دانستنی های گیفت کارت

آموزش گرفتن گیفت کارت پابجی رایگان

آموزش گرفتن گیفت کارت پابجی رایگان

در سال‌های اخیر بازی پابجی در سبک بتل رویال عرضه و در اختیار گیمرها قرار گرفت و حالا به یکی از جذاب‌ترین بازی‌های استراتژیک گروهی تبدیل شده است که کمتر گیمری آن را تجربه نکرده! UC و BP پول‌های درون برنامه‌ای هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید برای خرید الایت پس، میز لباس، اسکین ماشین و… اقدام کنید. طبیعتا در این بازی هرچه پول بیشتری داشته باشید می‌توانید تجهیزات بیشتری خریداری کرده و بازی هیجان انگیزتری را تجربه کنید. با اینکه یکی از راه‌های اصلی و قانونی دریافت یوسی، خرید گیفت کارت است، اما خب، بسیاری از گیمرها به دنبال گیفت کارت‌های رایگان هم هستند! البته گرفتن گیفت کارت رایگان پابجی غیرممکن هم نیست؛ بلکه از طریق راه‌های بسیاری مانند برنامه Google Opinion Rewards، برنامه Zupee Gold، الایت رویال پس و… نیز دست‌یافتنی است. اگر شما هم به دنبال آموزش گرفتن گیفت کارت پابجی رایگان هستید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

دریافت گیفت کارت پابجی رایگان

بازی پابجی جایگاه خود را به گونه‌ای در میان بازیکنان ثابت کرده است که آن‌ها برای افزایش هیجان بازی همیشه به دنبال راهی برای به دست آوردن یوسی هستند. در این بازی هرچه یوسی بیشتری داشته باشید، حرفه‌ای‌تر و هیجان انگیزتر بازی خواهید کرد و در نهایت به یک گیمر حرفه‌ای در دنیای پابجی تبدیل می‌شوید!

در ادامه، ما راه‌هایی را برای دریافت گیفت کارت رایگان به شما معرفی کرده‌ایم؛ البته دقت کنید با این راهکارها، تعداد محدودی یوسی دریافت می‌کنید. شایان ذکر است که، این آموزش صرفا جهت اطلاع رسانی به کاربران است و نه‌تنها از سمت ایرانیکارت پیشنهاد نمی‌شود، بلکه راه‌های گفته شده، مورد تایید قطعی کارشناسان ما نیست.

"دریافت

  • دریافت گیفت کارت پابجی از طریق Google Opinion Rewards

یکی از روش‌های گرفتن گیفت کارت پابجی رایگان استفاده از برنامه Google Opinion Rewards است. شما با یک سرچ ساده می‌توانید این برنامه را از گوگل دانلود کنید. برای دریافت هدیه خود لازم است تا در پاسخ به سوالات و نظر سنجی‌های برنامه شرکت کنید. این سوالات همان ماموریت‌های درون برنامه‌ای شماست که باید به اتمام برسانید، پس از اتمام این مراحل حساب گوگل پلی شما شارژ خواهد شد.

برای دریافت هدیه خود وارد بازی پابجی شده و در قسمت فروشگاه روی خرید UC کلیک کنید. Google Play Balance را به‌عنوان روش خرید خود علامت بزنید و مقدار پول درون برنامه‌ای خود را خریداری کنید. لازم به ذکر است هنگام شروع کار با برنامه Google Opinion Rewards هیچ امتیازی دریافت نمی‌کنید و باید صبور باشید.

  

  • گرفتن پابجی رایگان با برنامه Zupee Gold

برنامه Gold Zupee یکی از راه‌های دریافت UC رایگان در بازی پابجی است. روش کار با این برنامه به گونه‌ای است که شما با نصب و پاسخ به سوالات آن در مراحل مختلف، هدیه‌ خود را دریافت می‌کنید. این جایزه‌ها به حساب والت آنلاین شما واریز می‌شوند و شما به‌صورت مستقیم می‌توانید پول درون برنامه‌ای خود را دریافت کنید.

  • دریافت گیفت کارت پابجی رایگان از طریق الایت رویال پس در پابجی موبایل

روش Elite Pass یکی از بهترین راه‌های دریافت یوسی مجانی در بازی پابجی است. شما با خرید الایت پس پابجی و انجام برخی ماموریت‌های RP حدود 600 اعتبار درون برنامه‌ای دریافت می‌کنید. درواقع قیمت الایت 600 یوسی است و بازیکنان با اینکار مقدار پرداختی خود را پس می‌گیرند.

  • دریافت پابجی رایگان با گیفت کارت گوگل پلی

برای گرفتن گیفت کارت پابجی رایگان می‌توانید از حساب گوگل پلی خود استفاده کنید. درواقع این هدیه به صورت تصادفی از طرف گوگل پلی به کاربرانش تعلق می‌گیرد. پس از دریافت اعتبار یوسی خود را خریداری کنید؛ هزینه آن از اعتبار حسابتان کم خواهد شد.

گرفتن یوسی رایگان پابجی با گیفت کارت

یوسی رایگان پابجی برای یک بازی هیجان انگیز! بله یا خیر؟

همانطور که گفتیم بازی پابجی موبایل به دلیل هیجانی که دارد در بین گیمرها بسیار محبوب است. داشتن یوسی بیشتر در این بازی، به معنای خرید اسکین‌ها، سلاح‌ها و امکانات بیشتر بازی است که جذابیت پابجی را دوچندان می‌کند. البته، دریافت رایگان این ارز نیز برای بازیکنان بسیار جذاب است و این کار از طریق راه‌های مختلفی مثل نصب برنامه Google Opinion Rewards، Gold Zupee، استفاده از حساب گوگل و … نیز امکان‌پذیر است.
اما با تمام جذابیت‌های گرفتن گیفت کارت رایگان، به دلیل دلایل امنیتی مثل ریسک افشای اطلاعات، بن شدن اکانت و… که در موارد زیادی شاهد آن بوده‌ایم، پیشنهاد می‌کنیم به جای جستجوی سایت‌های مختلف برای دریافت کد رایگان پابجی، از طریق راه‌های قانونی، گیفت‌کارت آن را خریداری نمایید. برای این منظور می‌توانید از سایت معتبر ایرانیکارت جهت خرید انواع گیفت کارت بازی استفاده کنید.
اگر شماهم تجربه دریافت گیفت کارت‌های رایگان مثل پابجی را دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

 

سوالات متداول
Request for Quote

بله، شما از طریق نصب برنامه‌های مانند Google Opinion Rewards، Gold Zupee، استفاده از حساب گوگل و الایت پس کردن گیفت کارت خود را دریافت کنید.

دریافت یوسی از سایت‌های نامعتبر می‌تواند باعث افشای اطلاعات و بن شدن اکانت بازی شما شود.

روش Elite Pass یکی از بهترین راه‌های دریافت یوسی مجانی در بازی پابجی است. درواقع قیمت الایت 600 یوسی است و بازیکنان با اینکار مقدار پرداختی خود را پس می‌گیرند.

آموزش گرفتن گیفت کارت پابجی رایگان
در سال‌های اخیر بازی پابجی در سبک بتل رویال عرضه و در اختیار گیمرها قرار گرفت و حالا به یکی از جذاب‌ترین بازی‌های استراتژیک گروهی تبدیل شده است که کمتر...
3 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای دریافت یوسی پابجی رایگان می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید:
      1- خرید مستقیم از داخل بازی
      2- استفاده از کد هدیه یا کارت هدیه
      3- شرکت در رویدادها و مسابقات
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای انجام درخواست خود، می‌بایست گیفت کارت پابجی را خریداری کرده و پس از شارژ حساب، پرداخت‌های بازی را انجام دهید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...