سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

بهترین ربات‌های سیگنال ارز دیجیتال رایگان و پولی 2024

بهترین ربات‌های سیگنال ارز دیجیتال رایگان و پولی 2024

در بازارهای مالی، همواره کسانی هستند که به‌ دنبال سیگنال‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌گردند. در یک بازار به‌ گستردگی کریپتوکارنسی، این موضوع بیشتر به چشم می‌آید. طبیعی است که اگر سیگنال‌های دقیق خرید و فروش رمزارزها در اختیار یک معامله‌گر قرار بگیرد، او می‌تواند از مسیری میان‌بر به‌سود برسد. البته، واقعیت این است که استفاده از سیگنال رمزارزها مانند شمشیر دو لبه است؛ چرا که اگر اوضاع به سود شما پیش نرود، متحمل ضررهای سنگین خواهید شد. در این مطلب قصد داریم چند ربات سیگنال ارز دیجیتال رایگان و پولی را معرفی کنیم که می‌توانید از آن‌ها برای معاملات خود کمک بگیرید. دعوت می‌کنیم تا پایان این مطلب با همراه باشید. 

ربات سیگنال ارز دیجیتال چیست و چه کاربردی دارد؟ 

به زبان ساده سیگنال ارز دیجیتال، توصیه‌ای برای خرید یا فروش یک رمزارز در زمان و قیمت خاص است. در گذشته معمولا سیگنال‌های خرید و فروش از طریق افراد و تحلیلگران با تجربه بازار، در اختیار معامله‌گران قرار می‌گرفت؛ اما امروز ربات سیگنال ارز دیجیتال تقریبا جایگزین شده است. با استفاده از هوش مصنوعی می‌توان ربات‌هایی را ایجاد کرد که با تجزیه و تحلیل اطلاعات رمزارزهای مختلف، سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال را صادر می‌کنند.

لیست ربات‌های سیگنال ارز دیجیتال 

انواع ربات سیگنال ارز دیجیتال را می‌توان به دو دسته کلی تقسیم کرد که عبارت‌اند از: 

1. ربات سیگنال رایگان 

خیلی از ربات‌هایی که سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال ارائه می‌کنند، معمولا یک نسخه رایگان هم دارند. بعضی از آن‌ها تنها برای مدت محدودی اجازه استفاده از سیگنال‌های رایگان را برای ارزیابی عملکرد خود می‌دهند. در مقابل برخی از ربات‌ها و کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها هستند که به‌صورت رایگان تمام سیگنال‌های خود را ارائه می‌کنند. 

یک نکته مهم وجود دارد که باید در این زمینه اشاره کنیم. خیلی نمی‌توان روی سیگنال‌های رایگان ربات‌ها حساب باز کرد. بعضی از آن‌ها معمولا اشتباه از آب در می‌آیند و پشتوانه تحلیل چندان معتبری ندارند. در عین حال برخی دیگر نیز با هدف کلاهبرداری فعالیت می‌کنند. معمولا گردانندگان این ربات‌ها با هدف پامپ و دامپ (Pump & Dump) ارزهای دیجیتال سیگنال ارائه می‌کنند. به‌ عبارت دیگر با افزایش قیمت توکن‌های فیک از طریق سیگنال دهی، دارایی خود را در قیمت بالا می‌فروشند و اصطلاحا زیر توکن را خالی می‌کنند. 

2. ربات سیگنال پولی 

دسته دوم ربات سیگنال ارز دیجیتال، به‌صورت پولی فعالیت می‌کنند. به عبارت دیگر در ازای خرید اشتراک می‌توانید به‌عضویت این ربات‌ها در بیایید و سیگنال‌های خرید و فروش رمزارزها را دریافت کنید. معمولا اکانت‌های پولی این ربات‌ها هم در چند سطح طبقه بندی می‌شوند و هر یک خدمات مختلفی را به افراد ارائه می‌کنند. 

دقت داشته باشید که پولی بودن ربات‌های سیگنال ارز دیجیتال، تحت هیچ عنوان نشان دهنده اعتبار تحلیل‌ها و سیگنال‌های آن‌ها نیست. بلکه شما باید با با در نظر گرفتن چند نکته مهم که در ادامه توضیح می‌دهیم، دقیق‌ترین ربات سیگنال ارز دیجیتال را از بین گزینه‌های روی میز انتخاب کنید. 

 بهترین ربات سیگنال ارز دیجیتال در سال 2024 

در اینجا نوبت به بررسی لیست ربات سیگنال ارز دیجیتال رایگان و پولی می‌رسد. گزینه‌های متعددی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای دریافت سیگنال استفاده کنید. ما روی 5 ربات برتر تمرکز کردیم که در این سال‌ها عملکرد قابل قبولی را از خود به‌جای گذاشته و کمترین میزان انتقاد نسبت به آن‌ها وجود دارد. 

نام اشتراک رایگان اشتراک vip بازار هدف هزینه اشتراک

ربات Fat Pig Signals

دارد دارد رمزارز 1 ساله 1 اتریوم

ربات Binance Killers

دارد دارد رمزارز

ربات Sublime Traders

ندارد دارد رمزارز – فارکس 99 تا 299 یورو

ربات CoinCodeCap 

دارد دارد رمزارز 70 دلار ماهانه

ربات MyCryptoParadise

دارد دارد رمزارز 999 تا 25000 دلار در ماه

1. ربات Fat Pig Signals

Fat Pig Signals در سال 2016 فعالیت خود را به‌صورت تخصصی روی ارائه سیگنال خرید و فروش رمزارزها آغاز کرد. کانال اختصاصی این مجموعه در تلگرام راه‌اندازی شده و در زمان نگارش این مقاله حدود 141 هزار عضو دارد. عضویت در این کانال رایگان است. در این کانال معمولا روزانه یک یا چند سیگنال خرید و فروش رمزارزها منتشر می‌شود. تمام این سیگنال‌ها از کانال VIP مجموعه ارسال می‌گردند. 

ربات Fat Pig Signals

شما برای بهره‌مندی از سیگنال‌های خرید و فروش رمزارزهای این مجموعه باید در کانال VIP عضو شوید. در کانال VIP علاوه بر سیگنال‌های پرشمار خرید و فروش رمزارزها که به‌صورت روزانه در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، خدمات ویژه‌ای نیز ارائه می‌شوند که بخشی از آن‌ها عبارت‌اند از: 

  • آنالیز دقیق و منظم بیت کوین و اتریوم 
  • بررسی ابعاد فنی و بنیادی پروژه‌های ارز دیجیتال 
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در پروژه‌های دیفای 
  • ارائه گزارش‌های روزانه از وضعیت بازار رمزارزها 

مطابق آمار منتشر شده در سایت Fat Pig Signals، در طول پنج ماه گذشته به‌طور میانگین 82 درصد سیگنال‌های خرید و فروش به اهداف خود دست پیدا کرده‌اند. طرح‌های اشتراک Fat Pig Signals به‌صورت 3، 6 و 12 ماهه تعریف شده‌اند که هزینه هر یک آن‌ها به‌صورت زیر است.

  • اشتراک سه ماهه: 0.5 اتریوم 
  • اشتراک 6 ماهه: 0.75 اتریوم 
  • اشتراک 12 ماهه: 1 اتریوم 

2. ربات Binance Killers

Binance Killers یک ربات سیگنال ارز دیجیتال دیگر است که سایت ندارد و فعالیت خود را در تلگرام دنبال می‌کند. در زمان نگارش این مقاله کانال تلگرام عمومی این مجموعه حدود 260 هزار عضو دارد. این ربات بیشتر به دلیل ارائه سیگنال‌های دقیق آلت کوین‌ها شهرت دارد. ربات‌های پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی برای آنالیز بازار رمزارزها استفاده می‌کند و به‌همین دلیل سیگنال‌های با دقت بالایی را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد. 

یکی از دلایل محبوبیت این ربات، ارائه سیگنال‌های به‌روز همپای تغییرات بازار رمزارزهاست. گروهی از معامله‌گران و تحلیل‌گران حرفه‌ای بازار رمزارزها دائما در تلاش هستند تا دقت عملکرد ربات‌های بایننس کیلرز را بالاتر ببرند. ضمن اینکه علاوه بر سیگنال‌های خرید و فروش، محتوای آموزشی ارزشمندی نیز در زمینه تنظیم استراتژی معاملاتی، مدیریت ریسک و … در اختیار اعضا قرار می‌دهند. 

در کانال عمومی Binance Killers نیز روزانه چند یک یا چند سیگنال رایگان قرار می‌گیرد. این کانال اطلاعات دقیقی از هزینه اشتراک VIP خود منتشر نکرده است. شما می‌توانید برای آگاهی از این موضوع با ادمین کانال تلگرام Binance Killers در ارتباط باشید. 

3. ربات Sublime Traders 

Sublime Traders نیز یک ربات سیگنال ارز دیجیتال است که علاوه بر وبسایت، در تلگرام نیز فعالیت می‌کند. این مجموعه علاوه بر سیگنال خرید و فروش معاملات فیوچرز، سیگنال‌های اسپات نیز در اختیار اعضا قرار می‌دهد. پیشنهاد منحصربه‌فرد آن هم ربات اختصاصی Cornix Bot است که با استفاده از آن می‌توانید سیگنال‌ها را به‌صورت خودکار برای باز و بسته کردن پوزیشن‌های معاملاتی به‌کار ببندید.

ربات Sublime Traders

حوزه فعالیت Sublime Traders محدود به ارزهای دیجیتال نیست و سیگنال‌های بازار فارکس و بورس آمریکا را نیز در اختیار اعضا قرار می‌دهد. در کانال عمومی Sublime Traders برخی از سیگنال‌ها به‌صورت رایگان قرار می‌گیرند. برای دسترسی به تمام سیگنال‌ها باید عضویت کانال دائمی آن را داشته باشید. پلن‌های اشتراک این مجموعه به‌صورت ماهانه تعریف شده است و قیمت هر کدام عبارت‌اند از: 

  • اشتراک لایت (Lite): 99 یورو در ماه (سیگنال فیوچرز، سیگنال اسکالپینگ، ربات کورنیکس، پشتیبانی چت vip)
  • اشتراک بیسیک (Basic): 210 یورو در ماه (خدمات اشتراک لایت، سیگنال اسپات، عضویت کانال استراتژی معاملاتی)
  • اشتراک فول (Full): 299 یورو در ماه (خدمات اشتراک بیسیک، سیگنال فارکس، کدهای اسکریپت تریدینگ ویو)

4. ربات CoinCodeCap 

CoinCodeCap یک ربات سیگنال ارز دیجیتال است که در سال 2020 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه یکی از شفاف‌ترین کانال‌های سیگنال دهی خرید و فروش ارز دیجیتال در حال حاضر است. در گروه پرمیوم CoinCodeCap پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته به اعضا ارائه می‌شود. 

ربات CoinCodeCap

علاوه بر آن سیگنال‌های رایگان خرید و فروش ارزهای دیجیتال این مجموعه در کانال تلگرام CoinCodeCap Classic منتشر می‌شوند. در هفته 4 سیگنال رایگان در این کانال ارائه می‌شوند. علاوه بر آن کانال vip این مجموعه نیز وجود دارد که خدمات زیر را در اختیار اعضا قرار می‌دهد: 

  • سیگنال‌های خرید و فروش اسکالپینگ اسپات و فیوچرز 
  • تحلیل تکنیکال و بنیادی ارزهای دیجیتال بر اساس تقاضا 
  • سیگنال خرید و فروش توکن NFT 
  • ارائه گزارش‌های منظم از وضعیت بازار رمزارزها 
  • پشتیبانی تمام وقت از اعضا و پاسخ‌گویی به پرسش‌ها 

برای عضویت در کانال VIP این مجموعه باید ماهانه 70 دلار بپردازید. البته یک پیشنهاد وسوسه کننده نیز برای اعضا دارد و آن پرداخت 300 دلار برای عضویت 6 ساله در کانال VIP است. 

5. ربات MyCryptoParadise 

MyCryptoParadise آخرین ربات سیگنال ارز دیجیتال است که در این مطلب معرفی می‌کنیم. این مجموعه علاوه بر کانال تلگرام، یک سایت اختصاصی نیز دارد و از سال 2016 به این طرف توسط چهار معامله‌گر با سابقه بازارهای مالی اداره می‌شود. یک کانال تلگرام رایگان توسط این مجموعه راه‌اندازی شده است که هر از گاهی سیگنال‌های رایگان برای اعتمادسازی در اختیار اعضا قرار می‌دهند. 

ربات MyCryptoParadise

طرح‌های VIP جداگانه‌ای نیز برای اعضا در نظر گرفته شده است که هر یک از آن‌ها استراتژی‌های معاملاتی خاصی را در بر می‌گیرند. روزانه سه سیگنال در کانال VIP این مجموعه قرار می‌گیرند. تجربه نشان می‌دهد که میزان دقت سیگنال‌ها بین 70 تا 95 درصد است. تعدادی از طرح‌های اشتراک VIP مجموعه MyCryptoParadise را می‌توانید در این قسمت مشاهده کنید (طرح‌های نام برده همه به قیمت 999 دلار در ماه هستند).

  • اشتراک Binance ParadiseVIP 
  • اشتراک KuCoin ParadiseVIP 
  • اشتراک BTC & ETH ParadiseVIP

بهترین ربات سیگنال چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

برای انتخاب بهترین ربات سیگنال ارز دیجیتال باید چند ویژگی مهم را مد نظر داشته باشید که عبارت‌اند از: 

  • سیگنال‌های صادر شده باید مربوط به صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر باشند. 
  • حتما برای صدور سیگنال‌های خرید و فروش، ارزهای دیجیتال معتبر را انتخاب کنند. 
  • سیگنال‌های معاملات را برای استراتژی‌های مختلف ارائه کنند. 
  • ربات اختصاصی برای اجرای معاملات به‌صورت خودکار در اختیار معامله‌گران قرار دهند. 
  • قیمت ارز دیجیتال در زمان صدور سیگنال را اعلام کنند. 
  • نقاط ورود و خروج به پوزیشن‌های معاملاتی را به‌صورت پلکانی اعلام کنند. 
  • سیگنال‌ها را برای معاملات اسپات و فیوچرز ارائه کنند. 
  • در سیگنال‌های معاملات فیوچرز، لوریج‌های منطقی (معمولا کمتر از 20X) پیشنهاد دهند. 

پیشنهاد: ما در بلاگ دیگری از ایرانیکارت بهترین نرم افزار سیگنال دهی ارز دیجیتال را نیز بررسی کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.

مزایا و معایب ربات‌های سیگنال 

ربات‌های سیگنال نیز مانند هر ابزار دیگری دارای مزایا و معایب است. پیش از استفاده از ربات‌های سیگنال بهتر است این موارد را در نظر بگیرید.

مزایا:

  1. استفاده از ربات سیگنال ارز دیجیتال، شما را از تحلیل تکنیکال و بنیادی شخصی برای خرید و فروش تا حد زیادی بی‌نیاز می‌کند.
  2. فرصت‌های معاملاتی بیشتری را برای کسب سود در اختیار شما قرار می‌دهد.

معایب:

  1. سایت‌ها و کانال‌های زیادی وجود دارند که اهداف کلاهبرداری را در این زمینه دنبال می‌کنند.
  2. هیچ تضمینی وجود ندارد که سیگنال‌های ارائه شده‌ توسط آن‌ها همواره درست باشند. 

نکات مهم در استفاده از سیگنال‌های ارز دیجیتال 

اولین نکته‌ای که باید برای انتخاب ربات سیگنال ارز دیجیتال در نظر بگیرید، بررسی سابقه آن‌هاست. حتما وضعیت موفقیت سیگنال‌های قبلی آن‌ها را بررسی کنید. اگر مجموعه‌ای به‌هر دلیل قول موفقیت 100 درصدی سیگنال‌های خود را می‌دهد، شک نکنید که کلاهبردار است. 

وضعیت سایت و صفحات و کانال‌های مجموعه را زیر نظر بگیرید. علاوه بر تعداد اعضا، نظرات کاربران را حتما به‌دقت بررسی کنید. اگر به‌هر دلیل امکان کامنت گذاشتن برای کاربران از سوی این مجموعه‌ها فراهم نشود، باید نسبت به آن‌ها با احتیاط بیشتری تصمیم بگیرید.

نکته مهم دیگری که لازم است در پایان اشاره کنیم، مراقبت از کانال‌ها و صفحات سیگنال ارز دیجیتال در فضای مجازی است. به عنوان مثال برای 5 رباتی که در این مطلب معرفی کردیم، چندین کانال تقلبی در تلگرام وجود دارند که باید حتما این موضوع را مد نظر داشته باشید و به‌سراغ کانال‌های اصلی بروید. 

ربات سیگنال، راهی برای کسب سود بیشتر در 2024

در این مطلب به‌معرفی بهترین ربات سیگنال ارز دیجیتال در سال 2024 پرداختیم. تصمیم‌گیری درباره استفاده از این ربات‌ها کاملا بر عهده شماست. پیشنهاد می‌کنیم که حتما بررسی‌های شخصی خود را در این زمینه انجام دهید و سپس برای استفاده از سیگنال خرید و فروش ربات‌ها اقدام کنید. در کنار استفاده از سیگنال‌ها نیز پیشنهاد می‌کنیم که با تقویت مهارت معامله‌گری خود به‌دنبال تنظیم استراتژی معاملاتی شخصی‌تان باشید. 

بهترین ربات‌های سیگنال ارز دیجیتال رایگان و پولی 2024
در بازارهای مالی، همواره کسانی هستند که به‌ دنبال سیگنال‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌گردند. در یک بازار به‌ گستردگی کریپتوکارنسی، این موضوع بیشتر به چشم می‌آید. طبیعی است...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. باسلام: ایاباوجودهوش مصنوعی ورباطهادراینده وحتی حال نیازب یادگیری کندل شناسی، تحلیل تکنیکال و…. وجودداردیانه بااستفاده ازرباطهانیازب هیچ چیزنداردفقط رباط خریدوتریدکرد؟؟ واموزش ویادگیری شخصی دیگه نیازنیست

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      ربات ها و هوش مصنوعی تنها می توانند دستیار شما باشند. برای فعالیت دربازار پیچیده ارز دیجیتال و سایر بازارهای مالی باید دانش فنی لازم را داشته باشید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...