

این اتفاق به دنبال دوره‌ای رخ داده که تعداد تراکنش‌های روزانه این شبکه به حدود ۱/۰۷ میلیون عدد کاهش یافته بود. افزایش فعالیت‌های شبکه شیباریوم بازتاب زمانی است که در آن تراکنش‌های روزانه این شبکه تا پایان سال ۲۰۲۳ به حدود ۷/۵ میلیون تراکنش افزایش یافت.

در مراحل اولیه راه‌اندازی شبکه اصلی شیباریوم، این شبکه به طور متوسط روزانه ۲۰۰ هزار تراکنش را پردازش می‌کرد. فعالیت معاملاتی شیباریوم در ماه دسامبر شتاب گرفت و آمار آن بین ۵ تا ۸ میلیون تراکنش در نوسان بود.

شیباریوم از زمان لانچ شبکه خود، بیش از ۱/۲۳۵ میلیون کیف پول و بیش از ۳/۲۶ میلیون بلوک را ثبت کرده و مجموع حساب‌های کاربری آن به ۶۴،۳۰۵ می‌رسد.

آیا SHIB می‌تواند عملکرد ماه دسامبر خود را تکرار کند؟

در همین حین، اعضای جامعه شیبا اینو انتظار دارند که رشد اخیر فعالیت شبکه شیباریوم تأثیر مثبتی بر قیمت توکن‌های اکوسیستم شیبا اینو، به ویژه SHIB داشته باشد.

در ماه دسامبر، زمانی که میانگین تراکنش‌های روزانه شیباریوم به ۷ میلیون عدد رسید، قیمت SHIB نیز از ۰/۰۰۰۰۰۸۵۰ دلار به بالاترین سطح ماهانه خود یعنی حدود ۰/۰۰۰۰۱۱۱۵ دلار افزایش یافت که نشان‌دهنده رشد ۳۱/۱۷ درصدی قیمت شیبا اینو است.

مشخص نیست که آیا SHIB می‌تواند عملکرد ماه دسامبر خود را در روزهای آینده و پس از افزایش فعالیت‌های معاملاتی شیباریوم تکرار کند یا خیر.

SHIB در زمان نگارش این خبر در زیر سطح ۰/۰۰۰۰۱ دلار نوسان دارد. طی دو هفته گذشته، این توکن ۱۰/۲ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده و از ۰/۰۰۰۰۰۰۸۸ دلار به ۰/۰۰۰۰۰۹۸ رسیده است. SHIB نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۰/۵ درصد رشد داشته است.

اینکه آیا SHIB عملکرد ماه دسامبر و رشد بیش از ۳۰ درصدی خود را در روزهای آینده تکرار خواهد کرد یا خیر، نامشخص است.

با این حال، افزایش گسترده فعالیت‌های شبکه شیباریوم توجه سرمایه‌گذاران را به پروژه‌های کریپتویی شیبا اینو جلب می‌کند و در نتیجه به همه توکن‌های این اکوسیستم، از جمله SHIB، سود می‌رساند.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...