اخبار ارز دیجیتال

قیمت دوج کوین چه زمانی به ۱ دلار می‌رسد؟

قیمت دوج کوین چه زمانی به ۱ دلار می‌رسد؟

به نظر می‌رسد که ارز دیجیتال دوج کوین برای یک بریک اوت قابل‌توجه آماده شده که می‌تواند قیمت آن را به بالاترین سطح تاریخی خود و احتمالاً حتی یک دلار برساند.

قیمت دوج کوین در حال حاضر ۰/۱۷۶۳ دلار است و در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴ درصد رشد کرده است. داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهند که در یک هفته گذشته، قیمت دوج کوین ۱۵ درصد افزایش یافته و مارکت کپ آن به ۲۵ میلیارد دلار رسیده است.

با توجه به تثبیت قیمت بیت کوین در چند روز اخیر، میم کوین‌ها می‌توانند بار دیگر به عنوان ارزهای دیجیتال مورد علاقه معامله‌گران باتجربه که به دنبال نوسانات بیشتری هستند، قد علم کنند.

چرا قیمت دوج کوین ممکن است در ماه آوریل منفجر شود؟

دوج کوین در این مدت عمدتاً عملکرد رنجی داشته زیرا سایر میم کوین‌های محبوب مانند پپه، Bonk و Dogwifhat به رکوردهای قیمتی جدیدی در ماه‌های فوریه و مارس دست یافتند. با این حال، وضعیت بازار میم کوین‌ها در حال حاضر به سرعت در مسیر تغییر قرار گرفته و برخی از این ارزهای دیجیتال که پیش از این یک شوخی در بازار کریپتو تلقی می‌شدند، مشروعیت پیدا می‌کنند.

در وهله اول باید به این نکته اشاره کنیم که ایلان ماسک، بزرگترین حامی دوج کوین، در اوایل این ماه مجدداً از این میم کوین حمایت کرد. او از زمانی که خود را درگیر دعوی معاملات داخلی ۲۵۸ میلیارد دلاری دوج کوین کرده بود، به ندرت این کار را انجام می‌داد.

ماسک خطاب به مشتریان و سرمایه‌گذاران تسلا در برلین گفت که این شرکت سازنده خودروهای تمام برقی به زودی پرداخت‌ با دوج کوین را برای خودروهای خود می‌پذیرد. چنین حرکتی باعث تقویت این ادعا شد که ایلان ماسک دوج کوین را به بخشی جدایی‌ناپذیر از پلتفرم X خود تبدیل خواهد کرد.

علاوه بر این، Coinbase Derivatives قرار است معاملات آتی DOGE را از اول ماه آوریل کلید بزند و اگر اعتراضی از سوی کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) وجود نداشته باشد، مردم می‌تواند برای دریافت این قراردادها از صرافی کوین‌بیس استفاده کنند. کوین‌بیس دوج کوین را «یکی از اجزای اصلی دنیای ارزهای دیجیتال» معرفی کرده است.

و در نهایت باید گفت که تاریخ ۲۰ آوریل به عنوان «روز دوج» شناخته می‌شود و این میم کوین برتر می‌تواند در آن تاریخ شاهد اتفاقات مثبت زیادی باشد. پلتفرم تحقیقات بازار Layergg گفته که اهمیت این تاریخ را نمی‌توان نادیده گرفت، زیرا میم کوین‌ها معمولاً به چنین رویدادهایی واکنش نشان می‌دهند.

تجزیه و تحلیل تکنیکال دوج کوین – چه زمانی به قیمت ۱ دلار می‌رسیم؟

تحلیل تکنیکال دوج کوین نیز از این فرضیه که DOGE در آستانه یک بریک اوت بزرگ قرار دارد حمایت می‌کند. دوج کوین در تایم فریم‌های روزانه، هفتگی و ماهانه از هر میانگین متحرک مهمی که در نمودار وجود داشته بهتر عمل کرده و از آن‌ها جلو زده است.

به گفته Rekt Capital، تحلیلگر حوزه رمزارز، روند نزولی چند ساله و کلان قیمت دوج کوین به پایان رسیده و آغاز روند صعودی آن به طور کامل تایید شده است. دوج کوین در حال ایجاد یک «پرچم صعودی (Bull Flag)» است که می‌تواند منجر به افزایش قیمت آن به سمت سقف‌های جدیدی شود. تحلیل Rekt از دوج کوین به نظر می‌رسد که جفت ارز DOGE/ETH نیز برای خروج از الگوی مثلث کنج نزولی (Falling Wedge) خود آماده است.

تحلیلگران بر این باورند که قیمت دوج کوین در حال حاضر با آخرین مقاومت خود در سطح ۰/۱۹ دلار مواجه شده است. کلوز کندل ماهانه در بالاتر از این سطح، راه را برای رشد بیشتر DOGE هموار می‌کند و قیمت آن در ماه آوریل می‌تواند به بالاترین سطح خود برسد. تحلیل تکنیکال دوج کوین به این صورت، علی مارتینز (Ali Martinez)، معامله‌گر محبوب کریپتو نیز گفته که دوج کوین همان الگوی صعودی سال ۲۰۲۰ خود یعنی قبل از اینکه ۲۸،۷۷۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کند، تشکیل داده است. اگر تاریخ تکرار شود، قیمت دوج کوین می‌تواند در ماه آوریل به ۱ دلار برسد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...