مشاهیر ارز دیجیتال

آخرین رنکینگ برترین تریدرهای ارز دیجیتال در سال 2024

آخرین رنکینگ برترین تریدرهای ارز دیجیتال در سال 2024

کریپتو کارنسی به اوج محبوبیت خود رسیده است و همه دوست دارند که از این بازار پر نوسان سودهای قابل توجهی به دست آورند. این قضیه برای تریدرهای مبتدی سخت‌تر است. چون تجربه کافی برای این کار ندارند و به بازار مسلط نیستند. تریدرهای برتر زیادی در دنیا وجود دارد که به‌صورت منظم در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند و دانش و تحلیل‌های خود را با سایر کاربران به اشتراک می‌گذارند. در این مقاله برترین تریدرهای ارز دیجیتال در سال 2024 را به شما معرفی خواهیم کرد؛ بنابراین اگر به دنبال یادگیری بهتر کریپتو هستید و می‌خواهید به تحلیل‌های پیشرفته تریدرهای موفق دسترسی داشته باشید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با صرافی ایرانیکارت همراه باشید.

شاخصه‌های انتخاب تریدرهای برتر

همانطور که اشاره کردیم تریدرهای زیادی در بازار ارز دیجیتال فعالیت می‌کند. اما تنها برخی از آن‌ها به‌عنوان تریدرهای برتر شناخته می‌شوند و مورد توجه عموم قرار می‌گیرند. حال سوال اینجاست که دلیل این امر چیست؟ چه عوامل و شاخصه‌هایی سبب شده است که این افراد جزو تریدرهای برتر ارز دیجیتال شناخته شوند؟ در این بخش تمام این شاخصه‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  • مهارت و دانش تریدر

مهارت و دانش یک تریدر اولین و مهم‌ترین شاخصه‌ای است که برای انتخاب تریدر برتر مورد بررسی قرار می‌گیرد. فردی که به‌عنوان تریدر برتر انتخاب می‌شود باید دانش و مهارت کافی برای فعالیت در تمام بازارهای مالی از جمله معامله رمزارز را داشته باشد. مهم‌ترین این مهارت‌ها شامل تحلیل تکنیکال، تحلیل فاندامنتال، تحلیل سنتیمنتال، مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک و احساسات هستند. اگر فردی تسلط کاملی نسبت به این موضوعات داشته باشد می‌تواند در لیست برترین تریدرهای ارز دیجیتال قرار بگیرد.

  • پیش بینی دقیق بازار ارزهای دیجیتال

یک تریدر موفق و حرفه‌ای باید توانایی لازم برای پیش بینی دقیق بازار کریپتو کارنسی را داشته باشد. پیش بینی آینده رمزارزها و قیمت آن‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. چرا که سایر سرمایه‌گذاران ممکن است با استناد به تریدرهای برتر وارد معامله شوند. بنابراین یک تریدر موفق باید توانایی تحلیل و پیش بینی بازار را داشته باشد.

  • سوددهی مستمر

یک تریدر زمانی به‌عنوان تریدر برتر معرفی می‌شود که معاملات سودآوری را تجربه کرده باشد. در واقع داشتن دانش و مهارت به تنهایی کافی نیست چرا که اگر تریدر مورد نظر مهارت خود را به اثبات نرساند، مورد توجه بقیه قرار نخواهد گرفت. پس یکی از شاخصه‌های مهم برای انتخاب تریدر برتر این است که سود دهی مستمر داشته باشد و در موقعیت‌های مختلف بتواند بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد.

  • محبوبیت

بدون شک تریدر برتر بین فعالان ارزهای دیجیتال محبوب نیز هست. نمی‌توانید تریدر برتری را پیدا کنید که کسی او را قبول نداشته باشد یا اسم او را تاکنون نشنیده باشد. بنابراین برای انتخاب تریدر برتر باید محبوبیت تریدر را بررسی شود تا برتر بودن او ثابت شود.

  • استراتژی معاملاتی

هر یک از تریدرها استراتژی‌های معاملاتی خاص خود را دارند و بر اساس آن شروع به معامله می‌کنند. پس اگر فردی بخواهد در لیست برترین تریدرهای کریپتو قرار بگیرد باید استراتژی معاملاتی موفقی داشته باشد. داشتن استراتژی معاملاتی موفق نشان می‌دهد که تریدر تا چه اندازه در کار خود موفق است و آیا می‌تواند به‌عنوان یک الگو برای سایر تریدرها انتخاب شود.

  • ریسک به ریوارد

میزان ریسک به ریوارد یکی دیگر از شاخصه‌هایی است که برای انتخاب تریدرهای برتر بررسی می‌شود. هر چقدر ریسک به ریوارد معامله کمتر باشد نشان می‌دهد که تحلیل چقدر دقیق بوده و تا چه اندازه سودآور بوده است. سرمایه‌گذاران همیشه در تلاش هستند که معاملاتی را باز کنند که ریسک بالایی نداشته باشند. پس اگر دیدید که یک تریدر معاملات کم ریسک با حاشیه سود بالا به شما ارائه می‌دهد بدون شک جزو تریدرهای برتر است. 

  • کنترل احساس و هیجان

یک تریدر موفق و حرفه‌ای باید قادر باشد که احساسات و هیجانات خود را کنترل کند. همانطور که اشاره کردیم کریپتو کارنسی یک بازار پر نوسان است؛ بنابراین اگر یک فرد بخواهد با احساس و هیجان تصمیم به معامله بگیرد موفق نخواهد شد. پس باید تریدری را به‌عنوان برترین تریدر انتخاب کنید که بتواند احساسات خود را کنترل کند و در موقعیت‌های حساس عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

11 تا از برترین تریدرهای ارز دیجیتال در جهان

بازار ارزهای دیجیتال یکی از بازارهای پرنوسان دنیا است که سود و زیان‌های زیادی را متحمل تریدرها می‌کند. با این حال برخی از تریدرها هستند که عملکرد فوق‌العاده‌ای در این بازار دارند و در موقعیت‌های حساس با بهترین بازدهی از بازار خارج می‌شوند. 

این تریدرها دانش زیادی دارند و با استفاده از مهارت‌هایی همچون تحلیل تکنیکال، فاندامنتال و سنتیمنتال دست به معامله می‌زنند. برترین تریدرها قادر هستند که موقعیت‌های سودآور را شناسایی کرده و سود خوبی از بازار ارزهای دیجیتال به جیب بزنند. در این بخش قصد داریم 12 تا از برترین تریدرهای ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم.

ویلی وو (Willy Woo) یکی از بهترین تریدرهای بازار ارز دیجیتال

1- ویلی وو (Willy Woo)

ویلی وو یکی از بهترین تریدرهای ارزهای دیجیتال است که طی سال‌ها جزو 10 تریدر برتر بوده است. این تریدر معروف در زمینه تحلیل قیمت بیت کوین و تعیین استراتژی‌های معاملاتی فعالیت می‌کند. ویلی وو یک تحلیلگر آنچین است که هر هفته یک مطالب آموزنده و مهمی را در رابطه با بازار ارزهای دیجیتال منتشر می‌کند.

 این کار به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که درک بهتری از بازار داشته باشند و عجولانه وارد معامله نشوند. لازم به ذکر است که سرمایه‌گذاران نهادی زیادی برای سرمایه‌گذاری بهتر در بازار کریپتو از ویلی وو درخواست مشاوره می‌کنند. با توجه به این تفاسیر طبیعی است که ویلی وو را در لیست بزرگترین تریدرهای ارز دیجیتال قرار دهیم.

آدرس توییتر: Willy Woo (@woonomic) · Twitter

معرفی کریپتو کرد (CryptoCred)

2- کریپتو کرد (CryptoCred)

CryptoCred یکی دیگر از بهترین تریدرهای دنیای کریپتو کارنسی به شمار می‌رود. کریپتو کرد یک تحلیلگر تکنیکال است که ارزهای دیجیتال را به‌صورت مستقل و حرفه‌ای آموزش می‌دهد. این فرد محبوب تمام محتواهای خود را در پلتفرم‌های مختلف از جمله توییتر و تلگرام به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید از تجربیات CryptoCred استفاده کنید کافی است که کانال یوتیوب آن با آدرس Technical Roundup را دنبال کنید. این شخص جزئیات به روز بازار کریپتو را در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه به اشتراک می‌گذارد.

آدرس توییتر: Cred (@CryptoCred) · Twitter

جیمسون لوپ (Jameson Lopp)

3- جیمسون لوپ (Jameson Lopp)

جیمسون لوپ یکی دیگر از چهره‌های شناخته شده در زمینه ارزهای دیجیتال است که فعالیت گسترده‌ای دارد. Jameson Lopp بنیانگذار شرکت کاسا است که راه‌حل‌های مناسبی برای نگهداری از ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. این فرد با تجربه متخصص امنیت پروتکل است و به‌صورت حرفه‌ای در زمینه رمز ارزها فعالیت می‌کند. 

با توجه به این تفاسیر اگر به دنبال فردی هستید که از تجربیات و تحلیل‌های آن برای فعالیت بهتر در دنیای ارز دیجیتال استفاده کنید، گزینه بهتری از جیمسون لوپ پیدا نخواهید کرد.

آدرس توییتر: Jameson Lopp (@lopp) · Twitter

معرفی پیتر برنت (Peter Brandt) ، تریدر بازار کریپتو

4- پیتر برنت (Peter Brandt)

پیتر برنت یک تاجر مشهور و تحلیلگر مالی کهنه کار است که هم اکنون به‌عنوان مدیرعامل در شرکت تجارت جهانی Factor فعالیت می‌کند. برنت دارای صفحه توییتر با 700 هزار دنبال کننده است که داخل آن تحلیل‌ها و مطالب مفید راجع به ارزهای دیجیتال را به اشتراک می‌گذارد.

 این تریدر کار کشته جزو متخصصانی به شمار می‌رود که دیدگاه غیر احساسی نسبت به بازار کریپتو دارد و تحلیل‌های خود را با جزئیات بهتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به همین جهت اغلب فعالان حوزه ارزهای دیجیتال پیتر برنت را دنبال می‌کنند تا به کمک تحلیل‌های او معاملات سودمندی داشته باشند.

آدرس توییتر: Peter Brandt (@PeterLBrandt) · Twitter

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) یکی از برترین تریدرهای بازار ارز دیجیتال در سال 2023

5- چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)

چانگ پنگ ژائو که با نام CZ نیز شناخته می‌شود یکی از برترین تریدرهای ارز دیجیتال به شمار می‌رود. ژائو مدیرعامل صرافی محبوب بایننس است و سابقه درخشانی در زمینه ارزهای دیجیتال دارد. این فرد تخصص فنی کافی برای تحلیل بازارهای مالی و طراحی استراتژی‌های سودآور دارد. 

به همین جهت استراتژی‌ها و تحلیل‌های ژائو به شدت محبوب است و توسط تریدرهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. چانگ پنگ ژائو فعالیت حرفه‌ای در بازار ارزهای دیجیتال دارد و با انجام معاملات سودآور توانسته است ثروت زیادی را جمع آوری کند.

آدرس توییتر: CZ 🔶 Binance (@cz_binance) · Twitter

لارک دیویس (Lark Davis)

6- لارک دیویس (Lark Davis)

لارک دیویس یکی دیگر از معامله‌گران سرشناس در حوزه کریپتو کارنسی است. لارک دانش خود را به‌صورت رایگان و پولی در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند عملکرد بهتری در ارزهای دیجیتال داشته باشند. کانال یوتیوب لارک دیویس دارای 450 هزار سابسکرایبر و توییتر او دارای 1 میلیون فالوور است. این اعداد نشان می‌دهد که لارک تا چه اندازه شناخته شده است. شما با استفاده از آموزش‌های رایگان دیویس می‌توانید مهارت‌های معامله‌گری خود را بهبود ببخشید و جزو تریدرهای موفق در سال 2024 باشید.

آدرس توییتر: Lark Davis (@TheCryptoLark) · Twitter

معرفی دن مورهد (Dan Morehead)

7- دن مورهد (Dan Morehead)

دن مورهد یکی از قدیمی‌های حوزه ارز دیجیتال است که فعالیت خود را از سال 2013 آغاز کرده است. مورهد مدیرعامل و مؤسّس شرکت سرمایه‌گذاری Pantera Capital است. این فرد با تجربه بیش از 9 سال است که ترید انجام می‌دهد و فراز و نشیب‌های زیادی را در این زمینه تجربه کرده است. با توجه به این موضوع تریدرهای مختلفی از استراتژی‌های مورهد استفاده می‌کنند و با توصیه‌های معاملاتی او وارد معامله‌های سودآور می‌شوند. پس اگر می‌خواهید یکی از بهترین تریدرهای خارجی را دنبال کنید پیشنهاد می‌کنیم که Dan Morehead را مد نظر داشته باشید.

آدرس توییتر: Dan Morehead (@dan_pantera) · Twitter

بیشتر بخوانید: مشاهده تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال

معرفی جکسون پالمر (Jackson Palmer) از بزرگترین تریدرهای ارز دیجیتال خارجی

8- جکسون پالمر (Jackson Palmer)

جکسون پالمر یکی از بنیان‌گذاران پروژه دوج کوین است که در لیست بزرگترین تریدرهای ارز دیجیتال قرار می‌گیرد. پالمر تجربه و مهارت زیادی در زمینه بلاک چین دارد به همین جهت توانسته است که عملکرد عالی در حوزه ارزهای دیجیتال داشته باشد. جکسون پالمر فعالیت گسترده‌ای در شبکه اجتماعی توییتر دارد و دانش خود را با سایر کاربران به اشتراک می‌گذارد. بنابراین اگر می‌خواهید که به تجزیه و تحلیل‌های ارزشمند و حرفه‌ای کریپتو دسترسی داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم که این تریدر کار بلد را دنبال کنید.

معرفی رائول پال  Raoul Pal

9- رائول پال (Raoul Pal)

رائول پال یکی از طرفداران پر و پا قرص ارزهای دیجیتال به‌خصوص بیت کوین و اتریوم است. پال یک کانال تخصصی در زمینه ارزهای دیجیتال راه‌اندازی کرده است و چشم انداز بلندمدت خود را در رابطه با رمز ارزها به اشتراک می‌گذارد. رائول پال برای تحلیل‌های خود ده سال آینده را در نظر می‌گیرد به همین جهت از رائول پال به‌عنوان یک تحلیلگر بلندمدت یاد می‌شود.

آدرس توییتر: Raoul Pal (@RaoulGMI) · Twitter

معرفی توور دمیستر Tuur Demeester

10- توور دمیستر (Tuur Demeester)

توور دمیستر یکی دیگر از تریدرهای قوی و شناخته شده در بازار ارزهای دیجیتال است. دمیستر تحقیقات گسترده‌ای را در زمینه ارزهای دیجیتال انجام می‌دهد و جزو تریدرهای بلندمدت موفق شناخته می‌شود. توور دمیستر بنیان‌گذار شرکت Adamant Capital نیز هست. دمیستر تحلیل‌های دقیق و کاملی از بازار ارزهای دیجیتال انجام می‌دهد و چشم انداز بلند مدتی از رمز ارزها با کاربران به اشتراک می‌گذارد.

آدرس توییتر: Tuur Demeester (@TuurDemeester) · Twitter

برایان یونگ Brian Jung

11- برایان یونگ (Brian Jung)

برایان یونگ یکی دیگر از برترین تریدرهای ارز دیجیتال به شمار می‌رود. یون تحلیل‌ها، بحران‌های موجود در بازار ارز دیجیتال و سایر آموزش‌های خود را در قالب ویدئو در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مقالات و ویدیوهای برایان یونگ هم برای تریدرهای مبتدی و هم برای تریدرهای حرفه‌ای کاربردی هستند. بنابراین اگر دنبال پیشرفت در حوزه ارزهای دیجیتال هستید و می‌خواهید در این زمینه موفق عمل کنید لازم است که افرادی همچون برایان یونگ را دنبال کنید.

آدرس توییتر: thebrianjung (@TuurDemeester) · Twitter

سخن پایانی

کریپتو کارنسی یکی از جذاب‌ترین بازارهای مالی دنیا است که محبوبیت زیادی بین تریدرها دارد. این بازار مالی پر از نوسان است و به تریدرها این امکان را می‌دهد که موقعیت‌های بیشتری برای کسب سود داشته باشند. برخی از تریدرها وجود دارند که با دانش فراوان خود تحلیل‌های حرفه‌ای از بازار ارزهای دیجیتال به اشتراک می‌گذارند تا به سایر کاربران نیز کمک کنند. 

این تریدرها با استفاده از مهارت‌هایی همچون تحلیل تکنیکال، فاندامنتال و سنتیمنتال قادر هستند که بهترین موقعیت‌ها را برای ورود از معامله و خروج از معامله را شناسایی کنند. در این مقاله 12 تا از برترین و بزرگترین تریدرهای ارز دیجیتال را به شما معرفی کردیم. با دنبال کردن این افراد می‌توانید از آموزش‌های رایگان و درجه یک بهره‌مند شوید و به کمک آن‌ها درک بهتری از بازار کریپتو داشته باشید. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد.

آخرین رنکینگ برترین تریدرهای ارز دیجیتال در سال 2024
کریپتو کارنسی به اوج محبوبیت خود رسیده است و همه دوست دارند که از این بازار پر نوسان سودهای قابل توجهی به دست آورند. این قضیه برای تریدرهای مبتدی سخت‌تر...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. فک میکنم یکی از بهترین مطالبی بود که چندوقت اخیر خوندم اینکه ادرس یوتوب و تلگرام بهترینا رو قرار دادین و به یادگیری و آموزش اهمیت میدین

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      هدف ایرانیکارت، آموزش و اطلاع رسانی اصولی در این حوزه است. سپاس از همراهی شما
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج ارز دیجیتال
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج بیت کوین با استفاده از گوشی‌های هوشمند، که در ابتدا تنها توسط رایانه‌های قدرتمند و تجهیزات مخصوص ممکن بود، اکنون با پیشرفت تکنولوژی و افزایش قدرت پردازشی گوشی‌های هوشمند،...
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
آموزش ارز دیجیتال
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
هر پولی، یک پشتوانه دارد. بیت کوین، اولین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا، پیش‌فرض‌های ذهن بسیاری از افراد در مورد پشتوانه پول‌ها به هم ریخته است. بیت کوین برخلاف ارزهای...
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
معاملات روزانه ارزهای دیجیتال به دلیل داشتن سودهای کوتاه‌مدت اما پربازده، اخیرا به روشی محبوب برای تریدرها تبدیل شده است. بدین‌ ترتیب، معامله‌گران از طبیعت سریع و پرنوسان بازار کریپتو...