تارگن ۰.۶ دلاری ، تحلیل تکنیکال کاردانو ۱۴۰۳/۰۲/۰۵،ادامه فاز نوسانی خنثی

تارگن ۰.۶ دلاری ، تحلیل تکنیکال کاردانو ۱۴۰۳/۰۲/۰۵،ادامه فاز نوسانی

صنعت ارزهای دیجیتال پس از نصف شدن بیت کوین، نوسانات بازار را افزایش داده است که نشان دهنده افزایش فشار خرید و فروش در بازار ارزهای دیجیتال است. با این حال، دسته آلت کوین ها همچنان احساسات متفاوتی را به نمایش می‌گذارد که نشان‌دهنده عدم قطعیت در عملکرد قیمت آینده است و اکنون که هاوینگ بیت کوین 2024 در آخر هفته گذشته انجام شد، کارشناسان حدس می زنند که آیا کاردانو در رالی رمزارز پس از نصف شدن به ۱ دلار خواهد رسید وتحولات اخیر برای کاردانو قابل توجه بوده است زیرا در سال 2023، ارزش کل قفل شده (TVL) آن به 166 درصد در سه ماهه (QoQ) و 693 درصد سال به سال (سال) افزایش یافت، طبق گزارش سه ماهه مساری. کاردانو در حال حاضر دارای TVL 335 میلیون دلاری است که نسبت به پایین ترین سطح آن در اوایل ژانویه، 570 درصد افزایش یافته است.با وجود این احتمالات  ارز کاردانو در طول سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است. انتظار می‌رود که قیمت کاردانو بالاترین رکورد قبلی یعنی 3.10 دلار را بشکند و در روند صعودی آتی به بالای 5 دلار برسد.علیرغم داده‌های اخیر تحلیل‌های پیشرو که نشان می‌دهد افزایش 28,372 درصدی در جریان ورودی سهامداران بزرگ برای کاردانو وجود دارد، با تعداد توکن‌های کاردانو که توسط سرمایه‌گذاران قابل توجهی از 54.93 میلیون به 6.32 میلیارد در آوریل افزایش یافته است، قیمت کاردانو به کاهش خود ادامه داده است. تنها در هفته گذشته، کاردانو شاهد افت قابل توجه بیش از 20 درصدی در قیمت خود بوده است.علاوه بر این، معامله گران بازار بر این باورند که در صورت تداوم نوسانات فعلی بازار، انتظار می رود ارزش کاردانو به مسیر نزولی خود ادامه دهد. آنها پیش بینی می کنند که قیمت کاردانو می تواند تا 0.35 دلار تا پایان ماه آوریل کاهش یابد.

تحلیل تایم فریم روزانه

در حال حاضر، قیمت کاردانو (ADA) با حجم معاملات 24 ساعته 410.21 میلیون دلار، ارزش بازار 21.06 میلیارد دلار و تسلط بر بازار 0.81 درصد، 0.508 دلار است. در 24 ساعت گذشته، قیمت کاردانو 1.64 درصد افزایش یافته است.بر اساس روندهای فعلی و تحلیل بازار، یک تخمین محافظه کارانه برای کاردانو در سال 2024 می تواند شاهد نوسان قیمت آن بین 0.63 تا 1.07 دلار باشد. این پیش‌بینی با توجه به ماهیت پرنوسان بازار ارزهای دیجیتال، افزایش‌ها و اصلاحات بالقوه بازار را نشان می‌دهد. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که این یک تخمین حدس و گمان است و شرایط واقعی بازار می تواند به نتایج متفاوتی منجر شود.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، تجزیه و تحلیل فنی کاردانو احساسات متفاوتی را در بازار نشان می دهد. RSI در 45 نشان می دهد که کاردانو نه بیش از حد خرید است و نه بیش از حد فروش می شود، که نشان دهنده یک دوره تثبیت است. این بسته به پویایی بازار و تمایل سرمایه گذاران می تواند پیشروی برای یک روند صعودی یا نزولی باشد.و در نهایت مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح 0.540 دلار است. حرکت واضح به بالای مقاومت 0.540 دلار ممکن است شروع یک افزایش ثابت برای کاردانو باشد و قیمت ممکن است در کوتاه مدت به سمت مقاومت 0.5750 دلار یا حتی 0.600 دلار افزایش یابد. اما از جنبه نزولی، پشتیبانی مورد تایید نزدیک به سطح 0.500 دلار خواهد بود و در صورت حرکت اصلاحی به زیر سطح 0.480 دلار ممکن است قیمت را به سطح 0.420 دلار برساند. هر ضرر بیشتر ممکن است قیمت را به سمت حمایت 0.4050 دلاری سوق دهد ، در حال حاضر با توجه به روند فعلی این رمزارز ادامه فاز نوسانی پیش بینی می شود

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید