متاورس

التراورس سیتی چیست؟

التراورس سیتی چیست؟

التراورس سیتی یک دنیای مجازی شگفت‌انگیز است که از همگرایی واقعیت فیزیکی و مجازی تشکیل شده است. این شهر مجازی دارای مناطق مختلف با برج‌های تجاری، مکان‌های دیدنی و زمین‌های مختلف است. Ultraverse City به‌صورت سه‌بعدی طراحی شده و روی بلاک چین بایننس چین قرار دارد. شما می‌توانید از این شهر مجازی برای سرگرمی، خرید و فروش زمین متاورسی، تجارت و ساخت و ساز استفاده کنید. برای فعالیت در این متاورس به ارز دیجیتال آلتراکوین (ALC) نیاز دارید. در این مقاله بررسی خواهیم کرد که التراورس سیتی چیست؟ چه مزایا و معایبی دارد و نحوه خرید زمین در آن به چه صورت است. پس اگر قصد آشنایی با التراورس را دارید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با ایرانیکارت همراه باشید.

التراورس چه امکاناتی دارد؟

التراورس سیتی (Ultraverse City)، یکی از بهترین بازی‌های متاورسی است که امکانات منحصربه‌فرد زیادی دارد. بهره‌مندی از این امکانات سبب می‌شود که کاربران بتوانند استفاده راحت‌تری از التراورس داشته باشند و یک زندگی مجازی حرفه‌ای را تجربه کنند. امکان خرید زمین در متاورس و شخصی‌سازی آن به‌عنوان جذاب‌ترین قابلیت این پلتفرم شناخته می‌شود. شما می‌توانید زمین‌های دلخواه خود را با استفاده از التراورس خریداری و تغییرات لازم را روی آن اعمال کنید.

این پلتفرم به کاربران کمک می‌کند که بتوانند دارایی‌های خود را ارزش‌گذاری کنند و سپس با قیمت دلخواه به فروش برسانند. التراورس از ارز دیجیتال آلتراکوین برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کند و کاربران با داشتن آن می‌توانند دارایی‌های مختلف از جمله زمین، آواتار، ان اف تی و لباس مجازی را خریداری کنند. این دنیای مجازی سه‌بعدی مناطق بسیار زیادی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید بهترین مکان را برای خرید انتخاب کنید.

آلتراورس چه ویژگی‌هایی دارد؟

آلتراورس چه ویژگی‌هایی دارد؟

التراورس سیتی یک شهر مجازی سه‌بعدی است که با هدف کمک به بهبود زندگی مردم دنیا راه‌اندازی شده است. این شهر ویژگی‌های جذاب زیادی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید بدون نیاز به هیچ ابزار جانبی زندگی مجازی خود را شروع کنید. به‌طور کلی بهترین ویژگی‌های التراورس عبارت‌اند از:

  • غیرمتمرکز بودن: التراورس سیتی توسط هیچ پلتفرم واحد یا شخص ثالثی کنترل نمی‌شود. بنابراین همه کاربران می‌توانند زمین‌های مجازی خود را به‌صورت مستقیم کنترل کرده و تراکنش‌های امنی در این پلتفرم داشته باشند.
  • قابل دسترس: التراورس یک جهان‌ سه‌بعدی مجازی است که به‌راحتی قابل دسترس است. در واقع همه کاربران و کسب و کارها می‌توانند بدون هیچ گونه محدودیتی می‌توانند در این شهر مجازی فعالیت کنند.
  • تجربیات VR/AR: کاربران می‌توانند از طریق هدست واقعیت مجازی، عینک واقعیت افزوده و در دست داشتن یک لپ تاپ به Ultraverse دسترسی داشته و تعامل عمیقی با یکدیگر داشته باشند.
  • قابلیت خرید و ساخت املاک: شهر مجازی التراورس به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند املاک و زمین‌های مختلف را خریداری کنند، اجاره دهند یا به فروش برسانند.
  • استفاده از دارایی‌های دیجیتال: تمام کاربران التراورس به دارایی‌های مجازی غیر متمرکز از جمله ONCS و ALC دسترسی دارند. با استفاده از این دارایی‌های دیجیتال می‌توانند کسب و کار مخصوص خود را راه‌اندازی کنند یا تجهیزاتی همچون بلیت‌های رویداد، آواتارها، لباس‌های مجازی و NFT را مبادله کنند.

مزایا و معایب التراورس چه مواردی هستند؟

التراورس یکی از پلتفرم‌های جذاب برای شروع زندگی مجازی است که مزایای بسیار زیادی دارد. با این حال، یک سری معایب خاص نیز دارند. بنابراین اگر تصمیم به استفاده از Ultraverse گرفته‌اید بهتر است که مزایا و معایب این شهر مجازی را به‌طور کامل بشناسید. این کار به شما کمک می‌کند که دید بهتری نسبت به التراورس سیتی داشته باشید و به‌صورت هوشمندانه از آن استفاده کنید.

مزایای التراورس

التراورس یک دنیای مجازی سه‌بعدی است که مزایای بسیار زیادی دارد. این مزایا عبارت‌اند از:

  • دارای فضای اشتراکی
  • غیرمتمرکز بودن
  • دنیای مجازی همه جانبه
  • امکان تعامل با دیگران
  • دارای قابلیت خرید زمین در متاورس یا فروش آن
  • سرعت و کارایی بالا

معایب التراورس

التراورس مزایای بسیار زیادی دارد به همین جهت یک پلتفرم مناسب برای تجربه دنیای مجازی به شمار می‌رود. اما اخیرا شاهد کلاهبرداری‌های بزرگی توسط شرکت اوربیت نتورک از طریق التراورس بوده‌ایم. این موضوع سبب شده است که امنیت و اعتبار جهان سه‌بعدی Ultraverse به خطر بیفتد. هر چند که این کلاهبرداری مربوط به التراورس نبوده است.

نحوه خرید زمین در التراورس سیتی

نحوه خرید زمین در التراورس سیتی

پس از این که متوجه شدید التراورس سیتی چیست و چه خصوصیاتی دارد، نوبت به خرید زمین می‌رسد. شما می‌توانید به‌راحتی زمین‌های دلخواه خود را در این پلتفرم خریداری کنید و آن‌ها را اجاره دهید یا به فروش برسانید. برای خرید زمین در التراورس سیتی باید مراحل زیر را طی کنید:

  • خرید توکن آلتراکوین: در مرحله اول شما باید توکن آلتراکوین را خریداری کنید. این ارز برای خرید و فروش زمین ضروری است. 
  • ثبت‌نام در التراورس: حال که آلتراکوین مورد نیاز برای خرید و فروش زمین را خریداری کردید، نوبت به ثبت‌نام در التراورس سیتی می‌رسد. شما باید وارد سایت ultraverse.studio شوید و اطلاعات خود را وارد نمایید تا ثبت‌نام شما تکمیل شود. سپس باید توکن‌های خریداری شده را به التراورس منتقل کنید.
  • خرید زمین: اکنون می‌توانید زمین‌های موجود در التراورس را بررسی و زمین مورد نظر خود را برای خرید انتخاب کنید. این کار کاملا ساده است و طی چند دقیقه انجام می‌شود.

التراورس سیتی، متاورس کاربردی

التراورس سیتی (Ultraverse City) یک شهر مجازی سه‌بعدی است که روی شبکه بلاک چین بایننس چین قرار دارد. این شهر مجازی ویژگی‌ها و امکانات فراوانی داشته و تنها با هدف سرگرمی طراحی نشده است. شما می‌توانید از Ultraverse City برای خرید زمین در متاورس، ساخت و ساز، تجارت و… استفاده کنید. این جهان سه‌بعدی شگفت‌انگیز به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید بدون نیاز به واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به دنیای متاورس دسترسی داشته باشید. در این مقاله بررسی کردیم که التراورس سیتی چیست چه مزایا و امکاناتی دارد و چگونه می‌توان در آن زمین متاورسی خریداری کرد. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

سوالات متداول
Request for Quote

بله شما می‌توانید با خرید ملک، اجاره دادن و فروش آن سود خوبی به دست آورید.

التراورس سیتی چیست؟
التراورس سیتی یک دنیای مجازی شگفت‌انگیز است که از همگرایی واقعیت فیزیکی و مجازی تشکیل شده است. این شهر مجازی دارای مناطق مختلف با برج‌های تجاری، مکان‌های دیدنی و زمین‌های...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام من در متاورس در شهر اولتراورسیتی زمین خریدم و به ما گفتن ۶ ماه دیگ سندش میاد
    و گفتن شما بع اعضای هر نفر که میارید پورسانت میگیرید و پور سانت ها هم به سایت اوربیت نتورک میره
    که ما از طریق کریکت های اپلاین ها میتونیم پولمون رو نقد کنیم
    میخواستم بدونم کلاه برداری نیست
    لطفا کمکم کنید چون من ۲۰۰۰ دلار دادم و یه زمین خریدم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. التراورس سیتی بهتره یا دیسنترالند؟ من میخوام روی دنیای متاورس سرمایه گذاری کنم و زمین بخرم اما نمیدونم کذوم پلتفرم رو انتخاب کنم. ممنون میشم راهنمایی ام کنید.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      طبیعتا پلتفرم های محبوب، اعتبار بیشتری دارند. با این حال شما می توانید نیم نگاهی به پلتفرم های جدید هم داشته باشید که همگام با بازار باشید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام آلتراورس‌سیتی بهترین پلتفرم میتونید از سایت آلتراورس سیتی دات سایت ultraversecity.site کمک بگیرید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
متاورس چیست؟ آینده اینترنت اینجاست
متاورس
متاورس چیست؟ آینده اینترنت اینجاست
چندی پیش شرکت فیس بوک به متا تغییر برند دارد. و در بیانیه ای رسمی متاورس را آینده جهان و اینترنت خواند. سرمایه گذاری شرکت های معروف مانند Epic نیز...
خرید زمین در متاورس – ۴ نکته مهم و حیاتی
متاورس
خرید زمین در متاورس – ۴ نکته مهم و حیاتی
 از زمانی که مردم و به ویژه افرادی که به خرید و فروش ارز دیجیتال می‌پردازند، فهمیدند با خرید زمین در متاورس به راحتی می‌توان چند هزار دلار به دست...
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
معرفی ارز دیجیتال
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
شیباریوم یک راه حل بلاک چین لایه 2 شیبا اینو است که هدف آن رسیدگی به سرعت پایین تراکنش اتریوم است. هدف شیباریوم این است که پایه‌های ساخت اکوسیستم شیبا...