سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

پیش بینی آینده ارز سندباکس تا سال 2030

پیش بینی آینده ارز سندباکس تا سال 2030

ارز دیجیتال سندباکس (SAND) اکنون در جایگاه سومین رمز‌ارز برتر حوزه‌ی متاورس (Metaverse) بازار کریپتوکارنسی قرار دارد. ضمن اینکه یکی از برترین اکوسیستم‌های بازی مبتنی بر بلاک‌چین است که در حال حاضر بیش از 5 میلیون نفر به‌صورت ماهانه در این اکوسیستم فعالیت می‌کنند.  ارز دیجیتال سندباکس (Sandbox) برخلاف بسیاری دیگر از رمزارزها مانند بیت کوین و اتریوم، در سال 2023 رشد قیمت چندانی را تجربه نکرد. با نگاهی به نمودار قیمت سندباکس متوجه خواهید شد که ظرف یک سال گذشته، تنها حدود 18 درصد رشد قیمت داشته است. این در حالی است که بیت کوین و اتریوم در همین بازی زمانی به‌ترتیب حدود 170 و 96 درصد افزایش قیمت را به ثبت رسانده‌اند. در این مطلب قصد داریم به‌ بررسی آینده ارز سندباکس تا سال 2030 بپردازیم. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. 

آینده ارز دیجیتال سندباکس Sandbox 

معمولا برای قضاوت عملکرد پروژه‌های ارز دیجیتال و پیش‌بینی عملکرد آینده آن‌ها، نقشه‌ی راه مولفه کلیدی به شمار می‌رود. برای مثال باید بدانید ارز دیجیتال سندباکس چیست و نقشه راه آن چگونه است.

البته در نسخه وایت پیپر سندباکس فعلی نقشه راه را تا سال ۲۰۲۳ نشان داده است. هنوز نقشه راه برای سال جدید و بعد‌تر از آن منتشر نشده است. معمولا نقشه راه سندباکس پر از نوآوری بوده که به خوبی هم در قیمت آن تاثیر گذاشته است. با نگاهی به عملکرد این اکوسیستم در سال‌های گذشته متوجه می‌شویم که با عرضه‌ی بازی‌های جدید و اعمال تغییرات روبه‌جلو، دائما در مسیر پیشرفت گام برداشته است.

آینده ارز دیجیتال سندباکس Sandbox 

سایت کوین دسک (Coindesk) به‌تازگی به‌نقل از بنیان‌گذاران ارز دیجیتال سندباکس خبر مهمی را منتشر کرده که می‌تواند آینده ارز دیجیتال SAND را تحت‌الشعاع قرار دهد. مدیران سندباکس قصد دارند تا کشور هند را به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار هدف برای توسعه فعالیت‌های خود تا سال 2026 انتخاب کنند. در همین راستا سندباکس با دو شرکت ارز دیجیتال معروف هندی یعنی CoinDCX و Okto قرار همکاری امضا کرده است. قرار است این دو شرکت سرمایه‌گذاری لازم برای توسعه فعالیت‌های سندباکس در کشور هندوستان را انجام دهند. 

پیش‌بینی می‌شود با اجرایی شدن این برنامه، تعداد گیمر‌های فعال در سندباکس از 5 میلیون به 16 میلیون نفر افزایش پیدا کند. موضوعی که قطعا در ارتقای جایگاه سندباکس در بازار کریپتوکارنسی نقش کلیدی را ایفا خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد بسیاری از اتفاقات سال‌های آینده سندباکس را باید پیرامون همین تصمیم راهبردی دنبال کرد. 

قیمت سندباکس در سال گذشته زیر ۱ دلار در نوسان بوده است. با این حال، از دیدگاه کارشناسان به نظر می‌رسد که سندباکس آماده بهبود در روزهای آینده است. نوسانات بالا در دنیای ارز دیجیتال چیز جدیدی نیست، اما متاسفانه شبکه Sandbox توجه رسانه‌ای کافی را به خود جلب نمی‌کند.

پیش‌بینی قیمت سندباکس در 6 سال آینده 

بد نیست اشاره کنیم که نخستین بار ارز دیجیتال Sandbox در جریان عرضه اولیه‌ی خود (آگوست سال 2020)، با قیمت 0.008333 دلار در لانچ پد بایننس به‌فروش رسید. این در حالی است که در زمان رونمایی در صرافی‌ها با قیمت به مراتب بالاتری خرید و فروش شد. کمترین قیمت ثبت شده برای سند باکس در سایت کوین مارکت کپ به روز 4 نوامبر 2020 در محدوده 0.028 دلار باز می‌گردد. با این توضیح، قصد داریم که در ادامه به پیش‌بینی آینده قیمت سندباکس تا سال 2030 بپردازیم. 

  • پیش‌بینی قیمت ارز سندباکس در سال 2024

پیش‌بینی‌های کارشناسان درباره آینده بازار کریپتوکارنسی در سال 2024 به‌طور کلی مثبت و صعودی است. این دیدگاه صعودی در رابطه با سندباکس نیز صدق می‌کند. به‌طوری که پیش‌بینی می‌شود سندباکس سال 2024 را در محدوده‌ی قیمتی 0.54 دلار آغاز کند و با 1.478 دلار به پایان برساند. به‌طور میانگین می‌توان قیمت 1.26 دلار را برای سندباکس در سال پیش رو متصور شد. 

  • پیش‌بینی قیمت ارز سندباکس در سال 2025

مطابق آنچه درباره همکاری سندباکس با شرکت‌های هندی مطرح کردیم، انتظار می‌رود که بخش قابل توجهی از برنامه توسعه این پروژه تا سال 2025 اجرایی شود. به‌همین دلیل احتمال می‌رود که شاهد جهش در تعداد گیمرهای فعال در سندباکس طی سال 2025 باشیم. این موضوع می‌تواند سندباکس را در مسیر توسعه بیش از پیش قرار دهد. بر همین اساس پیش‌بینی قیمت SAND برای سال 2025 بین محدوده‌ی 1.34 تا 1.934 دلار خواهد بود.  

  • پیش‌بینی قیمت ارز سندباکس در سال 2026

کارشناسان برای ارز دیجیتال Sandbox در سال 2026 میانگین قیمتی 2.108 دلار را پیش‌بینی می‌کنند؛ به‌طوری که انتظار می‌رود سندباکس بین محدوده 1.728 تا 2.488 دلار نوسان قیمت داشته باشد. 

  • پیش‌بینی قیمت ارز سندباکس در سال 2027

تحلیل نمودار قیمت SAND حاکی از آن است که این ارز دیجیتال در سال 2027 میانگین قیمتی 2.751 دلار را تجربه می‌کند. به‌عبارت دیگر دامنه‌ی بالاترین و پایین‌ترین قیمت سندباکس در این سال 3.246 و 2.255  دلار خواهد بود.  

  • پیش‌بینی قیمت ارز سندباکس در سال 2028

تحلیل نمودار قیمت سندباکس حاکی از آن است که این ارز دیجیتال در سال 2028 میانگین قیمتی 3.453 دلار خواهد رسید. به‌عبارت دیگر دامنه بالاترین و پایین‌ترین قیمت سندباکس در این سال 4.075 و 2.831 دلار خواهد بود.  

  • پیش‌بینی قیمت ارز سندباکس در سال 2029

تحلیل نمودار قیمت ارز دیجیتال Sandbox نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در سال 2029 میانگین قیمتی 4.453 دلار را تجربه می‌کند. به‌عبارت دیگر دامنه بالاترین و پایین‌ترین قیمت سندباکس در این سال 5.256 و 3.651 دلار خواهد بود.  

  • پیش‌بینی قیمت ارز سندباکس در سال 2030

تحلیل نمودار قیمت ارز دیجیتال Sandbox نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در سال 2030 میانگین قیمتی 5.576 دلار را ثبت خواهد کرد. به‌عبارت دیگر دامنه بالاترین و پایین‌ترین قیمت سندباکس در این سال 6.580 و 4.571 دلار خواهد بود.  

تحلیل قیمت سندباکس (Sandbox) 

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، ارز دیجیتال سندباکس با مارکت کپ 1.14 میلیارد دلار در جایگاه چهارم بین پلتفرم‌های گیمینگ بازار کریپتوکارنسی قرار گرفته است. همچنین فاصله ناچیزی با رتبه سوم دارد که به‌نظر می‌رسد در ماه‌های پیش رو به این جایگاه ارتقا پیدا کند. 

تحلیل قیمت سندباکس (Sandbox) 

برای صحبت درباره‌ی آینده هر دارایی، باید روی مولفه‌های بنیادی و همچنین نمودار قیمت آن تمرکز کرد. به‌همین دلیل در این قسمت قصد داریم به‌تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ارز دیجیتال Sandbox بپردازیم. 

تحلیل فاندامنتال سندباکس 

سندباکس در سال 2011 توسط شرکت پیکسول (Pixowl) راه‌اندازی شد. ماموریت اصلی این اکوسیستم ایجاد انقلابی عظیم در فضای صنعت گیمینگ با استفاده از ظرفیت فناوری بلاک‌چین عنوان شده است. سندباکس در می سال 2019 معادل 4.5 میلیون دلار از شرکت‌های اسکوئر انیکس (Square Enix)، ترو گلوبال ونچرز (True Global Ventures) و هشد (Hashed) تامین مالی کرد. اولین فروش زمین در متاورس اختصاصی سندباکس در دسامبر 2019 صورت گرفت و در جریان این فروش، معادل 2.5 درصد کل قطعه زمین‌های متاورس سندباکس، عرضه شد. 

برای پیش‌بینی آینده قیمت سندباکس از منظر تحلیل فاندامنتال، باید چند نکته را مد نظر قرار دهید. سقف عرضه ارز دیجیتال SAND برابر با 3 میلیارد توکن در نظر گرفته شده است. در زمان نگارش این مطلب، عرضه سندباکس از مرز 2.23 میلیارد توکن عبور کرده است. با نزدیک شدن به سقف عرضه این ارز دیجیتال، در صورت افزایش تقاضا، می‌توان امیدوار به رشد قیمت Sandbox بود. 

از سویی دیگر باید به میزان استقبال عموم فعالان بازار رمز ارزها از توکن‌های NFT نیز اشاره کنیم. تمام قطعه زمین‌های داخل بازی سندباکس، در قالب توکن‌های غیر مثلی خرید و فروش می‌شوند و بدیهی است که افزایش تقاضا برای معامله‌ی این توکن‌ها می‌تواند در رشد سندباکس نیز تاثیرگذار باشد. 

موضوع مهم بعدی، پیشرفت‌های تکنولوژی در حوزه‌ی بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین است. در همین راستا نشریه Fortune پیش‌بینی کرده است که ارزش بازار بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین تا سال 2030 به 678.80 میلیارد دلا می‌رسد. اتفاقی که در پی توسعه متاورس و دسترسی عمومی بیشتر به بازی‌های متاورسی رخ خواهد داد. بدیهی است که سندباکس هم سهم قابل توجهی از رشد حوزه بازی‌های بلاک‌چینی را به خود اختصاص می‌دهد. 

تحلیل تکنیکال سندباکس 

برای تحلیل تکنیکال سندباکس باید به نکات مهمی مانند حجم معاملات ارز دیجیتال SAND اشاره کنیم. اساسا حجم معاملات یک فاکتور کلیدی در برآورد افزایش یا کاهش قیمت احتمالی یک ارز دیجیتال است. در ماه فوریه 2024 حجم معاملات روزانه سندباکس برابر با 59 میلیون دلار بوده است؛ یعنی حدود 3 درصد مارکت کپ ارز دیجیتال به‌صورت روزانه در معاملات سندباکس جابه‌جا می‌شود. 

بررسی رفتار نهنگ‌های سندباکس نیز در تحلیل حجم معاملات تاثیرگذار است. تجربه نشان داده که هرگاه نهنگ‌ها دست به خرید در بازار رمز ارزها می‌زنند، موتور محرک ارز دیجیتال برای افزایش قیمت روشن می‌شود. 

تحلیل تکنیکال سند باکس

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، تحلیل تکنیکال سند باکس در تایم فریم هفتگی بر اساس گزارش اسیلاتورها در منطقه خرید و بر اساس گزارش اندیکاتورها در منطقه فروش قرار دارد. تحلیل تکنیکال و فاندامنتال سند باکس بر اساس آخرین تغییرات در صفحه تحلیل ایرانیکارت قرار داده می‌شود.

پیش‌بینی قیمت سندباکس توسط پلتفرم‌های مختلف 

مرسوم است که سایت‌ها و پلتفرم‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی قیمت روز ارزها را منتشر می‌کنند. ارز دیجیتال سندباکس نیز از این قاعده مستثنا نیست. در جدول زیر می‌توانید پیش‌بینی آینده‌ی سندباکس را از منظر چهار پلتفرم معروف بازار کریپتوکارنسی را، تا سال 2030، مشاهده کنید. 

پلتفرم 2024 2025 2030
Coinpedia 1.13 1.5 4.63
Wallet Investor 0.68 0.64
Priceprediction.net 0.78 1.1 7.94
Priceprediction.net 1.30 1.72 5.27

 

بهترین زمان برای خرید سندباکس چه زمانی است؟ 

برای پیدا کردن بهترین زمان خرید سندباکس باید همزمان چند فاکتور کلیدی را مد نظر قرار دهید که عبارت‌اند از: 

  • ارائه بازی‌های جدید در سند باکس 

رونمایی از بازی‌های جدید همواره باعث افزایش قیمت ارز سندباکس شده است. پیشنهاد می‌کنیم با دنبال کردن اخبار ارز دیجیتال سندباکس، در جریان جدیدترین تغییر و تحولات این اکوسیستم قرار بگیرید. 

  • شروع و پایان آلت سیزن Alt season

سندباکس به‌عنوان آلت کوینی شناخته می‌شود که بر بستر بلاک‌چین اتریوم عرضه شده است، پس طبیعی است که شروع و پایان آلت سیزن در بازار کریپتوکارنسی به‌صورت مستقیم روی قیمت سندباکس تاثیرگذار باشد. به زبان ساده، آلت سیزن به دوره‌ای گفته می‌شود که جریان نقدینگی در بازار کریپتو از بیت کوین به سمت آلت کوین‌ها حرکت می‌کند. حتما برنامه‌ریزی کنید تا در زمان شروع آلت سیزن نسبت به خرید این ارز دیجیتال اقدام کنید. 

پیش بینی سندباکس

در این مطلب به بررسی آینده‌ی ارز دیجیتال سندباکس پرداختیم. واقعیت این است که تکرار سقف تاریخی قیمت سندباکس در محدوده 8.44 دلار در آینده‌ای نزدیک، کمی دور از ذهن به‌نظر می‌رسد، اما در صورتی که توسعه دهندگان این اکوسیستم بتوانند برنامه‌های خود را در سال‌های پیش رو با موفقیت اجرایی کنند، می‌توان امیدوار بود که سندباکس تا سال 2030 بار دیگر سقف قیمت تاریخی خود را تکرار کند. نظر شما درباره آینده قیمت ارز SAND چیست؟ 

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...