کاهش مجدد قیمت به سطح حمایت ۱۳۷ دلار، تحلیل تکنیکال سولانا ۱۴۰۳/۰۲/۰۸،ادامه روند اصلاحی خنثی

کاهش مجدد قیمت به سطح حمایت ۱۳۷ دلار، تحلیل تکنیکال سولانا ۱۴۰۳/۰۲/۰۸،ادامه روند اصلاحی

قیمت سولانا دوره ای از ثبات را نشان داد و برای مدت کوتاهی در محدوده 126 تا 133 دلار معامله شد. پس از آن، با در دست گرفتن قدرت گاوها، جهش 20 درصدی وجود داشت که حرکت را به سطح مقاومت 160 دلار رساند.و در نتیجه این آلتکوین اصلاحی حدود 30 درصد در ارزش گذاری را ثبت کرده است. علاوه بر این، روند صعودی نزولی وضعیتی شبیه ترس، عدم قطعیت و شک (FUD) را در بین سرمایه گذاران ایجاد کرده است.قیمت سولانا به مبارزه خود برای خروج از سطح مقاومت اصلی خود در 156.25 دلار ادامه می دهد، که نشان دهنده نقطه انحلال قوی آلت کوین در آن سطح است. علاوه بر این، یک الگوی منفی در بازه زمانی 1 بعدی ایجاد کرده است که نشان‌دهنده یک فاکتور قیمت منفی برای آلت‌کوین در معاملات آتی  است.

تحلیل تایم فریم روزانه

علاوه بر این، قیمت طی هفت روز گذشته 16 درصد و در 30 روز گذشته 26.52 درصد اصلاح شده است. EMA 50 روزه به عنوان یک مقاومت در برابر نمودار قیمت عمل می کند و تأثیر نزولی قوی برای توکن SOL در فضای ارزهای دیجیتال را برجسته می کند.شاخص قدرت نسبی (RSI) کاهش ثابتی را نشان می دهد که نشان دهنده افزایش فشار فروش در فضای کریپتو است. علاوه بر این، میانگین‌ها احتمال بالایی از همگرایی نزولی را نشان می‌دهند که نشان‌دهنده یک عمل قیمت منفی برای آلت‌کوین در زمان آینده است.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم  ۴ ساعته اگر گاوها دوباره حرکت کنند، قیمت SOL سطح مقاومت 156.25 دلاری خود را تا هفته آینده آزمایش خواهد کرد. حفظ قیمت در آن سطح، زمینه را برای توکن سولانا فراهم می کند تا در زمان آتی سطح مقاومت بالای 180 دلاری خود مجددا دست پیدا کند،با این حال، اگر خرس‌ها قدرت را بر گاوها حفظ کنند، قیمت SOL برای آزمایش سطح حمایت 127 دلاری خود کاهش می‌یابد، همچنین شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز نشانه‌هایی از بازگشت به مرز 40، درست زیر سطح خط وسط 50 را نشان می‌دهد. اگر حرکت افزایش یابد، RSI می‌تواند وارد منطقه بیش از حد فروش شود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید