ارز های دیجیتال

11 تا از سایت‌های مهم ارز دیجیتال که باید بشناسید!

11 تا از سایت‌های مهم ارز دیجیتال که باید بشناسید!

اگرچه معامله گران بازارهای کریپتو به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته با هزاران توکن در حال فعالیت هستند، اما کسب سود ثابت کار ساده‌ای نیست. به همین دلیل است که معامله گران حرفه‌ای از ابزارهای معاملاتی و سایت‌های مختلف برای بهبود عملکرد خود استفاده می‌کنند. در ادامه این مقاله 11 تا از مهم‌ترین سایت‌های ارز دیجیتال را به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی بهترین سایت‌های ارز دیجیتال رایگان

ممکن است بارها نام پرکاربردترین ابزارهای معاملاتی ارز دیجیتال را شنیده باشید؛ اما در این بخش به لیست کاملی  از سایت‌های نمایش نمودار گرفته تا سایت‌های خبری، اشاره خواهیم داشت.

تریدینگ ویو (Tradingview)

tradingview.com یکی از معروف‌ترین نرم‌افزار نموداری است که برای تحلیل نمودار قیمتی کندل استیک ارزها، سهام و مشتقات مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین اولین سایتی که شما به عنوان یک معامله گر برای تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال به آن احتیاج دارید، تریدینگ ویو است. همچنین بسیاری از محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در سطح جهان، نمودارهای تریدینگ ویو را در داشبورد خرید و فروش ارز دیجیتال خود ادغام کرده‌اند. به علاوه، تردینگ ویو دارای صدها اندیکاتور، نقشه‌های حرارتی، ابزارهای ترسیم و موارد دیگر است. این سایت از تمام بازارهای مالی پشتیبانی می‌کند و معامله گران را قادر می‌سازد تا صفحه نمودار خود را به طور کامل شخصی سازی کنند.

پیشنهاد: برای آشنایی با تریدینگ ویو و آموزش کامل تریدینگ ویو مقاله مربوط به آن را در ایرانیکارت مطالعه کنید.

تریدینگ ویو ایرانیکارت

خرید اکانت تردینگ ویو

کوین مارکت کپ (Coinmarketcap)

coinmarketcap.com پر استفاده‌ترین سایت در کریپتو برای بررسی قیمت، ارزش بازار، حجم و عرضه کوین است. همچنین با API می‌توانید داده‌های خاصی از این سایت را به رابط کاربری خود اضافه کنید. این پلتفرم معمولاً زمانی که صحبت از داده‌های اصلی ارزهای دیجیتال به میان می‌آید، بهترین و معتبرترین گزینه در نظر گرفته می‌شود. کوین مارکت کپ یک ابزار رمزنگاری مناسب برای نظارت بر بازار است که داده‌های چندین صرافی را بررسی می‌کند و به معامله گران این امکان را می‌دهد تا از قیمت‌ها و روندهای بازار آگاه باشند. ابزارهای دیگر موجود در CoinMarketCap عبارتند از هشدارها، رویدادها و تقویم های ICO، ایردراپ‌ ارز دیجیتال و موارد دیگر. این سایت همچنین ویدیوها و مقالات آموزشی نیز ارائه می دهد.

کوین مارکت کپ ایرانیکارت

پیشنهاد مطالعه:کوین مارکت کپ چیست؟

کریپتو پنیک (CryptoPanic)

از آنجایی که کریپتو یک بازار نسبتا کوچک است، به شدت تحت تأثیر اخبار است. به همین دلیل، دانستن اخبار و شناسایی احساسات بازار امری بسیار مهم است. cryptopanic.com یک پایگاه خبری جامع و رایگان است که به شما یک نمای کلی از شرایط و احساسات بازار را نشان می‌دهد. این سایت یکی از اصلی‌ترین منابع تحلیل فاندامنتال برای معامله گران است. کریپتو پانیک شما را از مراجعه به سایت‌های متعدد برای مطلع شدن از اخبار حوزه رمز ارز بی نیاز می‌کند. شما همچنین می‌توانید بازار را از طریق تلفن همراه خود رصد کنید، زیرا CryptoPanic اپلیکیشن موبایل را برای iOS و Android ارائه می‌دهد.

کریپتو پنیک ایرانیکارت

نظر نویسنده: من عاشق کریپتو پنیک هستم:)

کوین مارکت منیجر (Coin Market Manager)

coinmarketman.com یکی از بهترین ابزارهای ژورنال معاملاتی برای مدیریت سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال است. این پلتفرم می‌تواند برای کسانی مفید باشد که دارایی‌های دیجیتال خود را در چندین پلتفرم معامله می‌کنند و می خواهند شرایط کلی پرتفوی خود را در یک مکان امن مشاهده کنند. این وب‌سایت به طور خودکار معاملات را از صرافی‌های متصل وارد می‌کند و به شما کمک می‌کند تا تنظیمات معاملاتی و احتمال سود و زیان کلی خود را بررسی کنید. همچنین این سایت اطلاعات دقیقی در مورد تاریخچه پوزیشن‌های معاملاتی افراد ارائه می‌دهد. این قابلیت به کاربران امکان ارزیابی استراتژی سرمایه گذاری و بهبود عملکرد را می‌دهد. این وب سایت دارای 3 نوع طرح عضویت است. اولین طرح رایگان است و نیاز اساسی معامله گران را بر آورده می‌کند. طرح‌های حرفه‌ای و سازمانی به ترتیب با قیمت 69.99 دلار و 89.99 دلار در ماه، امکانات و ابزارهای بسیار پیشرفته‌تری را ارائه می‌دهند. همچنین یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه برای مشتریان تازه وارد در دسترس است.

کوین مارکت منیجر

کوین مارکت کال (CoinMarketCal)

coinmarketcal.com یکی از وبسایت‌های پرطرفدار برای معامله ارز دیجیتال است که به شما کمک می‌کند تا شایعه را بخرید و اخبار را بفروشید. کوین مارکت کال یک تقویم عالی است که رویدادهای آینده مانند راه اندازی محصول، اطلاعیه‌های مشارکت و کنفرانس‌ها را در پروژه‌های مختلف فهرست می‌کند. رویدادها بر اساس تأثیر آن‌ها بر قیمت ارز دیجیتال رتبه بندی می‌شوند. این وب سیات به کاربران این امکان را می‌دهد تا یک اکانت ساخته و رویدادها را بر اساس تاریخ، ارز دیجیتال و نوع رویداد فیلتر کنند. همچنین شما می‌توانید ارزی که روی آن سرمایه گذاری کرده‌اید را جستجو کنید تا به موقع از اخبار آن مطلع شوید. یکی از مهم‌ترین مزیت کوین مارکت کال این است که کاملا رایگان است و با تلفن‌های همراه سازگار است.

کوین مارکت کال ایرانیکارت

کوین گکو (CoinGecko)

coingecko.com یکی دیگر از وب سایت‌های ردیابی قیمت و حجم است که کار مشابه کوین مارکت کپ را انجام می‌دهد. با این وب‌سایت می‌توانید قیمت 1000 ارز رمزنگاری شده در فیات و بیت کوین را با در بازه زمانی مختلف مشاهده و پیگیری کنید. همچنین می توانید رابط کاربری کوین گکو را به 15 زبان مختلف به غیر از انگلیسی مشاهده کنید که یک امتیاز مثبت بزرگ برای هر وب سایتی در این زمینه است.

کوین گکو ایرانیکارت

ربات معامله گری (3 Commas)

3commas.io یکی از بهترین ربات‌های معامله گری خودکار است. مفهوم اصلی 3Commas این است که کاربران را قادر می‌سازد تا ربات کاملاً سفارشی شده خود را ایجاد کنند. این ربات بر اساس what-if عمل می‌کند؛ به این معنی که ربات بر اساس شرایط از پیش تعریف شده وارد پوزیشن خرید و فروش می‌شود. این ابزار برای مبادله ارزهای دیجیتال در تمام ساعات شبانه روز بر اساس استراتژی کاربران بسیار ایده آل است. کسانی که مهارت های لازم برای ساختن استراتژی خود را ندارند نیز می‌توانند از یکی از ربات های از پیش ساخته شده 3Commas استفاده کنند. 

ربات تریدینگ ایرانیکارت

کریپتو واچ (Cryptowatch)

Cryptowat.ch متعلق به صرافی کراکن (Kraken) است. این وب سایت عملکردی مشابه تریدینگ ویو را دارد. استفاده از این سایت کاملا رایگان است و به شما قابلیت مشاهده همزمان 10 نمودار در یک نما را می‌دهد. 

کریپتو واچ ایرانیکارت

کوین دار (Coindar)

coindar.org یکی دیگر از  پلتفرم‌های تقویم اقتصادی است که خدمات مشابه کوین مارکت کال را ارائه می‌کند. این سایت دارای یک رابط شیک است و به شما امکان مشاهده رویدادهای مهم پیش رو را  می‌دهد.

سایت کوین دار ایرانیکارت

بیت کوین ویژوال (BitcoinVisuals)

درک میزان فعال بودن شبکه بیت کوین (یا هر شبکه ارز دیجیتال دیگر) و اعتبار بخشیدن به فعالیت توسعه یک تیم، به شما نسبت به اکثر معامله گران برتری می‌دهد. bitcoinvisuals.com یک ابزار فوق العاده است که تاکنون دست کم گرفته شده‌است. شما می‌توانید به سرعت هزینه‌های متوسط ​​کارمزد هر تراکنش و هش را ببینید و بررسی کنید که شبکه از نظر فنی چگونه کار می‌کند.

بیت کوین ویژوال ایرانیکارت

گلس نود (Glassnode)

 glassnode.com یک پلتفرم تحلیل آنچین است که داده‌های هوشمند را با مشاهده شاخص‌های روی زنجیره تولید می‌کند؛ یعنی اطلاعاتی که از خود زنجیره‌های بلوکی به دست می‌آید. این شرکت در سال 2018 در آلمان تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در سوئیس بود. این سایت اطلاعاتی را به ما می‌دهد که از مشاهده نمودارهای معمولی قابل درک نیست. گلس نود ارائه‌دهنده داده‌های زنجیره‌ای جامع با روش‌های اعتبارسنجی اثبات سهام یا استخراج اثبات کار است.

گلس نود ایرانیکارت

حتما بخوانید:

الگوریتم اثبات کار در بلاکچین چیست؟

کلام آخر:

در این مقاله با مهم‌ترین سایت‌هایی که برای شروع معامله گری در بازار ارز دیجیتال نیاز دارید، آشنا شدید. تجربه استفاده خود از این سایت‌ها را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول
Request for Quote

همانطور که در این مقاله اشاره شد، کریپتو پنیک را می‌توان بهترین پایگاه خبری دانست زیرا تمام اخبار را از سایر سایت‌ها مختلف جمع آوری و در یک نما به شما نشان می‌دهد.

تریدینگ ویو از بهترین سایت‌های تحلیل به شمار می‌رود.

کوین مارکت دارای منابع آموزشی بسیار جامعی است.

11 تا از سایت‌های مهم ارز دیجیتال که باید بشناسید!
اگرچه معامله گران بازارهای کریپتو به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته با هزاران توکن در حال فعالیت هستند، اما کسب سود ثابت کار ساده‌ای نیست. به همین...
4.25 از 4 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
11 تا از سایت‌های مهم ارز دیجیتال که باید بشناسید!
ارز های دیجیتال
11 تا از سایت‌های مهم ارز دیجیتال که باید بشناسید!
اگرچه معامله گران بازارهای کریپتو به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته با هزاران توکن در حال فعالیت هستند، اما کسب سود ثابت کار ساده‌ای نیست. به همین...
ابزارهای رصد قیمت لحظه ای بیت کوین و سایر رمزارزها
آموزش ارز دیجیتال
ابزارهای رصد قیمت لحظه ای بیت کوین و سایر رمزارزها
قیمت لحظه ای بیت کوین را از کجا رصد کنیم؟ چگونه از نوسانات قیمتی بیت کوین مطلع شویم؟ این دو سوال، از سوالات مهم علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال است؛ آن...
اندیکاتور (indicator) چیست و چه کاربردی دارد؟
آموزش تحلیل تکنیکال
اندیکاتور (indicator) چیست و چه کاربردی دارد؟
به طور کلی اندیکاتورها شاخص‌هایی هستند که با استفاده از داده‌هایی مانند قیمت،حجم معاملات و … روندهای آینده و حرکات قیمتی را پیش‌بینی می‌کنند. در ادامه بیشتر به این موضوع...