سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

بهترین نرم افزار سیگنال ارز دیجیتال حرفه ای (پولی و رایگان)

بهترین نرم افزار سیگنال ارز دیجیتال حرفه ای (پولی و رایگان)

تعداد ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ از مرز ۲۳ هزار کوین و توکن عبور کرده است. به‌همین دلیل طبیعی است که محدودیت‌هایی برای تحلیل و بررسی همه این دارایی‌ها (برای شناسایی فرصت‌های کسب سود) وجود دارد. استفاده از سیگنال‌های معامله رمزارز از منابع معتبر می‌تواند به شما کمک کند طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال را زیر نظر بگیرد و از فرصت‌های سودآوری در بازار جا نمانید. البته انتخاب نرم‌افزار سیگنال ارز دیجیتال معتبر نیز کار ساده‌ای نیست. تعداد کسانی که این روزها از محل سیگنال فروشی به‌دنبال سوء استفاده از فعالان تازه‌کار بازار رمزارزها هستند، رو به افزایش است. در ادامه با ما همراه باشید تا به‌معرفی بهترین نرم افزارهای حرفه‌ای پولی و رایگان سیگنال ارز دیجیتال بپردازیم.

نرم افزار سیگنال ارز دیجیتال چیست؟ 

نرم‌افزار سیگنال ارز دیجیتال یک پلتفرم است که سیگنال ورود و خروج از معامله در بازار ارز دیجیتال را صادر می‌کند. این نرم افزارها معمولا توسط تعدادی از تحلیل‌گران بازار رمزارزها اداره می‌شود. این نرم افزارها معمولا از طریق فروش اشتراک درآمدزایی می‌کنند. البته باید توجه داشته باشید که بسیاری از آن‌ها پلن‌های اشتراک رایگان نیز دارند که تا معامله‌گران با کم و کیف سیگنال‌ آشنا شوند. معمولا در شبانه‌روز تعداد مشخصی سیگنال خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف از سوی این پلتفرم‌ها منتشر شده و در اختیار معامله‌گران قرار می‌گیرد.

این سیگنال‌ها مربوط به رمزارزهای مختلف و در قالب معاملات اسپات و فیوچرز دسته‌بندی می‌شوند. همچنین اطلاعات مربوط به جزئیات پوزیشن معاملاتی مانند قیمت ورود، حد سود و ضرر به همراه اهرم معاملاتی را نیز در اختیار اعضای نرم‌افزار قرار می‌دهند. ضمن اینکه سیگنال‌ها در بازه‌های زمانی مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند. به‌عنوان مثال بخشی از آن‌ها مخصوص معاملات روزانه هستند؛ اما در مقابل برخی دیگر از سیگنال‌ها برای معاملات طولانی مدت ارائه می‌شوند.

نرم افزارهای سیگنال ارز دیجیتال چگونه کار می‌کنند؟ 

نرم افزارهای سیگنال ارز دیجیتال چگونه کار می‌کنند؟ 

توسعه دهندگان نرم‌افزار سیگنال ارز دیجیتال معمولا از دو رویه مختلف استفاده می‌کنند. در برخی از این پلتفرم‌ها تمام سیگنال‌ها از محل آنالیز تحلیلگران تولید و منتشر می‌شوند. اما برخی دیگر از سیستم‌های هوش مصنوعی یا همان ربات سیگنال ارز دیجیتال، برای این منظور استفاده می‌کنند. به‌طوری که این سیستم‌ها با رصد بازار و همچنین آنالیز حجم قابل توجهی داده که در اختیارشان قرار می‌گیرند، سیگنال‌های خرید و فروش رمزارزها را تولید می‌کنند. سپس این سیگنال‌ها در اختیار اعضای نرم‌افزار قرار می‌گیرد.  

مکانیزم اداره این نرم افزارها را نیز می‌توان به دو دسته تقسیم کرد. برخی از آن‌ها سیگنال‌های خرید و فروش را صادر می‌کنند و تصمیم‌گیری در زمینه خرید و فروش را بر عهده معامله‌گران قرار می‌دهند. در مقابل بعضی دیگر از نرم افزارها نیز هستند که به‌صورت مستقیم به صرافی‌های ارز دیجیتال متصل هستند. آن‌ها پلتفرم‌های هوشمند و خودکار در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهند. به‌این صورت که افراد سرمایه خود را در اختیار نرم‌افزار قرار می‌دهند تا معاملات بر اساس سیگنال‌های تولید شده به‌صورت خودکار انجام شوند. در واقع به‌نوعی سبدگردانی ارز دیجیتال انجام می‌دهند.

فهرست بهترین نرم افزارهای سیگنال ارز دیجیتال 

در این قسمت چند نرم افزار سیگنال ارز دیجیتال معتبر با تعداد اعضای قابل توجه را در بازار کریپتوکارنسی را معرفی می‌کنیم.

نام هزینه اشتراک ویژگی ها
Crypto Quick Scanner رایگان قابلیت ادغام با صرافی‌ها
Crypto Quality Signals رایگان و پولی ارائه سیگنال اسکلپ
universalcryptosignals 66 تا 111 دلار مجهز به ربات ترید
MyCryptoParadise 999 تا 25000 دلار مجهز به ربات ترید
Signals Blue 299 تا 899 دلار ارائه تحلیل تکنیکال و فاندامنتال
4C Trading Signal 59 تا 79 دلار ارائه سیگنال فیوچرز
Learn2Trade 35 تا 65 پوند نرخ موفقیت 76 درصدی

1. Crypto Quick Scanner

cryptoquickscanner.com یک ابزار رایگان سیگنال ارز دیجیتال است که توسط Altrady، توسعه یافته است. این پلتفرم برای معامله‌گران در همه سطوح، از جمله مبتدیان، متوسط و حرفه‌ای مفید است. کریپتو کوییک اسکنر یکی از بهترین سیگنال‌های ارز دیجیتال رایگان را ارائه می‌دهد.

همه می‌توانند با ثبت نام با یک آدرس ایمیل به این سیگنال‌ها دسترسی داشته باشند. پس از ثبت نام، معامله‌گران کریپتو کوییک اسکنر می‌توانند به بیش از ۵۰۰۰ بازار ارزهای دیجیتال را در ده صرافی مختلف مانند بایننس و… دسترسی داشته باشند. حتی می‌توانید تنظیمات پلتفرم را برای دریافت هشدارهای مناسب تنظیم کنید.

2. Crypto Quality Signals

Crypto Quality Signals یک پلتفرم رایگان برای ارائه سیگنال‌های اسکالپینگ است. استفاده از سیگنال‌های آن‌ها برای کسانی که از استراتژی معاملاتی اسکالپینگ استفاده می‌کنند بسیار سودمند است. کریپتو کوالیتی سیگنال از چندین ربات معاملاتی ارزهای دیجیتال و نرم افزارهای معاملاتی رمزنگاری مانند Zignaly، Cryptohopper، Cornix و 3commas پشتیبانی می‌کند.

اگرچه سیگنال‌های اسکالپینگ به‌طور رایگان ارائه می‌شوند، Crypto Quality Signals یک اشتراک VIP نیز دارد. با پرداخت طرح طلایی پریمیوم آن‌ها می‌توانید پتانسیل کامل خدمات از جمله اخبار، هشدارها، مشاوره معاملاتی شخصی، سیگنال‌های انحصاری، مشاوره پرتفولیو، سیگنال‌های کوتاه مدت روزانه، گروه چت انحصاری و کانالی برای سیگنال‌های معاملاتی حاشیه را دریافت کنید.

معرفی نرم افزار سیگنال ارز دیجیتال Universal Crypto Signals

3. Universal Crypto Signals

universalcryptosignals.com یک سایت و نرم افزار سیگنال ارز دیجیتال جامع است. پلن‌های اشتراکی متنوعی در قالب این سایت ارائه می‌شوند. سیگنال‌ها به‌همراه اطلاعات کامل از قبیل نقطه ورود، حد سود، حد ضرر و … در اختیار معامله‌گران قرار می‌گیرند. ضمن اینکه امکان استفاده از ربات تریدینگ برای اجرای خودکار سیگنال‌های ارز دیجیتال را نیز فراهم می‌کند. ضمن اینکه می‌توانید سیگنال‌های این نرم افزار را از طریق کانال تلگرام آن نیز دریافت کنید. 

قیمت اشتراک: 66 تا 111 دلار در ماه

2. MyCryptoParadise 

MyCryptoParadise.com یک نرم افزار سیگنال ارز دیجیتال با قدمت بیش از 7 سال است. تیم اداره کننده یک نرم افزار، متشکل 4 متخصص باتجربه بالغ بر 20 سال در بازارهای مالی است. این تیم سیگنال‌های خود را با تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ارزهای دیجیتال صادر می‌کند. ضمن اینکه به‌طور خاص روی ارزهای دیجیتال با حجم معاملات بالا تمرکز می‌کنند. علاوه بر اپلیکیشن، یک گروه تلگرام نیز دارند که نمونه سیگنال‌های خود را در آن منتشر می‌کنند. 

این نرم افزار یک پلن اشتراک مادام العمر دارد که قیمت آن 25 هزار دلار است. سایر اشتراک‌های این پلتفرم به‌طور خاص برای هر صرافی تعریف می‌شوند. این نرم افزار روی سه صرافی بایننس، بای بیت و اوکی اکس اشتراک تعریف می‌کند که ماهانه 999 دلار قیمت دارد. در بین نرم افزارهای ارائه دهنده سیگنال ارز دیجیتال، این پلتفرم هزینه اشتراک بالاتری دارد که بیشتر به دلیل اعتبار و سابقه درخشان آن است. 

بهترین نرم افزار سیگنال ارز دیجیتال Signals Blue

3. Signals Blue

سیگنال بلو signals.blue یکی از پردرآمدترین پلتفرم‌های سیگنال‌های ارز دیجیتال است که می‌توانید برای خودکارسازی معاملات باز آن استفاده کنید. تمام سیگنال‌ها در این پلتفرم از طریق ربات رسمی آن‌ها در تلگرام ارائه می‌شوند. این گروه انواع سیگنال‌های مختلفی از جمله معاملات کوتاه‌مدت یا اسپات، سیگنال‌های خرید/فروش در فیوچرز، سیگنال‌های خرید/فروش میان‌مدت تا بلندمدت و … را ارائه می‌کند.

ضمن اینکه سیگنال‌های ارائه شده در این پلتفرم دارای جزئیاتی مانند نقطه ورودی، درصد سود حاصل از معامله، نام رمز ارز، حد ضرر، حد سود و جزئیات دیگر است. بر اساس گزارش‌های موجود در وب سایت، دقت فعلی سیگنال‌ها ۸۶.۲۱٪ و گاهی اوقات تا ۹۷٪ است.

قیمت اشتراک: 229.99 تا 899.99 پوند

4. 4C Trading Signal

4c-trading.com، با وجود نوظهور بودن در این حوزه، بازخورد مثبت زیادی از کاربران دارد. در واقع، این پلتفرم برای کسانی که به دنبال سیگنال‌هایی برای ترید در بازار فیوچرز و در صرافی‌هایی مانند Binance و FTX هستند، گزینه بسیار مناسبی است. این تیم سیگنال‌های کوتاه‌مدت، بلندمدتی و همچنین سیگنال‌های معاملاتی اسپات، مارجین و فیوچرز را ارائه می‌دهد.

قیمت اشتراک: 59 تا 179 دلار در ماه 

5. Learn2Trade

learn2.trade در ارائه سیگنال فارکس و ارز دیجیتال تخصص دارد. طبق وب سایت لرن تو ترید، بیش از ۱۰۰۰۰ معامله‌گر از آن استفاده می‌کنند و سیگنال‌ها توسط معامله گران با تجربه با بیش از ۱۵ سال تجربه در بازار ارائه می‌شود. این وب سایت ادعا می‌کند که مشترکین با استفاده از این سرویس هر ماه ۱۰۰۰ پیپ سود کسب می‌کنند. سیگنال‌ها دارای نرخ موفقیت ۷۶ درصدی هستند.

قیمت اشتراک: ماهانه ۳۵ تا ۶۵ پوند 

اشتراک سالانه ۹۵ تا ۱۷۵ پوند

اشتراک مادام العمر ۲۵۰ پوند

مزایا و معایب استفاده از نرم افزارهای سیگنال ارز دیجیتال 

استفاده از نرم افزار سیگنال ارز دیجیتال، کار را برای معامله‌گران تازه‌کار ساده می‌کند. چرا که افراد دیگر نیازی به رصد تعداد زیادی ارز دیجیتال به منظور انتخاب گزینه‌های مناسب برای ترید و سرمایه‌گذاری نخواهند داشت. ضمن اینکه معامله‌گران از قید و بند ابزارهای متعدد تحلیل تکنیکال برای شناسایی نقاط ورود و خروج به پوزیشن‌های معاملاتی نیز بی‌نیاز می‌شوند. 

اما واقعیت این است که این موارد تنها یک روی سکه هستند. بسیاری از معامله‌گران با تجربه در بازارهای مالی بر این باورند که اساسا بدون کسب مهارت و تجربه در تحلیل تکنیکال و فاندامنتال امکان کسب موفقیت‌ در بلند مدت وجود ندارد. در واقع از نظر این افراد، معامله کردن با استفاده از سیگنال نمی‌تواند راهی پایدار برای سودآوری باشد. 

از سویی دیگر بازار سیگنال فروشی‌های بی‌حساب و کتاب نیز در بازار رمزارزها داغ است. بسیاری از کسانی که در ازای دریافت حق اشتراک، سیگنال خرید و فروش رمزارزها را در اختیار شما قرار می‌دهند، قابل اعتماد نیستند. حتی پشت صحنه برخی از این نرم افزارها، کلاهبردارانی هستند که پروژه‌های پامپ و دامپ را مدیریت می‌کنند. این افراد تلاش می‌کنند تا با ارائه سیگنال‌های ساختگی، قیمت شت کوین‌های بی‌ارزش را درکوتاه مدت بالا ببرند و به این ترتیب سودهای کلانی به جیب بزنند. 

نکات مهم در استفاده از نرم افزارهای سیگنال ارز دیجیتال 

نکات مهم در استفاده از نرم افزارهای سیگنال ارز دیجیتال 

برای انتخاب نرم افزار سیگنال ارز دیجیتال باید ملاحظات زیادی را مد نظر قرار دهید تا گرفتار کلاهبرداران این حوزه نشوید.

  • حتما تعداد اعضای نرم افزارها را برای انتخاب بین گزینه‌های مختلف بررسی کنید.
  • نظرات کاربران درباره آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های اینترنتی مطالعه کنید. خیلی از نرم افزارهای کلاهبرداری را می‌توان از طریق مطالعه نظرات دیگران شناسایی کرد. گوگل پلی و فروشگاه اپل منابع معتبری برای بررسی تعداد اعضای نرم افزارها و نظرات کاربران درباره آن‌هاست. 
  • موضوع بعدی که باید مد نظر قرار دهید، نوع و تعداد سیگنال‌هایی است که در یک نرم افزار منتشر می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم نرم افزارهایی را انتخاب کنید که بیشتر تمرکز سیگنال‌های آن‌ها روی خرید و فروش ارزهای دیجیتال معتبر مانند بیت کوین، اتریوم و … است که حجم معاملات و نقدینگی آن‌ها زیاد است. 
  • حتما سوابق سیگنال‌های گذشته خرید و فروش ارز دیجیتال در یک نرم افزار را بررسی کنید. کم و کیف سیگنال‌ها برای تصمیم‌گیری به‌شما کمک می‌کند.
  • اگر یک نرم افزار به‌شما وعده سود تضمینی خرید و فروش ارز دیجیتال داد، در کلاهبردار بودن آن تردید نکنید.

نرم افزاری سیگنال ارز دیجیتال، راهی برای کسب سود بیشتر

در این مطلب بررسی کردیم که نرم افزار سیگنال ارز دیجیتال چیست و بهترین نرم افزارهای این حوزه در سال 2023 را معرفی کردیم. تصمیم‌گیری درباره انتخاب و کار کردن با نرم افزارهای سیگنال‌دهی ارز دیجیتال بر عهده شماست. چرا که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

سوالات متداول
Request for Quote

در متن مقاله نکاتی را ذکر کردیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید نرم افزارهای معتبر را شناسایی کنید. 

ترجیحا از سایت رسمی نرم افزارها برای دانلود اپلیکیشن‌های اندروید یا iOS مرتبط با آن‌ها استفاده کنید. 

بسیاری از نرم افزارها اشتراک‌های رایگان با قابلیت‌های محدود برای سیگنال‌دهی ارزهای دیجیتال دارند. 

7 مورد از بهترین نرم افزارهای سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال را در متن مقاله معرفی کردیم. 

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. یکی از بهترین اپ های سیگنال دهی ticnal هست
    عجیبه که بررسی نشده
    آدرسش اینه: Ticnal.com

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما، پیشنهاد شما بررسی خواهد شد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام در خصوص پلتفرم‌های سیگنال‌های ارز دیجیتال (سیگنال بلو )نحوه اشتراک …مبلغ اشتراک ….مدت اشتراک ….ضمانت در ارائه سیگنالهای ارائه شده اصلاع رسانی کنید با تشکر 09035105284

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      سیگنال بلو دارای اشتراک ماهیانه و سالیانه است که از حدود 300 پوند تا 900 پوند هزینه دارد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...