حساب های بین المللی

کیف پول keepkey چیست ؟

کیف پول keepkey چیست ؟

اگر شما اهل خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستید قطعا برای امنیت بیشتر پول هایتان از کیف پول های سخت افزاری استفاده می کنید. شاید تا به حال نام کیف پول keepkey را شنیده باشید. کیف پول keepkey چیست ؟ یک کیف پول ارز دیجیتال که از 3 نوع کیف پول برتر محسوب می شود. به ترتیب رتیه های اول و دوم متعلق به کیف پول لجر و ترزور است. در این مقاله این کیف پول را بررسی می کنیم و خواهیم گفت که خرید کیف پول keepkey چگونه است ؟

کیف پول keepkey چیست ؟

یک کیف پول سخت افزاری رمزنگاری شده است که بیش از 40 دارایی رمزنگاری مختلف را پشتیبانی می کند. به زیبایی طراحی شده است ، استفاده از آن آسان است و با قیمت مقرون به صرفه ای ارائه می شود. البته این شرکت نسبت به رقبای خود هنوز فاقد پشتیبانی سکه و شهرت است. اما به طور کلی KeepKey یک کیف پول سخت افزاری قوی است.

خرید کیف پول keepkey چگونه است

کیف پول سخت افزاری چیست؟

سال 2013 نوع جدیدی از کیف پول ارز رمزنگاری شده – کیف پول سخت افزاری ظاهر شده است. اصولاً کیف پول سخت افزاری سخت افزاری است که کلیدهای خصوصی شما را ذخیره می کند و به اینترنت متصل نیست. به این ترتیب یک مهاجم از راه دور نمی تواند سکه های شما را بدزدد. به دلیل نحوه طراحی کیف پول های سخت افزاری ، استفاده از آنها حتی در کامپیوتر های آلوده به بدافزار نیز می تواند ایمن باشد. اگرچه امروزه چندین شرکت تولید کننده کیف پول سخت افزاری وجود دارد ، این سه شرکت همچنان گزینه برتر علاقه مندان به رمزنگاری هستند.

KeepKey از چه ارزی پشتبانی می کند ؟

اگر چه نسبت به دیگر رقبا KeepKey از ارز های کمتری پشتبانی می کند اما با این حال 40 ارزی محبوب در این کیف پول مبادله می شود. برخی از اصلی ترین آن ها به شرح زیر است :

  • بیت کوین
  • بیت کوین کش
  • بیت کوین گلد
  • دش
  • داج کوین
  • اتریوم
  • لایت کوین

البته ناگفته نماند که لجر و ترزور 1000 ارز را پشتیبانی می کنند و این نظر سر آمد هستند.

کیف پول keepkey چیست

قیمت KeepKey چقدر است؟

هنگامی که KeepKey وارد بازار شده بود قیمت بالایی نزدیک به 239 دلار داشت. ولی بعدا کمپانی تصمیم گرفت که محصول را با قیمتی ارائه دهد که مقرون به صرفه و رقابتی باشد و اکنون با قیمت 79 دلار ارائه می شود. در حال حاضر یکی از خوش قیمت ترین کیف پول های الکترونیکی است.

خرید کیف پول keepkey چگونه است ؟

برای خرید کیف پول های الکترونیکی در ایران می توانید از دو طریق اقدام کنید. اول اینکه خود دارای کارت اعتباری هستید و یا یکی از کیف پول های الکترونیکی را در دست دارید . از طریق آن ها می توانید از آمازون سفارش خود را بگیرید که در این صورت برای تحویل و اریال مشکلاتی خواهید داشت.

روش دوم این است که به صورت مستقیم از ایرانیکارت کیف پول مورد نظر خود را سفارش دهید. برای اینکار باید وارد پنل سایت شوید، ثبت نام کنید، خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید و مبلغ مورد نظر را به ریال وارد کنید. پی از درخواست مبلغ مورد نظر برای شما ارسال می شود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...