اخبار ارز دیجیتال

این ۵ آلت کوین را حتماً در ماه می زیر نظر داشته باشید

این ۵ آلت کوین را حتماً در ماه می زیر نظر داشته باشید

در ادامه این مطلب، مسیری را که این ارزهای دیجیتال می‌توانند طی کنند و اینکه چگونه بر بازار کریپتو تأثیر می‌گذارند، تحلیل خواهیم کرد.

هارمونی (Harmony) به یک نقطه عطف جدید می‌رسد

حجم تراکنش‌های توکن ONE با موفقیت از یک میلیون دلار عبور کرد. این امر نشان می‌دهد که کاربرد این شبکه و تقاضا برای آن افزایش یافته و همین می‌تواند به رشد قیمت هارمونی نیز کمک کند.

هنگام نگارش این مطلب، آلت کوین هارمونی در یک کنج نزولی حرکت می‌کند و در بازه زمانی یک ماه آینده می‌توانیم شاهد یک بریک اوت از این الگو باشیم. بنابراین، توکن ONE به این صورت می‌تواند بیش از ۳۶ درصد رشد کند تا به هدف ۰/۰۳۴ دلاری خود برسد. این بالاترین سطح قیمتی دو ماه اخیر هارمونی محسوب می‌شود.

نمودار یک روزه ONE/USDT
نمودار یک روزه ONE/USDT

با نگاهی به اندیکاتور شاخص میانگین حرکت جهت‌دار (ADX) می‌بینیم که احتمال وقوع این اتفاق بسیار بالاست. این اندیکاتور قدرت روند فعلی را تجزیه و تحلیل می‌کند و از آنجایی که بالاتر از آستانه ۲۵ خود قرار دارد، یعنی روند حال حاضر ONE قوی‌تر هم می‌شود.

با این حال، اگر این آلت‌ کوین به زیر الگوی کنج نزولی سقوط کند، پتانسیل رشد خود را احتمالاً از دست می‌دهد و قیمت آن به زیر ۰/۰۱۵ دلار می‌رسد. این پایین‌ترین سطح قیمتی هارمونی در سه ماه اخیر است.

Dogwifhat در رأس هرج و مرج بازار میم کوین‌ها

در حالی که میم کوین‌های سولانا پیش از این با پپه بر سر رهبری بازار میم کوین‌ها رقابت می‌کردند، ناگهان WIF وارد صحنه شد و این بحث‌ها را بلافاصله پایان داد. میم کوین Dogwifhat از PEPE پیشی گرفت و به سومین میم کوین بزرگ جهان تبدیل شد. به نظر می‌رسد که این رشد قیمت Dogwifhat در ماه آینده نیز ادامه خواهد داشت.

در زمان نگارش این مطلب، Dogwifhat در یک الگوی مثلث متساوی‌الساقین حرکت می‌کند. با توجه به این الگو، انتظار می‌رود قیمت WIF با یک بریک اوت صعودی افزایش پیدا کند که به طور بالقوه این میم کوین را به ۴/۸ دلار می‌رساند. این امر نشان‌دهنده رشد ۵۱ درصدی Dogwifhat و افزایش تسلط این توکن بر بازار میم کوین‌ها خواهد بود.

نمودار یک روزه WIF/USDT
نمودار یک روزه WIF/USDT

با این وجود، اگر هولدرهای WIF تصمیم به فروش بگیرند، شکست رو به پایین خط روند مثلث و از دست رفتن این حمایت نیز امکان‌پذیر است. در نتیجه، این میم کوین احتمالاً حمایت ۲/۵ دلاری خود را از دست می‌دهد تا سطح ۲ دلار را به عنوان حمایت بعدی تست کند. این امر عملاً سناریو صعودی Dogwifhat را بی‌اعتبار می‌کند.

نیر پروتکل (Near Protocol) به سقف سال ۲۰۲۴ خود نزدیک می‌شود

قیمت NEAR بیشتر از سایر توکن‌ها از هاوینگ بیت کوین استفاده کرده و پیش‌بینی می‌شود که به رشد خود ادامه دهد. این آلت کوین اخیراً از حمایت ۵/۲ دلاری خود به سمت بالا حرکت کرد و در زمان نگارش این مطلب به قیمت ۷/۲ دلار معامله می‌شود.

توکن NEAR تنها اندکی با سطح ۶۱/۸ درصدی فیبوناچی اصلاحی خود که از ۸/۸ دلار تا ۵/۲ دلار رسم شده فاصله دارد. این سطح که در قیمت ۷/۴ دلار قرار گرفته، به عنوان یک کف حمایتی در بازار گاوی شناخته می‌شود. بازپس‌گیری این سطح به قیمت NEAR اجازه می‌دهد تا از سد ۸/۸ دلار عبور کند و در واقع یک سقف قیمتی جدید را در سال ۲۰۲۴ شکل دهد.

نمودار ۴ ساعته NEAR/USDT
نمودار ۴ ساعته NEAR/USDT

اما اگر قیمت این آلت کوین به ۶ دلار یا کمتر از آن کاهش یابد، سطح ۲۳/۶ درصدی فیبوناچی را نیز از دست خواهیم داد. این امر می‌تواند NEAR را در برابر اصلاحات بیشتر آسیب‌پذیر کند و چشم‌انداز صعودی به کل باطل می‌شود.

رندر (Render) روی هایپ هوش مصنوعی حساب باز می‌کند

خوش‌بینی پیرامون هوش مصنوعی (AI) در سه ماهه دوم افزایش یافته و انتظارات معامله‌گران از توکن‌های این حوزه برخی از رمزارزهای فعال در زمینه AI را برای رشد آماده کرده است. از جمله این توکن‌ها می‌توان به رندر اشاره کرد که در یک ماه گذشته روند نزولی داشته است.

افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به هوش مصنوعی، قیمت رندر توکن را برای یک ریکاوری بالقوه بی‌تاب کرده است. چیزی که در انتظار RNDR است را می‌توان به این صورت توصیف کرد: جهش رو به بالا از حمایت ۸ دلاری برای شکستن سطح ۱۰ دلار و صعود به سمت ثبت یک سقف تاریخی (ATH) جدید.

نمودار ۴ ساعته RNDR/USDT
نمودار ۴ ساعته RNDR/USDT

با این وجود، شکست حمایت ۸ دلاری، قیمت RNDR را به ۶/۸ دلار کاهش می‌دهد. سقوط از این سطح می‌تواند پتانسیل رشد قیمت رندر توکن را با خاک یکسان کند.

استلار (Stellar) انتخابی مطمئن

در حالی که استلار هیچ حرکت مهمی نداشته، اما مطمئناً در بین دارایی‌هایی قرار دارد که‌ دست کم گرفته شده‌اند. قیمت استلار در حال حاضر در یک کنج نزولی نوسان دارد.

بر اساس این الگو، یک بریک اوت می‌تواند XLM را به ۰/۱۴۲ دلار برساند و این نشان‌دهنده رشد ۲۳ درصدی استلار است. این امر XLM را قادر می‌سازد تا با عبور از ۰/۱۶۰ دلار، رکورد تاریخی جدیدی را ثبت کند.

نمودار یک روزه XLM/USDT
نمودار یک روزه XLM/USDT

البته اندیکاتور RSI زیر سطح خنثی قرار دارد که از احتمال ادامه کاهش قیمت خبر می‌دهد. اگر این نتیجه برای XLM رقم بخورد، استلار ممکن است حمایت ۰/۱۰ دلاری خود را از دست بدهد. این امر پتانسیل صعودی استلار را بی‌اعتبار می‌کند و قیمت این آلت کوین را به زیر ۰/۰۹ دلار کاهش می‌دهد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج ارز دیجیتال
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج بیت کوین با استفاده از گوشی‌های هوشمند، که در ابتدا تنها توسط رایانه‌های قدرتمند و تجهیزات مخصوص ممکن بود، اکنون با پیشرفت تکنولوژی و افزایش قدرت پردازشی گوشی‌های هوشمند،...
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
آموزش ارز دیجیتال
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
هر پولی، یک پشتوانه دارد. بیت کوین، اولین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا، پیش‌فرض‌های ذهن بسیاری از افراد در مورد پشتوانه پول‌ها به هم ریخته است. بیت کوین برخلاف ارزهای...
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
معاملات روزانه ارزهای دیجیتال به دلیل داشتن سودهای کوتاه‌مدت اما پربازده، اخیرا به روشی محبوب برای تریدرها تبدیل شده است. بدین‌ ترتیب، معامله‌گران از طبیعت سریع و پرنوسان بازار کریپتو...