معرفی ارز دیجیتال

معرفی ارز دیجیتال چین لینک ChainLink

معرفی ارز دیجیتال چین لینک ChainLink

پس از ارز های دیجیتال بیت کوین و اتریوم باید گفت چین لینک یکی دیگر از ارزهای دیجیتال است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. در تعریف تخصصی این ارز دیجیتال می توان گفت که چین لینک ChainLink یک شبکه اوراکل غیرمتمرکز است که داده های دنیای واقعی را برای قراردادهای هوشمند در بلاکچین فراهم می کند. LINK توکن این ارز دیجیتال است که برای پرداخت هزینه خدمات در شبکه استفاده می شود. در این مقاله به صورت مختصر درباره مزایا و نحوه عملکرد ارز دیجیتال پچین لینک توضیح می دهیم. با ما همراه باشید.

برای خرید و فروش ارز دیجیتال می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

خرید ارز دیجیتال از ایرانیکارت

ارز دیجیتال چین لینک انقلابی دیگر در بلاکچین

چندین پروژه جالب بلاکچین وجود دارد که سعی در حل نقاط ضعف در صنعت ارزهای دیجیتال را دارند. چین لینک ChainLink یکی از این پروژه ها می باشد که قابلیت همکاری با دنیای بلاکچین را فراهم می کند. تا به امروز شبکه های برجسته ای از بلاکچین همانند بیت کوین، اتریوم، ریپل و غیره در انزوا وجود داشته اند. پیش از این هیچ راهی برای اتصال این بلاکچین ها به یکدیگر و اتصال آن ها به داده های دنیای واقعی موجود در خارج از بلاکچین وجود نداشت.

بیشتر بخوانید : بلاکچین چیست ؟

قابلیت تعامل به کاربران و توسعه دهندگان کمک می کند تا به ویژگی های متنوعی از بلاکچین های مختلف دسترسی داشته باشند و در عین حال اطمینان حاصل شود که هیچ تغییری در هر دو شبکه ایجاد نشده است. بیت کوین دنیا با را بلاکچین آشنا کرد و ایده اصلی تمرکززدایی را به وجود آورد. سپس اتریوم با استفاده از قراردادهای هوشمند قدرت واقعی سازوکار بلاکچین را نشان داد.

چین لینک گام بعدی در انقلاب بلاکچین است. در حال حاضر مکانیسم های مختلف اجماع در بلاکچین های مختلف اجازه تعامل آزاد بین این زنجیره ها را نمی دهند. ChainLink این مشکل را با استفاده از یک شبکه امن Oracle برای ایجاد یک راه حل کاملا غیرمتمرکز حل می کند. این کار ضمن اینکه می توانید قراردادهای هوشمند ضد انعطاف پذیر و با کیفیت را فعال کنید، اعتماد به یک بخش واحد را محدود می کند.

برای خرید و فروش ارز دیجیتال می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

خرید چین لینک

چین لینک

ارز دیجیتال چین لینک چیست؟

چین لینک ChainLink یک پروژه واقعا بی نظیر از بلاکچین است. سرویس اوراکل غیرمتمرکز در حال حاضر مبتنی بر اتریوم است و قدرت ایجاد راه حل های بلاکچین را برای مشاغل سنتی و همچنین شرکت ها به ارمغان می آورد.

عوامل بسیاری وجود دارند که ChainLink را بی نظیر می سازند. این مفهومی است که کاملا به ارتباط بیشتر قراردادهای هوشمند با دنیای خارج اختصاص یافته است. ایده قرارداد هوشمند برای اولین بار توسط اتریوم معرفی شد. با این حال قراردادهای هوشمند فقط می توانند داده های مربوط به بلاکچین را مدیریت کنند.

آنها پل ارتباطی با مشاغل در دنیای واقعی را از دست می دهند. چین لینک ChainLink با هدف کمک به عدم تمرکز اینترنت به ایجاد ارتباط بین بلاکچین و برنامه های دنیای واقعی آنها کمک کرده است.

کاربران قراردادهای هوشمند می توانند از اوراکل های موجود در شبکه برای بازیابی داده ها از API های غیر زنجیره ای، استخرهای داده و منابع دیگر استفاده کنند. سپس می توان آن را در بلاکچین ادغام کرد. در اصل داده ها را از برنامه های خارجی از طریق API ها می گیرد و آن را در شبکه بلاکچین قرار می دهد.

چین لینک می تواند برنامه های موجود مانند پی پال را با بلاکچین اتریوم متصل کند. همچنین می تواند به کاربران در ارسال مستقیم پرداخت از قراردادهای هوشمند به حسابهای بانکی خود کمک کند.

برای خرید و فروش ارز دیجیتال می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

خرید و فروش اتریوم

قیمت چین لینک

چین لینک چگونه کار می کند؟

چین لینک با اتصال اکوسیستم بلاکچین به برنامه های خارجی کار می کند. از یک طرف به بلاکچین وصل می شود و از طرف دیگر با یک API یکپارچه می شود. اساس این راه حل بر پایه اوراکل ساخته شده است ، که کمک می کند تا اعتماد به یک حزب را محدود کنید و یکپارچه در زیرساخت های غیرمتمرکز کار کنید.

کارکردهای اصلی چین لینک به دو فرآیند زنجیره ای و غیر زنجیره ای بستگی دارد. قراردادهای هوشمند در چین لینک “externally aware” هستند به این معنی که یک مؤلفه را در اختیار دارند که به آنها کمک می کند تا با برنامه های غیر بلاکچینی ادغام شوند. زیرساخت های زنجیره ای در انتخاب اوراکل و ایجاد رکورد اوراکل کمک می کند.

حتما بخوانید: پیش بینی آینده چین لینک

در نهایت این توافق نامه قبل از گزارش به زیرساخت های زنجیره ای به صورت غیر زنجیره ای اجرا می شوند. معماری غیز زنجیره ای جهز به طرح های فرعی و آداپتورهای خارجی به همراه ChainLink Core است. کلیه مؤلفه های زیرساخت قابل بروزرسانی می باشند. این راه حل در حال حاضر در اتریوم کار می کند، اما در آینده به روز خواهد شد تا معاملات زنجیره ای متقابل نیز امکان پذیر باشد.

کلام آخر

علاوه بر چین لینک ارزهای دیگری نیز وجود دارند که برای ایجاد تحول در شبکه بلاکچین به وجود آمده اند. تصور شما نسبت به این ارز دیجیتال چیست؟ آیا تاکنون تجربه خرید چین لینک یا ارز دیجیتال دیگری را دارید؟ تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

سلب مسئولیت: این بلاگ صرفا با هدف آموزش و اطلاع‌رسانی در حوزه ارزهای دیجیتال نگارش شده و ایرانیکارت به هیچ‌وجه توصیه‌ای به خرید یا فروش ارزهای دیجیتال ندارد. بازار ارزهای دیجیتال بسیار پرریسک و پرنوسان است و ورود به آن نیازمند دانش و تجربه کافی در حوزه کریپتوکارنسی و معاملات بازارهای مالی است.

معرفی ارز دیجیتال چین لینک ChainLink
پس از ارز های دیجیتال بیت کوین و اتریوم باید گفت چین لینک یکی دیگر از ارزهای دیجیتال است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. در تعریف تخصصی این...
5 از 4 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام کیف پول واسه چین لینک چی هست کدوم کیف پول

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام، کیف پول های نرم افزاری اتومیک . exodus و همچنین کیف پوا سخت افزاری trezor از چین لینک پشتیبانی می کند.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۴
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۴
در عصر دیجیتالی که روش‌های سرمایه‌گذاری و کسب درآمد از بازارهای مالی سریع‌تر از آنچه که تصور کنیم در حال تکامل است، بازار رمزارزها و سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین توجه بسیاری...
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
معرفی ارز دیجیتال
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
شیباریوم یک راه حل بلاک چین لایه 2 شیبا اینو است که هدف آن رسیدگی به سرعت پایین تراکنش اتریوم است. هدف شیباریوم این است که پایه‌های ساخت اکوسیستم شیبا...
بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر روی بیت کوین در سال ۲۰۲۰ سرمایه‌گذاری می‌کردید، الان چقدر سود کسب کرده بودید؟ با اینکه این ارز در مدت اخیر...