امنیت ارز دیجیتال

کیف پول جکس لیبرتی

کیف پول جکس لیبرتی

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در زمان خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای ما اهمیت دارد و باید به آن توجه کنیم، استفاده از یک کیف پول امن و مطمئن است که پس از خرید بیت کوین، اتریوم،بایننس کوین، دوج کوین و سایر توکن‌های باارزش، بتوانیم آن‌ها را با خیال آسوده ذخیره کنیم. کیف پول جکس لیبرتی یکی از کیف پول‌هایی است که پس از آخرین به روز رسانی خود، امنیت بالایی را در اختیار کاربرانش گذاشته است. اگر می‌خواهید با این والت آشنا شوید و بدانید چه مشخصاتی دارد و نحوه نصب و دانلود آن چگونه است، این مقاله را بخوانید. علاوه بر این امنیت کیف پول جکس لیبرتی نیز به طور کامل در این مقاله بررسی می‌شود.

کیف پول جکس لیبرتی چیست؟

جکس لیبرتی (Jaxx Liberty)، یکی از معتبرترین کیف پول‌ها برای ذخیره رمز ارزها است که با ظاهر زیبا و جذابی طراحی شده و از آن برای ذخیره، دریافت و ارسال ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود. این کیف پول در سال 2014 منتشر و از رمزارزهای مختلفی پشتیبانی می‌کند.

کیف پول جکس لیبرتی (Jaxx Liberty)، از پلتفرم‌های مختلفی برای ذخیره سازی ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند و امنیت آن از سال 2017 به طور چشمگیری افزایش یافته است.

مشخصات کیف پول

والت جکس لیبرتی علاوه بر این که برای مبادله رمز ارزهای مختلف استفاده می‌شود دارای مشخصات و ویژگی های دیگری است که شما را به استفاده از این والت ترغیب می‌کند. در جدول زیر به بررسی این ویژگی‌ها پرداخته می‌شود.

مشخصات کیف پول جکس لیبرتی توضیحات
پشتیبانی از رمزارزهای مختلف جکس لیبرتی، یک کیف پول چند ارزی است که بیش از 85 رمز ارز شامل بیت کوین و توکن‌هایی که دارای ارزش بالایی هستند را پشتیبانی می‌کند.
قابلیت ShapeShift  به کاربران امکان می‌دهد که به آسانی به تبادل رمزارزهای خود در کوتاه مدت بپردازند و نیازی به انتقال رمزارزها به صرافی نباشد.
ظاهر
طراحی جذابی دارد، کاربر را به سمت خود جذب کرده و اولین تجربه استفاده را برای کاربر لذت بخش می‌کند.
امنیت
 از امنیت بالایی برخوردار است و شما برای استفاده از آن نیازی به وارد کردن اطلاعات هویتی، ایمیل و … ندارید.
رابط کاربری دارای رابط کاربری جذاب و راحتی است و استفاده از آن به افراد تازه وارد و با تجربه پیشنهاد می‌شود.
پشتیبانی از پلتفرم‌های مختلف در پلتفرم‌های Android ،IOS و Windows قابل استفاده می‌باشد.
عدم دریافت کارمزد دانلود این کیف پول برای همه پلتفرم‌ها رایگان بوده و کاربر تنها هزینه کارمزد انتقال رمزارزها را پرداخت می‌کند.
پشتیبانی از کیف پول کاغذی در صورتی که کیف پول کاغذی در اختیار دارید، می‌توانید دارایی‌هایی آن را به جکس لیبرتی انتقال دهید.
پشتیبانی جکس والت یکی از بهترین تیم‌های پشتیبانی را دارد و در صورتی که به مشکلی برخورد کنید، می‌تواند با پشتیبانی آن تماس گرفته و از راهنمایی‌هایی آن‌ها استفاده نمایید.

امنیت کیف پول Jaxx Liberty

نوبت به انتخاب والت رمز ارزها که می‌رسد، یکی از مهم‌ترین مسائلی که به آن اهمیت می‌دهیم امنیت کیف پول است. والت پول جکس لیبرتی بر خلاف سایر والت‌ها امکان ایجاد رمز دوعاملی (2FA) و قابلیت چند امضایی* را به کاربر نمی‌دهد. پس در صورتی که قصد استفاده از این کیف پول را دارید، حتما از امنیت دستگاه خود مطمئن شوید. یعنی بهتر است حتی الامکان از نصب برنامه‌های متفرقه روی گوشی همراه یا دسکتاپ خود جلوگیری کنید. همچنین پیشنهاد می‌شود که از آنتی ویروس‌های معتبر و به روز استفاده نمایید.

  • برای دریافت رمز 2 عاملی نیاز به استفاده از یک نرم‌افزار واسط مثل گوگل آتنتیکتور (Google Authenticator) می‌باشد. در مرحله دوم ورود به کیف پول، رمز به این نرم افزار ارسال شده و باید آن را وارد کنید.
  • منظور از چند امضایی بودن نیز نیاز به استفاده از 2 دستگاه و تایید هر دوی آن‌هاست. این قابلیت به کاربر امکان می‌دهد که بر دارایی‌های خود کنترل بیشتری داشته باشد و از سرقت آن‌ها توسط هکرها جلوگیری شود.

در والت جکس لیبرتی، برای افزایش امنیت دارایی کاربر، نیاز به وارد کردن گذرواژه و پین کد می‌باشد. در زمان ساخت حساب کاربری در این والت به شما 12 کلمه داده می‌شود که باید آن‌ها را در جایی امن و مطمئن حفظ و ذخیره کنید. در صورتی که دستگاه شما گم شود یا به سرقت رود، استفاده از این 12 کلمه برای بازیابی کیف پول لازم و ضروری است. علاوه بر این برای افزایش امنیت این کیف پول از متد رمزنگاری AES-256 با تابع هش PBKDF2 استفاده شده است. همچنین در جدول مشخصات این کیف پول نیز اشاره به این نکته شد که در زمان استفاده از این والت نیازی به وارد کردن اطلاعات هویتی و شخصی نمی‌باشد.

امنیت کیف پول جکس لیبرتی

دانلود کیف پول جکس لیبرتی

همانطور که در قسمت مشخصات توضیح داده شد، دانلود و استفاده از کیف پول جکس لیبرتی رایگان است و شما می‌توانید با یکی از 2 روش زیر، به این کیف پول دسترسی داشته باشید.

  1. به سایت App Store یا Google Play رفته و بعد از نوشتن عبارت Jax Liberty در نوار جستجو، نسبت به دانلود آن اقدام کنید.
  2. روی دکمه زیر کلیک کنید و به راحتی والت جکس لیبرتی را دانلود نمایید.
دانلود والت جکس لیبرتی

آموزش کیف پول جکس لیبرتی

بعد از دانلود والت جکس لیبرتی، حتما یکی از سوالاتی که برای شما ایجاد می‌شود این است که چگونه آن را نصب کنید و نحوه استفاده از آن چگونه است. در این قسمت به صورت کامل آموزش نصب و استفاده از این کیف پول در اختیار شما گذاشته می‌شود.

حتما بخوانبد: امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال کدام اند؟

نصب کیف پول جکس لیبرتی

برای نصب والت جکس لیبرتی مراحل زیر را انجام دهید.

  • برنامه کیف پول را در گوشی همراه خود باز کرده و روی Creat New Wallet کلیک کنید.

کیف پول جکس لیبرتی

  • از شما درخواست می‌شود که از کیف پول خود بکاپ بگیرید، سپس 12 کلمه به شما داده شده که بهتر است آن‌ها را در جایی حفظ و ذخیره کنید. در نهایت روی Star Backup کلیک نمایید.
  • از شما می‌خواهد 12 کلمه کلیدی که برای بازیابی کیف پول ذخیره کرده‌اید را به ترتیب وارد و روی Confirm Backup Phrase کلیک کنید.
  • سپس 12 کلمه را به ترتیب وارد کنید.
  • بکاپ گرفتن از کیف پول شما کامل شده، سپس روی Jaxx Liberty Home کلیک کنید تا به صفحه اصلی والت وارد شوید.

امنیت کیف پول جکس لیبرتی

به این صورت نصب کیف پول جکس لیبرتی روی دستگاه شما انجام می‌شود.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله توانستید با کیف پول جکس لیبرتی آشنا شوید و بیاموزید چه مشخصاتی دارد. همچنین آموختید امنیت کیف پول جکس لیبرتی و نحوه دانلود و نصب آن چگونه است. اگر شما تجربه استفاده از کیف پول جکس لیبرتی را دارید با ما به اشتراک بگذارید. همچنین در صورتی که سوالی در زمینه استفاده از این والت و سایر مراحل آن دارید با ما مطرح کنید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت راهنمایی‌های کامل و جامعی در اختیار شما خواهند گذاشت.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها
امنیت ارز دیجیتال
امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها
با پیشرفت روزافزون بازار ارز دیجیتال، این سوال که “چگونه ارز دیجیتال خود را ایمن نگه داریم؟” یک چالش بزرگ است. تغییرات مداوم در این صنعت نیز نیاز به داشتن...
TXID یا لینک تراکنش چیست؟
آموزش ارز دیجیتال
TXID یا لینک تراکنش چیست؟
ممکن است برایتان پیش آمده باشد که بعد از پرداخت و یا واریز ارز دیجیتال، دریافت کننده از شما لینک تراکنش یا TXID را به عنوان مدرک درخواست کرده باشد....
آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر است؟
امنیت ارز دیجیتال
آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر است؟
تتر، ارزی که در روزهای پرنوسان خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچنان می درخشد و طرفداران وفادار خود را دارد. در این نوشته به این موضوع می پردازیم که آیا...