تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۴۰۳/۰۲/۰۵،ادامه روند صعودی صعودی

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۴۰۳/۰۲/۰۵،ادامه روند صعودی

در میان روند صعودی پس از هاوینگ قیمت بیت کوین، میم کوین ها به ویژه از جمعه گذشته شتاب بیشتری را به نمایش گذاشته است. بزرگترین ارز رمزنگاری میم، دوج کوین، پس از برگشت از سطح اصلاحی 50 درصدی در 0.14 دلار، 9 درصد افزایش هفتگی داشته است. آیا بازیابی مجدد قیمت دوج کوین را به بالای سد 0.2 دلاری خواهد رساند؟
در هفته چهارم هاوینگ بیت کوین، قیمت دوج کوین در تلاقی سطح اصلاحی فیبوناچی 50 درصد و حمایت 0.14 دلار به پایین ترین روند اصلاحی فعلی خود رسید. فشار مجدد تقاضا، قیمت دوج کوین را 12.2 درصد در عرض پنج روز افزایش داد و در حال حاضر در 0.160 دلار معامله می شود.بر اساس تجزیه و تحلیل، دوج کوین اخیراً از یک شکل مثلث نزولی خارج شده است، که معامله گران اغلب آن را به عنوان یک علامت صعودی تفسیر می کنند.بر اساس روندهای تاریخی، قیمت دوج کوین این الگو را در دو نوبت قبلی به نمایش گذاشته است که هر کدام قبل از دوره های صعودی قابل توجهی بودند. اگر این الگوها همچنان شاخص های قابل اعتمادی باشند، دوج کوین ممکن است برای صعود تهاجمی به سمت آستانه 1 دلار در ماه های آینده تجربه کند و تجزیه و تحلیل بلاک چین نشان می دهد که دوج کوین در آستانه سودآوری قرار دارد و شرایط بازار به سمت یک روند صعودی بالقوه اشاره می کند. این تغییر عمدتاً ناشی از رفتار سرمایه گذارانی است که مقادیر زیادی دوج کوین را در اختیار دارند.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در این تایم فریم، دوج کوین در حال حاضر با قیمت 0.162 دلار معامله می شود که با حمایت دارندگان خود رشد قابل توجهی را نشان می دهد. تقریباً 9.91 میلیارد توکن دوج کوین که با قیمتی بین 0.151 تا 0.168 دلار خریداری شده اند و تجزیه و تحلیل بیشتر مربوط به نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) که سود و زیان سرمایه گذار را ارزیابی می کند، از موضع خوش بینانه حمایت می کند. اگرچه کاهش 14 درصدی در MVRV 30 روزه دوج کوین وجود داشته است که نشان دهنده برخی ضررهای اخیر است، قیمت های پایین فعلی به عنوان یک فرصت خرید از سوی جامعه تلقی می شود. این رفتار انباشتگی بر انتظار جامعه از افزایش قیمت در آینده تأکید می کند.


تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، دوج کوین با مقاومت قابل توجهی در 0.168 دلار و 0.182 دلار روبرو است. عبور از مرز 0.168 دلار بسیار مهم است، زیرا نشان دهنده حد بالای دارایی های قابل توجه فعلی است و می تواند نشان دهنده آغاز یک روند بهبود باشد. اگر دوج کوین بتواند از این مقاومت فراتر رود، هدف بعدی 0.182 دلار خواهد بود که پتانسیل بیشتری برای سود ارائه می دهد.با این وجود، اگر دوج کوین نتواند پشتیبانی را در 0.151 دلار حفظ کند، پتانسیل ضرر همچنان وجود دارد. در چنین سناریویی، حدود 1.5 میلیارد دلار ارزش دوج کوین ممکن است کاهش یابد و آسیب پذیری ارزش بازار Dogecoin در برابر رکودهای بیشتر تشدید شود. اما در حال حاضر با توجه به تمایل و پتانسیل صعودی در اندیکاتور های MACD و RSI ، احتمال دستیابی به سطح 0.18 دلار بسیار بالا خواهد بود

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۴۰۳/۰۲/۰۵،ادامه روند صعودی
در میان روند صعودی پس از هاوینگ قیمت بیت کوین، میم کوین ها به ویژه از جمعه گذشته شتاب بیشتری را به نمایش گذاشته است. بزرگترین ارز رمزنگاری میم، دوج...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید