ارز های دیجیتال

معرفی ۱۲ تا از بهترین ربات های ترید ارز دیجیتال رایگان و پولی ۲۰۲۴

معرفی ۱۲ تا از بهترین ربات های ترید ارز دیجیتال رایگان و پولی ۲۰۲۴

اگر در حوزه خرید و فروش ارز دیجیتال فعالیت می‌کنید، با تب و تابی که ربات‌های تریدینگ ایجاد کرده‌اند؛ حتما سوالاتی مانند بهترین ربات‌های ترید ارز دیجیتال کدامند؟ چگونه بهترین ربات‌های ارز دیجیتال را پیدا کنیم؟ در ذهنتان ایجاد شده است. روز به روز با پیشرفت تکنولوژی و حضور هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف، همه‌چیز در حال خودکار شدن است. ارزهای دیجیتال و ترید هم از این قافله عقب نمانده و ربات‌های بسیاری برای خودکارسازی ترید در این بازار ایجاد شده است. در این مقاله قصد داریم لیست بهترین ربات‌های ترید ارز دیجیتال ۲۰۲۴ را با شما به اشتراک بگذاریم. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

 

۱۲ تا از بهترین ربات‌های ارز دیجیتال

در حوزه ربات‌ تریدینگ، گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید. از طرفی چون قصد سپردن سرمایه‌تان را به این ربات‌ها دارید، وسواس بیشتری در انتخاب به خرج می‌دهید. در این بخش کاربرد بهترین ربات‌های ارز دیجیتال را بررسی کردیم تا در تصمیم‌گیری به شما کمک کنیم. برای آشنایی بیشتر با مقوله‌ی ربات‌های ترید پیشنهاد می‌کنیم مقاله ربات تریدینگ در ارز دیجیتال چیست را مطالعه کنید.

نام

امکانات

امکان استفاده آزمایشی

هزینه

Pionex

۱۶ ربات تریدینگ داخلی

دارد

رایگان

Shrimoy

متعادل‌سازی پورتفو، خودکارسازی ترید، Social trading 

ندارد 

۱۳ تا ۱۹ دلار در ماه 

Coinrule

خودکار‌سازی ترید با استراتژی‌های شخصی 

دارد 

اکانت حرفه‌ای ۴۴۹ دلار 

Coinigy

مبتنی بر ابر، تصویر‌سازی دیتا، تحلیل مستقیم بلاکچین، full-featured spot trading، مدیریت پورتفو

دارد 

۶۶/۱۸ تا ۹۹ دلار درماه 

3Commas ربات DCA، استاپ لاس، مبتنی بر ابر، پشتیبانی از چند ارز

دارد

۲۲ تا ۷۵ دلار در ماه

CryptoHopper

Paper trading، استاپ لاس، طراحی استراتژی با ۱۳۰ اندیکاتور

 دارد

۱۹ تا ۹۹ دلار 

Trade Santa ۴۹ ربات ترید، مبتنی بر  ابر

دارد 

۲۰ تا ۱۰۰ دلار در ماه 

Trality

ویرایشگر کد با دراگ اند دراپ، end-to-end encryption

دارد

۹۹/۹ تا ۹۹/۵۹ دلار در ماه

Zignaly

بازار سیگنال و استراتژی، کپی تردینگ، مبتنی بر ابر

دارد

رایگان

kryll

مارکت پلیس استراتژی‌ها، طراحی استراتژی با ابزار گرافیکی

دارد

کارمزد بر اساس تراکنش

Gunbot

راه‌اندازی بر روی سرور شخصی، خودکار‌سازی ترید، دریافت همیشگی آپدیت، سازگاری با ویندوز، مک و لینوکس

ندارد

0.04  بیتکوین برای پکیج نامحدود

Mizar

 

کپی تریدینگ، paper trading، استفاده از استراتژی‌های دیگران

دارد

کارمزد بر اساس حجم معاملات

در ادامه بهترین ربات‌های معامله گر ارز دیجیتال را بررسی خواهیم کرد:

بهترین ربات‌های ارز دیجیتال - ربات pionex

پیشنهاد مطالعه: ما در ایرانیکارت مقاله‌ای با عنوان بهترین نرم افزارهای سیگنال ارز دیجیتال آماده کرده‌ایم که پیشنهاد  می‌کنیم آن را مطالعه کنید.

۱) ربات ترید Pionex

این پلتفرم یکی از اولین صرافی‌های جهان با ۱۶ ربات ترید داخلی رایگان است. کاربران می‌توانند معاملات خود را به‌صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته خودکار کنند. شما با استفاده از این ربات نیازی به بررسی مداوم بازار نخواهید نداشت. Pionex.com یکی از بزرگترین کارگزاران بایننس است. ویژگی‌ها و امکانات Pionex عبارتند از:

  1. Pionex دارای ۱۶ ربات رایگان ترید است. ربات مارتینگل یکی از این ربات‌هاست.
  2. در مقایسه با صرافی‌های بزرگ کارمزد کمی حدود 0.5% دریافت می‌کند. 
  3. ربات ترید گرید به کاربران این قابلیت را می‌دهد تا در Low های قیمتی خرید کنند و در High قیمتی نیز با رنج قیمتی مشخص، بفروشند.
  4. تا ۵ برابر قابلیت اهرم وجود دارد.
  5. ربات Spot-Futures Arbitrage به سهامداران خرد کمک می‌کند تا سود خوبی حدود ۱۵ تا ۵۰ درصد را با کمترین ریسک به‌دست آورند. 
  6. دارای ربات Rebalancing.
  7. ربات DCA در فواصل زمانی خریدهایی انجام می‌دهد که از هزینه‌های نوسانات دلار جلوگیری کند.
  8. این ربات در اندروید و آی‌ او اس قابل دسترس است.

قیمت: رایگان

بهترین ربات‌های ارز دیجیتال - ربات ترید Shrimpy

۲) ربات ترید Shrimpy

این ابزار یک پلتفرم مدیریت پورتفو است که امکانات ترید خودکار را هم ارائه می‌دهد. Shrimpy.io با ارائه ابزار متعادل‌سازی پورتفو مشهور شد. یکی از ویژگی‌هایی که باعث محبوب شدن این ابزار شد، رابط کاربری ساده و آسان آن است؛ همچنین Shrimpy از یک بخش آموزشی قوی نیز پشتیبانی می‌کند.

علاوه‌بر تمامی امکانات، این پلتفرم یک کامیونیتی عالی دارد که باعث ارتباط و انتقال تجربه میان کاربران می‌شود. کاربران در ردیت و تلگرام به تعامل با یکدیگر می‌پردازند.

قیمت: امکانات پایه رایگان است؛ اما در صورت استفاده از امکانات حرفه‌ای و ویژه باید ۱۳ تا ۱۹ دلار در ماه برای هزینه اشتراک پرداخت کنید.

بهترین ربات‌های ارز دیجیتال - ربات ترید Coinrule

۳) ربات ترید Coinrule

اگر می‌خواهید کار با ربات‌های ترید را برای اولین‌بار شروع کنید، CoinRule.com یک ابزار عالی است. این پلتفرم یک دوره آزمایشی یک‌ماهه استفاده از ابزار را در اختیار شما می‌گذارد تا Coinrule و ترید خودکار را بسنجید. تمرکز این پلتفرم بر روی ایجاد استراتژی‌های آسان و قابل‌دسترس است. Coinrule دارای رابط‌کاربری زیبا و ساده است که کار شما را راحت‌تر می‌کنند؛ همچنین از یک قابلیت آموزشی بهره می‌برد که دانش مورد نیاز را ساده و قابل فهم برای مبتدیان آموزش می‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر مقاله سیگنال ارز دیجیتال را در مجله ایرانیکارت بخوانید.

این ربات ترید با منطق IFFTT (If-This-Then-That) کار می‌کند؛ در واقع شما نیازی به فهمی از کدنویسی ندارید.

قیمت: Coinrule یک‌سری از امکانات پایه را در اشتراک رایگان در اختیار شما می‌گذارد. برای استفاده بیشتر و امکانات حرفه‌ای باید اشتراک ماهانه یا سالانه تهیه کنید. اکانت حرفه‌ای این پلتفرم ۴۹۹ دلار است.

بهترین ربات‌های ارز دیجیتال - ربات ترید Coinigy

۴) ربات ترید Coinigy

این سرویس یک پلتفرم ترید ارز دیجیتال مبتنی بر ابر است. Coinigy به بیش از ۴۵ صرافی متصل است؛ همچنین به ۷۲۰۰ بازار دسترسی دارد. این ابزار امکاناتی مانند full-featured spot trading، تصویرسازی دیتا، مدیریت پورتفو و تحلیل مستقیم بلاکچین ارائه می‌دهد.

قیمت: این ربات برای شروع، یک اشتراک رایگان ماهانه ارائه می‌دهد. قیمت اشتراک‌های ماهانه Coinigy از ۶۶/۱۸ تا ۹۹ دلار است.

بهترین ربات‌های ارز دیجیتال - ربات ترید 3Commas

۵) ربات ترید 3Commas

ربات 3commas رقیب جدیدی در فضای ربات‌های تریدینگ است. این ابزار یک پلتفرم مبتنی بر ابر است که تا ۲۰ صرافی را ساپورت می‌کند. یک ویژگی به‌نام Paper trading وجود دارد که به تازه‌کاران این امکان را می‌دهد تا استراتژی‌های 3commas را امتحان کنند.

این ربات از میانگین قیمت دلار استفاده می‌کند تا تصمیمات معاملات را بگیرد. این بدان معنی است که تا زمانی که قیمت در حال افزایش است پوزیشن شما را باز نگه می‌دارد و بلافاصله پس از معکوس شدن روند قیمت، پوزیشن بسته می‌شود.

قیمت: 3commas سه روز اشتراک رایگان برای تست امکانات ارائه می‌دهد. رنج قیمتی هزینه اشتراک این سرویس از ۲۲ تا ۷۵ دلار است.

آشنایی با استراتژی معاملاتی ارز دیجیتال

بهترین ربات‌های ارز دیجیتال - ربات ترید CryptoHopper

۶) ربات ترید CryptoHopper

کریپتو هاپر یکی از بهترین ربات‌های ترید بر اساس هوش مصنوعی است. این ربات به شما کمک می‌کند تا زمان خود را با خودکارسازی ترید صرفه‌جویی کنید. امکانات این ربات آن را برای مبتدیان جذاب می‌کند. برخی از امکاناتی که این ربات ارائه می‌دهد:

  1. paper trading
  2. ابزار حد ضرر یا استاپ لاس
  3. امکانات طراحی استراتژی ترید برای شخصی‌سازی و آسان کردن فرآیند ترید
  4. این سرویس ۱۳۰ اندیکاتور برای طراحی استراتژی‌های مختلف در خود جای داده است.
  5. ربات CryptoHopper دارای یک بخش آموزشی غنی برای مبتدیان است؛ همچنین قابلیت خرید بهترین استراتژی‌ها و سیگنال‌ها از تریدرهای حرفه‌ای در این پلتفرم وجود دارد. داشبورد این ربات، کار را برای استفاده از سیگنال‌های خارجی آسان کرده است.
  6. این ربات ترید ۱۲ صرافی را پشتیبانی می‌کند و مبتنی بر ابر است.

قیمت: کریپتو هاپر دارای یک اشتراک رایگان است که امکانات خودکار را ارائه نمی‌دهد. برای استفاده از ویژگی‌های ترید خودکار باید اشتراک ماهانه تهیه کنید. هزینه اشتراک ماهانه این سرویس از ۱۹ تا ۹۹ دلار است.

بهترین ربات‌های ارز دیجیتال - ربات ترید Trade Santa

۷) ربات ترید Trade Santa

ربات تریدینگ Trade Santa یکی دیگر از پلتفرم‌های مبتنی بر ابر است که پلن‌های مختلفی را ارائه می‌دهد. در پلن رایگان این سرویس، شما به ۲ ربات و در پلن Basic به ۴۹ ربات ترید دسترسی دارید. این ابزار هم مانند باقی ربات‌ها امکان ترید ۲۴ ساعته را به شما می‌دهد؛ همچنین دارای پشتیبانی و آموزش ۲۴ ساعته و ۷ روزه است.

این ربات کارکرد پیچیده‌ای ندارد. شما می‌توانید استراتژی‌های لانگ و شورت را از پایه برای خودتان شخصی‌سازی کنید. ۹ صرافی توسط این سرویس پشتیبانی می‌شوند.

قیمت: ۲۰ تا ۱۰۰ دلار برای اشتراک ماهانه.

بهترین ربات‌های ارز دیجیتال - ربات ترید Trality

۸) ربات ترید Trality

با استفاده از این ربات می‌توانید معامله‌های خود را به‌صورت بصری خودکار کنید. در این پلتفرم مطلقا نیاز به دانش برنامه‌نویسی ندارید. همه کارها با درگ و دراپ انجام می‌شوند. این پلتفرم سعی در ایجاد کامیونیتی با استفاده از آموزش دارد. مزیت این ربات در مارکت پلیس و ویرایشگر کد آن است. ضمن اینکه ولت این ربات نیز توسط صرافی بایننس پشتیبانی می‌شود.

قیمت: Trality دارای اشتراک رایگان آزمایشی است. شما می‌توانید با خرید اشتراک‌های ماهانه به امکانات حرفه‌ای دسترسی پیدا کنید. هزینه اشتراک‌های trality بر اساس میزان ترید متغیر هستند و از ۹۹/۵۹ تا ۹۹/۹ دلار قیمت دارند.

بهترین ربات‌های ارز دیجیتال - ربات ترید Zignaly

۹) ربات ترید Zignaly

Zignaly ابتدا با ارائه سینگال‌های ارز دیجیتال شروع به‌کار کرد. سپس تبدیل به یک پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات ارز دیجیتال شد. این سرویس یک اشتراک آزمایشی برای تست ابزارهای موجود در اختیار شما می‌گذارد. Zignaly خدماتی مانند کپی تریدنگ، ربات‌های ترید و… را ارائه می‌دهد. این ابزار هم یک پلتفرم مبتنی بر ابر است. یکی از ویژگی‌های خوب Zignaly ادغام کردن سینگال‌ها است.

قیمت: این سرویس کاملا رایگان است.

بهترین ربات‌های ارز دیجیتال - ربات ترید Kryll

۱۰) ربات ترید Kryll

این ربات به شما اجازه می‌دهد که با استفاده از رابط کاربری بصری، به‌صورت گرافیکی و تنها با دراگ و دراپ استراتژی‌های تریدینگ خودتان را طراحی کنید. شما می‌توانید از این استراتژی‌ها به‌صورت رایگان استفاده کنید و آن‌ها را تست کنید. زمانی که قصد استفاده از استراتژی‌ها در معاملات واقعی دارید، باید هزینه پرداخت کنید.

کامیونیتی Kryll دارای یک بازار است که آن را متمایز می‌کند؛ افراد در آنجا اقدام به فروش استراتژی‌های معاملاتی خود می‌کنند. این یک ویژگی عالی برای تریدرها است.

قیمت: هزینه این ربات بر اساس کارمزد تراکنش است.

بهترین ربات‌های ارز دیجیتال - ربات ترید Gunbot

۱۱) ربات ترید Gunbot

اگر یک تریدر حرفه‌ای هستید، این ربات برای شماست. Gunbot یک پلتفرم مبتنی بر ابر نیست و نیاز به راه‌اندازی سرور شخصی دارد. مزیت این موضوع، امنیت بالای آن است. این سرویس به‌دلیل کامیونیتی فعال آن که همواره در حال بهبود عملکرد و رفع مشکلات هستند شناخته شده است. چیزی حدود ۱۰۰ صرافی از این ربات پشتیبانی می‌کنند.

قیمت: شما می‌توانید پکیج کامل این ربات را با 0.04 بیتکوین خریداری کنید.

بهترین ربات‌های ارز دیجیتال - ربات ترید Mizar

۱۲) ربات ترید Mizar

Mizar یک ربات عالی برای صرفه‌جویی در وقت و انرژی است. شما می‌توانید استراتژی‌های خود را ایجاد کنید یا با استفاده از کپی تریدینگ معامله کنید. شما قابلیت استفاده از استراتژی‌ها و سیگنال‌های تریدرهای حرفه‌ای را دارید. این سرویس از ربات DCA هم بهره می‌برد. شما می‌توانید برای امتحان ویژگی‌های Mizar از اکانت paper trading استفاده کنید.

قیمت: این ربات هزینه‌ای بابت اشتراک دریافت نمی‌کند و براساس حجم معاملات کارمزد دریافت می‌کند.

مولفه‌های انتخاب بهترین ربات ترید ارز دیجیتال چیست؟

به‌طور کلی شما برای انتخاب بهترین ربات ترید ارز دیجیتال باید به

  1. اعتبار ربات
  2. صرافی‌های پشتیبانی شده
  3. امکانات

آن توجه کنید. شما باید درباره چندین ربات تحقیق کنید و نقد و بررسی‌های موجود را مشاهده کنید؛ همچنین به میزان استفاده و توصیه‌های مردم توجه کنید. بسیاری از ربات‌های تریدینگ دارای اعتبار خوبی نیستند؛ زیرا هر کسی می‌توانید یک ربات ترید ایجاد کند و آن را اینترنت قرار دهد.

برخی از ربات‌ها تعداد کمی از صرافی‌ها را پشتیبانی می‌کنند. شما باید بررسی کنید که صرافی‌ای که ترجیح می‌دهید از آن استفاده کنید مورد پشتیبانی ربات ترید قرار گرفته است یا خیر. بهترین ربات‌های ترید ارز دیجیتال امکانات زیادی نسبت به هزینه‌ای که دریافت می‌کنند ارائه می‌دهند.

یکی از روش‌های ترید استفاده از هوش مصنوعی است که در مقاله‌ای با عنوان بهترین روش‌های ترید ارز دیجیتال با هوش مصنوعی به صورت کامل توضیح داده‌ایم

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم علاوه بر معرفی، قیمت بهترین ربات‌های ترید ارز دیجیتال را با شما به اشتراک بگذاریم. ما ۱۲ ربات ترید ارز دیجیتال به شما معرفی کردیم تا با استفاده از آن‌ها بهتوانید به راحتی ترید کنید. در هر بخش امکانات ویژه و دلایل تمایز ربات‌ها را شرح دادیم. در نهایت سه مولفه اعتبار ربات، امکانات و صرافی‌های پشتیبانی شده را برای انتخاب بهتر ربات‌ها با شما به اشتراک گذاشتیم.
به‌جز ۱۲ ربات معرفی شده در این مقاله، چه ربات‌هایی را می‌شناسید و با آن‌ها کار کردید؟ در بخش نظرات نام این ربات‌ها را به ما و مخاطبان مقاله معرفی کنید.

سوالات متداول
Request for Quote

ربات‌های ترید بسیاری وجود دارند که قابل اعتماد هستند؛ زیرا اعتبار بالایی دارند. ربات‌های بسیاری هم وجود دارند که قابل اعتماد نیستند؛ در واقع شما باید درباره رباتی که می‌خواهید از آن استفاده کنید تحقیق کنید. در کل می‌توانید به ربات‌هایی که دارای اعتبار بالای هستند اعتماد کنید.

بله؛ زیرا در بازار‌های مالی، به‌خصوص ارز‌های دیجیتال هیچ زمانی زیان به صفر نمی‌رسد. ربات‌های ترید به‌دلیل کاهش خطا‌های انسانی می‌توانید نسبت زیان را کمتر کنند. در نهایت استفاده از ربات‌ها نیز به مهارت شما بستگی دارد.

 ربات ترید Pionex به‌دلیل داشتن امکانات زیاد و کامیونیتی خوب می‌تواند گزینه مناسبی برای ایرانیان باشد.

معرفی ۱۲ تا از بهترین ربات های ترید ارز دیجیتال رایگان و پولی ۲۰۲۴
اگر در حوزه خرید و فروش ارز دیجیتال فعالیت می‌کنید، با تب و تابی که ربات‌های تریدینگ ایجاد کرده‌اند؛ حتما سوالاتی مانند بهترین ربات‌های ترید ارز دیجیتال کدامند؟ چگونه بهترین...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام عزیزم وقت بخیر… مطالب مفید بود استفاده بردم از آنها.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
11 تا از سایت‌های مهم ارز دیجیتال که باید بشناسید!
ارز های دیجیتال
11 تا از سایت‌های مهم ارز دیجیتال که باید بشناسید!
اگرچه معامله گران بازارهای کریپتو به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته با هزاران توکن در حال فعالیت هستند، اما کسب سود ثابت کار ساده‌ای نیست. به همین...
ابزارهای رصد قیمت لحظه ای بیت کوین و سایر رمزارزها
آموزش ارز دیجیتال
ابزارهای رصد قیمت لحظه ای بیت کوین و سایر رمزارزها
قیمت لحظه ای بیت کوین را از کجا رصد کنیم؟ چگونه از نوسانات قیمتی بیت کوین مطلع شویم؟ این دو سوال، از سوالات مهم علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال است؛ آن...
اندیکاتور (indicator) چیست و چه کاربردی دارد؟
آموزش تحلیل تکنیکال
اندیکاتور (indicator) چیست و چه کاربردی دارد؟
به طور کلی اندیکاتورها شاخص‌هایی هستند که با استفاده از داده‌هایی مانند قیمت،حجم معاملات و … روندهای آینده و حرکات قیمتی را پیش‌بینی می‌کنند. در ادامه بیشتر به این موضوع...