خرید کیف پول سخت افزاری اورجینال با تحویل فوری

امنیت، حریم خصوصی، حمل آسان و صرفه جویی در هزینه‌های تراکنش ارزهای دیجیتال را به خود هدیه دهید!

کیف پول‌های سخت‌افزاری کلیدهای خصوصی شما را روی یک دستگاه فیزیکی با سیستم تخصصی ذخیره کرده و به این ترتیب از دسترسی به کلیدهای خصوصی شما جلوگیری می‌کنند.

با تولید و جداسازی کلیدهای ارزهای دیجیتال توسط کیف پول‌های سخت افزاری، هیچ شخص دیگری نمی‌تواند تراکنش‌های شما  را رهگیری یا مشاهده کند. این کیف پول‌ها، همانند یک لایه امنیتی، ارزهای دیجیتال را در برابر حملات سایبری، سایت‌های فیشینگ و بدافزارها محافظت کرده و با کاهش خطرات سرقت رمز ارزها، امنیت سرمایه شما را به میزان قابل توجهی تضمین می‌کنند.

خرید محصول مشاوره رایگان

مناسب و رقابتی ✅ قیمت
سریع و رایگان ✅ ارسال
اصل بودن کالا ✅ تضمین
24 ساعته 7 روز هفته ✅ پشتیبانی
edger-nano-s
امنیت بیشتر
پشتیبانی چندین ارز
سرعت و سهولت
ارسال در کمترین زمان ممکن
پشتیبانی خدمات

خرید انواع کیف پول های سخت افزاری از ایرانیکارت

  • مشاوره رایگان خرید
  • ارسال سریع و رایگان
  • خرید مستقیم از کمپانی‌ها
  • تنوع کیف پول های سخت افزاری
  • ضمانت اصل بودن کیف پول سخت افزاری
کیف پول سخت افزاری

انواع کیف‌پول‌های برند ترزور Trezor

انواع کیف‌پول‌های سخت افزاری کول ولت Cool Wallet

برای مشاهده جزئیات بیشتر و ثبت سفارش هر یک از کیف پول‌ها روی آن کلیک کنید!

دیگر مدل های موجود از بهترین کیف پول های سخت افزاری

کیف پول سخت افزاری چیست؟

کیف پول سخت افزاری نوع خاصی از کیف پول ارز دیجیتال است که کلیدهای خصوصی کاربر را در یک دستگاه سخت افزاری امن ذخیره می‌کند. آن‌ها مزایای عمده‌ای نسبت به کیف پول‌های نرم افزاری استاندارد دارند. برخلاف کیف پول‌های نرم‌افزاری که در برابر حفره‌های امنیتی و هکرها آسیب‌پذیر هستند، کیف‌پول‌های سخت‌افزاری آفلاین ساخته شده‌اند تا دیگر مجبور نباشید به نرم‌افزار روی رایانه خود برای نگهداری کلیدهای خصوصی خود اعتماد کنید. دستگاه شما با کیف پول سخت افزاری ارتباط برقرار می‌کند و تراکنش‌های رمز ارز را به دستگاهی که قرار است امضا شود ارسال می‌کند و سپس به عنوان تراکنش‌های امضا شده به شما بازگردانده می‌شود. به این ترتیب، کلیدهای خصوصی شما هرگز در دستگاه شما وجود ندارند و در برابر بسیاری از انواع ویروس‌ها مصون هستند.

انواع کیف پول های ارز دیجیتال

کیف پول ارزهای دیجیتال به دو دسته سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تقسیم می‌شود. در واقع این دسته‌بندی به این دلیل است که کیف‌پول‌های سخت‌افزاری، کلید شما را در مدارهای الکترونیکی (سخت‌افزاری) مخصوصی ذخیره می‌کنند و این موضوع امنیت نگه‌داری از آن را افزایش می‌دهد. سخت‌افزاری که تنها با اتصال محافظت‌شده به دیگر دستگاه‌ها می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد.

یک کیف پول ارز دیجیتال، در واقع از ۲ کلید خصوصی و عمومی تشکیل شده است. اجازه دهید مفهوم این ۲ آدرس را با مثالی توضیح دهیم: فرض کنید یکی از دوستان شما قصد دارد بسته مهمی را برای شما بفرستد. بدین منظور او از شما آدرس خانه‌تان را می‌پرسد و شما این اطلاعات را به صورت عمومی در اختیار او می‌گذارید. هنگامی که بسته به خانه شما برسد، تنها کسی که می‌تواند به آن بسته دسترسی داشته باشد شما هستید، چرا که فقط شما کلید خانه را در اختیار دارید.

کلید خصوصی و عمومی نیز مفهومی مشابه دارد. در واقع کلید عمومی همان اطلاعاتی است که شما برای دریافت پول یا ارز دیجیتال در اختیار دیگران قرار می‌دهید و کلید خصوصی مانند کلید خانه در مثال قبل است. شما با داشتن کلید خصوصی می‌توانید به محتوای کیف پول خود دسترسی داشته باشید. بنابراین اگر فرد دیگری کلید خصوصی شما را در اختیار داشته باشد، می‌تواند به دارایی شما دسترسی پیدا کند. فراموش نکنید که اهمیت کیف پول‌های ارز دیجیتال در امنیت کلید خصوصی است؛ چرا که مهم‌ترین اطلاعاتی است که برای دسترسی به دارایی ارز دیجیتال خود در اختیار دارید.

انواع کیف پول سخت افزاری ایرانیکارت

لیست کیف پول‌هایی که ایرانیکارت ارائه می‌دهد را در ادامه مشاهده می‌کنید. شما می‌توانید انواع کیف پول لجر، کیف پول کول ولت، کیف پول الیپال، کیف پول ترزور و … را از ایرانیکارت تهیه کنید.

✔️ Ledger nano s ✔️ Coolwallet pro ✔️ Safepal ✔️ Trezor t ✔️ Jubiter blade
✔️ Ledger nano x ✔️ Coolwallet s ✔️ Keepkey ✔️ Trezor one ✔️ Ellipal

ایرانیکارت با ارائه طیف گسترده‌ای از کیف پول‌های سخت افزاری، انتخاب آسان برای کاربران را فراهم کرده است.

عوامل تاثیرگذار در قیمت کیف پول سخت افزاری

عواملی مانند شرکت سازنده، تعداد ارزهای پشتیبانی شده و …  نمی تواند در قیمت یک کیف پول سخت افزاری دخیل باشد. چرا که این موارد تنها باعث محبوبیت بیشتر می شوند. در اصل چیزی که یک کیف پول سخت افزاری را از رقبا متمایز می کند ویژگی های امنیتی و امکانات اضافه ای است که ارائه می دهد. به این دلیل که افرادی که در پی کیف پول سخت افزاری هستند، اولویت اول آن ها امنیت و سپس دسترسی و امکانات است. برای مثال کیف پول هایی که از نظر امنیت عملکرد خوبی دارند و امکاناتی مانند صفحه نمایش، بلوتوث و … ارائه می دهند، قیمت بالاتری دارند. یک مثال برتر از این مورد مقایسه کیف پول های لجر و الیپال است. کیف پول های لجر بسیار پرطرفدار و محبوب هستند. با این حال کیف پول الیپال قیمت بیشتری نسبت به کیف پول های لجر دارد. دلیل آن هم وجود مواردی مانند صفحه نمایش لمسی، رابط کاربری متاسب، ظاهر موبایلی، ویژگی های امنیتی و … است. کیف پول های لجر و الیپال در تعداد ارزهای پشتیبانی شده تفاوت های جزیی دارند با این حال مواردی که در الیپال باعث راحتی و امنیت بیشتری شده، باعث شده قیمت بالاتر باشد.

قیمت به روز کیف پول سخت افزاری

قیمت کیف پول های سخت افزاری به دلیل نوسانات نرخ دلار در ایران، مدام در حال تغییر است. شما می توانید آخرین قیمت کیف پول های سخت افزاری را در ایرانیکارت از همین صفحه پیگیری و مشاهده کنید.

بهترین ولت سخت افزاری برای ایرانیان

کیف پول‌های لجر

کیف‌پول‌های لجر، کیف پول‌های سخت‌افزاری ارزهای دیجیتال هستند که توسط شرکت لجر ساخته شده‌اند. این ها کیف‌پول‌های چند ارزی هستند که برای ذخیره‌سازی کلیدهای خصوصی ارزهای دیجیتال به‌صورت آفلاین استفاده می‌شوند. Ledger دو کیف پول سخت افزاری Ledger Nano s plus و Ledger Nano X را ارائه می دهد. هر دو کیف پول، کیف پول‌های ذخیره‌سازی USB هستند که کاربران را قادر می‌سازد تا عملکردهای متنوعی از جمله ارسال و دریافت بیت‌کوین از زنجیره‌های بلوکی یا اجرای برنامه‌های شخص ثالث روی دستگاه را انجام دهند. همه محصولات لجر ترکیبی از یک عنصر امن و یک سیستم عامل اختصاصی است که به طور خاص برای محافظت از دارایی های رمزنگاری کاربر طراحی شده است. این کیف پول ها همچنین از یک عبارت بازیابی 24 کلمه ای پشتیبان استفاده می کنند که در صورت سرقت دستگاه حاوی کلید خصوصی می تواند برای دسترسی به ارزهای رمزنگاری شده کاربر استفاده شود.

کیف پول‌های ترزور

Trezor سازنده کیف پول‌های سخت افزاری ارزهای دیجیتال است که برای ذخیره ارزهای دیجیتال، تایید تراکنش‌ها و مدیریت آن‌ها استفاده می‌شود. ترزور به شما ضمانت امنیت ۱۰۰٪ می‌دهد و از تمام ارزهای دیجیتال در برابر خطرات امنیتی احتمالی آنلاین و همچنین آفلاین محافظت می‌کند. ترزور هرگز کلیدهای خصوصی را در سیستمی از دستگاه‌های متصل به اینترنت ذخیره نمی‌کند و تراکنش‌های دور از اینترنت را تأیید می‌کند. اطلاعات خصوصی در این کیف پول تحت هیچ شرایطی لو نمی‌رود، بازنویسی نمی‌شود یا پاک نمی‌شود، حتی اگر برای مدت طولانی از آن استفاده نکرده باشید. نیاز به استفاده از باتری ندارد، چرا که می‌توان را از طریق اتصال USB نیز با آن کار کرد. دو مدل در کیف پول ترزور وجود دارد، یکی کیف پول ترزور one و کیف پول ترزور T. هر کدام تفاوت‌های قابل توجهی دارند. کیف پول Trezor one در ۲۹ ژانویه ۲۰۱۴ معرفی شد و Trezor T مدل پریمیوم در ۲۶ فوریه ۲۰۱۸ عرضه شد.

کیف پول الیپال

الیپال اولین کیف پول سخت افزاری با شکاف هوا در جهان است که کاملاً فلزی مهر و موم شده و ضد دستکاری است. این کیف پول سخت افزاری از کدهای QR برای انتقال داده استفاده می‌کند و به اتصالاتی مانند USB، Wi-Fi یا بلوتوث متکی نیست. این ولت با برنامه Ellipal کار می‌کند و تراکنش‌ها با چند اسکن QR یکپارچه انجام می‌شود. دارای صفحه نمایش لمسی بزرگ و دوربین داخلی برای اسکن کدهای QR. کلیدهای خصوصی شما به صورت آفلاین و بدون هیچ راهی برای اتصال به اینترنت ذخیره می‌شوند و بنابراین در برابر هک‌ها در امان هستند. الیپال بیش از ۲۰۰۰۰ توکن را پشتیبانی می‌کند.

کیف پول کیپ کی

کیپ کی یک کیف پول سخت افزاری است که در سال ۲۰۱۷ توسط صرافی ارزهای دیجیتال ShapeShift خریداری شد. این شرکت کیف پول سخت افزاری تا حدی برای ادغام در صرافی ShapeShift خریداری شد که به معامله گران اجازه می‌دهد تا سطح بسیار بالایی از امنیت را برای ارزهای دیجیتال خود به دست آورند. کیف پول سخت افزاری KeepKey در حال حاضر بیش از ۴۰ ارز دیجیتال مختلف را پشتیبانی می‌کند و پس از محصولات Ledger و TREZOR، سومین کیف پول سخت افزاری محبوب در بازار است.

کیف پول‌های کول ولت

شرکت CoolBitX در سال ۲۰۱۴ در تایوان راه اندازی شد.  هدف CoolBitX یک کیف پول سخت افزاری قابل اعتماد، کاربردی و با کاربری آسان بود. در سال ۲۰۱۸، این شرکت موفق شد اولین کیف پول دیجیتالی خود را به نام CoolWallet S راه اندازی کند. مانند هر کیف پول سخت افزاری، کول ولت ارزهای شما را به صورت «آفلاین» نگه می‌دارد تا آن‌ها را از دسترس هکرها دور نگه دارد. CoolWallet s را می‌توان از طریق اتصال بلوتوث از طریق برنامه‌های بومی Android یا iOS مدیریت کرد. این شرکت سپس در سال ۲۰۲۱ کیف پول CoolWallet Pro که ویژگی‌های نسخه موفق قبلی خود را بهبود بخشیده است، راه اندازی کرد. در مقایسه با نسخه اس، کول ولت پرو یک کیف پول سخت‌افزاری پیشرفته‌تر است که امنیت آن افزایش یافته و قابلیت استیکینگ را دارد.

کیف پول سیف پال

کیف پول سخت افزاری سیف پال کلیدهای خصوصی را در یک دستگاه سخت افزاری کاملا آفلاین ذخیره می‌کند. برای استفاده از آن، کاربران باید دستگاه را با برنامه نرم افزاری SafePal به منظور ارسال، تراکنش، برداشت یا تأیید ورود به Dapp متصل کنند. اکثر مردم این کیف پول سخت افزاری را به دلیل امنیت پیشرفته آن انتخاب می‌کنند.

قیمت کیف پول سخت افزاری

قبل از هرچیز شایان ذکر است که کیف پول‌های سخت افزاری به همان قیمتی که در وبسایت اصلی درج شده است قابل خریداری نیست. همانطور که می‌دانید امکان خرید مستقیم برای ایرانیان داخل کشور از کمپانی‌های سازنده وجود ندارد. از این رو واردات این کیف پول‌ها قطعا هزینه‌هایی در پی خواهد داشت. به همین دلیل قیمت خرید کیف پول‌های سخت افزاری از ایرانیکارت، نسبت به وبسایت‌های اصلی تفاوت‌های جزیی دارد.

  • قیمت درج شده فعلی در وبسایت اصلی لجر برای مدل نانو ایکس معادل 149 دلار و برای مدل نانو اس معادل 59 دلار می‌باشد.
  • قیمت انواع مدل‌های ساخت کمپانی ترزور که رقیب اصلی لجر محسوب می‌شود، کمی بالاتر است. به صورتی که قیمت ترزور وان معادل 124.95 دلار و ترزور تی معادل 224.91 دلار است.
  • کول ولت یکی دیگر از کیف پول‌های سخت افزاری است که به دلیل نوع طراحی و ویژگی‌های امنیتی خود مورد توجه قرار گرفته و مدل کول ولت اس آن 99 دلار و کول ولت پرو 149 دلار قیمت‌گذاری شده است.
  • کیف پول کیپ کی که توسط صرافی شیپ شیفت ارائه شده، نسبت به سایرین قیمت مناسب‌تری دارد. قیمت این کیف پول در حال حاضر 49 دلار می باشد.
  • جدیدترین محصول بایننس که کیف پول سیف پال می‌باشد، ویژگی‌های جالب توجهی داشته و با قیمت 49.99 دلار معامله می‌شود.
  • قیمت کیف پول‌های کمتر شناخته شده ژوپیتر و الیپال نیز به ترتیب 39.5 و 169 دلار می‌باشد.

راهنمای خرید کیف پول سخت افزاری

اگر برای خرید کیف پول سخت افزاری به مشاوره نیاز دارید، می‌توانید از طریق ارتباط با کارشناسان ایرانیکارت، مناسب‌ترین کیف پول را بر اساس بودجه خود انتخاب کنید. از طرفی اگر تحقیقات خود را انجام داده و تصمیم قطعی گرفته‌اید تنها کافیست از بخش ثبت درخواست برای خرید مدل مورد نظر اقدام کنید. پس از آن کارشناسان مربوطه با شما تماس خواهند گرفت و شرایط ارسال و دریافت را توضیح خواهند داد.

بهترین کیف پول سخت افزاری چه ویژگی دارد؟

هیچوقت نمی‌توان به صورت قطعی بهترین کیف پول سخت افزاری را تعیین کرد چرا که همه انواع کیف پول‌های سخت افزاری ویژگی‌های خاص خود را دارند. با این وجود یک کیف پول سخت افزاری خوب مشخصاتی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

قابلیت چند ارزی: یک کیف پول سخت افزاری مناسب باید قابلیت ذخیره چندین ارز دیجیتال را داشته باشد.

صرافی داخلی: وجود صرافی داخلی در کاهش هزینه‌های تراکنش تاثیر بسزایی دارد.

امنیت بالا: همه انواع کیف پول‌های سخت افزاری امن هستند اما بعضی از آن‌ها با استفاده از عناصر امنیتی پیشرفته، امنیت بالاتری دارند.

صفحه نمایش: وجود یک صفحه نمایش برای کاربری راحت‌تر بسیار مناسب است.

پین کد: دارا بودن پین کد ویژگی بسیار مهمی است. زیرا اگر کیف پول شما به سرقت برود تا زمانی که پین کد شما در اختیار آن‌ها نباشد نمی‌توانند دارایی را انتقال دهند!

قطعا برای انتخاب بهترین کیف پول سخت افزاری مطابق با شرایط خود دچار تریددهایی خواهید شد. پیشنهاد می‌کنیم با مشاورین ایرانیکارت در ارتباط باشید تا به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند.

مقایسه انواع کیف پول سخت افزاری

در جدول زیر ویژگی‌هایی هم چون تعداد ارزهای قابل پشتیبانی، وضعیت امنیت، قابلیت حمل، رابط کاربری، قابلیت بروزرسانی، قابلیت تبدیل ارز و شرایط باتری کیف پول‌های یاد شده، مورد بررسی قرار گرفته است.

مطالب مرتبط با کیف پول سخت افزاری

مقایسه کیف پول لجر Ledger و ترزور Trezor
امنیت ارز دیجیتال

مقایسه کیف پول لجر Ledger و ترزور Trezor

کیف پول‌های سخت افزاری را می‌توان مطمئن‌ترین شیوه برای نگهداری انواع ارز رمزنگاری شده مثل بیت کوین دانست. این کیف پول‌ها انواع مختلفی دارند، که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان کیف…
امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها
امنیت ارز دیجیتال

امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها

با پیشرفت روزافزون بازار ارز دیجیتال، این سوال که “چگونه ارز دیجیتال خود را ایمن نگه داریم؟” یک چالش بزرگ است. تغییرات مداوم در این صنعت نیز نیاز به داشتن…
مقایسه کیف پول های کول ولت اس و کول ولت پرو
امنیت ارز دیجیتال

مقایسه کیف پول های کول ولت اس و کول ولت پرو

همه افرادی که به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می پردازند به کیف پول دیجیتالی نیاز دارند. برای حفظ سرمایه های دیجیتالی خود باید از کیف پول ارز دیجیتال استفاده…
اولین قدم رو برای سرمایه‌گذاری بردار!

خرید کیف پول سخت افزاری

برای خرید این محصول، ابتدا ثبت نام و سپس درخواست خود را ثبت کنید!
ثبت نام در ایرانیکارت در کمتر از ۵ دقیقه
سوال خود را از ایرانیکارت بپرسید

سوالات متداول کیف پول سخت افزاری

اگر ساکن تهران هستید و سفارش خود را در ساعت اداری ( ساعت ۸ الی ۱۵ ) ثبت کردید، ارسال کیف پول از طریق پیک و بین ۲ الی ۴ ساعته انجام می شود.
اگر ساکن شهرستان هستید با توجه به انتخاب شما از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس، ۲ الی ۵ روز کاری زمان بر است.

خیر، امکان هک شدن کیف پول های سخت افزاری وجود ندارد.

فعلا چنین چیزی رخ نداده است.

در برخی از کیف پول‌ها فقظ کارمزد شبکه را پرداخت می‌کنید برخی دیگر نیز یک مقدار ناچیز دریافت می‌کنند.

تا زمانی که به پین کد شما دسترسی نداشته باشند نمی‌توانند دارایی شما را به سرقت ببرند. پس بلافاصله 12 کلمه خود را به یک کیف پول نرم افزاری وارد کنید و دارایی‌های خود را با استفاده از کیف پول نرم افزاری بازیابی کرده و به یک کیف پول امن منتقل کنید.

ایرانیکارت طیف متنوعی از کیف پول های سخت افزاری را با ضمانت اصل بودن کالا ارائه می دهد.

بسته به بودجه و امکانات مورد نظر شما انتخاب می‌تواند متفاوت باشد. پیشنهاد می‌کنیم مقالات مقایسه کیف پول‌ها را مطالعه کنید. شایان ذکر است می‌توانید از مشاوره کارشناسان ایرانیکارت در مورد انتخاب کیف پول، به صورت رایگان بهره‌مند شوید.

آیا اطلاعات این صفحه مفید بود ؟
خرید کیف پول سخت افزاری
3.24 از 163 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام من نیاز به کیف پولی دارم که علاوه بر امنیت بالا امکان تبدیل کوین ها به همدیگه رو با کارمزد کمتر داشته باشم. همچنین میخوام که برای شرکت لجر نباشه.
    چه مارک و مدلی رو پیشنهاد میکنید؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کیف پول سیف پال از جمله کیف پول های برتری است از که امکان تبدیل مستفیم رمزارزها و حتی تبادل شبکه ای را ارائه می دهد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کیف پول مدنظر شما در ایرانیکارت موجود نیست. شما می توانید از کیف پول های برتر و امن بازار مانند سیف پال، لجر و … که در ایرانیکارت موجود هستند، استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. باسلام..ای کاش خیلی زودترازاینهاباایرانیکارت آشنامیشدم…ممنون از کلیه دست اندرکاران این مجموعه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. با سلام ، آیا کیف پول سخت افزاری در اختیار هر کسی باشد ، آن فرد مالک آن حساب و موجودی آن است

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      خیر صرف داشتن سخت افزار، نمی توان مالک دارایی موجود در آن شد. بلکه باید عبارت بازیابی و پین کد دستگاه را در اختیار داشت.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام من بیت کوین استخراج میکنم
    و باتوجه به میزان استخراجی که دارم
    دنبال یک راه امن و مطمئن و بدون دردسر بشدت سریع هستم جهت مبادله و نقد کردن در ایران
    حالا نمیدونم بهتره از کیف پول سخت افزار استفاده کنم یا کیف پول ارز پی پال و یا اینکه شما چه مسیری پیشنهاد میکنید که صفرتا صد تمامی مراحل آموزش بدید و بتونم ریالی در ایران دریافت کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      در صورتیکه امنیت، الویت شما است؛ توصیه می کنیم از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      خیر این امکان وجود ندارد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      همه کیف پول های سخت افزاری امنیت تایید شده و قوی دارند. بر اساس شرایطی مانند بودجه و … می توانید یکی از انواع را انتخاب کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام
    من می خواستم یک کیف پول سخت افزاری تهیه کنم
    ولی قیمتش یکم بالاس
    کل سرمایه من ۶ میلیونه ولی برام مهمه که امن باشه همین سرمایه.
    چیکار کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      دوست عزیز کیف پول های سخت افزاری با توجه به امکاناتی که ارائه می دهند، ارزش خرید دارند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام خسته نباشید
    من یک کیف پول Ledger Nano S از شما خریداری کردم میخواستم بدونم میتونم بفروشم به خودتون من استفاده نکردم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، از طریق تماس با تلفن‌های مجموعه داخلی 1503 می‌توانید پیگیری کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. سلام دوستان واقعا صمیمانه از شما تشکر میکنم که صادقانه راهنمایی میکنید.موفق باشید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، از این که دیدگاه خود را با ما به اشتراک گذاشتید، متشکریم.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • با سلام و خسته نباشید ببخشید چند تا سوال داشتم برای خرید کیف پول سخت افزاری اولا اینکه موجود یمون در صرافی های ایرانی رو هم میشه انتقال داد به کیف پول سخت افزاری دوم اینکه مثلاً اگر خانم هر کس بیاد مهریه اش رو بگذاره برا اجرا آیا مشخص میشه که از فلان صرافی موجودی شخصی مورد نظر انتقال یافت به مثلا کیف پول سخت افزاری یا نه فقط انتقال مشخص میشه یا نه اصلا مشخص نمیشه و قابل پیگیری و شناسایی نیست و سوم اینکه آیا موجودی در کیف پول سخت افزاری آیا جزو‌ اموال شخصی قابل پیگیری و شناسایی هست یا نه و در آخر آیا خرید ما از شما جزو و اطلاعات خرید و هر مشخصات شخصی فرد جزو اطلاعات محرمانه و شخصی به حساب میاد یا نه ممنون از پاسخگویی تون منتظر جواب هستم چون خیلی از دوستانم هستن چه قصد خرید و پس انداز برای اینده فرزندانشان دارن اما با وجود اختلاف هوایی که با همسرانشان دارن میترسن در بانک ایران یا کیف پول صرافی ایرانی پس انداز دراز مدت داشته باشن ممنون متشکر

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          1) بله از هر صرافی می توانید موجودی انتقال دهید.
          2) دولت در حال تنظیم مقررات و مالیات برای ارزهای دیجیتال است که این اتفاق از طریق صورت حساب افراد در صرافی های ایرانی (برداشت، واریز) انجام می شود. اما این موضوع هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.
          3) موجودی کیف پول شما قابل شناسایی و پیگیری نیست.
          4) ایرانیکارت امنیت اطلاعات شخصی و حساب شما را تضمین می کند.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟