دانستنی های گیفت کارت

آموزش گرفتن گیفت کارت ریزر گلد رایگان

آموزش گرفتن گیفت کارت ریزر گلد رایگان

برای آنکه بتوانید آیتم‌های درون بازی را تهیه کنید، به گیفت کارت نیاز دارید. یکی از گیفت کارت‌های بسیار کاربردی، ریزر گلد است. شما می‌توانید با انجام چند کار، مثلا کار کردن با اپلیکیشن‌های مختلف مانند Swagbucks یا جمع کردن ریزر سیلور، گیفت کارت ریزر گلد رایگان به دست بیاورید. با داشتن این گیفت کارت، پرداخت‌های درون بازی را انجام بدهید و لذت تازه‌ای را تجربه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با راه‌های به دست آوردن گیفت کارت ریزرگلد رایگان بیشتر آشنا شویم.

 

گیفت کارت ریرز گلد رایگان

برای اینکه بتوانید پرداخت‌های درون بازی‌ها را انجام بدهید، مثلا سکه بخرید یا لباس‌های جدید را تهیه کنید، گیفت کارت‌ها به کمک شما می‌آیند. گیفت کارت ریزر گلد، مانند پول نقد است. شما با استفاده از آن‌ها، می‌توانید خدمات مختلف بازی‌ها را بخرید و هزینه را به صورت ارزی، با این کارت‌ها پرداخت کنید. می‌توانید این گیفت کارت‌ها را با مبالغ مختلف تهیه کنید. بعضا خرید با گیفت کارت ریزر گلد، شامل تخفیف نیز می‌شود! اما حالا به گرفتن گیفت کارت ریزرگلد رایگان فکر کنید! کمپانی ریزر مجموعه‌ای بزرگ از بازی‌های جذاب جهانی را ارائه می‌دهد و شما  با داشتن گیفت کارت‌های رایگان آن می‌توانید بازی‌های هیجان‌انگیزتری را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای تجربه کنید!

با اینکه راحت‌ترین راه دسترسی به کارت هدیه ریزرگلد، خرید آن است، اما اگر باحوصله باشید از راه‌های مختلفی می‌توانید گیفت کارت ریزرگلد رایگان دریافت کنید. 

 

مطلب جذاب آموزش سریع ترین راه گرفتن گیفت کارت رایگان را از دست ندهید!

 

ویژگی‌های گیفت کارت ریزر گلد رایگان

گیفت کارت‌های رایگان علاوه بر ویژگی‌های مثبتی که دارند، می‌توانند ویژگی‌های منفی هم داشته باشند. در ادامه با برخی از ویژگی‌های گیفت کارت رایگان ریزرگلد آشنا می‌شویم. 

  • بدون پرداخت هزینه
    از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که گیمرها به دنبال دریافت این کارت هستند، رایگان بودن آن است. دسترسی به سرویس‌ها و آیتم‌های جذاب بازی‌های ریزرگلد بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای جذاب نیست؟
  • امن یا نا امن؟
    استفاده از گیفت کارت‌های فیک یا هک شده می‌تواند تاثیرات منفی زیادی برای اکانت شما داشته باشد و حتی موجب بن شدن آن شود! به همین دلیل، جایی که به دنبال دریافت گیفت کارت‌های رایگان هستید بسیار مهم خواهد بود. برای دریافت گیفت کارت رایگان سعی کنید از مراجع معتبر مانند سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که در ازای فعالیت‌های مختلفی به شما ارائه می‌دهند استفاده کنید.
  • کدهای منقضی شده
    سایت‌های زیادی وجود دارند که کدهای گیفت کارت رایگان ریزر را ارائه می‌دهند. اما همانطور که شما به دنبال کارت‌های رایگان هستید، سایر گیمرها هم به دنبال این کارت‌ها می‌گردند! به همین دلیل اکثر کدهای ارائه شده معمولا استفاده شده‌اند و اعتبار ندارند.

گیفت کارت ریزرگلد رایگان

گیفت کارت ریزر گلد رایگان با ریزر سیلور

اگر به صورت مداوم گیفت کارت ریزر گلد را استفاده کنید، مقداری ریزر سیلور به صورت جایزه دریافت خواهید کرد. حالا این ریزر سیلور چیست؟ اگر مقدار ریزر سیلور شما به حد کافی برسد، می‌توانید با اعتبار آن، یک گیفت کارت ریزر گلد رایگان دریافت کنید.

میزان جایزه ریزر سیلور نیز به اعتبار ریزر گلدی بستگی دارد که استفاده می‌کنید. به طور مثال، اگر پنجاه درصد اعتبار ریز گلد خود را مصرف کنید، حدوداً ده درصد ریزر سیلور دریافت خواهید کرد. این امتیاز، برای گیمرها بسیار گرانبهاست. این هم، یکی از روش‎های دریافت گیفت کارت ریزر گلد رایگان است.

راه های دریافت گیفت کارت ریزر گلد رایگان

راه های دریافت گیفت کارت ریزر گلد رایگان

یکی از راه‌هایی که می‌توانید از طریق آن، ریزر گلد رایگان به دست بیاورید با جایزه‌های سیلور ریزر بود که در بخش قبلی، آن را بررسی کردیم. روش‌ دیگر، استفاده از بعضی اپلیکیشن‌هاست.

  • گرفتن گیفت کارت رایگان ریزرگلد با اپلیکیشن Swagbucks

شما با ساخت اکانت در اپلیکیشن Swagbucks به راحتی می‌توانید گیفت کارت ریزر گلد رایگان جایزه بگیرید. کافیست یک حساب کاربری در این اپلیکیشن باز و در پرسشنامه‌هایش شرکت کنید یا کارهایی را انجام بدهید که از شما می‌خواهد. بعد با امتیازهای جمع شده در این اپلیکیشن، می‌توانید گیفت کارت ریزر گلد رایگان دریافت کنید.

  • دریافت گیفت کارت ریزر گلد رایگان با وبسایت Idle-Empire

یکی دیگر از روش‌های دریافت این کارت به صورت رایگان، ثبت نام در وبسایت Idle-Empire است. این سایت هم مانند اپلیکیشن Swagbucks، پرسشنامه‌های مختلفی را ارائه می‌کند و از شما می‌خواهد این پرسشنامه‌ها را پر کنید. سایت Idle-Empire بازی‌هایی را معرفی می‌کند تا شما آن‌ها را نصب و بازی کنید. با انجام هرکاری که این سایت از شما می‌خواهد، امتیاز کسب می‌کنید و در آخر می‌توانید در همین سایت، جایزه مدنظرتان را دریافت کنید. یکی از این جوایز، گیفت کارت ریزر گلد رایگان است.

  • دریافت گیفت کارت ریزرگلد رایگان از طریق سایت Pawns.app

Pawns.app نیز یکی از سایت‌هایی است که به عنوان جایزه، گیفت کارت ریزر گلد رایگان می‌دهد. برای دریافت این گیفت کارت به صورت رایگان، باید کارهایی را انجام بدهید که از شما خواسته می‌شود. امتیازی که به دست می‌آورید بستگی به تعداد نظرسنجی‌ها و میزان ترافیکی دارد که صرف کار کردن با این سایت می‌کنید. هرچه بیشتر از برنامه استفاده کنید و زمان بیشتری را در آن به صورت آنلاین بگذرانید،  کارت‌های هدیه Razer Gold بیشتری دریافت خواهید کرد.

البته همه سایت‌های یا اپلیکیشن‌هایی که در این قسمت معرفی کردیم، قوانین خاص مربوط به خودشان را دارند. بهتر است قبل از شروع، قوانین را با دقت بخوانید تا بتوانید ریزر گلد رایگان را بدون دردسر، دریافت کنید.

 

ریزرگلد رایگان!

در این مقاله با گیفت کارت ریزر گلد و شرکت ریزر آشنا شدید. درباره ویژگی‌های آن صحبت و نحوه دریافت گیفت کارت ریزر گلد رایگان را نیز بررسی کردیم. شما می‌توانید از سایت‌های واسطه معتبر مانند ایرانیکارت، این گیفت کارت را بخرید. دنیای بازی‌ها، آنقدر پیشرفته شده است که با خرید آیتم‌های درون بازی، تازه دنیای جدیدی را کشف خواهید کرد. اگر شما هم راهی برای گرفتن گیفت کارت ریزرگلد رایگان می‌شناسید، با ما به اشتراک بگذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...