تارگت ۰.5 دلاری ، تحلیل تکنیکال کاردانو ۱۴۰۳/۰۲/۱۷،ادامه فاز صعودی صعودی

تارگت ۰.5 دلاری ، تحلیل تکنیکال کاردانو ۱۴۰۳/۰۲/۱۷،ادامه فاز صعودی

کاهش 50 درصدی اخیر قیمتی که کاردانو (ADA) طی ماه گذشته با آن مواجه شده است، می تواند به عنوان یک فرصت طلایی بالقوه تلقی شود و اکنون می تواند زمان ایده آلی برای در نظر گرفتن خرید شیب در کاردانو باشد،بر اساس نمودار احساسی قیمت، حجم معاملات از ابتدای ماه مارس از 2.12 میلیارد دلار به 321.46 میلیون دلار کاهش یافته است و قیمت نیز با حجم معاملات کاهش چشمگیری داشته است.حجم معاملات طی یک هفته 50 درصد کاهش یافته و قیمت بیش از 80 درصد کاهش یافته است. اگر حجم معاملات کاهش یابد، ممکن است تاثیر منفی بر قیمت بگذارد. با این حال، کاردانو خریداران را در سطح پایین تر جذب می کند، ممکن است افزایش بیشتری پیدا کند.نمودارهای Santiment که تسلط اجتماعی و حجم اجتماعی را نشان می‌دهند، در چند ماه گذشته علیرغم کاهش قیمت و حجم، راکد مانده‌اند.این نشان می دهد که با وجود کاهش قیمت، تغییر قابل توجهی در سطح آگاهی و اطلاعات مربوط به کاردانو در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند ایکس، اینستاگرام و تلگرام ایجاد نشده است. با این حال، اگر افزایشی در این نمودارها وجود داشته باشد، ممکن است تأثیر مثبتی بر قیمت کاردانو داشته باشد. با این وجود کاهش 50 درصدی اخیر قیمتی که کاردانو طی ماه گذشته با آن مواجه شده است، می تواند به عنوان یک فرصت طلایی بالقوه تلقی شود. همچنین ماهیت انطباق پذیر شبکه کاردانو، همراه با تعهد آن به توسعه پژوهش محور، زیربنای اعتماد سرمایه گذاران است. از آنجایی که بازار عملکرد کاردانو را ارزیابی می کند، این عوامل باعث ایجاد حس خوش بینانه محتاطانه در بین سرمایه گذاران می شود که مشتاقانه منتظر سفر آتی این رمزارز هستند.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه، پس از اصلاح قیمت قابل توجه در هفته گذشته که شاهد افزایش کاردانو به 0.45 دلار بودیم، قیمت توکن از آن زمان تا کنون بیش از 1.5٪ در 24 ساعت افزایش یافته است. این امر منجر به گمانه زنی هایی در مورد پتانسیل یک رالی گاوی شده است، رویدادی که کاردانو بیش از چند هفته است که خود را در موقعیت خود قرار داده است.علیرغم افزایش قیمت اخیر، شاخص های بازار نشان می دهد که معامله گران باید احتیاط لازم را لحاظ کنند. در حالی که افزایش قیمت توکن و معیارهای صعودی ممکن است نشان دهنده روند مثبت باشد، اکثر شاخص های فنی نزولی به نظر می رسند. به عنوان مثال، شاخص جریان پول (MFI) کاهش شدیدی داشته است و جریان پول Chaikin (CMF) روند مشابهی را دنبال می کند. این شاخص‌ها نشان می‌دهند که کاردانو ممکن است نتواند در کوتاه‌مدت رالی صعودی قابل توجهی را آغاز کند.


تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، یکی از جنبه هایی که می تواند تحت تاثیر قرار گیرد عرضه کل در سود است. از 38.84 میلیارد توکن در گردش، 18.88 میلیارد آن سود بود.اگر قیمت توکن دوباره به 0.50 دلار برسد، این عدد ممکن است به 20 میلیارد برسد یا از آن فراتر رود، در صورت تثبیت روند صعودی اندیکاتور MACD  و RSI ، محدوده قیمتی 0.5 دلار به تارگت کوتاه مدت کاردانو تبدیل خواهد شد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید