اخبار ارز دیجیتال

معرفی ۴ رمزارز پرپتانسیل توسط میلیونر معروف دوج کوین!

معرفی ۴ رمزارز پرپتانسیل توسط میلیونر معروف دوج کوین!

فردی که در جریان بازار صعودی سال ۲۰۲۱ از طریق یک میم کوین زندگی خود را تغییر داد، بار دیگر توجه‌ها را به خود جلب کرده است. با توجه به روند صعودی سال ۲۰۲۴، تمرکز معامله‌گران دوباره بر روی توکن‌های داغ فضای کریپتو معطوف می‌شود. آخرین گفته‌های این فرد در مورد اینکه کدام رمزارزها ممکن است در بازار صعودی فعلی پیشرو باشند، بینش ارزشمندی را ارائه می‌دهد. شور و شوق حاصل از سودهای قبلی به وضوح به احساسات فعلی او نسبت به بازار نفوذ کرده زیرا این سرمایه‌گذار دیدگاه جدیدی را در مورد برترین توکن‌هایی که آماده شکل دادن آینده ارزهای دیجیتال هستند به اشتراک می‌گذارد.

کازماس در صدر: پیشگام حوزه تعامل‌پذیری در حال ارزیابی بازار است

شبکه کازماس (Cosmos)، پیشگام در اتصال سیستم‌های مختلف بلاک چینی، اخیراً با شرایط نوسانی بازار مواجه شده است. معامله‌گران این رمزارز محتاطانه رفتار می‌کنند و در عین حال نسبت به آینده امیدوار هستند. سرمایه‌گذاران به دقت بازار این ارز دیجیتال را دنبال می‌کنند و کازماس به ساخت زیرساخت «اینترنت بلاک‌ چینی» خود ادامه می‌دهد، چیزی که می‌تواند به طور قابل‌توجهی بر قدرت و ارزش ماندگار آن تأثیر بگذارد.

کازماس با توکن بومی خود یعنی ATOM در قلب کارمزد تراکنش‌ها و امنیت شبکه، بر ارتباطات یکپارچه بلاک چین و توسعه آسان آن تاکید می‌کند و توجه‌ها را به خود جلب کرده است. پیشرفت‌های شبکه و کمک کازماس به اکوسیستم غیرمتمرکز می‌تواند در شکل‌دهی موقعیت بازار آتی آن نقشی اساسی داشته باشد. همانطور که اکوسیستم این ارز دیجیتال گسترش می‌یابد، تأثیر بالقوه آن بر اهمیت و قیمت کازماس در این فضای بسیار رقابتی نیز افزایش پیدا می‌کند.

قیمت آپتوس در هیاهوی شک و تردید معامله‌گران نوسان دارد

قیمت آپتوس (Aptos) اخیراً فراز و نشیب زیادی را تجربه کرده است. این توکن سقف‌ و کف‌های زیادی را تشکیل داده و در حالی که وضعیت کوتاه‌مدت آن از ضعیف بودن آپتوس خبر می‌دهد، تغییرات بلندمدت قیمت احتمال سویینگ‌های بزرگ رو بالا را رد نمی‌کند.

آپتوس یک بلاک چین جدید است که قرار است در کنار سریع و ارزان بودن، تعمیر یا بهبود آن نیز آسان باشد. آپتوس از همان روش رسیدن به توافق سایر بلاک چین‌های اصلی استفاده می‌کند، اما توسط افرادی که روی پروژه‌های شرکت‌های بزرگ فناوری کار می‌کردند ساخته شده است. آپتوس برای انجام فعالیت‌های زیادی توسعه پیدا کرده و کد جدیدی برای قراردادهای خود استفاده می‌کند. این امر ممکن است افراد بیشتری را به آپتوس جذب کند و قیمت آن را هم دستخوش تغییراتی کند.

Pyth با وجود نوسانات بازار شتاب بیشتری می‌گیرد

در بحبوحه نوسانات بازار، Pyth Network در فضای ارزهای دیجیتال مورد توجه قرار گرفته است. این شبکه با ارائه راه‌حل‌های پیشرفته اوراکل، به دلیل رویکرد منحصربه‌فرد خود برای تجمیع داده‌های قیمتی، توجه زیادی را به خود جلب می‌کند. Pyth بر دقت و زمان‌بندی درست متمرکز است و با پشتوانه‌ای از اطمینان، نسبت به رقبای خود متمایز می‌شود. حتی در یک بازار بی‌ثبات نیز Pyth از خود انعطاف‌پذیری نشان می‌دهد.

قابلیت‌های مولتی چین این شبکه که با سولانا و Pythnet خود Pyth شروع شده، تعهد آن را به کاربردپذیری گسترده نشان می‌دهد. Pyth با گنجاندن طیف وسیعی از شرکت‌کنندگان در اکوسیستم خود، مورد اطمینان‌ بودن فیدهای قیمتی خود را تضمین می‌کند. سیستم پاداش ناشران آن نیز توجه مشارکت‌کنندگان داده را به خود جلب کرده است. این موضوع شبکه Pyth را به عنوان یک بازیگر حیاتی در حوزه مالی غیرمتمرکز مطرح می‌کند.

خوش‌بینی معامله‌گران نسبت به جوپیتر با نزدیک شدن به ایردراپ آن

افکار عمومی نسبت به وضعیت جوپیتر (Jupiter) مطلوب است. معامله‌گران و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال بیش از پیش به جوپیتر علاقه نشان می‌دهند و این امر می‌تواند منجر به فعالیت بیشتر و افزایش قیمت‌ بالقوه این توکن شود. این احساسات مثبت ناشی از هیجان سرمایه‌گذران در مورد ایردراپ آتی جوپیتر و رشد پلتفرم آن بوده است.

انتظار می‌رود که جوپیتر در ایردراپ برنامه‌ریزی شده خود پاداش زیادی به کاربرانش بدهد و چنین چیزی می‌تواند افراد بیشتری را به این پلتفرم جذب کند. ویژگی‌های کلیدی جوپیتر مانند سوآپ توکن، معاملات آتی و همچنین انتشار استیبل کوینی جدید، آن را به یک بازیکن مهم در فضای DeFi بلاک چین سولانا تبدیل می‌کند. موفقیت این پلتفرم می‌تواند با این پیشرفت‌ها بیشتر هم شود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...