دانستنی های گیفت کارت

آشنایی با بهترین سرور فری فایر+ آموزش تغییر سرور فری فایر

آشنایی با بهترین سرور فری فایر+ آموزش تغییر سرور فری فایر

گیمرها حرفه‌ای برای انجام بازی در سطوح بالا اصولا با این سوال مواجه می‌شوند که بهترین سرور فری فایر برای کجاست و چگونه می‌توان آن را تغییر داد. از آنجایی که این موضوع، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین موضوعاتی است که در سرعت بازی و انجام آن با کیفیت بالا تأثیر می‌گذارد، باید قبل از هر کاری با آن آشنا شوید.

بازی فری فایر سرورهای بسیار زیادی دارد که شما باید بر اساس موقعیت جغرافیایی خود به بهترین گزینه ممکن متصل شوید. همچنین در برخی از مواقع ممکن است بخواهید سرور خود را تغییر داده و به یک سرور دیگر متصل شوید. به‌طورکلی برای اینکه بتوانید بازی فری فایر را با سرعت بالاتری انجام دهید، لازم است بهترین سرورها را شناخته و در صورت نیاز مراحل تغییر سرور را انجام دهید. البته که کاربران ایرانی در هر صورت، باید نسبت به خرید گیفت کارت فری فایر اقدام کنند تا بتوانند از تمامی قابلیت‌های آن استفاده کنند.

در ادامه این مطلب به طور کامل بهترین سرور فری فایر را معرفی می‌کنیم و به شما خواهیم گفت که چگونه سرور بازی را تغییر دهید.

آشنایی با بهترین سرور فری فایر

سرورهای free fire بسیار زیادند و تقریباً به‌ازای هر کشور، یک سرور خاص تعیین شده است. با اینکه تمام سرورها شرایط لازم را برای انجام بازی فری فایر فراهم کرده‌اند، اما در این میان، تعدادی از آن‌ها سرعت بالاتری ارائه می‌دهند تا گیمرها بتوانند در شرایط بهتری با رقبا مبارزه کنند.

سرور Free Fire چیست؟

معمولاً افرادی که به‌تازگی بازی فری فایر را شروع کرده‌اند، اطلاعات خاصی درباره سرورهای آن ندارند؛ به همین دلیل با این سوال مواجه می‌شوند که منظور از سرور Free Fire چیست و چه کاربردی دارد؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که هر بازی یا پلتفرم آنلاین برای اینکه کار کند، به سرور نیاز دارد. در واقع سرور فری فایر یک سیستم یا کامپیوتر است که برنامه‌ها، داده‌ها، منابع و سایر خدمات را به شما ارائه می‌کند و حتی اطلاعات گیمرها و بازی آن‌ها را ذخیره می‌کند.

سازندگان بازی فری فایر برای اینکه خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه کنند و گیمرها در هنگام بازی با مشکلات و چالش‌های بزرگ مواجه نشوند، سرورهای مخصوصی را در کشورهای مختلف جهان راه‌اندازی کرده‌اند. در نتیجه شما با اتصال به آن‌ها می‌توانید با سرعت بسیار زیادی از خدمات مختلف آن‌ها استفاده کنید. همین موضوع باعث شده است که کاربران، در مقایسه فری فایر و پابجی، امتیاز بیشتری برای این بازی قائل باشند.

سرور فری فایر چیست

بهترین سرورهای فری فایر جم رایگان

همان‌طور که می‌دانید، برای استفاده از خدمات و تجهیزات فری فایر، باید جم یا الماس خریداری کنید. با اینکه خرید الماس و جم برای ایرانیان هم امکان‌پذیر شده است، اما بسیاری از افراد قصد پرداخت هزینه‌های زیاد نداشته و می‌خواهند با روش‌های مختلف جم رایگان دریافت کنند.

نکته بسیار مهمی که باید درباره بهترین سرور فری فایر بدانید، ارائه جم رایگان در برخی از سرورهاست. در واقع اگر این سرورها را برای بازی انتخاب کنید، بدون پرداخت هزینه خاصی به شما الماس داده می‌شود تا امکان خرید تجهیزات مختلف را داشته باشید. مواردی که در ادامه معرفی می‌کنیم، بهترین سرورهایی هستند که گرفتن جم رایگان فری فایر را ممکن می‌کنند:

  • سرور رایگان هند
  • سرور رایگان تایلند
  • سرور رایگان پاکستان
  • سرور رایگان Fire Brazil
  • سرور رایگان آتش مالزی
  • سرور آتش ویتنام رایگان
  • سرور رایگان آتش روسیه
  • سرور رایگان Fire Europe
  • سرور رایگان آتش اندونزی
  • سرور رایگان آتش بنگلادش
  • سرور رایگان Fire Pakistan
  • سرور رایگان خاورمیانه (MENA)
  • سرور رایگان تایوان (Free Fire – 我要活下去)
  • سرور رایگان Fire Mexico (Free Fire – LATAM)

آشنایی با سرور های رایگان

لیست بهترین سرور برای فری فایر

بسیاری از گیمرها برای خرید جم یا الماس مشکلی ندارند و حتی برای خرید آن‌ها هزینه زیادی هم پرداخت می‌کنند. معمولاً این دسته از افراد تنها به‌ سرعت بالای سرور اهمیت می‌دهند و سایر فاکتورها را نادیده می‌گیرند. اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید و برای رقابت با رقبای خود به دنبال بهترین گزینه می‌گردید، موارد زیر در سال 2024 از پرتکرارترین انتخاب کاربران بوده‌اند:

  • تایلند با بیش از 9 میلیون بازیکن فعال
  • سرور رایگان هند با 25 میلیون بازیکن فعال
  • سرور رایگان برزیل با بیش از 50 میلیون کاربر فعال
  • سرور رایگان ویتنام با بیش از 10 میلیون کاربر فعال
  • سرور رایگان سنگاپور با بیش از 1 میلیون بازیکن فعال
  • سرور رایگان اندونزی با بیش از 10 میلیون بازیکن فعال
  • سرور رایگان فایر مکزیکو (Fire Mexico) با بیش از 25 میلیون گیمر فعال
  • سرور رایگان Fire Middle East یا MENA با بیش از یک میلیون بازیکن فعال
  • سرور فری فایر رایگان آتش اروپا (Fire Europe) با بیش از 7 میلیون کاربر فعال

البته در کنار این سرورها، تعدادی از سرورهای دیگر فری فایر از جمله سرور آمریکا، سرور آمریکای جنوبی، سرور آفریقا، سرور ژاپنی، سرور استرالیا و سرور قطب جنوب به‌روزرسانی شده‌اند که شما می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. البته که در کنار تمام این مسايل، رعایت نکات فری فایر به شما کمک می‌کند

لیست بهترین سرور برای فری فایر

آموزش تغییر سرور فری فایر Free fire

در بسیاری از مواقع گیمرها از سرور خود رضایت کافی ندارند و به دنبال تغییر آن هستند. خوشبختانه برای انجام این کار دو روش مختلف وجود دارد که شما می‌توانید بر اساس شرایط خود بهترین گزینه را اجرا کنید.

روش اول، ساخت اکانت جدید است؛ با توجه به اینکه به دلیل تحریم‌ها امکان ساخت اکانت با آی پی ایران وجود ندارد، در زمان ساخت اکانت، باید از وی پی ان (VPN) کشورهای دیگر استفاده کنید. در واقع وی پی ان هر کشوری را انتخاب کنید، به سرور همان کشور وصل می‌شوید. البته که همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، شما همچنان به خرید گیفت کارت نیاز دارید.

اگر اکانت خود را از قبل ساخته‌اید و اکنون قصد تغییر سرور فری فایر را دارید، باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • ورود به قسمت Setting
  • کلیک روی گزینه Log out از طریق منوی basic
  • روشن کردن برنامه تغییر Ip یا vpn
  • انتخاب بازی فری فایر، رفتن به قسمت access fron و انتخاب کشور مورد نظر
  • انتخاب گزینه open و انتظار برای لود شدن بازی
  • انتخاب گزینه Log out برای ورود به بازی با یک سرور جدید

آموزش تغییر سرور Free fire

دلیل نیاز به تغییر سرور بازی فری فایر

هنگام اجرای بازی فری فایر احتمالاً با محدودیت‌هایی مواجه می‌شوید که پایین بودن سرعت بازی یکی از بدترین آن‌هاست. در واقع گیمرها برای اینکه بتوانند بازی فری فایر را به بهترین شکل ممکن انجام دهند، به سرعت بالایی نیاز دارند. بدون شک داشتن سرعت بالا و عدم پایین آمدن پینگ اولین و مهم‌ترین دلیلی است که گیمرها را به فکر تغییر سرور فری فایر می‌اندازد.

سخن نهایی

بهترین سرور فری فایر می‌تواند شرایط بسیار خوبی را برای مبارزه با سایر بازیکنان فراهم کند و شما را در سطح بالاتری قرار دهد. در حال حاضر، این بازی، سرورهای زیادی را برای گیمرها فراهم کرده است تا بر اساس شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنند.

تنوع بالا در کنار ویژگی و قابلیت آن‌ها شما را وادار می‌کند که قبل از هر کاری اطلاعات کاملی درباره آن‌ها پیدا کرده و نحوه تغییر سرور را یاد بگیرد. در این مطلب به طور کامل سرور فری فایر و نحوه تغییر آن را مورد بررسی قرار دادیم و به شما گفتیم که کدام گزینه انتخاب بهتری است. اگر همچنان درباره این موضوع سوالی دارید، از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک گذارید.

سوالات متداول
Request for Quote

به‌طورکلی 13 سرور در بازی فری فایر وجود دارند که سرور بنگلادش جدیدترین آن‌ها به شمار می‌آید.

سرور هند سریع‌ترین گزینه پیش روی شماست.

برای تغییر سرور فری فایر باید به بخش تنظیمات رفته و بعد از Log out، فیلترشکن خود را روشن کنید. هنگامی که در قسمت access from کشور موردنظرتان را انتخاب کردید، روی گزینه open کلیک کنید. در نهایت روی گزینه Log out بزنید تا بازی با سرور جدید شروع شود.

بله؛ شما می‌توانید از میان گزینه‌های مختلف، بهترین سرور را انتخاب کنید.

اگر تاکنون حساب فری فایر نساخته‌اید، با فیلترشکن هر کشوری که وارد شوید به سرور همان کشور متصل خواهید شد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...