اخبار ارز دیجیتال

قبل از تایید ETF اتریوم چه آلت کوین‌هایی بخریم؟

قبل از تایید ETF اتریوم چه آلت کوین‌هایی بخریم؟

بازار ارزهای دیجیتال در حال تحول است و خریداران همیشه به دنبال سرمایه‌گذاری در آن هستند. با تایید بالقوه ETF اتریوم، برای کاربران سوال شده که آیا آلت کوین‌ها با این اتفاق رشد می‌کنند یا خیر. در این مطلب ۳ آلت کوین برتری که انتظار رشد آن‌ها را داریم بررسی می‌کنیم: تون کوین (TON)، نیر پروتکل (NEAR) و اپتیمیسم (OP).

۳ آلت کوین پرپتانسیل برای سرمایه‌گذاری

Toncoin (TON) – تون کوین با پلتفرم بلاک چین غیرمتمرکز خود این روزها محبوب شده و ممکن است از تایید ETF اتریوم سود ببرد.

NEAR Protocol (NEAR) – پروتکل نیر برای رالی صعودی خود آماده می‌شود و این پتانسیل را دارد که به طور گسترده در هر دو حوزه DeFi و NFT مورد استفاده قرار گیرد.

Optimism (OP) – راه حل مقیاس‌پذیری لایه دوم اپتیمیسم به دنبال افزایش کارایی و کاربرپسندی برنامه‌های مبتنی بر اتریوم است و این امر OP را به یک بازیگر کلیدی در دنیای پس از تایید صندوق ETF اتریوم تبدیل می‌کند.

تون کوین (TON)

تون کوین یک پلتفرم بلاک چین غیرمتمرکز از پروژه Telegram Open Network است. TON طراحی شده تا با کارمزدهای پایین تراکنش خود تا حد امکان کارآمد باشد. با توجه به اینکه توجه سازمان‌ها در پی تایید ETF‌های اتریوم به آلت کوین‌ها نیز سرایت می‌کند، تون کوین وضعیت خوبی برای رشد دارد.

طی ۳۰ روز گذشته، قیمت تون کوین از ۲/۱۳ دلار به ۵/۶۵ دلار افزایش یافت و مارکت کپ آن از ۷/۴۱ میلیارد دلار به ۱۹/۶۰ میلیارد دلار رسید. تحلیل تکنیکال این آلت کوین خبر از خیز صعودی آن می‌دهد، زیرا ۲۷ اندیکاتور تکنیکال در وضعیت مثبت قرار دارند. علاوه بر این، رمزارز تون کوین اکنون بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۵۰ و ۱۰۰ روزه خود معامله می‌شود. بنابراین، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که قیمت TON در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ به ۳/۱۰ دلار برسد.

نیر پروتکل (NEAR)

این پلتفرم بر مقیاس‌پذیری تمرکز دارد و هدف نیر پروتکل ارائه قابلیت‌های اتریوم به عنوان پلتفرمی است که توسعه‌دهندگان می‌توانند در آن برنامه‌های کاربردی بسازند و NFT ایجاد کنند.

طی یک ماه گذشته، قیمت نیر از ۳/۵۲ دلار به ۷/۴۰ دلار افزایش یافت و مارکت کپ آن با یک جهش ۱۰۰ درصدی از ۳/۶۷ میلیارد دلار به ۷/۷۸ میلیارد دلار در این مدت رسید. این آلت کوین بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۵۰ و ۱۰۰ روزه خود معامله می‌شود و ۲۵ اندیکاتور تکنیکال آن صعودی هستند. در نتیجه، تحلیلگران بازار پیش‌بینی می‌کنند که نیر پروتکل قبل از تایید ETF اتریوم به سطح ۸/۴۲ دلار برسد.

اپتیمیسم (OP)

در نهایت، اپتیمیسم را داریم که یک افزونه از اتریوم محسوب می‌شود. اپتیمیسم یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه دوم برای اتریوم است که از رولاپ‌های آپتیمیستیک (Optimistic) برای پذیرش تراکنش‌ها استفاده می‌کند. این امر بدان معنی است که این شبکه می‌تواند به شکلی ارزان‌تر و آسان‌تر در مدیریت فرآیندها کمک کند. وجود چنین سیستمی در دنیای پس از تایید ETF اتریوم حیاتی است.

نمودارها نشان می‌دهند که قیمت اپتیمیسم در هفته گذشته از ۳/۳۶ دلار به ۳/۸۲ دلار افزایش یافته و مارکت کپ آن در این بازه زمانی از ۳/۳۸ میلیارد دلار به ۳/۸۴ میلیارد دلار رسیده است. آینده این آلت کوین با ۲۲ اندیکاتور تکنیکال صعودی روشن به نظر می‌رسد. تحلیلگران بازار پیش‌بینی می‌کنند که قیمت اپتیمیسم در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۴، به محض تایید ETF اتریوم به ۵/۱۳ دلار برسد.

این مطلب پیشنهادی از طرف ایرانیکارت برای سرمایه‌گذاری نیست!

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...