سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

آموزش کامل استیک کردن ترون

آموزش کامل استیک کردن ترون

استیک کردن ترون یکی از روش‌های جذاب برای کسب درآمد بدون ریسک از طریق ارز دیجیتال ترون است. ارز دیجیتال ترون از قابلیت استخراج یا ماینینگ پشتیبانی نمی‌کند ولی در عوض شرایطی را برای کاربران فراهم کرده است که با خرید ترون و نگهداری آن بتوانند سود قابل توجهی را به دست آورند. این کار با روش‌های مختلف و در پلتفرم‌های متنوع انجام می‌شود. بنابراین شما می‌توانید با استیک trx به‌راحتی درآمد غیر فعال به دست آورید. در این مقاله بررسی خواهیم کرد که استیک ترون چیست و چگونه انجام می‌شود. پس اگر قصد استیک کردن TRX را دارید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با صرافی ایرانیکارت همراه باشید.

آیا ترون TRX قابل استیک کردن است؟

ارز دیجیتال ترون قابل استخراج نیست. علاوه بر خرید و فروش ترون، روش‌های دیگری برای کسب درآمد از طریق ترون وجود دارد. شبکه ترون از الگوریتم اجماع اثبات سهام (Dpos) پیروی می‌کند و شرایط لازم برای کسب درآمد از استیک کردن را برای کاربران فراهم می‌سازد. استیک کردن ترون یکی از روش‌های جذاب برای کسب درآمد است. برای این کار روش‌ها و پلتفرم‌های متنوعی وجود دارد؛ بنابراین شما با توجه به سلیقه شخصی خود می‌توانید بهترین روش را برای استیک ترون انتخاب نمایید.

پیشنهاد مطالعه: ترون چیست

طی فرآیند استیک کردن ترون trx، کاربران توکن‌های خود را در یک پلتفرم مشخص سرمایه‌گذاری کرده و بر اساس آن پاداش دریافت می‌کنند. میزان سودی که از طریق استیک ترون به دست می‌آید کاملاً بستگی به پلتفرم مربوطه دارد. شما می‌توانید شرایط استیک کردن با استفاده از روش‌ها و پلتفرم‌ها را بررسی کرده و با انتخاب بهترین آن‌ها سود قابل توجهی از طریق استیک TRX به دست آورید.

آموزش کامل استیک کردن ترون

بهترین روش و پلتفرم برای استیک ترون کدام است؟

استیک کردن ترون یک روش جذاب و ایده‌آل برای کاربران است تا بتوانند با سرمایه‌گذاری روی ارز TRX سود بسیار خوبی به دست آورند. در واقع طی این روش شما با خرید ارز دیجیتال ترون و فریز کردن (نگهداری) آن، پاداش دریافت می‌کنید.

برای استیک ترون روش‌های مختلفی وجود دارد. هر یک از این روش‌ها مزایای خاص خود را داشته و گزینه مناسبی برای استیک کردن ترون به شمار می‌رود. به‌طور کلی بهترین روش و پلتفرم برای استیک کردن TRX عبارت است از:

1- کیف پول‌های TRX

اولین و بهترین روش برای استیک کردن ترون استفاده از کیف پول‌های ترون است. خوشبختانه اغلب کیف پول‌ها از ارز دیجیتال ترون پشتیبانی کرده و شرایط لازم برای استیک بدون دردسر TRX را برای کاربران فراهم می‌کنند.

استیک ترون در کیف پول کاملاً ساده است چرا که شما با نصب کیف پول، شارژ حساب و انتخاب گزینه Staking می‌توانید به این مهم دست پیدا کنید. به‌طور کلی بهترین کیف پول‌ها برای استیک کردن ترون عبارت اند از:

  • تراست ولت (Trust Wallet)
  • ترون لینک (TronLink)
  • ترون ولت (TronWallet)
  • اکسودوس ولت (Exodus Wallet)
  • کوبو ولت (Cobo Wallet)
  • ترون اسکن (Tronscan)
  • اتمیک ولت (Atomic Wallet)
  • آیم توکن (Imtoken)

2- پلتفرم‌های معاملاتی

منظور از پلتفرم های معاملاتی همان صرافی‌های ارز دیجیتال هستند. همانطور که می‌دانید صرافی‌های مختلفی در سراسر دنیا وجود دارند که در زمینه ارائه خدمات به کاربران کریپتو فعالیت می‌کنند. هر یک از این صرافی‌ها، ویژگی‌های خاص خود را داشته و شرایطی را برای کاربران فراهم می‌کنند که بتوانند شروع به کسب درآمد کنند. یکی از این روش‌های کسب درآمد، استیک ارز دیجیتال است. 

پیشنهاد مطالعه: بهترین جا برای استیک ارزهای دیجیتال

با توجه به این که ترون شبکه قدرتمندی داشته و از محبوبیت بالایی نزد کاربران کریپتو برخوردار است؛ شما می‌توانید با استیک کردن ترون در پلتفرم‌های معاملاتی سود بسیار خوبی به دست آورید. به‌طور کلی بهترین پلتفرم‌های معاملاتی برای استیک ارز دیجیتال TRX عبارت‌اند از:

  • کوین بیس (Coinbase)
  • بایننس (Binance)
  • کریپتو دات‌کام (Crypto.com)
  • پنکیک سواپ (Pancake Swap)
  • الیمپوس دائو (Olympus DAO)

آموزش گام به گام استیک ترون در تراست ولت

کیف پول تراست ولت یکی از بهترین کیف پول‌ها برای استیک ترون به شمار می‌رود. استیک کردن با این روش کار بسیار ساده‌ای است و به چند دقیقه وقت نیاز دارد. با استیک کردن TRX در تراست ولت بدون این که هزینه‌های بیشتری پرداخت کنید، می‌توانید سود سالیانه قابل توجهی به دست آورید. 

استیک ترون در تراست ولت ممکن است برای افراد تازه کار کمی سخت به نظر برسد. به همین جهت در این بخش به آموزش استیک کردن ترون به‌صورت گام به گام خواهیم پرداخت.

1) انتقال ترون به کیف پول تراست ولت

قبل از استیک ترون در تراست ولت باید ابتدا ارز دیجیتال TRX را از یک صرافی معتبر همچون ایرانیکارت خریداری کرده و سپس به کیف پول خود انتقال دهید. برای این کار لازم است که یک تراست ولت را در نسخه دلخواه، دانلود و نصب کنید.

دانلود تراست ولت

  • سپس در قسمت جستجو ارز دیجیتال ترون را پیدا کنید.
  • حال باید روی گزینه receive کلیک کنید تا آدرس کیف پول ترون شما نمایش داده شود.
  • در این بخش می‌توانید آدرس کیف پول خود را به‌صورت متنی یا QR کد کپی کنید.
  • در مرحله بعدی باید در صرافی مورد نظر و در بخش انتقال ترون آدرس تراست ولت خود را وارد کرده و سپس روی گزینه ارسال یا send کلیک کنید. دقت داشته باشید که انتقال ترون به تراست ولت ممکن است کمی طول بکشد لذا جای هیچگونه نگرانی نیست.

اضافه کردن ترون به تراست ولت و دریافت آن

2) وارد بخش استیکینگ در تراست ولت شوید.

  • در کنار گزینه receive سه گزینه دیگر نیز وجود دارد که هر کدام برای مواردی خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما باید روی گزینه more کلیک کنید.
  • پس از انجام این کار دو گزینه برای شما نمایش داده می‌شود. با انتخاب گزینه stake می‌توانید فرآیند استیک ترون را آغاز کنید.
  • در صفحه جدیدی که برای شما نمایش داده می‌شود، می‌توانید اطلاعاتی همچون ترون‌های در دسترس، نرخ سود، میزان ترون‌های استیک شده، مدت زمان قفل دارایی و مواردی از این قبیل را مشاهده کنید.

پس از دریافت ارز وارد منو استیک ترون شوید

3) ولیدیتور استیک را مشخص کنید.

  • در این مرحله باید ولیدیتور استیک و همچنین مقدار ترونی که قصد استیک آن را دارید مشخص کنید. ولیدیتور همان اعتباردهنده به فرآیند استیکینگ است که مسئول اعتبارسنجی تراکنش های جدید و حفظ امنیت بلاک چین است. 
  • پس از انتخاب موارد ذکر شده کافی است روی گزینه continue کلیک کنید و به مرحله بعدی بروید.

دقت داشته باشید که حداقل ترون مورد نیاز برای استیک کردن 1 عدد است. همچنین برای این که در ادامه به مشکل برنخورید بهتر است که 1 ترون را داخل کیف پول نگه دارید تا در صورت نیاز به‌عنوان هزینه استیکینگ از شما کسر شود. پاداش شما پس از گذشت یک روز از زمان آغاز استیکینگ شروع می‌شود.

انتخاب ولیدیتور استیک ترون

4) ارسال تراکنش به شبکه

پس از این که جزئیات معامله را بررسی و تایید کردید صفحه به‌صورت خودکار به کیف پول ترون بر‌می‌گردد. در ادامه شما پیامی تحت عنوان pending یا در انتظار تراکنش را مشاهده خواهید کرد. این بدین معنی است که تراکنش شما به شبکه ارسال شده و در حال بررسی است.

5) تایید تراکنش

پس از گذشت مدتی معین تراکنش شما تایید شده و توکن‌هایی که استیک شده‌اند برای شما نمایش داده می‌شود. با کلیک روی ترون‌های استیک شده می‌توانید به جزئیات استیک دسترسی پیدا کنید.

آیا استیکینگ ترون TRON سودآور است؟

استیک ترون یکی از روش‌های بدون دردسر و کم ریسک برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال است. به عبارتی شما با خرید ارز دیجیتال ترون و نگهداری آن می‌توانید درآمد غیر فعال داشته باشید. درآمد حاصل از استیکینگ ترون به کیف پول و پلتفرم معاملاتی انتخابی شما بستگی دارد. از طرفی هر چقدر توکن‌های بیشتری را برای استیک انتخاب کرده باشید سود شما نیز بیشتر خواهد بود.

سود حاصل از استیک کردن ترون به‌‌ صورت سالیانه برای شما محاسبه می‌شود. نرخ سود سالیانه به ازای استیک ترون apr نامیده می‌شود. سود سالیانه به ازای استیک ترون در کیف پول اتمیک 5 درصد، تراست ولت 4.1 درصد و در کیف پول لجر 3.3 درصد است. با توجه به این تفاسیر شما می‌توانید بهترین پلتفرم معاملاتی را برای استیک کردن TRX انتخاب کرده و سود بسیار خوبی به دست آورید.

سخن آخر

شما می توانید پلتفرمی که بیشتر نرخ سود را ارائه می دهد انتخاب کنید تا به این ترتیب سودآوری خود را بالا ببرید. با این حال توجه کنید که بهتر است از پلتفرم های معتبر استفاده کنید.

 

سوالات متداول
Request for Quote

تراست ولت یکی از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال است که از امنیت بسیار خوبی برخوردار است. لذا استیک ترون در تراست ولت جزو گزینه‌های ایده‌آل برای کسب درآمد از ترون است.

استیک ترون یک روش ایده‌آل برای کسب درآمد غیر فعال و کم ریسک از طریق ارزهای دیجیتال است. این روش برای افرادی که وقت و شرایط ترید ندارند، مناسب است.

اگر احیانا از استیکینگ ترون منصرف شدید می‌توانید به منوی staking مراجعه کنید و با کلیک روی گزینه آن استیک و مشخص کردن تعداد ترون‌ها می‌توانید فرآیند استیکینگ ترون را لغو کنید. 

آموزش کامل استیک کردن ترون
استیک کردن ترون یکی از روش‌های جذاب برای کسب درآمد بدون ریسک از طریق ارز دیجیتال ترون است. ارز دیجیتال ترون از قابلیت استخراج یا ماینینگ پشتیبانی نمی‌کند ولی در...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...