اخبار ارز دیجیتال

شیبا اینو رهبر بی‌چون و چرای فصل میم کوین‌ها خواهد بود!

شیبا اینو رهبر بی‌چون و چرای فصل میم کوین‌ها خواهد بود!

شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، معتقد است که SHIB در فصل جاری میم کوین‌ها رهبر بازار خواهد بود.

از آنجایی که بازار میم کوین‌ها همچنان شاهد روند صعودی قدرتمندی است، گمانه‌زنی‌هایی در مورد اینکه کدام توکن از این دسته‌بندی دیگر میم کوین‌ها را هدایت خواهد کرد، وجود دارد.

طبق داده‌های CoinGecko، ارزش بازار میم کوین‌ها با ۱۳/۷ درصد افزایش طی ۲۴ ساعت گذشته به ۶۲/۷ میلیارد دلار رسیده است. دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) همچنان دو میم کوین بزرگ بازار هستند. هر دوی این توکن‌ها به تنهایی دارای مارکت کپ تجمعی بیش از ۴۴ میلیارد دلار هستند.

کوساما با کوکوین مخالف است

با توجه به محبوبیت روز افزون فصل میم کوین‌ها، بحث‌هایی در مورد اینکه کدام توکن در این بازار پیشتاز خواهد بود، آغاز شده است.

صرافی محبوب رمزارزی کوکوین (KuCoin) نیز اخیراً به این بحث ملحق شده و حدس می‌زند هر توکنی که پر سر و صداترین جامعه را داشته باشد، بازار میم کوین‌ها را رهبری خواهد کرد.

با این حال، پیش‌بینی صرافی کوکوین مخالف نظر شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو بوده است. او آشکارا گفته‌های این صرافی را نادرست خوانده است.

شیبا اینو فصل جدید میم کوین‌ها را رهبری خواهد کرد

در واکنش به گفته‌های کوکوین، کوساما تأکید کرد جامعه‌ای که بیشترین حامی را داشته باشد، فناوری آن قدرتمند باشد، چشم‌انداز خوبی را در نظر بگیرد، شرکای استراتژیکی را جذب کند و به شکلی مؤثر عملیات اجرایی خود را انجام دهد، در فصل میم کوین‌ها بر سایرین غلبه خواهد کرد.

او هشتگ SHIB را به توییت خود اضافه و به این نکته اشاره کرد که SHIB تمام ویژگی‌های لازم را دارد و می‌تواند در فصل جاری میم کوین‌ها پیشرو باشد. علاوه بر این، کوساما به صورت ماهرانه‌ای از کوکوین انتقاد کرد و گفت که این صرافی محتوایی را به قصد جلب توجه کاربران تولید می‌کند.

SHIB رشد عظیمی را ثبت می‌کند و از دوج کوین پیشی می‌گیرد

شیبا اینو در این مدت به صورت کلی در بازار پیشرفت کرده و طی هفته گذشته در بین ارزهای دیجیتال با بهترین عملکرد قرار گرفته است. طبق داده‌های منتشر شده توسط پلتفرم رابین هود، قیمت شیبا اینو شاهد رشد ۱۵۴/۱ درصدی طی هفته گذشته بود که از دیگر توکن‌های برجسته مانند دوج کوین (DOGE) پیشی گرفت. قیمت دوج کوین در هفته‌ای که گذشت ۳۵/۹ درصد افزایش یافته است.

افزایش قیمت شیبا اینو در هفته گذشته را می‌توان به عوامل متعددی، به ویژه جامعه پر جنب و جوش آن نسبت داد. علاقه‌مندان به پروژه شیبا اینو با متقاعد کردن سرمایه‌گذاران جدید برای خرید این توکن، در پذیرش SHIB نقش اساسی داشته‌اند.

تیم توسعه‌دهنده اکوسیستم شیبا نیز در ماه‌های گذشته با پروژه‌های ارزهای دیجیتال بزرگی همکاری کرده است. به عنوان مثال، شیبا اینو با K9 Finance در ماه فوریه وارد شراکت شد تا لیکوئید استیکینگ را در شبکه لایه دوم خود یعنی شیباریوم (Shibarium) معرفی کند. در زمان انتشار این خبر، SHIB با قیمت ۰/۰۰۰۰۳۵۱۴ دلار و ۴ درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته دست به دست می‌شود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...