متاورس

خرید زمین در متاورس – ۴ نکته مهم و حیاتی

خرید زمین در متاورس – ۴ نکته مهم و حیاتی

 از زمانی که مردم و به ویژه افرادی که به خرید و فروش ارز دیجیتال می‌پردازند، فهمیدند با خرید زمین در متاورس به راحتی می‌توان چند هزار دلار به دست آورد؛ ناگهان روند خرید ملک در متاورس افزایش یافت. اکنون زمین‌های متاورسی محبوبیت بسیار زیادی دارند و بازار معاملات آن‌ها روز به روز در حال گسترش است. قیمت املاک متاورسی در سال 2021 با رشد 700 درصدی مواجه شد و ارزش کل بازار آن به 500 میلیون دلار رسید. در اوایل سال 2022 زمین‌های متاورسی با کاهش قیمت مواجه شدند اما با توجه به آینده درخشانی که متاورس دارد انتظار می‌رود تا اوایل سال 2023 ارزش بازار زمین‌های متاورسی به 1 میلیارد دلار برسد. شک ندارم که شما هم مشتاق خرید زمین در متاورس هستید همانطور که مشتاق کسب درآمد بیشتر می‌باشید! در این مقاله یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه خرید املاک و مستغلات در متاورس آورده شده است. پس حتما این مطلب را بخوانید تا با نحوه خرید زمین مجازی آشنا شوید.

منظور از متاورس Metaverse چیست؟

منظور از متاورس Metaverse چیست؟

متاورس یک واقعیت دیجیتالی است که جنبه‌های رسانه‌های اجتماعی، بازی‌های آنلاین، واقعیت افزوده (AR)، واقعیت مجازی (VR) و ارزهای دیجیتال را ترکیب می‌کند تا به کاربران امکان تعامل مجازی را بدهد. یعنی در آن انسان‌ها قادر به کار، بازی و زندگی دیجیتالی خواهند بود. واقعیت افزوده، عناصر بصری، صدا و سایر ورودی‌های حسی را روی تنظیمات دنیای واقعی قرار می‌دهد تا تجربه کاربر را بهبود بخشد. در مقابل، واقعیت مجازی کاملا مجازی است و واقعیت‌های تخیلی را تقویت می‌کند.

همانطور که متاورس رشد می‌کند، فضاهای آنلاین ایجاد می‌کند که در آن تعاملات کاربر چند بعدی‌تر از پشتیبانی فناوری فعلی است. به جای مشاهده صرف محتوای دیجیتال، کاربران در متاورس قادر خواهند بود خود را در فضایی غوطه‌ور کنند که در آن دنیای دیجیتال و فیزیکی همگرا می‌شوند.

 اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره متاورس هستید و علاقه‌مندید با بهترین پروژه‌های رمزنگاری متاورس برای خرید یا سرمایه‌گذاری در حال حاضر آشنا شوید، مقاله متاورس چیست؟ را مطالعه کنید.

زمین مجازی متاورس چیست؟

متاورس اصطلاح و مفهومی است که بیش از سه دهه وجود داشته است اما همین اواخر، پس از اعلام برنامه‌های فیسبوک برای تبدیل شدن به یک شرکت متاورس، ایده متاورس محبوبیت پیدا کرد.
در نتیجه، سرمایه‌گذاران بیشتری در حال بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این فضای جدید با رشد سریع هستند. خرید زمین مجازی در دنیای دیجیتال پیشرو یکی از این فرصت هاست.
پس بیایید دریابیم که زمین مجازی چیست و چرا سرمایه گذاران روی آن متمرکز شده اند؟

زمین مجازی چیست و چرا سرمایه گذاران آن را می‌خرند؟

زمین مجازی چیست و چرا سرمایه گذاران آن را می‌خرند؟

املاک و مستغلات یکی از محبوب‌ترین کلاس‌های دارایی در جهان است و اکنون در حوزه دیجیتال نیز وجود دارد.

زمین مجازی، زمین ناملموسی است که در دنیای مجازی وجود دارد. درست مانند زمین فیزیکی، آن نیز به عنوان قطعه فروخته می‌شود و می‌توان آن را با ارز مخصوص زمین موردنظر، خریداری کرد. امروزه دنیای مجازی متعددی وجود دارد که به شما امکان خرید ملک مجازی را می‌دهد. مسلماً Decentraland محبوب‌ترین آن‌ها است.

زمین‌های متاورسی ارزش بسیار زیادی دارند و کاربران می‌توانند داخل آن‌ها موارد مختلفی همچون خرید و فروش، معاشرت با سایر کاربران، میزبانی رویداد، بازی و … را تجربه کنند. مالکیت زمین‌های متاورسی و دارایی‌های داخل آن به راحتی قابل اثبات است. شما می‌توانید زمین متاورسی دلخواه خود را از پلتفرم‌های مختلف همچون Opensea و Rarible خریداری کنید. شما هر زمان که خواستید می‌توانید زمین‌های متاورسی را خریداری کنید یا به فروش برسانید.

در ژوئن سال جاری، یک قطعه زمین به قیمت بیش از 900000 دلار در دسنترالند فروخته شد! این فقط یک مثال از هزاران نمونه است.

بنابراین دلایل توجه سرمایه گذاران موارد زیر است.

  1. با توجه به علاقه فزاینده به متاورس، ROI (بازده سرمایه گذاری) بالقوه در زمین مجازی برای معامله گران ارز دیجیتال، امیدوار کننده به نظر می‌رسد.

  2. سرمایه‌گذاران می‌توانند زمین‌های مجازی خود را مورد استفاده قرار دهند و از آن‌ها درآمد کسب کنند. برای مثال اگر صاحب یک زمین مجازی هستید، می‌توانید رویدادها یا مهمانی‌های انحصاری را میزبانی کنید و از کسانی که می‌خواهند شرکت کنند، هزینه دریافت کنید. به عنوان مثال، اسنوپ داگ، رپر آمریکایی، میزبان یک مهمانی انحصاری در پلتفرم توکن غیرقابل تعویض The Sandbox (NFT) بود تا عمارت واقعی خود را بازسازی کند. شرکت کنندگان نیاز به NFT داشتند که به عنوان یک پاس عمل می‌کرد و به آن‌ها امکان دسترسی به رویداد را می‌داد.

  3. سرمایه گذاران می‌توانند درآمد منظمی از زمین‌های مجازی خود داشته باشند. به عنوان مثال می‌توانید با استفاده از NFT در زمین مجازی خود یک خانه مجازی بسازید و آن را با درآمد ماهانه اجاره دهید. یا یک گالری هنری NFT راه‌اندازی کنید و فضا را به هنرمندان ارز دیجیتال جدید اجاره دهید تا کارهای خود را در متاورس به نمایش بگذارند.

به صورت کلی زمین‌های متاورسی کاربرد بسیار زیادی داشته و برای موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع زمین‌های متاورسی با خصوصیاتی که دارند فرصت‌های کسب درآمد و کسب هیجان را برای معامله‌گران خود تدارک دیده‌اند. به طور کلی از زمین‌ متاورسی برای موارد زیر استفاده می‌شود:

  • تبلیغات

  • برگزاری رویدادها و ارائه خدمات مختلف

  • ایجاد دلالان املاک و درآمد زایی از طریق آن

  • گسترش زمین و تبدیل آن به مکان‌هایی همچون کازینو، کلوپ، سالن کنفرانس، کنسرت، فروشگاه و گالری NFT

4 نکته که باید قبل از خرید ملک در متاورس به خاطر بسپارید!

  • همیشه این خطر وجود دارد که متاورس از بین برود یا به صفر برسد. بنابراین بسیار مهم است که هنگام خرید املاک مجازی این را در نظر داشته باشید. برخلاف سرمایه‌گذاری در بازار املاک و مستغلات فیزیکی، در دنیای واقعی که اگر همه چیز خراب شود، هنوز یک قطعه زمین باقی می‌ماند اما اگر یک پلتفرم متاورس جمع شود و آفلاین شود، حتی زمین را هم ندارید.

  • نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید، نوسانات بالای مرتبط با ارزهای رمزپایه مورد استفاده برای معاملات در بازار املاک در متاورس است. از آن جایی که ارزش‌گذاری ارز دیجیتال پایدار نیست، ارزش اموالی که در متاورس دارید نیز به همان نسبت در نوسان است.

4 نکته که باید قبل از خرید ملک در متاورس به خاطر بسپارید!

  • سرمایه‌گذاری در املاک دیجیتال یک طبقه دارایی نسبتاً جدید است. از این رو، جنبه‌های زیادی در آن وجود دارد که هنوز کشف نشده است. سرمایه‌گذاری در بازار املاک دیجیتال در متاورس بسیار سوداگرانه است و توصیه می‌شود قبل از انجام هرگونه سرمایه‌گذاری در مورد جوانب مثبت و منفی آن به خوبی تحقیق کنید.

  • در حال حاضر، هیچ فرمول آزمایش شده و واقعی برای ارزیابی املاک مجازی وجود ندارد. اگرچه برخی از سرمایه‌گذاری‌های تجاری بزرگ در تلاش برای کشف آن هستند. همین چند ماه پیش، تقریباً می‌توانستید تعداد زیادی زمین را در هر متاورس با چند صد دلار بخرید اما امروز، برای خرید یک قطعه زمین، حداقل به چند هزار دلار نیاز دارید.

 با DeathRoad اولین بازی متاورس بر BSC و نحوه کسب درآمد DRACE آشنا شوید.

در بخش بعدی نحوه خرید زمین مجازی را آموزش خواهیم داد. همراه ما باشید.

نحوه خرید زمین مجازی در متاورس

دنیای مجازی به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق آواتارهای دیجیتالی خود با دوستان خود کار، بازی و ارتباط برقرار کنند. مواردی مانند برگزاری کنفرانس، سفر به دور دنیای مجازی و… از جمله فعالیت‌هایی است که در متاورس وجود دارد. با این حال چیزی که به نظر می‌رسد توجه سرمایه گذاران را جلب کرده است، املاک و مستغلات می‌باشد. تعداد معاملات ملکی در metaverse با رکورد معاملات میلیون دلاری هر هفته گزارش شده است.

برای خرید زمین در دنیای مجازی، باید در یک پلتفرم متاورس مانند Decentraland ،The Sandbox ،Axie Infinity و… ثبت نام کنید. تنها چیزی که برای تراکنش در متاورس نیاز دارید، یک کیف پول دیجیتالی با بودجه مناسب است. می‌توانید دلارهای خود را به ارزهای رمزنگاری شده مانند اتریوم یا ارزهای بومی متاورسی که با آن سر و کار دارید مانند MANA یا Sandbox تبدیل کنید و آن‌ها را در کیف پول سخت افزاری خود ذخیره کنید.

با کمک اکوسیستم ارائه شده توسط متاورس، می‌توانید در دنیای دیجیتال املاک بخرید، اجاره کنید یا حتی بفروشید. ضمن اینکه مالکیت از طریق توکن‌های غیرقابل تعویض (NFTs) است.

مراحل نحوه خرید زمین مجازی

مراحل نحوه خرید زمین مجازی

مرحله 1

پلتفرم خرید خود را انتخاب کنید. از بازارهای املاک متاورس، مانند Decentraland ،Axie Infinity یا Sandbox دیدن کنید و در پلتفرم مربوطه وارد شوید. همچنین می‌توانید از طریق یکی از پلتفرم‌های شخص ثالث، مانند OpenSea یا NonFungible.com، نیز پلتفرم موردنظر را انتخاب کنید.

مرحله 2

قطعات مختلف زمین موجود را مرور کنید و قیمت آن‌ها را مقایسه کنید.

مرحله 3

پس از انتخاب قطعه دیجیتالی زمینی که می‌خواهید بخرید، برای مطالعه بیشتر در مورد آن، روی همان کلیک کنید. مهم است که به یاد داشته باشید که یک پلتفرم دارایی متاورس خاص فقط به شما امکان می‌دهد با استفاده از توکن اصلی پلتفرم، خرید کنید. به عنوان مثال، Decentraland تنها به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از MANA، توکن بومی خود Decentraland، املاک را خریداری و بفروشند.

مرحله 4

گام بعدی این است که کیف پول دیجیتال خود را به حساب پلتفرم ملک خود پیوند دهید. برای این کار، ابتدا باید یک کیف پول دیجیتالی سازگار تهیه کنید. Metamask محبوب‌ترین کیف پول دیجیتال موجود در بازار امروز است. تقریباً با هر پلتفرم دارایی در متاورس سازگار است.

مرحله 5

مهم است که کیف پول دیجیتال خود را با ارز دیجیتالی که با پلتفرم دارایی دیجیتال انتخاب شده شما سازگار است، تامین کنید. شما به راحتی می‌توانید از طریق بسیاری از صرافی‌ها خرید و رمزارزها را با خیال راحت در کیف پول دیجیتال خود ذخیره کنید. پس از اتمام انتخاب زمین و شارژ حساب کیف پول دیجیتال لینک شده خود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه «خرید» را فشار دهید.

مرحله 6

پس از تکمیل تراکنش، قطعه زمین دیجیتال خریداری شده توسط شما، به شکل NFT در کیف پول دیجیتالی مرتبط شما ذخیره می‌شود. می‌توانید زمین خریداری شده خود را در تب «NFTs» در کیف پول دیجیتال خود مشاهده کنید.

نحوه ارزش گذاری زمین های متاورسی 

زمین‌های موجود در متاورس، قیمت‌های متفاوتی دارند. این تقاوت قیمت به دلیل ارزش‌گذاری‌های مختلف آن‌ها است. چرا که عوامل مختلفی هستند که در قیمت یک زمین مجازی تاثیر گذارند. چنانچه قصد خرید زمین در متاورس را دارید، آگاهی از این عوامل می‌تواند به شما کمک کند زمین با ارزش‌تر و آینده دار‌تری خریداری کنید. این عوامل عبارتند از:

  • موقعیت و مکان زمین:

موقعیت زمین یکی از عوامل اصلی ارزشمندی زمین شما محسوب می‌شود. در متاورس هم مانند دنیای واقعی زمین‌هایی که در جاهای بخصوصی قرار دارند، ارزش بالاتری نیز خواهند داشت. برای درک بهتر لازم است بدانید در متاورس، مکان‌هایی وجود دارد که شلوغ‌تر هستند و رویداد‌های مختلفی در آن‌ها انجام می‌شود که اصطلاحا به آن‌ها میدان مرکزی می‌گویند. هر چقدر زمین شما به میدان‌های مرکزی نزدیک‌تر باشد، قیمت آن بالاتر و آینده آن بهتر خواهد شد. چرا که بازیکنانی که در میدان مرکزی هستند، از زمین شما هم دیدن خواهند کرد.

  • اندازه و ابعاد زمین:

همانند دنیای واقعی، هرچقدر ابعاد قطعه زمین شما بزرگتر باشد، طبیعتا قیمت و ارزش بیشتری نیز خواهد داشت.

  • کاربرد زمین:

اینکه زمین شما چه تجربه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌دهد نیز یکی از عوامل تاثیر گذار است. بسته به اینکه در زمین خود رویداد یا نمایشگاه‌هایی برپا می‌کنید یا صرفا آن را برای ساخت و سازهای شخصی به کار گرفته اید، کاملا ارزش زمین شما را تغییر می‌دهد.

خرید زمین در دسنترالند Decentraland

دسنترالند یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای خرید زمین در متاورس است. تا به امروز، بیش از 20 میلیون کاربر فعال در Decentraland وجود دارد. دسنترالند یک پلتفرم واقعیت مجازی مبتنی بر بلاکچین است که کاربران را قادر می‌سازد زمین بخرند، بازی کنند، رویدادها را میزبانی کنند و به طرق مختلف با یکدیگر تعامل داشته باشند. تقریباً می‌توانید هر کاری انجام دهید و می‌توانید هر چیزی را در متاورس Decentraland بسازید.

برای خرید و فروش ارز دیجیتال مانا می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال مانا

دسنترالند بزرگترین جهان مجازی در فضای NFT است که توکن‌های MANA و LAND را دارد. ابعاد هر قطعه زمین در آن 16 متر در 16 متر است و به عنوان یک NFT نشان داده می‌شود. تعداد قطعات زمین در دسنترالند 90000 قطعه است که به کمیابی آن کمک می‌کند. برای خرید زمین مجازی در متاورس دسنترالند، هر کسی می‌تواند از طریق OpenSea یا از طریق بازار رسمی Decentraland اقدام به خریداری، اجاره یا فروش کند. در زیر یک راهنمای کاربردی و گام به گام در مورد نحوه خرید زمین مجازی در Decentraland توضیح داده شده است.

مرحله 1: به بازار Decentraland بروید.

برای شروع، باید از Decentraland’s Marketplace دیدن کنید و اگر قبلاً وارد نشده اید، وارد شوید یا ثبت نام کنید. پس از ورود به سیستم، به Parcels and Estates بروید. سپس روی View All کلیک کنید.

خرید زمین مجازی در دسنترالند - مرحله اول ثبت نام

مرحله 2: یک قطعه زمین را انتخاب کنید.

پس از اینکه وارد قسمت land شدید از قسمت بالا سمت راست روی منو کلیک کنید. مرحله بعدی این است که قطعات زمین موجود را مرور کنید و زمین مورد نظر خود را انتخاب کنید. مزیت خرید زمین در دسنترالند به طور مستقیم از بازار این است که می‌توانید مناطق مجاور و نزدیکی به مناطق معروف را ببینید.

خرید زمین مجازی در دسنترالند - مرحله دوم انتخاب زمین

هنگامی که قطعه زمین مجازی خود را انتخاب کردید، روی آن کلیک کنید تا جزئیات آن را بخوانید. در اینجا، قیمت زمین را بر حسب MANA، در دسترس بودن و نام مالک را مشاهده خواهید کرد. برای خرید روی buy ضربه بزنید.

خرید زمین مجازی در دسنترالند - خرید زمین

مرحله 3: کیف پول خود را به بازار Decentraland وصل کنید.

برای خرید، باید اطمینان حاصل کنید که کیف پول شما به حساب متصل است زیرا پس از موفقیت و تکمیل خرید، زمین به عنوان NFT به کیف پول شما ارسال می‌شود.

خرید زمین مجازی در دسنترالند - مرحله سوم اتصال کیف پول

اگر کیف پول ندارید، می‌توانید کیف پول‌هایی مانند MetaMask و Trust Wallet را دانلود کنید. به یاد داشته باشید که کیف پول مورد نظر شما باید دارای MANA یا اتریوم (ETH) کافی باشد تا بتوانید خرید کنید. علاوه بر این، برای پرداخت هزینه کارمزد، باید مقدار اضافی در کیف پول موجود داشته باشید.

 برای مشاهده آموزش کاربردی تراست ولت مقاله آموزش کار با تراست ولت را مطالعه کنید.

مرحله 4: LAND مجازی خود را تأیید کنید.

پس از تکمیل خرید، می‌توانید LAND خود را تأیید کنید. اگر از Trust Wallet استفاده می‌کنید، می‌توانید همان را در قسمت Collectibles و در زیر تب NFTs در کیف پول MetaMask تأیید کنید.

خرید زمین در سند باکس SandBox

Sandbox یک بازی است که در آن بازیکنان می‌توانند زمین‌های دیجیتالی به نام LAND را خریداری کنند و تجربیاتی را روی آن‌ها ایجاد کنند تا با سایر کاربران به اشتراک بگذارند. به این ترتیب، The Sandbox یکی از مدل‌های متاورس مبتنی بر بلاک چین در همان مسیر Decentraland است.

بیشتر بخوانید: آموزش بازی سند باکس + ویدئو و گام به گام

The Sandbox دارای دو توکن بومی دیگر است که بر عملیات در متاورس خود نظارت می‌کنند:

  • توکن‌های SAND: برای تسهیل تراکنش‌های مختلف که بخشی از گیم‌پلی آن هستند، از جمله خرید LAND، تعامل با محتوای تولید شده توسط کاربر و قرار دادن آن برای مشارکت در اداره سازمان غیرمتمرکز مستقل (DAO) استفاده می‌شود.
  • توکن‌های ASSET: توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) که نشان‌دهنده آیتم‌های درون بازی مانند تجهیزات آواتارها و آثاری هستند که برای پر کردن LAND استفاده می‌شوند. آن‌ها را می‌توان در بازار The Sandbox معامله کرد.

نحوه خرید زمین مجازی در پلتفرم سند باکس در ادامه قابل مشاهده است.

مرحله 1: وارد وبسایت Sandbox شده و در وبسایت ثبت نام کنید.

پس از ثبت نام از قسمت منو روی بخش Market کلیک کنید.

خرید زمین مجازی در سند باکس- مرحله اول ثبت نام

مرحله 2: از بخش shop گزینه land را انتخاب کنید.

به این صورت زمین‌های قابل فروش برای شما نمایش داده شود. شما می‌توانید با روشن کردن دکمه for sale فقط زمین‌هایی که برای فروش می‌باشند، مشاهده کنید. همچنین از بخش sort by می‌توانید زمین‌ها را به ترتیب ارزان‌ترین تا گران‌ترین مشاهده کنید.

خرید زمین مجازی در سند باکس- مرحله دوم انتخاب زمین

مرحله 3: اطلاعات زمین را بررسی کنید.

پس از مشاهده و بررسی لندهای موجود و انتخاب زمین مورد نظر، زمانی که روی زمین کلیک کنید به پلتفرم opensea راهنمایی می‌شوید. در صفحه باز شده شما می‌توانید جزییات زمین، مانند مالک، قیمت‌های گذشته، موقعیت و… را چک کنید.

خرید زمین مجازی در سند باکس- مرحله سوم بررسی جزییات

مرحله 4: کیف پول را متصل کنید.

برای خرید نهایی ابتدا کیف پول خود را متصل کرده و آن را با اتریوم شارژ کنید. سپس روی گزینه buy now کلیک کنید. سپس یک اعلان تراکنش به کیف پول شما ارسال می‌شود که با تایید آن تراکنش شما confirm خواهد شد.

خرید زمین در اکسی اینفینیتی Axieinfinity

بازی اکسی اینفینیتی یکی از محبوب‌ترین پروژه‌های NFT مبتنی بر اتریوم با بیش از 350000 کاربر فعال روزانه است. اگر یک گیمر پرشور هستید که به طور مداوم با ایجاد تعامل به پلتفرم کمک می‌کنید، می‌توانید از توکن‌های Axie Infinity Shard (AXS) و Smooth Love Potion (SLP) جوایزی کسب کنید. اگر اهل بازی نیستید، همچنان می‌توانید توکن‌ها را از صرافی‌های ارزهای دیجیتال خریداری کنید.

برای خرید و فروش ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

خرید و فروش ارز اکسی اینفینیتی

Axie Infinity یک بازی کریپتویی است که در آن بازیکنان حیوانات خانگی زیبای NFT به نام Axies را پرورش می‌دهند، می‌جنگند و معامله می‌کنند. این پلتفرم دارای دو ارز رمزنگاری شده بومی است:

  • Axie Infinity Shards (AXS) که در صرافی‌هایی مانند Coinbase قابل خرید و فروش است.
  • Small Love Potion (SLP) که برای گذراندن زمان در بازی به بازیکنان تعلق می‌گیرد.

Axie Infinity حول محور پرورش، پرورش و مبارزه با موجودات بامزه‌ای به نام Axies می‌چرخد. Axies و املاک مجازی از طریق یک بازار درون بازی به شکل NFT فروخته می‌شوند. بیشتر تراکنش‌ها در یک زنجیره جانبی سفارشی و سریع به نام Ronin انجام می‌شود که توسعه دهنده Sky Mavis آن را طراحی کرده است تا کارمزد کمتری نسبت به بلاکچین اصلی اتریوم داشته باشد. نحوه خرید زمین مجازی در پلتفرم اکسی اینفینیتی در ادامه توضیح داده شده است.

مرحله 1: به وبسایت اصلی Axie infinity مراجعه کرده و در وبسایت ثبت نام کنید.

برای ثبت نام باید کیف پول ronin را نصب کنید. برای شروع فعالیت در این پلتفرم باید 3 واحد Axs را به کیف پول واریز کنید.

خرید زمین مجازی در اکسی اینفینیتی - مرحله اول ثبت نام

مرحله 2: در صفحه اصلی از منو گزینه Marketplace را انتخاب کنید.

مرحله 3: زمین مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از ورود به قسمت Marketplace از بخش Land می‌توانید زمین‌های موجود برای فروش را مشاهده کنید و ترتیب آن‌ها را با فیلتر‌های موجود شخصی‌سازی کنید.

خرید زمین مجازی در اکسی اینفینیتی - مرحله سوم انتخاب زمین

مرحله 4: برای خرید قطعه انتخابی روی buy now کلیک کنید.

توجه داشته باشید که بدون ثبت نام در وبسایت نمی‌توانید زمین خریداری کنید. مبلغ را نیز به صورت اتریوم پرداخت خواهید کرد.

سخن آخر

در مقاله خرید زمین در متاورس با نحوه خرید زمین مجازی آشنا شدید. اکنون به عنوان نتیجه گیری ممکن است بپرسید آیا باید در متاورس زمین مجازی بخرید؟ در پاسخ لازم است بدانید تا کنون، بازار املاک مجازی تنها یک جهت را شناخته و آن هم صعود بوده است! یعنی با پتانسیل‌های فراوانی که دارد به صورت مداوم پیشرفت می‌کند. با فشار فیس‌بوک به متاورس و علاقه سرمایه‌گذاران متمرکز بر web3 به همه جوانب متاورس، املاک مجازی می‌تواند به یک شکل از دارایی بسیار پرسود، به‌ویژه برای سرمایه‌گذاران اولیه تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: پرسودترین بازی‌های متاورسی

با این حال، درست مانند هر سرمایه‌گذاری که انجام می‌دهید، نباید بیش از آن چیزی که می‌توانید از دست بدهید، سرمایه‌گذاری کنید. در حالی که نمی‌توان انکار کرد که بازار املاک و مستغلات مجازی به طور قابل توجهی رشد کرده اما این بازار نسبتا جدید می‌باشد و سرمایه گذاران باید قبل از سرمایه گذاری، دقت و تحقیق مناسب خود را انجام دهند.

خرید زمین در متاورس – ۴ نکته مهم و حیاتی
 از زمانی که مردم و به ویژه افرادی که به خرید و فروش ارز دیجیتال می‌پردازند، فهمیدند با خرید زمین در متاورس به راحتی می‌توان چند هزار دلار به دست...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام خسته نباشید من در متاورس شهر اولتراورسیتی یک زمین خریدم
    وگفتن سندش ۶ ماه دیگ میاد
    و گفتن حالا اگر شما بتونید آدم بیارید پورسانت میگرید
    و پو رسانت ها هم میاد توی اوربیت نتورک و ما از طریق کریکت های آپلاین های بالا پولمون رو نقد کنیم
    سوال من اینه کلاه برداریه
    لطفأ کمکم کنید چون من ۲۰۰۰ دلار سرمایه گذاشتم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام من یک کارهای کردم میشه کمک کنید زمین متاورس بخرم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      لطفا مشکل خود را واضح تر بیان کنید
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام
    من در سایت و نرم افزار upland ثبت نام و زمین خریدم
    لطفا جواب ایمیل شود
    ۱-چطوری به تراس ولت وصلش کنم
    ۲- اگه نمیشه
    چطوری به پول تبدیل کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      نیازی به اتصال ولت نیست.
      هنوز امکان تبدیل توکن داخلی آن وجود ندارد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام تنها راه تبدیل زمین به پول فروش آن به USD است و شما باید اول توسط شرکت تیلا احراز بشید و حتما غیر از موقعیت ایران باید احراز کنید .
      پیشنهاد میکنم یه مطالعه ای در خصوص متاورس ملی داشته باشید تا شاید دیگر سرمایه گذاری اشتباه انجام ندید و

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        بله شرایط بازی آپلند با سایر بازی های متاورسی متفاوت است.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام من در متاورس در شهر اولتراورسیتی زمین خریدم و به ما گفتن ۶ ماه دیگ سندش میاد و گفتن شما بع اعضای هر نفر که میارید پورسانت میگیرید و پور سانت ها هم به سایت اوربیت نتورک میره که ما از طریق کریکت های اپلاین ها میتونیم پولمون رو نقد کنیم میخواستم بدونم کلاه برداری نیست لطفا کمکم کنید چون من ۲۰۰۰ دلار دادم و یه زمین خریدم

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • سلام و احترام
            اولتراورسیتی یک متاورس جدید است. پیشنهاد می کنیم با سرمایه ای فعالیت کنید که در صورت بروز مشکل توانایی از دست دادن آن را داشته باشید.
            پایدار باشید

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
متاورس چیست؟ آینده اینترنت اینجاست
متاورس
متاورس چیست؟ آینده اینترنت اینجاست
چندی پیش شرکت فیس بوک به متا تغییر برند دارد. و در بیانیه ای رسمی متاورس را آینده جهان و اینترنت خواند. سرمایه گذاری شرکت های معروف مانند Epic نیز...
خرید زمین در متاورس – ۴ نکته مهم و حیاتی
متاورس
خرید زمین در متاورس – ۴ نکته مهم و حیاتی
 از زمانی که مردم و به ویژه افرادی که به خرید و فروش ارز دیجیتال می‌پردازند، فهمیدند با خرید زمین در متاورس به راحتی می‌توان چند هزار دلار به دست...
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
معرفی ارز دیجیتال
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
شیباریوم یک راه حل بلاک چین لایه 2 شیبا اینو است که هدف آن رسیدگی به سرعت پایین تراکنش اتریوم است. هدف شیباریوم این است که پایه‌های ساخت اکوسیستم شیبا...