اخبار ارز دیجیتال

با این ۳ توکن هوش مصنوعی سود خود را از بازار کریپتو به حداکثر برسانید!

با این ۳ توکن هوش مصنوعی سود خود را از بازار کریپتو به حداکثر برسانید!

با تکمیل چهارمین هاوینگ بیت کوین، نوسانات در بازار کریپتو به شدت در حال افزایش است. علاوه بر این، کارمزد تراکنش‌های بیت‌ کوین نیز پس از هاوینگ بالاترین رکورد خود را طی چند سال اخیر به ثبت رسانده که منجر به کاهش نقل و انتقالات در بازار شده است.

علاوه بر این، احساسات صعودی معامله‌گران نسبت به توکن‌های هوش مصنوعی (AI) افزایش یافته که نشان‌دهنده رشد علاقه سرمایه‌گذاران به این بخش است. در این مطلب به بررسی ۳ توکن برتر هوش مصنوعی که پتانسیل ثبت رکوردهای قابل‌توجهی را در این ماه دارند، پرداخته‌ایم.

Fetch.Ai (FET):

قیمت فچ ای‌آی برای یک دوره کوتاه در محدوده بین ۰/۳۳۸۸ دلار و ۰/۸۱۶۰ دلار در حال نوسان بود و توانست با موفقیت خود را از سلطه مقاومت این رنج خارج کند. این توکن در ابتدا یک جهش تقریباً ۷۰۰ درصدی را به ثبت رساند و سپس در بالای سطح مقاومت ۲/۸۷ دلاری خود ریجکت شد. پس از این، قیمت Fetch.Ai برای حدود یک ماه در فاز تثبیت قرار گرفت.

نمودار روزانه FET/USDT
نمودار روزانه FET/USDT

با افزایش نوسانات بازار، این توکن هوش مصنوعی شتاب حرکت خود را از دست داد و در نتیجه سطح حمایت خود را به سمت پایین شکست. با این حال، گاوها قیمت را در بالاتر از سطح حمایتی ۱/۸۵۵ دلار نگه داشتند. از آن زمان تاکون، FET بین ۱/۸۵۵ تا ۲/۳۶۹ دلار معامله می‌شود.

هیستوگرام قرمز اندیکاتور واگرایی همگرایی میانگین متحرک (MACD) به صورت ثابت کاهش یافته و میانگین‌های متحرک از احتمال تشکیل یک همگرایی صعودی خبر می‌دهند که نشان‌دهنده افزایش فشار خرید است.

اگر خریداران قیمت FET را به بالای سطح مقاومت ۲/۳۶۹۰ دلار برساند، گاوها مجدداً حرکت خواهند کرد و برای تست سطح مقاومت ۳ دلار در این ماه آماده می‌شوند. با این حال، نزولی شدن روند ممکن است منجر به تست کف ۱/۸۵۵ دلار در روزهای آتی شود.

The Graph (GRT):

با وجود اینکه قیمت گراف سال ۲۰۲۴ را صعودی آغاز کرده بود، اما تا اواسط فوریه در یک روند نزولی قرار داشت. با این حال، جذابیت توکن‌های هوش مصنوعی شدیداً افزایش یافت و در نتیجه قیمت The Graph به بالاترین سطح سالانه خود یعنی کمی کمتر از ۰/۵۰ دلار رسید. به دنبال این، GRT قدرت خود را از دست داد و تحت تاثیر خرس‌های بازار قرار گرفت.

نمودار روزانه GRT/USDT
نمودار روزانه GRT/USDT

اما قیمت طی هفت روز گذشته بیش از ۱۷ درصد به ارزش خود اضافه کرده و ۶۲/۸۱ درصد از ابتدای سال تا به امروز (YTD) رشد کرده که نشان‌دهنده چشم‌انداز مثبت این توکن هوش مصنوعی در ماه‌های آینده است.

اندیکاتور MACD یک روند خنثی را در هیستوگرام خود نشان می‌دهد و این به معنای عدم قطعیت معامله‌گران در مورد وضعیت آتی گراف است. با این حال، میانگین‌های متحرک یک همگرایی صعودی ایجاد کرده‌اند که از احساسات متفاوتی در بازار خبر می‌دهد.

اگر گاوها دوباره مومنتوم سابق خود را به دست آورند، قیمت GRT برای تست سطح مقاومت ۰/۳۵۵ دلار در ماه آینده آماده می‌شود. در مقابل، اگر خرس‌ها بر گاوها غلبه کنند، قیمت شتاب خود را از دست می‌دهد و کاهش می‌یابد تا سطح حمایت ۰/۱۷۷ دلار را تست کند.

SingulartiyNET (AGIX):

توکن AGIX نیز با ثبت یک روند خنثی در چند هفته اول سال، پرایس اکشن مشابهی را به نمایش گذاشته است. قیمت SingularityNET قبل از اینکه از سطح مقاومت مهم ۱/۳۹۲ دلاری خود ریجکت شود، ۳۶۴ درصد رشد کرده بود. پس از این، قیمت برای یک دوره بین ۰/۹۷۷ تا ۱/۳۹۲ دلار معامله می‌شد.

نمودار روزانه AGIX/USDT
نمودار روزانه AGIX/USDT

گاوها برای اینکه قیمت را در بالاتر از سطح حمایت ۰/۹۷۷ دلار نگه دارند با چالش روبرو شدند، در نتیجه قیمت به سطوح پایین‌تر خود سقوط کرد و تا ۴۰/۳۷ درصد اصلاح شد. از آن زمان، قیمت در محدوده بین ۰/۷۷۹ تا ۰/۹۷۷ دلار معامله می‌شود.

قیمت SingularityNET روندی مشابه با GRT را تجربه کرده که نشان‌دهنده احساسات صعودی فزایند‌ه‌ای برای توکن‌های هوش مصنوعی (AI) در بین سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال است.

اگر بازار دوباره تحت شرایط صعودی قرار گیرد، قیمت AGIX مقاومت مهم خود را به سمت بالا می‌شکند و آماده تست سطح ۱/۱۷ دلار در روزهای آینده می‌شود. از طرف دیگر، پرایس اکشن نزولی AGIX ممکن است قیمت آن را به سمت سطح حمایتی ۰/۵۶۸ دلار بکشاند.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...