سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها

بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها

معاملات روزانه ارزهای دیجیتال به دلیل داشتن سودهای کوتاه‌مدت اما پربازده، اخیرا به روشی محبوب برای تریدرها تبدیل شده است. بدین‌ ترتیب، معامله‌گران از طبیعت سریع و پرنوسان بازار کریپتو نهایت استفاده را می‌کنند. با این حال، با وجود تنوع بالا در ارزهای دیجیتال‌ موجود در صرافی‌های مختلف، انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه می‌تواند کاری پرریسک به‌نظر بیاید. در این مقاله از ایرانیکارت ما بهترین گزینه‌های ۲۰۲۳ برای ایرانیان که به دنبال کسب سودهای روزانه با تجارت ارز دیجیتال هستند، را معرفی می‌کنیم. همچنین عوامل موثر بر انتخاب یک ارز دیجیتال مناسب با سود روزانه را در کنار مزایا و معایب ترید روزانه را بررسی خواهیم کرد.

پیشنهاد مطالعه: پیش از شروع، ما در مقاله‌ای از ایرانیکارت بررسی کرده‌ایم که به طور کلی آیا سرمایه گذاری در ارز دیجیتال خوب است یا خیر؟ پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر این مقاله را نیز مطالعه کنید.

بهترین رمز ارز برای سود روزانه چه ویژگی‌هایی دارد؟

ترید روزانه ارزهای دیجیتال یک استراتژی محبوب برای بسیاری از معامله گران ارزهای دیجیتال است. برای موفقیت در معاملات روزانه کریپتو، معامله گران باید چندین فاکتور را هنگام خرید و فروش ارزهای دیجیتال، در نظر بگیرند. با وجود اینکه ارزهای دیجیتال بسیاری وجود دارد، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک برای این استراتژی مناسب‌تر است، می‌تواند چالش برانگیز باشد.

بهترین رمز ارز برای سود روزانه چه ویژگی‌هایی دارد؟

هدف معاملات روزانه این است که چندین بار در طول یک روز، بتوانید سیگنال‌های خرید و فروش دریافت کنید. تجزیه و تحلیل شاخص‌های فنی و کارمزدهای معاملاتی برای شناسایی دارایی‌هایی که بازده سرمایه‌گذاری خوبی را ارائه می‌دهند، ضروری است. برخی از معامله گران حتی از ربات‌های معاملاتی برای خودکار کردن معاملات روزانه خود استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین استراتژی معاملاتی ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴ کدام است؟

البته، همیشه باید منتظر سورپرایزهای بازارهای کریپتو بود و ممکن است حتی ارزی را انتخاب کنید که فاکتورهای مناسبی برای ترید روزانه داشته باشد، اما یک نوسان لحظه، معاملات شما را به‌هم بریزد. از این رو می‌توان مهم‌ترین فاکتور را، میزان نوسان در نظر گرفت.

  • نوسانات ارز

اگر می‌خواهید سودهای روزانه خوبی کسب کنید، باید دنبال ارزهایی باشید که نوسانات زیادی دارند. نوسانات سریع قیمت فرصت‌های بیشتری را برای خرید و فروش فراهم می‌کند. البته که باید گفت، ریسک‌ معاملات روی ارزهای پرنوسان به‌مراتب بیشتر از ارزهای کم‌نوسان است. با همه این تفاسیر، بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه باید حداقل چند نوسان در روز را تجربه کند تا فرصت کافی برای تریدر ایجاد کند.

» پیشنهاد مطالعه: بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری ۲۰۲۴

  • نقدینگی و حجم معاملات

آن دسته از ارزهای دیجیتالی که نقدشوندگی بالاتری دارند، با سرعت بالاتری معامله می‌شوند، در نتیجه پیشنهادهای فروش تقاضای کمتری در صف انتظار باقی می‌مانند. به طور کلی توصیه می‌شود که ارزهای دیجیتال باسرعت نقدشوندگی بالا را برای معاملات روزانه انتخاب کنید تا مدت زمان طولانی در صف خرید و فروش نمانید چرا که انتظار بالا در صف معامله می‌تواند به‌دلیل نوسانات پیاپی، میزان سود شما را تحت تاثیر قرار بدهد.

از طرفی، هر چه بازار فعال‌تر باشد، مشارکت تریدرها و ورود و خروج آن‌ها، حجم معاملات بیشتری را نشان می‌دهد که سرعت و سهولت معامله را افزایش می‌دهد.

  • عمق بازار

عمق بازار به میزان تقاضا و عرضه برای یک کالا یا خدمت در بازار اشاره دارد. به عبارت دیگر، عمق بازار نشان می‌دهد که چه میزان از ارز مورد نظر در بازار وجود دارد و چه میزان از آن ارز مورد تقاضای تریدرها است. هر چه عمق بازار بیشتر باشد، به این معنی است که تعداد بیشتری از فروشندگان و خریداران در بازار حضور دارند و بنابراین رقابت بیشتری در بازار وجود دارد که منجر به حجم‌ بیشتری از سودهای روزانه می‌شود.

  • تیم فعال

ارز دیجیتالی که تیم و کامیونیتی فعال دارد با ارائه به‌روزرسانی‌های جدید منجر به اخبار و سر و صدای بیشتری در مورد پروژه می‌شود و به این ترتیب افراد بیشتری برای خرید و فروش آن ترغیب می‌شوند.

  • در دسترس بودن توکن در صرافی‌های مختلف

توجه داشته باشید که ارز انتخابی شما، در صرافی‌های مختلف، از جمله صرافی که همیشه در آن معامله می‌کنید، در دسترس است. این به‌ این معنا است که حجم معاملات آن توکن بالا، تقاضا و عرضه در مقیاس مناسب و به‌طور کلی فاکتورهای لازم برای ترید آن ارز در هر زمانی وجود دارد. این موضوع خود یک مزیت اصلی برای معامله‌گران روزانه به حساب می‌آید.

لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای سود روزانه

در ادامه با ۱۰ مورد از بهترین ارزهای دیجیتال برای سود روزانه در سال ۲۰۲۳ آشنا شوید تا معاملات روزانه موفق‌تری داشته باشید.

نام ارز میزان نوسان نقدینگی پشتیبانی توسط صرافی‌ها
بیت کوین بالا بالا همه صرافی‌ها
اتریوم بالا بالا همه صرافی‌ها
ریپل متوسط بالا همه صرافی‌ها
آربیتروم متوسط بالا اکثر صرافی‌ها
بایننس کوین متوسط بالا اکثر صرافی‌ها
لایت کوین متوسط بالا اکثر صرافی‌ها
فانتوم بالا بالا اکثر صرافی‌ها
دوج کوین بسیار بالا بالا اکثر صرافی‌ها
سولانا متوسط بالا اکثر صرافی‌ها
کاردانو متوسط بالا اکثر صرافی‌ها

بیت کوین، پیشگام در دنیای کریپتو

1- بیت کوین، پیشگام در دنیای کریپتو

هرجا حرف از ترید باشد، بیت کوین یک سر قضیه است! این ارز پرچم‌دار و پیشگام از گزینه‌های محبوب بسیاری از تریدرهای روزانه به حساب می‌آید چرا که دارای نقدینگی بالا، حجم معاملات زیاد و بازار تثبیت شده است.

از آن‌جایی که نوسانات بازار بیت کوین می‌تواند بسیار بی‌ثبات و غیرقابل پیش‌بینی باشد، فرصت‌های خوبی برای معامله‌گرهای روزانه ایجاد می‌کند تا از افت وخیز قیمت، بیشترین سود را ببرند. اگر می‌خواهید بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه خود را یک ارز با پشتوانه قوی انتخاب کنید، خرید و فروش بیت کوین انتخاب اول خواهد بود.

اتریوم، بلاکچین پرقدرت و ارزشمند

2- اتریوم، بلاکچین پرقدرت و ارزشمند

دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش در بازار اتریوم است. اتریوم که با قراردادهای هوشمند خود شناخته شده است، طیف گسترده‌ای از فرصت‌های معاملاتی را در طول روز محیا می‌کند که در روز معامله‌گران مختلفی با آن سروکار دارند.

این ارز دیجیتال دارای یک اکوسیستم قوی با برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) مختلف و توکن‌های ساخته شده بر روی بلاکچین خود است که منجر به حجم معاملات و نقدینگی بالا می‌شود. قیمت خرید و فروش اتریوم اغلب اوقات نوسانات قابل توجهی را نشان می‌دهد و آن را برای استراتژی ترید روزانه به گزینه‌ای جذاب تبدیل می‌کند.

 ریپل، ارزان اما با ارزش

3- ریپل، ارزان اما با ارزش

اگر در نظر دارید با توکن‌های ارزانتر ترید روزانه خود را پیش ببرید، ریپل با نشان XRP گزینه بعدی از لیست بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه در سال 2023 خواهد بود. این ارز که به‌خاطر پرداخت سریع و کم‌هزینه‌اش شناخته می‌شود، ارزش بازار بالایی دارد و به طور گسترده در صرافی‌های بزرگ پشتیبانی می‌شود.

قیمت خرید و فروش ریپل می‌تواند تحت تأثیر مشارکت‌ها و همکاری‌های مختلف قرار گیرد و فرصت‌های بالقوه متعددی را برای معامله‌گران روزانه ایجاد کند تا از نوسانات کوتاه مدت قیمت، نهایت بهره را ببرند.

آربیتروم، راه‌حل لایه دو سودآور

4- آربیتروم، راه‌حل لایه دو سودآور

آربیتروم که یک راه‌حل مقیاس‌پذیر لایه ۲ برای اتریوم است، به دلیل پتانسیلی که برای کارمزد تراکنش‌های کمتر و زمان‌های تراکنش سریع‌تر دارد، توجه بسیاری از تریدرهای روزانه را به خود جلب کرده است.

هرچه که شبکه اتریوم شلوغ‌تر شود، معامله‌گران بیشتر به گزینه‌هایی مثل خرید و فروش آربیتروم روی می‌آورند چرا که به‌دنبال یک روش سریع و مقرون‌به‌صرفه برای انجام معاملات خود هستند. علاوه بر این، در چند وقت اخیر، این ارز نوسانات قابل توجهی را تجربه کرد و آن را به یک کاندیدای عالی برای معامله‌گران روزانه ارزهای دیجیتال تبدیل کرد.

بایننس کوین، توکن بومی بزرگترین صرافی جهان

5- بایننس کوین، توکن بومی بزرگترین صرافی جهان

با نام انحصاری BNB، به عنوان ارز دیجیتال بومی صرافی بایننس، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان، خرید و فروش بایننس کوین محبوبیت قابل توجهی در بین معامله‌گران روزانه به دست آورده است.

علت این محبوبیت، شاید در مزایای مختلف BNB از جمله کاهش کارمزد معاملات و مشارکت در فروش توکن در پلتفرم Launchpad بایننس باشد. این ارز دیجیتال در مدت اخیر رشد قابل توجهی در حجم معاملات و نقدینگی داشته است و فرصت‌های فراوانی را برای معامله‌گران روزانه فراهم می‌کند.

لایت کوین، نقره‌ی ارزهای دیجیتال

6- لایت کوین، نقره‌ی ارزهای دیجیتال

لایت کوین که در بازارهای کریپتو با عنوان نقره ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. به دلیل نقدینگی و پیشینه تغییر قیمت زیاد، خرید و فروش لاین کوین فرصت‌های معاملاتی روزانه خوبی را ارائه می‌دهد. از آن‌جایی‌ که سرعت ایجاد بلوک این شبکه در مقایسه با بیت کوین بیشتر است، لایت کوین می‌تواند زمان تایید تراکنش‌های تریدرها را با سرعت بالاتری فراهم کند.

فانتوم، ناشناخته‌ترین سودآور

7- فانتوم، ناشناخته‌ترین سودآور

احتمالا در میان همه ارزهایی که در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه برای سال 2023 جمع‌آوری شده است، فانتوم ناشناخته‌ترین آن‌ها باشد که به‌نظر به‌ آن کم‌لطفی شده است. جالب است بدانید که قیمت خرید و فروش فانتوم نوسان قابل قبولی دارد. به همین دلیل این توکن برای معامله ‌گران روزانه کم از ارزهای مطرح دیگر ندارد. کارمزد کم، زمان تراکنش سریع، حجم بالا، این‌ها تمام چیزهایی است که این ارز را برای بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه، تبدیل می‌کند و فانتوم همه این فاکتورها را دارد.

دوج‌کوین، بدرد نخور پرحاشیه؟

8- دوج‌کوین، بدرد نخور پرحاشیه؟

علیرغم اینکه Dogecoin به عنوان یک میم‌کوین و با حواشی زیاد درباره بدرد نخور بودن آن معرفی شد، امروزه خود را به عنوان یک ارز دیجیتال برجسته برای معاملات روزانه تثبیت کرده است. نوسانات بالا و جامعه تجاری فعال آن منجر به تغییرات مکرر قیمت خرید و فروش دوج کوین شده است و به تریدرها این امکان را می‌دهد تا از حرکات کوتاه مدت قیمت، نهایت استفاده را ببرند.

سولانا، منبع باز و کاربردی

9- سولانا، منبع باز و کاربردی

اگر به دنبال یک ارز رمزنگاری‌شده سریع و مقیاس پذیر برای معاملات روزانه هستید، سولانا یکی دیگر از بهترین ارزهای دیجیتال برای سود روزانه به حساب می‌آید. این توکن می‌تواند تا ۵۰ هزار تراکنش در ثانیه را انجام دهد که در مقایسه با سایر بلاکچین‌ها فوق‌العاده سریع‌تر است. علاوه بر این، از آنجایی که کارمزد تراکنش بسیار کم است، هزینه‌های معامله کاهش و سود روزانه خرید و فروش سولانا افزایش پیدا می‌کند.

کاردانو، مستعد رشد

10- کاردانو، مستعد رشد

یک توکن عالی برای معاملات روزانه، آدا یا کاردانو (با نشان انحصاری ADA) بوده که دارای پتانسیل صعودی خوبی است. ADA اغلب با اتریوم مقایسه می‌شود درحالی‌که از آن مقیاس‌پذیرتر بوده و عملکرد سریع‌تری دارد. علاوه بر این، نقدینگی خرید و فروش کاردانو بالاست که همین امر آن را به یک ارز سودده برای معاملات روزانه تبدیل می‌کند. 

11- آوالانچ، مستعد رشد

آوالانچ یک پلتفرم بلاک چین با ارز بومی AVAX است. آوالانج یک رقیب جدی برای اتریوم محسوب می‌شود که مقیاس‌پذیری و سرعت پردازش تراکنش را در اولویت قرار می‌دهد. هدف آوالانچ تبدیل شدن به یک پلتفرم سریع، همه کاره، امن، مقرون به صرفه و در دسترس است. این ارز با سوئینگ های روزانه خود امکان سودگیری خوبی برای معامله گرانی که معاملات روزانه بخشی از پلن درامدی آنهاست فراهم می کند.

مزایا و معایب ترید روزانه رمز ارزها

معاملات روزانه به‌منظور کسب سود از نوسانات کوچک و بزرگ ارزهای مختلف در طول روز انجام می‌شود. این استراتژی سرمایه‌گذاری نیز مانند هر مدل دیگر، مزایا و دارد که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا می‌شوید. توجه داشته باشید که موفقیت در معاملات روزانه ارزهای دیجیتال به مهارت و تجربه و تحمل ریسک شما به عنوان سرمایه‌گذار بستگی دارد. اگر بتوانید منظم و متمرکز بمانید و تا جایی که می‌توانید درباره بهترین ارزهای دیجیتال برا سود روزانه اطلاعات کسب کنید، شانس بیشتری برای موفقیت در سودهای روزانه خواهید داشت.

مزایا و معایب ترید روزانه رمز ارزها

مزایای ترید روزانه ارزهای دیجیتال

  • در قدم اول اینکه به شما این امکان را می‌دهد که در مدت زمان کوتاهی درآمد خوبی داشته باشید. به شرط این که بدانید چه کاری انجام می‌دهید، معاملات روزانه می‌تواند کاملاً سودآور باشد. همچنین به معامله‌گران این امکان را می‌دهد فارغ از زمان و مکان در حال کسب سود باشد.
  • ترید روزانه یک استراتژی همیشگی است و شما می‌توانید با اکثر ارزهای موجود در صرافی‌ها این استراتژی را پیش ببرید. البته توجه داشته باشید که برخی از توکن‌ها پتانسیل بالاتری برای کسب سود دارند.
  • قانونی برای تعیین میزان سود وجود ندارد پس شما می‌توانید حتی بیشتر از آنچه فکرش را بکنید، از معاملات روزانه بهره‌مند شوید.
  • در معاملات روزانه سود شما لحظه‌ای و به‌سرعت به سرمایه افزوده می‌شود. یعنی می‌توانید ارزش سرمایه‌گذاری خود را در عرض چند دقیقه افزایش دهید، نه اینکه مدت زیادی منتظر بمانید تا ببینید آیا ارز دیجیتال شما در آینده ارزش بیشتری پیدا می‌کند یا خیر!
  • معاملات روزانه انعطاف پذیری بیشتری را از نظر مکان و زمان معامله به شما می‌دهند و سازگاری شما را با شرایط متغیر بازار مانند اخبار یا قوانین جدید آسان‌تر می‌کند.

معایب ترید روزانه ارزهای دیجیتال

  • عموما اینکار مستلزم این است که تریدر به‌صورت لحظه‌ای نمودارها را بررسی و تحلیل کند، پس زمانی که به ترید اختصاص می‌دهد کاملا درگیر آن خواهد بود.
  • اگر سرمایه‌گذار به درستی بازار را نشناسد، ممکن است متحمل ریسک بالا شود.
  • پیش‌بینی‌ها در این استراتژی دشوار و گاهی غیرممکن است! برای همین ریسک معاملات در صورت مبتدی بودن تریدر، بالا است.
  • استرس و بار روانی استراتژی ترید روزانه می‌تواند بسیار بیشتر از سایر روش‌ها باشد.

ترید روزانه مناسب چه کسانی است؟

شاید فکر کنید ترید روزانه مناسب مبتدی‌ها است، اما این تفکر اشتباه است. کسب سود از معاملات روزانه مناسب افرادی است که تجربه کافی از بازارهای کریپتو را دارند. بنابراین، این روش را نمی‌توان یک سبک معامله خوب برای تازه‌کارها دانست. با این حال، صرف زمان و کسب تجربه در این زمینه می‌تواند از هر تریدر مبتدی، یک تریدر حرفه‌ای برای معاملات روزانه بسازد. پس کافی است امید داشته باشید، وقت بگذارید و بالا و پایین بازار را در دست بگیرید.

نکات مهم ترید روزانه در ارزهای دیجیتال

ترید روزانه می‌تواند همراه با سودهای خوب یا از دست رفتن سرمایه باشد. این بستگی به توجه شما به عوامل مختلف، انتخاب ارز و تجربه معامله روزانه‌تان دارد. نکات زیر را در معاملات روزانه خود درنظر بگیرید تا علاوه بر کسب سودهای خوب، از سرمایه خود محافظت کنید.

  1. دانش خود را به‌روز نگه‌ دارید. دنبال کردن اخبار، مطالعه درباره ارزها اطلاعیه‌های اقتصادی و … همه و همه در نوسانات قیمتی تاثیر گذارند. بنابراین می‌تواند در میزان سود روزانه شما موثر باشد.
  2. بودجه مشخصی درنظر بگیرید. همه سرمایه خود را برای معاملات روزانه در نظر نگیرید تا اگر در معامله‌ای بخشی از سرمایه از دست رفت، آسیب کمتری ببینید. به‌طور کلی بهتر است مدیریت سرمایه را رعایت کرده و یک درصد مشخص از کل سرمایه را در معاملات روزانه دخیل کنید.
  3. مدت زمان مشخصی برای معاملات خود تعیین کنید. این یعنی هم در روز تعیین کنید چه مدت برای نوسانات ارز می‌خواهید منتظر بمانید، هم به‌طور کلی طول معاملات روزانه شما چند روز خواهد بود؟ مثلا می‌خواهید معاملات روزانه را به مدت ۱۰ روز و در بازه‌های زمانی ۳ ساعته مشخص کنید.
  4. از کم شروع کنید و به مرور به حجم معاملات بیافزایید. اگر در این زمینه مبتدی هستید، بهتر است مبلغ محدودی را به معاملات روزانه اختصاص دهید و پس از گرفتن نتیجه، بودجه خود را بیشتر کنید.
  5. وقتی می‌گوییم بودجه محدود باشد، منظور این نیست که مثلا ۵ دلار برای معامله در نظر بگیرید! چرا که این حجم معامله قطعا سود خوبی به همراه نخواهد داشت. انتخاب بودجه درست با توجه به سرمایه شما تعیین می‌شود.
  6. واقع‌بین باشید و انتظار کسب سودهای کلان از همه معاملات را نداشته باشید. ممکن است در ۵۰٪ از معاملات خود موفق باشید و در مابقی متحمل ضرر شوید!‌ این یک واقعیت است.
  7. عجولانه تصمیم نگیرید. با اینکه کسب سود روزانه عموما به معامله در بازه‌های زمانی کوتاه بستگی دارد، اما در صورت مشاهده نوسانات شدید، خونسردی خود را حفظ کنید و چند دقیقه برای ثبت معامله به خود فرصت بدهید.
  8. به‌عنوان یک معامله‌گر روزانه، باید یاد بگیرید که حرص، امید و ترس را از خود دور کنید. تصمیم‌گیری‌ها باید بر اساس منطق باشد نه احساسات!

» پیشنهاد مطالعه: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2023

کلام آخر: ترید روزانه، سودآور یا پرریسک؟

ترید روزانه یا دی ترید می‌تواند یک روش کسب سود خوب یا معامله‌ای پرریسک باشد که البته به میزان تجربه شما در این حوزه بستگی دارد. در این مقاله ۱۰ گزینه برای انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه در سال 2023 را معرفی کردیم که با درنظر گرفتن فاکتورها و نکات مهم ترید روزانه، می‌تواند به شما در کسب سودهای خوب، کمک‌کننده باشد. اگر در زمینه ترید روزانه تجربه‌ای دارید، یا ارز دیگری را می‌شناسید که برای معاملات روزانه خوب هستند، با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

 

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. بسیار عالی ممنونم از راهنمایی بسیار ارزنده و خوبتون
    به نظر شما من مبتدی میتونم وارد اینکار بشم باتوجه به اینکه این موارد رو مطالعه کردم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      دوست عزیز برای ورود به بازار ارز دیجیتال باید دانش فنی شما بسیار زیاد باشد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          بله اما پروژه های قوی و پرپتانسیل هم وجود دارند که تنها با داشتن علم کافی می توان در آن موفق شد.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...