کاهش قیمت تا سطح ۰.۵ دلار، تحلیل تکنیکال ریپل ۱۴۰۳/۰۲/۰۶،ادامه فاز نوسانی خنثی

کاهش قیمت تا سطح ۰.۵ دلار، تحلیل تکنیکال ریپل ۱۴۰۳/۰۲/۰۶،ادامه فاز نوسانی

بازار ارزهای دیجیتال فعالیت قابل توجهی را تجربه کرد زیرا ریپل حجم معاملات قابل توجهی را با 150 میلیون سکه در حال جابجایی گزارش کرد که منجر به کاهش شدید قیمت 4 درصدی شد. Whale Alert، یک سرویس برجسته نظارت بر تراکنش‌های زنجیره‌ای، این نقل و انتقالات در مقیاس بزرگ را شناسایی کرد و بحث‌ها و گمانه‌زنی‌هایی را در مورد تأثیر بالقوه بر قیمت و ثبات بازار ریپل برانگیخت.در یک هفته پر دردسر برای ارزهای رمزنگاری شده، ریپل در 24 ساعت گذشته کاهش 11.3 درصدی و در هفته گذشته 8 درصد کاهش را به ثبت رسانده است. این رکود منعکس کننده مشکلات پیش روی بیت کوین است و منعکس کننده روند گسترده تر عدم اطمینان سرمایه گذار است که در حال حاضر بازار کریپتو را متزلزل کرده است.رکود ریپل را می توان مستقیماً به دو عامل حیاتی مرتبط دانست که در حال حاضر بر چشم انداز گسترده تر ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد. در ابتدا، اثر موج دار  ناشی از شکست بیت کوین در عبور از سطح مقاومت 70000 دلاری، بر کل بازار از جمله ریپل سایه افکنده است. دومین عامل تشدید کننده این کاهش، گسترش ترس در بین سرمایه گذاران است که توسط پیش بینی های وحشتناک تحلیلگران در مورد سقوط احتمالی بیت کوین پس از نصف شدن افزایش می یابد. این پیش‌بینی بدبینانه باعث ایجاد وحشت گسترده‌تر در بازار شده است و باعث فروش فروش شده است که تأثیر قابل‌توجهی بر آلت‌کوین‌هایی مانند ریپل داشته است.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه، در حال حاضر ریپل در سطح قیمت 0.52 دلار قرار دارد که قبلا به عنوان یک پشتیبان قوی عمل کرده است. این بدان معناست که در گذشته، هر زمان که قیمت ریپل به این سطح کاهش می‌یابد، اغلب به سمت بالا برگشته و نشان می‌دهد که خریداران در این نقطه قیمت وارد عمل شده‌اند. انعطاف پذیری سطح 0.52 دلار یک بار دیگر در حال آزمایش است و در مرحله دوم ، دومین سطح قیمتی که باید به آن توجه کرد 0.47 دلار است. این علامت قیمت به عنوان یک سطح حمایت بلندمدت عمل می کند و برای افزایش قیمت ریپل در گذشته اساسی بوده است. اگر قیمت به زیر این نقطه سقوط کند، ریپل ممکن است با مشکلات مهمی روبرو شود که احتمالاً نشان دهنده رکود عمیق تر و طولانی تر بازار است.

تحلیل تایم فریم ۴ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، برای رشد، اگر ریپل بتواند بالاتر از این سطوح پشتیبانی کلیدی باقی بماند و شروع به صعود کند، ابتدا باید موقعیت خود را بالای 200 EMA بازیابی کند. از آنجا، مقاومت بالقوه می تواند نزدیک به محدوده 0.55 تا 0.57 دلار، جایی که تثبیت های قبلی قیمت رخ داده است و یک سطح امن برای ادامه روند ریپل خواهد بود و آینده ریپل اکنون تا حد زیادی به توانایی آن در حفظ این سطوح پشتیبانی حیاتی بستگی دارد. اگر فشار خرید در سراسر بازار افزایش یابد و این سطوح حفظ شود، این شانس برای ریپل وجود دارد که تثبیت کند و برخی از ضررهای اخیر خود را جبران کند. با این حال، شکست در زیر می‌تواند حضور ریپل در بازار را بیشتر به چالش بکشد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید