سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}

بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}

تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر روی بیت کوین در سال ۲۰۲۰ سرمایه‌گذاری می‌کردید، الان چقدر سود کسب کرده بودید؟ با اینکه این ارز در مدت اخیر فراز و نشیب‌های متعددی را تجربه کرد، اما باز هم سرمایه‌گذارانی که طولانی مدت این ارز را داشته‌اند، بین 10 تا 15 برابر سرمایه خود، سود کسب کرده‌اند! این یعنی از نوسانات و چرخه‌های نزولی، با کسب حداکثر سود، عبور می‌کردید. برای همین است که سرمایه‌گذاری بلند‌مدت، طرفداران زیادی دارد. در این مقاله از ایرانیکارت همراه ما باشید تا یک لیست بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت داشته باشید و از امروز تا سال‌های آتی، سرمایه خود را چند برابر کنید.

بهترین رمز ارز برای بلند مدت چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر می‌خواهید یک رمز ارز مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت انتخاب کنید، باید به فاکتورهای مختلفی توجه کنید که عبارتند از:

  • آینده پیش‌بینی شده

وقتی به آینده ارزهای دیجیتال نگاه می‌کنید، اطلاعات خوبی به‌دست می‌آورید که شما را در انتخاب یک توکن برای سرمایه‌گذاری راهنمایی می‌کند. از آنجایی که سرمایه‌گذاری بلند مدت به معنای دست نزدن به اصل سرمایه برای مدتی بیش از ۱ سال است، مطالعه آینده ارز به شما این دیدگاه را می‌دهد که حدود قیمت توکن تا سال‌های آتی چطور خواهد بود. به‌طور کلی ممکن است این پیش‌بینی همراه با نوسانات متعددی باشد، اما مقصد تقریبا به نزدیکی قیمت تخمین خورده می‌رسد. بنابراین اگر ارزی که امروز می‌خرید، تا سال‌های آینده پتانسیل چند برابر شدن را دارد، مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت است.

  • حجم بازار و حجم معاملات

هرچه بازار یک رمزارز داغ‌تر باشد، نشان از پرطرفدارتر و قابل‌ اعتمادتر بودن آن است. این دو ویژگی می‌تواند هم در کوتاه‌مدت و هم در بلندمدت اتفاقات خوبی را برای ارز رقم زده و سبب رشد قابل‌توجه آن شود. برای همین، اگر می‌خواهید بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت را انتخاب کنید، حتما سراغ ارزهای با حجم بازار بالا بروید.

در کنار این موضوع، حجم معاملات و سرعت نقدشوندگی ارز بر روی مقدار معامله آن تاثیر دارد. یعنی اگر یک ارز، سرعت نقدشوندگی بالایی داشته باشد، حجم معاملاتی افزایش یافته و به تبع آن، حجم بازار بیشتر شده که منجر به رشد بازار می‌شود.

امنیت یکی از بهترین ویژگی هایی است که رمز ارز های مناسب بلند مدت باید داشته باشند

  •  امنیت

رمزارزهایی که امنیت بالاتری دارند، عموما طرفداران بیشتری داشته و همین موضوع باعث افزایش معاملات می‌شود. از طرفی وقتی یک توکن امنیت خوبی ارائه دهد، شما از سپرده خود مطمئن‌تر خواهید بود و نگران از دست رفتن ارزش دارایی، یا خود دارایی، نخواهید بود که ان را تبدیل به یک فاکتور مهم در انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت می‌کند. بنابراین رمز ارز باید بر پایه یک تکنولوژی قابل اعتماد، امن و پایدار باشد که به طور مداوم بهبود یابد و از حملات سایبری در امان بماند.

  • مقیاس‌ پذیری

یک ارز زمانی می‌تواند در آینده جایگاه خوبی داشته باشد که مقیاس‌پذیری خوبی داشته باشد. این به این معناست که شبکه ارائه دهنده رمزارز توانای مدیریت تعداد تراکنش‌ها و کاربران بیشتر در طول زمان، بدون کاهش عملکرد را داشته باشد. به بیان بهتر، توکن توانایی پذیرش میزان عرضه و تقاضا را داشته و ظرفیت معامله آن محدود نباشد.

  • جامعه فعال و پشتیبانی خوب

رمز ارز باید جامعه فعال و پشتیبان قوی داشته باشد که به طور مداوم به توسعه و بهبود ارزش رمز ارز کمک کند. زمانی که یک ارز پشتیبانی قوی داشته باشد، پتانسیل رشد خوبی برای آن پیش‌بینی می‌شود که در بلند مدت صدها درصد به ارزش سرمایه شما می‌افزاید.

پیشنهاد مطالعه: ما در مقاله‌ای از وبلاگ ایرانیکارت بررسی کرده‌ایم که آیا سرمایه گذاری در ارزهای دیجتال خوب است؟ برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌شود این مقاله را مطالعه کنید.

لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت

با سرمایه گذاری بلند مدت روی یکی از ارزهای دیجیتال زیر، شانس خود را برای به حداکثر رساندن بهره‌وری، بیشتر می‌کنید.

ارز ارزش بازار تعداد کوین قابلیت استخراج سقف قیمت
بیت کوین بیش از ۵۵۰ میلیارد دلار 21 میلیون 68789
اتریوم بیش از ۲۲۰ میلیارد دلار نامحدود 4891
تتر بیش از 80 میلیارد دلار نامحدود 1.21
بایننس کوین بیش از 30 میلیارد دلار 200 میلیون 690
ریپل بیش از 23 میلیارد دلار 100 میلیارد 3.84
کاردانو بیش از 10 میلیارد دلار 45 میلیارد 3.099
سولانا بیش از 7 میلیارد دلار 488 میلیون 260
پولکادات بیش از 6 میلیارد دلار نامحدود 55
لایت کوین بیش از 8 میلیارد دلار 84 میلیون 412.96
پالیگان  بیش از 6 میلیارد دلار 10 میلیارد 2.92

1. بیت کوین BTC

اکثر ما اولین بار ارزهای دیجیتال را با پیشگام این حوزه، یعنی بیت کوین شناختیم که پس از اینکه به یک ارز نام‌دار تبدیل شد، رشد قیمت شگفت‌انگیزی را تجربه کرد. در حالی‌که در حدود ۷ سال پیش در سال ۲۰۱۶، این ارز را با قیمت حدودی ۵۰۰ دلار می‌توانستید بخرید، در حال حاضر برای خرید بیت کوین باید ۲۸۰۰۰ دلار بپردازید.

پس می‌توان به این نتیجه رسید که بیت کوین پتانسیل سود‌های کلان با استراتژی هولد کردن را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که ارزش بازار این توکن در حال حاضر بیش از ۵۵۰ میلیارد دلار تخمین می‌خورد که خود یک فاکتور اساسی دیگر برای اعتماد بیشتر به این ارز به‌عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت است.

2. اتریوم ETH

با وجود اینکه اکثر ارزهای دیجیتال در چند ماه اخیر دستخوش نوسانات نزولی مختلفی شده‌اند، اما باز هم نسبت به قیمت‌های چند سال پیش خود رشد قابل‌توجهی داشته‌اند. یکی دیگر از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت اتریوم است که با وجود ریزش حدودا ۱۰۰۰ دلاری در یک سال اخیر، رشد حدودا ۲۷ هزار درصدی را از سال ۲۰۱۶ تجربه کرده است.

 اتریوم به دلیل کاربردهای متعددی که دارد، مثل قراردادهای هوشمند (قرارداد هوشمند قراردادی است که بعد از برآورده شدن شرایط خاص به‌طور خودکار اجرا می‌شود) و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) مورد علاقه توسعه‌دهندگان نیز است. همین موضوعات دلایل منطقی خوبی برای انتخاب خرید اتریوم به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می‌شود. اتریوم با ارزش بازار فعلی ۲۲۰ میلیارد دلار در بازارهای کریپتو، جایگاه دوم ارزش بازار را به خود اختصاص می‌دهد.

3. تتر USDT

شاید فکر کنید ارزی که همیشه قیمت ثابتی دارد یا به اصطلاح استیبل کوین است، چرا باید یک گزینه خوب برای سرمایه گذاری بلند مدت باشد؟ این گزینه بخصوص برای سرمایه‌‌ گذاری بلند مدت در ایران است چرا که اخیرا شاهد رشد عجیب و غریب قیمت دلار بوده‌ایم. بیایید همین چند وقت اخیر را در نظر بگیریم! اگر حدودا ۱ سال پیش که تتر ۲۵ هزار تومان بود، روی این ارز سرمایه‌گذاری می‌کردید، امروز ارزش سرمایه‌تان دو برابر مقدار اولیه شده بود. از طرفی، چون استیبل کوین تتر با پشتوانه مشخص و قابل اعتمادی مثل یک ارز جهانی ارائه شده است، قطعا حجم معامله و بازار آن در آینده به خوبی حال خواهد بود.

 نکته پایانی اینکه تتر مقیاس پذیر است و با توجه به عرضه و تقاضای هر دوره، قابلیت انعطاف دارد که این موضوع خود یکی از فاکتورهای اصلی برای انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت بود. تتر سومین رتبه توکن‌ها از نظر ارزش بازار با مقدار حدودی بیش از ۸۰ میلیارد دلار را دارد. شما می‌توانید برای خرید تتر از خدمات صرافی ایرانیکارت استفاده کنید.

بایننس کوین BNB

4. بایننس کوین BNB

با اخذ رتبه چهارم از نظر ارزش بازار در دنیای کریپو و همچنین ارائه شده توسط یکی از امن‌ترین، بزرگترین و معتبرترین صرافی‌های بین‌المللی، بایننس با رشدی ۴۰۰ هزار درصدی نسبت به قیمت اولیه خود، یکی از رکوردداران رشد قیمتی است. زمانی‌که بایننس توسط صرافی بین‌المللی با همین نام عرضه شد، صرفا با هدف تسهیل تراکنش‌های درون صرافی جلو رفت اما بعد از مدتی، این ارز به‌عنوان یک روش پرداختی اید‌ه‌آل در تجارت الکترونیک شناخته شد.

قیمت خرید بایننس کوین در سال ۲۰۱۷ فقط ۰.۱ دلار بود، در حالی که امروز با حدود قیمت ۳۲۰ دلار معامله می‌شود. پس اگر بایننس را به عنوان ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت انتخاب کرده بودید، اکنون سرمایه‌تان دگرگون شده بود. اما هنوز هم دیر نشده و می‌توانید از این توکن برای هولد کردن استفاده کنید.

5. ریپل XRP

ریپل یکی از ارزهای دیجیتال ارزان قیمت بوده که هم برای سرمایه گذاری با سرمایه کم و هم برای هولد کردن مناسب است. این توکن در سال ۲۰۱۷ قیمت ۰.۰۰۶ دلاری داشت، امروزه با بیش از ۶۰۰۰ درصد رشد، قیمت خرید ریپل به ۰.۴۶ دلار رسیده است.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که این رمز ارز را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری بلند مدت تبدیل می‌کند توسعه‌دهنده آن است که یک شرکت پردازش پرداخت و فناوری دیجیتال بوده و با هدف تسهیل مبادلات انواع ارزهای مختلف، از جمله ارزهای فیات و سایر ارزهای دیجیتال پیش می‌رود. همین موضوع فرصت رشد‌های چند هزار درصدی بیشتری را برای آینده این ارز فراهم می‌کند. از طرفی این توکن ارزش بازار حدودا ۲۳ میلیارد دلاری را دارد که در این لیست جایگاه پنجم از نظر ارزش بازار را به خود اختصاص می‌دهد.

6. کاردانو ADA

Cardano یکی از ارزهای دیجیتال است که بسیار مشابه اتریوم کار می‌کند. قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز را می‌توان به کمک کاردانو فعال کرد. از طرفی این توکن با حذف جنبه رقابتی و حل مشکل تأیید تراکنش موجود در پلتفرم ‌ایی مانند بیت کوین، زمان تراکنش و مصرف انرژی و اثرات زیست محیطی را به‌طور چشمگیری کاهش داده است. همه این فاکتورها در کنار شباهت آن به اتریوم، خرید کاردانو را به یکی از گزینه‌های مهم به‌عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت تبدیل می‌کند. ارزش بازار فعلی این توکن بیش از ۱۳.۴ میلیارد دلار تخمین می‌خورد که خود یکی دیگر از جنبه‌های مثبت اعتماد به این ارز برای هولد کردن است.

با اینکه توکن ADA در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال بزرگ رشد نسبتاً کمی داشته باز هم آن را یکی از بهترین‌ها می‌دانیم. در سال ۲۰۱۷، قیمت کاردانو ۰.۰۲ دلار بود که اخیرا به قیمت ۰.۳۸ دلار رسیده که یعنی با رشد حدودا ۱۵۰۰ درصدی، همراه بوده است.

سولانا SOL

7. سولانا SOL

هنگامی که این ارز در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد، قیمت ۰.۷۷ دلار داشت. تا ۱ مارچ ۲۰۲۲، قیمت آن حدود ۱۰۱ دلار بود که نزدیک به ۱۳۰۰۰ درصد افزایش داشت. در حال حاضر این ارز با حدود قیمت ۲۱ دلار معامله می‌شود که باز هم نسبت به قیمت اولیه رشد قابل‌توجهی به حساب می‌آید.

سولانا از مکانیزم‌های ترکیبی منحصربه‌فرد اثبات سهام و اثبات تاریخ استفاده می‌کند که به پردازش سریع و ایمن تراکنش‌ها کمک می‌کند. به این ترتیب خرید سولانا یک گزینه امن برای سرمایه گذاری بلند مدت را ارائه می‌دهد.

8. پولکادات DOT

اگر به دنبال یک ارز دیجیتال ارزان می‌گردید که در حال گذراندن روزهای بد خود است، پولکادات یکی از بهترین‌ها است. این رمز ارز که با افت شدید در چند هفته اخیر روبه‌رو بود، می‌تواند یک گزینه عالی برای هولد کردن باشد چرا که شما در یکی از حداقل‌های قیمت سرمایه خود را تبدیل می‌کنید.

پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که این ارز با ارزش بازار نزدیک به ۹ میلیارد دلاری، در سال‌های آتی رشد ۶۰۰٪ را تجربه می‌کند. این یعنی اگر قصد هولد کردن پولکادات را دارید، منتظر افزایش قیمت خرید پولکادات  باشید.

9. لایت کوین LTC

لایت کوین در مجموع ۸۴ میلیون توکن عرضه شده دارد که در می ۲۰۲۱، اوج قیمت ۴۱۳.۴۷ دلاری را تجربه کرد اما پس از یک سقوط، ارزش خرید لایت کوین امروزه حدود ۸۷ دلار تخمین می‌خورد. این توکن که یازدهمین ارز دیجیتال بزرگ در جهان است، توسط تعداد زیادی از بازرگانان حمایت می‌شود.

 ارزش بازار این توکن بیش از ۶ میلیارد دلار تخمین خورده که همین موضوع و حمایت آن توسط بازرگانان بزرگ، دو شاخص کلیدی برای تبدیل کردن این ارز به گزینه مناسب به‌عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت، تبدیل می‌کند.

10. پالیگان MATIC

Polygon یک ارز دیجیتال با نماد MATIC و یک پلتفرم فناوری است که شبکه‌های بلاک چین را قادر می‌سازد تا متصل شوند و مقیاس شوند. پالیگان یا “اینترنت بلاک چین اتریوم” با نام Matic Network در سال 2017 راه اندازی شد. پلتفرم Polygon با استفاده از بلاک چین اتریوم عمل می کند و پروژه های مبتنی بر اتریوم را به هم متصل می کند. استفاده از پلتفرم Polygon می‌تواند انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری و حاکمیت یک پروژه بلاک چین را افزایش دهد و در عین حال امنیت، قابلیت همکاری و مزایای ساختاری بلاک چین اتریوم را تامین کند.

اگر می‌خواهید خرید پالیگان بهترین گزینه برای سرمایه گذاری بلند مدت شما باشد، قبل از اینکه بازار آن رشد کند، اقدامات لازم را دنبال کنید تا در قیمت پایین‌تر سرمایه‌گذاری خود را انجام دهید.

مزایا و معایب سرمایه گذاری بلند مدت یا هولد ارزهای دیجیتال

سرمایه‌گذاری بلندمدت یا به اصطلاح هولد کردن ارز دیجیتال، یکی از روش‌های محبوب افزایش سرمایه است که در صورت شناسایی ریسک‌های بازار می‌تواند در مدت مشخص، ارزش زیادی به دارایی‌های شما بیافزاید. اما در این مسیر باید از مزایا و معایب آن به خوبی آگاه باشید تا ضرر خود را به حداقل برسانید.

مزایای سرمایه گذاری بلند مدت

  • کاهش هزینه‌های کارمزد، یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هولد سرمایه‌ است؛ با این استراتژی شما به یکباره سود می‌کنید بدون اینکه کارمزدهای ناشی از ترید کردن شامل حالتان شود.
  • افزایش چشمگیر سرمایه در صورت مساعد بودن بازار و پیش‌بینی‌های درست، یکی دیگر از جذابیت‌های سرمایه گذاری بلند مدت است.
  • استرس‌های ترید کوتاه مدت را ندارید چرا که می‌دانید سرمایه شما با هدف خاص و در مدت مشخص دست نخورده باقی‌ می‌ماند.
  • نیاز به اطلاعات فنی و تخصصی عمیق نیست و با مطالعه مختصر درباره ارزهای دیجیتال و آینده آن‌ها می‌توانید روی انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت به نتیجه برسید و سرمایه‌گذاری بی‌دغدغه‌ای را انجام دهید.

معایب هولد کردن ارز دیجیتال

  • اولین و مهم‌ترین دغدغه، امنیت دارایی‌ها است. آیا دارایی‌های شما در مدت زمان طولانی از هکرها در امان می‌ماند؟ این مساله چیزی است که به‌عنوان یکی از ریسک‌ها و معایب سرمایه‌ گذاری بلند مدت ارز دیجیتال به‌حساب می‌آید.
  • هیجان ترید را از خود می‌گیرید! ترید کردن یک مسیر هیجان‌انگیز و البته با درامد‌های متعدد در بازه‌های زمانی مشخص است که با سرمایه ‌گذاری بلند مدت، این فرصت را از خود سلب می‌کنید.
  • نوسانات شدید قیمتی و سودآور را از دست می‌دهید. در مسیر رسیدن به یک هدف قیمتی، ارزهای دیجیتال ممکن است حداقل یا حداکثرهایی را تجربه کنند که هیچوقت دیگر به آن نقطه نزدیک‌ هم نشوند. اگر سرمایه خود را هولد کنید، نمی‌توانید از این نوسانات بهره‌مند شوید.
  • اگر اطلاعات درستی از بازار نداشته باشید، یا به دلایلی نامعلوم و پیش‌بینی‌نشده، بازار ارزی که هولد کرده‌اید بریزد، ارزش سرمایه شما به مبلغ قابل توجهی کم می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم ۱۰ مورد از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت در سال ۲۰۲۴ را معرفی و مزایا و معایب این استراتژی بازارهای مالی را بررسی کنیم. فارغ از لیست معرفی شده، شما می‌توانید با دانش شخصی و در نظرگرفتن فاکتورهایی بهترین رمز ارز برای بلند مدت را مشخص می‌کند، ارزهای مختلفی را انتخاب کنید. لطفا پیش از انجام هرگونه سرمایه گذاری و هولد کردن ارز دیجیتال، نسبت به مطالعه دقیق همه چیز اقدام کنید تا سرمایه‌تان از دست نرود.

سوالات متداول
Request for Quote

هولد کردن (Hold کردن) در ارز دیجیتال به معنای نگهداری یا نگهداشتن ارز برای مدت زمان طولانی‌ است. در این روش، فرد ارز دیجیتال را به صورت بلندمدت در کیف پول خود نگه‌می‌دارد و به جای خرید و فروش مکرر ارز، منتظر افزایش ارزش آن می‌ماند.

مشارکت در عرضه اولیه کوین یا همان ICO ها می‌تواند بسیار پرسود باشد، اما همچنین رسیک بالایی دارد. بسیاری از ICO ها در گذشته به دلیل نقص‌های امنیتی و مشکلات مربوط به مدیریت، شکست خورده‌اند و سرمایه‌گذاران خود را از دست داده‌اند.

اگر می‌خواهید در عرضه اولیه کوین‌ها مشارکت داشته باشید، بهتر است مطالعات دقیقی را در مورد تیم پشتیبانی، محصول و روند آینده آن انجام دهید. همچنین، بهتر است مقداری کمی از سرمایه خود را در این نوع سرمایه گذاری‌ها قرار دهید تا در صورت شکست، ضرر بزرگی را تجربه نکنید.

بازار ارزهای دیجیتال همواره در حال رشد و توسعه است، اما همچنان می‌توان آن را یک مسیر غیرقابل‌ پیش‌بینی دانست! پیش‌بینی کردن آینده این بازار آن هم به‌صورت دقیق سخت است.

با این حال از آنجایی‌که تعداد شرکت‌های فعال در این بازار و توسعه فناوری‌های جدید با رشد عجیبی در حال ادامه است، می‌توان این بازار را سودده و پایدار دانست. همچنین، با افزایش توانایی استفاده از ارزهای دیجیتال در جوامع و کسب و کارها، می‌توان به رشد بیشتر این بازار امیدوار بود.

سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند سودآور باشد، اما همانند هر بازار دیگری، دارای ریسک‌هایی است. نکته‌ای که در این راه بیشتر از همه باید به آن توجه کنید، میزان محبوبیت توکن‌ها است. بنابراین بهتر است تا زمانی‌که اطلاعات خوبی از یک رمزارز ندارید و به‌نوعی آن ارز گمنام به‌حساب می‌آید، ریسک کمتری درباره آن انجام دهید.

برای سرمایه‌گذاری در این بازار، باید ابتدا بازار را به خوبی بشناسید و تحلیل‌های لازم را انجام دهید. با این‌حال ممکن است یک ارز گمنام رشد قابل‌توجهی را تجربه کند! همه چیز به ریسک‌پذیری شما بستگی دارد.

برای بررسی سابقه ارزهای دیجیتال، می‌توانید از منابع مختلفی مانند سایت‌های فروش ارز دیجیتال مثل ایرانیکارت، تحلیلگران مالی، گزارش‌های شرکت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال و وایت پیپر هر ارز، استفاده کنید.

بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر روی بیت کوین در سال ۲۰۲۰ سرمایه‌گذاری می‌کردید، الان چقدر سود کسب کرده بودید؟ با اینکه این ارز در مدت اخیر...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...