اخبار ارز دیجیتال

۴۰ روز تا آلت سیزن باقی مانده است! آلت کوین چی بخریم؟

۴۰ روز تا آلت سیزن باقی مانده است! آلت کوین چی بخریم؟

با افزایش انتظارات برای شروع یک آلت سیزن دیگر، سرمایه‌گذاران به دنبال ارز دیجیتال بزرگ بعدی برای سرمایه‌گذاری هستند.

با توجه به طیف متنوعی از توکن‌های موجود، بازار کریپتو با ارائه فرصت‌هایی برای کسانی که مایل به فرو رفتن در اعماق فناوری بلاک چین و کاربردهای بی‌شمار آن هستند، آماده درخشش است.

۴۰ روز تا آلت سیزن

به گفته Rekt Fencer، تحلیلگر مشهور، ممکن است به آلت سیزن بعدی نزدیک شده باشیم. این چشم‌انداز خوش‌بینانه نشان می‌دهد که اکنون زمان انتخاب ارزهای دیجیتال مناسب با مارکت کپ پایین با هدف دستیابی به بازده ۱۰۰ برابری است که بسیاری از معامله‌گران آرزوی آن را دارند.

به همین دلیل، درک توالی یک بولران معمولی بسیار مهم است. ران نوینر (Ran Neuner)، یک کارآفرین از آفریقای جنوبی، توضیح می‌دهد که آلت سیزن به طور کلی با افزایش قیمت بیت کوین شروع می‌شود. پس از آن اتریوم و سپس ارزهای دیجیتال با مارکت کپ بالا مانند سولانا و اوالانچ در مسیر رشد قرار می‌گیرند.

نوینر گفت:

‌بیت‌ کوین با مومنتوم بسیار زیادی به سمت رکورد تاریخی اخیر خود حمله می‌کند. به محض اینکه آن رکورد تاریخی [دوباره] شکسته شود و ممکن است به زودی نیز اتفاق بیفتد، مانند یک شتاب‌دهنده برای آلت کوین‌ها عمل کرده و مسابقه شروع می‌شود.

به گفته نوینر، از آنجایی که بیت کوین از رکورد تاریخی قبلی خود فراتر رفته، آلت کوین‌ها نیز می‌توانند حدود ۷۰ روز بعد به سقف‌های جدیدی برسند. شایان ذکر است که طی ۲۲ روز پس از رکوردزنی بیت کوین، آلت کوین‌ها اغلب تحت یک دوره اصلاح قرار می‌گیرند.

بیت کوین در مقابل بازار آلت کوین‌ها
بیت کوین در مقابل بازار آلت کوین‌ها

در حال حاضر ۱۹ روز از این مرحله اصلاحی می‌گذرد و بازار در حال بهبود است. این الگو نشان می‌دهد اگر این چرخه به همان شکلی که در طول تاریخ بوده ادامه یابد، آلت سیزن تقریباً ۴۰ روز دیگر شروع می‌شود.

نوینر تاکید کرد:

آلت کوین‌ها برای رسیدن به بالاترین سطوح تاریخی خود باید ۵۰ درصد نسبت به سطوح فعلی رشد کنند. آیا می‌توانید شدت یک افزایش قیمت ۵۰ درصدی را در ۴۰ روز آینده تصور کنید؟

در همین حین، Rekt Fencer تاکید کرد که کوین‌های با مارکت کپ پایین و میم کوین‌ها می‌توانند بیشترین سوددهی را داشته باشند، البته ریسک بالاتری نیز دارند. او گفت که دستیابی به سودهای ۲ تا ۱۰ برابری، به ویژه در مراحل اولیه آلت سیزن، امری رایج است.

ارزهای دیجیتالی که باید زیر نظر داشته باشید

برای حرکت درست در آلت سیزن، به سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود که یک سبد ارز دیجیتال متنوع برای خود بسازند، به اصول مهم سرمایه‌گذاری خود پایبند بوده و صبور باشند.

Rekt Fencer لیستی از ۶ آلت کوین را به اشتراک گذاشته که خودش آن‌ها را زیر نظر دارد و ممکن است پتانسیل رشد قابل‌توجهی داشته باشند. مهم‌ترین توکن این سبد Polyhedra Network (ZK) است، پروژه‌ای که بر تعامل‌پذیری، مقیاس‌پذیری و حریم خصوصی Web3 از طریق فناوری اثبات دانش صفر تمرکز دارد. Polyhedra با مارکت کپ ۲۸۶/۳ میلیون دلاری و قیمت فعلی ۳/۱۴ دلاری، نقطه ورود جالبی را ارائه می‌دهد.

میم کوین عجیب Wolf Wif Ballz (BALLZ) را نیز نباید نادیده بگیریم که همچنان مسیر جذابی را برای خود در اکوسیستم سولانا می‌سازد. میم کوین BALLZ با ترکیبی از شوخ‌طبعی و پتانسیل سرمایه‌گذاری، با قیمت ۰/۰۵ دلار و مارکت کپ ۵۰/۲ میلیون دلاری، ماهیت غیرقابل پیش‌بینی میم کوین‌ها را برجسته می‌کند.

Portal (PORTAL) در فضای GameFi ظاهر شده و یک اکوسیستم بازی کراس چین را ارائه می‌دهد که شبکه‌های بلاک چینی متفاوت را با پل به یکدیگر متصل می‌کند. PORTAL با قیمت ۲/۰۷ دلار و مارکت کپ ۳۰۶/۶ میلیون دلاری، در کنار ارائه پاداش‌های استیکینگ، روایت جدیدی را برای گیمرها ایجاد می‌کند.

عملکرد قیمت پورتال
عملکرد قیمت پورتال

در همین حین، Boson Protocol (BOSON) به بحث توکنیزه‌سازی می‌پردازد و انتقال و معامله کالاهای فیزیکی را به‌ عنوان NFT ممکن کرده است. BOSON، با قیمت ۰/۶۸ دلار و با مارکت کپ ۸۳/۱ میلیون دلاری، ایجاد انقلابی در درک ارزش و مالکیت در عصر دیجیتال را هدف گرفته است.

در نهایت، بازار هوش مصنوعی در کریپتو نیز شاهد حضور پیشگامانی مانند VoluMint (VMINT) و Monai (MONAI) است. این پروژه‌ها به ترتیب از هوش مصنوعی برای افزایش فعالیت‌های معاملاتی و ادغام مدل‌های زبانی بزرگ (LLM) با پروتکل‌های بلاک چینی استفاده می‌کنند.

سرمایه‌گذاران جهت آماده‌سازی خود برای آلت سیزن آتی، باید تحقیقات کاملی را انجام دهند، تنوع سبدهای خود را در نظر بگیرند و از ریسک‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال آگاه باشند. با استراتژی مناسب و کمی صبر، چند ماه آینده می‌تواند برای افراد باهوش فعال در حوزه ارز دیجیتال متحول‌کننده باشد.

۴۰ روز تا آلت سیزن باقی مانده است! آلت کوین چی بخریم؟
با افزایش انتظارات برای شروع یک آلت سیزن دیگر، سرمایه‌گذاران به دنبال ارز دیجیتال بزرگ بعدی برای سرمایه‌گذاری هستند. فهرست محتوا ۴۰ روز تا آلت سیزن ارزهای دیجیتالی که باید...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...