نوسان در سطح ۰.۵ دلار، تحلیل تکنیکال ریپل ۱۴۰۳/۰۲/۱۸،ادامه فاز صعودی صعودی

نوسان در سطح ۰.۵ دلار، تحلیل تکنیکال ریپل ۱۴۰۳/۰۲/۱۸،ادامه فاز صعودی

ریپل (XRP) علیرغم مواجهه با موانع قانونی و عدم قطعیت های بازار، در حال برداشتن گام هایی برای بازپس گیری نقطه عطف 1 دلاری است.ریپل، یکی از بازیگران کلیدی بازار، در یک چرخش هیجان‌انگیز در بازار کریپتو، شاهد افزایش حیرت‌انگیز حجم معاملات بوده است که در طی تنها 24 ساعت، 91 درصد افزایش یافته است.
طبق داده‌های CoinGlass، مشتقات به تنهایی 878.13 میلیون دلار به این افزایش کمک کردند، در حالی که بازارهای نقدی 932 میلیون دلار اضافی اضافه کردند که نشان دهنده افزایش قابل توجه 68.56 درصدی نسبت به روز گذشته است.در پس زمینه افزایش نوسانات بازار، قیمت ریپل نوسانات قابل توجهی را نشان داد که بیش از 3.5 درصد نوسان داشت، 4.2 درصد کاهش یافت و متعاقباً 1.34 درصد افزایش یافت. تحلیلگران این نوسانات را به روندهای حقوقی در حال انجام بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار نسبت می‌دهند و امروز آخرین مهلتی است که تنظیم‌کننده باید به راه‌حل‌های پیشنهادی ریپل در مورد موضوع راه‌حل‌ها پاسخ دهد.علیرغم این نوسانات، ارزش بازار ریپل در 29.43 میلیارد دلار ثابت باقی مانده است که به معنای نسبت حجم معاملات به ارزش بازار 6.15٪ است. در حالی که این نسبت نشان‌دهنده افزایش فعالیت معاملاتی است، نشان می‌دهد که عملکرد ریپل اگرچه قابل توجه است، اما بی‌سابقه نیست.از آنجایی که سرمایه‌گذاران برای پیشرفت‌های بیشتر در حوزه نظارتی و بازار آماده می‌شوند، همه نگاه‌ها به ریپل دوخته می‌شود که در کانون این ترس، طمع و نوسان قرار دارند.

تحلیل تایم فریم روزانه

قیمت ریپل در روز دوشنبه قدرت خود را نشان می دهد که منعکس کننده چشم انداز صعودی کلی بازار است. اگرچه ماه می با آشفتگی بزرگی شروع شد، زیرا ارزهای رمزپایه، از جمله بیت کوین، به شدت اصلاحی داشتند. فروش تا حدی ناشی از افزایش تورم در ایالات متحده و احساسات رو به کاهش بازار باعث شد که ریپل نوسان بالایی را تجربه کند اما بالار  از حمایت 0.5 دلار تثبیت شود و در طول هفت روز 5 درصد افزایش یافته است در  تلاش برای جبران 9.5 درصد ضرر در ماه گذشته خود می باشد.با این وجود عملکرد ریپل همچنین به شکایت جاری بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) بستگی دارد.نتیجه این مورد می تواند تعیین کند که آیا قیمت ریپل به سطح بالای 1 دلار تثبیت می شود و  بالاترین قیمت تاریخ 3.4 دلار را هدف قرار می دهد یا به سطوح نزدیک به صفر کاهش می یابد.


تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

ریپل (XRP) هفتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است با قیمت 0.5312 دلار معامله می شود که ارزش کل بازار 29.1 میلیارد دلار را در 24 ساعت گذشته ثبت کرده است و در تایم فریم ۴ ساعته، قیمت ریپل در بالای سطح پشتیبانی ارائه شده توسط میانگین متحرک نمایی 20 روزه (EMA) قرار دارد ( 0.52 دلار). این ناحیه یک تلاقی با سطح بالای کانال نزولی را تشکیل می دهد.سیگنال خرید از واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) چشم انداز صعودی جدید را تقویت می کند. با صعود اندیکاتور به ناحیه مثبت، مسیر کمترین مقاومت به سمت بالا باقی خواهد ماند و در صورت ادامه روند صعودی، سایر نقاط عطف کلیدی شامل 0.65 دلار و 0.75 دلار تارگت های نهایی ریپل در این بازه زمانی خواهند بود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید