امنیت ارز دیجیتال

بهترین کیف پول تتر برای کاربران ایرانی؛ معرفی ۱۰ کیف پول برتر USDT

بهترین کیف پول تتر برای کاربران ایرانی؛ معرفی ۱۰ کیف پول برتر USDT

تتر یا USDT سومین رمزارز برتر از نظر ارزش بازار است که اغلب بیشترین حجم معاملات روزانه را نیز به خود اختصاص می‌دهد. این استیبل کوین توسط دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود و قیمت آن همواره برابر با 1 دلار است. بهره‌مندی از این ویژگی در کنار دیگر مزایای شاخص آن، سبب شده که خرید تتر و استفاده از این ارز دیجیتال محبوبیت قابل‌توجهی بین معامله‌گران داشته باشد؛ معامله‌گران از تتر برای انجام راحت‌تر معاملات و حفظ ارزش سرمایه خود در شرایط حساس بازار استفاده می‌کنند. ارز دیجیتال تتر توسط کیف پول‌های معتبر زیادی پشتیبانی می‌شود که این موضوع انتخاب بهترین کیف پول برای نگهداری توکن‌های USDT را سخت‌تر می‌کند. در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت بهترین کیف پول‌های تتر از جنبه‌های مختلف و ویژگی‌های هر یک از آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

کیف پول تتر چیست؟

کیف پول تتر یک سیستم دیجیتالی است که برای ذخیره، نگهداری و انتقال توکن‌های USDT مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که تتر یکی از بهترین استیبل کوین‌های دنیا است که توسط اغلب معامله‌گران استفاده می‌شود؛ کاربران باید دارایی‌های خود را در یک محیط امن و تضمین شده نگهداری کنند. کیف پول تتر یک ابزار حیاتی برای معامله‌گران است که امنیت دارایی‌های آن‌ها را حفظ کرده و انتقال تتر را آسان‌تر می‌کند. به علاوه برخی از این ولت‌ها شرایط لازم برای استیکینگ تتر و تبدیل آن به دارایی‌های دیگر را نیز برای کاربران فراهم می‌کند.

هر کیف پول دارای یک کلید عمومی، شبیه به شماره حساب و یک کلید خصوصی است که می‌توانید آن را به عنوان رمز عبور در نظر بگیرید. این کلیدهای عمومی و خصوصی رشته‌هایی از حروف و اعداد هستند که با نرم‌افزار کیف پول رمزگذاری شده شما مطابقت دارند. عوامل متعددی در انتخاب بهترین کیف پول Tether نقش دارند؛ به عنوان مثال، انواع مختلفی از شبکه‌های بلاکچینی برای تتر وجود دارد که پشتیبانی کیف پول انتخابی شما در تعداد شبکه‌های تتر مهم است. رایج‌ترین انواع توکن‌های تتر عبارتند از: USDT-Omni بر بستر لایه Omni بلاکچین بیت کوین، USDT-ERC20 بر بستر بلاکچین اتریوم و USDT-TRC20 در شبکه ترون.

به خاطر داشت باشید که کیف پول‌های خاص فقط از یک نوع Tether پشتیبانی می‌کنند. از سوی دیگر، برخی از کیف پول‌ها از تعدادی رمزارز یا حتی چند شبکه بلاکچینی پشتیبانی می‌کنند که به شما امکان می‌دهد تتر را مستقیماً در کیف پول خود مبادله کنید. بهترین روش تحقیق در مورد انواع کیف پول‌های Tether بررسی ویژگی‌ها و محدودیت‌های هر یک است. لیست ما در ادامه این عوامل را در نظر می‌گیرد و به شما امکان می‌دهد تصمیمی آگاهانه بگیرید و بهترین کیف پول را برای دارایی‌های USDT خود بیابید.

انواع کیف پول تتر

انواع کیف پول‌های تتر

تتر توسط اغلب کیف پول‌های کریپتویی پشتیبانی می‌شود. این کیف پول‌ها انواع مختلفی دارند و با ویژگی‌های ویژه روانه بازار می‌شوند. بنابراین شما می‌توانید از انواع کیف پول برای ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال تتر استفاده کنید.دو نوع رایج کیف پول تتر عبارت‌اند از:

کیف پول سخت‌افزاری تتر

کیف پول‌های سرد یا کولد که به‌عنوان کیف پول سخت‌افزاری نیز شناخته می‌شوند، یکی از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال تتر به‌شمار می‌روند. این نوع از کیف پول‌ها به‌صورت آفلاین کار می‌کنند و هیچ وابستگی به اینترنت ندارند. کیف پول‌های سخت‌ افزاری محافظت از کلیدهای خصوصی ولت را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و به‌دلیل بهره‌مندی از امنیت بالا محبوبیت زیادی بین معامله‌گران دارند. در حالت کلی اگر قصد ذخیره حجم زیادی از ارز دیجیتال USDT و برای بلندمدت را دارید، کیف پول سخت‌افزاری بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

کیف پول‌های نرم‌افزاری تتر

کیف پول‌های هات یا گرم یکی دیگر از انواع کیف پول برای نگهداری ارز دیجیتال تتر هستند. این نوع کیف پول‌ها تحت عنوان ولت‌های نرم‌افزاری نیز شناخته می‌شوند و به‌دلیل راحتی که دارند توسط اغلب کاربران کریپتو مورد استفاده قرار می‌گیرند. ولت‌های نرم‌افزاری به‌صورت آنلاین کار می‌کنند و کاملا وابسته به اینترنت هستند. با دسترسی به اینترنت می‌توانید در هر نقطه و مکانی به ولت گرم دسترسی داشته باشید و وضعیت دارایی‌های خود را چک کنید. دقت داشته باشید که در این نوع کیف پول‌ها، کلید عمومی و خصوصی کیف پول شما در برنامه یا وب سایت نگهداری می‌شود. نکته مثبت درباره کیف پول‌های نرم‌افزاری این است که اغلب دارای انواع نسخه‌های دسکتاپ، موبایل و وب هستند. شما با توجه به سلیقه شخصی و نوع نیاز خود می‌توانید بهترین کیف پول گرم را برای نگهداری تتر انتخاب کنید.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال تتر چه ویژگی دارد؟

تنوع بالای ولت‌های تتر، انتخاب بهترین کیف پول برای ذخیره ارز دیجیتال تتر را سخت‌تر می‌کند. هر یک از کیف پول‌های تتر ویژگی‌های خاص خود را داشته و در نوبه خود گزینه مناسبی برای شما هستند. با این حال. برای انتخاب کیف پول مناسب برای نگهداری ارز دیجیتال تتر باید ویژگی‌های بهترین کیف پول تتر را بشناسید. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • امنیت بالا

امنیت بالا به‌عنوان اولین و اصلی‌ترین ویژگی بهترین کیف پول تتر در نظر گرفته می‌شود. تتر جزو کاربردی‌ترین ارزهای دیجیتال بازار است که برای انجام معاملات استفاده می‌شود. بنابراین شما باید دارایی‌های خود را در یک محیط امن نگهداری کنید. از آنجایی که معاملات تتر و به صورت کلی ارزهای دیجیتال به صورت آنلاین انجام می‌شود، ممکن است این تراکنش‌ها توسط هکرها یا مجرمان سایبری هک شود. بلاکچین ایمن است اما شما هم برای امنیت بیشتر باید از کیف پول‌های که سطح امنیتی بالایی ارائه می‌دهند، استفاده کنید. از جمله مواردی که امنیت یک کیف پول را بالا می‌برد می‌توان استفاده از رمز عبور مختص کیف پول، تایید کاربر، احراز هویت از طریق ایمیل، احراز هویت دو مرحله‌ای و… اشاره کرد. در ادامه تایید کاربر و احراز هویت را بیشتر توضیح می‌دهیم.

کیف پول تتر چطور کار می‌کند؟

تأیید کاربر: این بدان معناست که شما باید پس از تایپ رمز عبور خود، رمز عبور یک بار مصرف (OTP) را که به دستگاه تلفن همراه یا ایمیل شما ارسال شده است وارد کنید. به این ترتیب، این تضمین می‌کند که شما به حساب خود دسترسی پیدا کرده‌اید.

احراز هویت: قبل از دسترسی به کیف پول، یک پیام متنی یا ایمیل که به شما لیست دستگاه‌هایی که به کیف پول شما دسترسی دارند را اطلاع می‌دهد. با این ویژگی امنیتی، در صورت رخ دادن هرگونه فعالیت غیر مجاز می‌توانید سریعا دسترسی را متوقف کنید.

  • رابط کاربری ساده

بهترین کیف پول تتر باید رابط کاربری ساده‌ای داشته باشد تا کاربران بدون هیچ‌گونه سردرگمی بتوانند از امکانات کیف پول استفاده کنند. پس باید کیف پولی را انتخاب کنید که ظاهر ساده و جذابی داشته باشد و دسترسی به امکانات آن سخت نباشد.

  • سازگاری با دستگاه‌های مختلف

میزان سازگاری کیف پول با سیستم‌عامل‌های مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است. به‌عنوان مثال کیف پولی که از سیستم‌عامل‌های مختلف پشتیبانی کند و برای استفاده در دسکتاپ، موبایل و تبلت طراحی شده باشد یک گزینه ایده‌آل برای کاربران خواهد بود. سازگاری بالای کیف پول به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید با دستگاه‌های مختلف به کیف پول متصل شده و دارایی‌های خود را راحت‌تر مدیریت کنید. به عنوان مثال، نرم‌افزار برای نسخه‌های ویندوز، iOS، Android و Linux داشته باشد. این ویژگی باعث می‌شود بتوانید در هر شرایط و با هر دستگاهی به کیف پول خود دسترسی پیدا کنید.

  • سرعت و کارایی مناسب

بهترین کیف پول تتر باید سرعت و کارایی مناسبی داشته باشد. بهره‌مندی از این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که استفاده بهتری از کیف پول داشته باشید و بتوانید تراکنش‌های خود را سریع‌تر انجام دهید.

  • خدمات پشتیبانی سریع

نحوه پشتیبانی کیف پول نیز اهمیت بالایی برای کاربران دارد. شما باید کیف پولی را برای ذخیره تتر انتخاب کنید که پشتیبانی سریعی داشته و در کمترین زمان پاسخگوی نیازهای شما باشد؛ اگر کیف پول تتر مورد نظر شما خدمات پشتیبانی خوبی داشته باشد، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که در صورت بروز مشکل به سرعت آن را برطرف خواهند کرد. کیف پولی را انتخاب کنید که از طریق ایمیل یا تلفن نیز پشتیبانی ارائه می‌دهد. برای بررسی این موضوع می‌توانید از کامنت‌های کاربران درباره برنامه کیف پول استفاده کنید.

  • پشتیبانی از رمزارزهای مختلف

باید بررسی کنید که آیا یک کیف پول تتر انتخابی، به شما امکان می‌دهد سایر ارزهای دیجیتالی را ذخیره کنید یا خیر. کیف پولی را انتخاب کنید که علاوه بر تتر از ارزهای دیجیتال دیگر نیز پشتیبانی کند. اگر یک کیف پول از ارزهای دیجیتال پشتیبانی کند، می‌توانید سایر رمزارزها را نیز خرید و فروش کنید و به این ترتیب در هزینه‌های خود صرفه جویی کرده و در دراز مدت درآمد کسب کنید.

  • ناشناس بودن

باید کیف پولی را برای ذخیره تتر انتخاب کنید که اطلاعات مالی و به صورت کلی معاملات شما را خصوصی نگهداری می‌کند.

  • شهرت کمپانی

شما باید اعتبار شرکت ارائه دهنده کیف پول تتر را نیز در نظر بگیرید. چرا که می‌خواهید سرمایه خود را از طریق کیف پول حفظ کنید بنابراین شهرت خوب کمپانی در این مورد بسیار مهم است. به این معنا که سابقه هک و… در آن وجود نداشته باشد. برای اطلاعات شرکت کافیست در اینترنت کمی تحقیق کنید. همچنین می‌توانید حساب‌های رسانه‌های اجتماعی آن‌ها را از طریق امتیاز کاربران بررسی کنید.

امن‌ترین کیف پول تتر

  • قابلیت‌های اضافی

ذخیره کردن ارز دیجیتال تنها قابلیتی نیست که یک کیف پول می‌تواند به شما ارائه دهد. استیکینگ، نقد کردن از طریق کارت بانکی و تبادل با سایر ارزهای دیجیتال، نکات مهمی است که برای خرید کیف پول می‌تواند مورد بررسی قرار گیرد.

بهترین کیف پول تتر

همان‌طور که بالاتر اشاره شد معیار‌های زیادی برای انتخاب یک کیف پول رمزارزی وجود دارد و احتمالا اولویت هر شخصی نسبت به دیگر متفاوت است؛ بنابراین در مرحله اول باید از خود بپرسید که چه معیاری برای شما در انتخاب بهترین کیف پول تتر مهم است. در ادامه به تفکیک ویژگی‌ها و شاخص‌های مختلف، بهترین کیف پول‌های تتر را معرفی خواهیم کرد.

بهترین کیف پول‌های نرم‌افزاری تتر

اگر بخواهیم صرفا به ویژگی نرم‌افزاری کیف پول اهمیت دهیم، می‌توان گفت که بهترین کیف پول‌های تتر شامل موارد زیر است:

۱. تراست ولت (Trust Wallet): بهترین از نظر رابط کاربری

تراست ولت یکی از بهترین و محبوب‌ترین کیف پول‌های کریپتویی است که برای استیکینگ تتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کیف پول جذاب به‌دلیل بهره‌مندی از رابط کاربری ساده، دسترسی آسان و امنیت بالا یک گزینه ایده‌آل برای استیک کردن تتر به‌شمار می‌رود. کیف پول تراست ولت به‌گونه‌ای طراحی شده است که تمام کاربران فعال در حوزه کریپتو حتی افراد مبتدی می‌توانند به‌راحتی از آن استفاده کرده و با استیکینگ تتر درآمد قابل توجهی به دست آورند.

۲. کوینومی (Coinomi): مناسب برای استیکینگ تتر

کوینومی یکی دیگر از بهترین کیف پول‌های استیکینگ تتر است که از 1000 ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند. کیف پول کوینومی در دو نسخه دسکتاپ و موبایل طراحی شده است. بنابراین شما با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌توانید نسخه مناسب آن را برای استیک تتر انتخاب کنید. دقت داشته باشید که این کیف پول قدرتمند از ارز فیات پشتیبانی نمی‌کند پس شما باید از ارزهای دیگر برای مبادله و اکسچنج دارایی‌ها استفاده کنید.

۳. اکسودوس ولت (Exodus Wallet): بهترین از نظر تجربه کاربران

اکسودوس یکی از بهترین کیف پول‌های تتر است که در سال 2016 به بازار عرضه شد. این کیف پول جذاب برای سیستم‌عامل‌های مختلف از جمله ویندوز، مک، اندروید، ios و لینوکس در دسترس است. بنابراین شما به‌راحتی می‌توانید اکسودوس ولت را نصب کرده و از آن استفاده کنید. کیف پول نرم‌ افزاری اکسودوس از بیش از 260 ارز دیجیتال مختلف از جمله تتر پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری ساده، سازگاری با کیف پول‌های سخت‌افزاری، استیک ارز دیجیتال و نمودار قیمت آنلاین جزو ویژگی‌های جذاب این ولت به‌شمار می‌رود. با توجه به این تفاسیر اگر دنبال بهترین کیف پول تتر برای نگهداری USDT هستید، اکسودوس ولت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

۴. کریپتو ولت (Crypto Wallet): بهترین برای شرکت در ایردراپ‌ها

کریپتو ولت یکی دیگر از بهترین کیف پول‌های تتر است که با بهره‌مندی از صرافی داخلی و ایجاد شرایط لازم برای معامله ارزهای دیجیتال محبوبیت زیادی بین کاربران به دست آورده است. پشتیبانی سریع، رابط کاربری ساده، امنیت بالا و پشتیبانی از کارت اعتباری به‌عنوان بهترین ویژگی‌های این کیف پول به‌شمار می‌روند. کریپتو ولت یک کیف پول نرم‌افزاری رایگان است و با ارائه ویژگی احراز هویت دو مرحله‌ای به شما این اطمینان را می‌دهد که بتوانید تترهای خود را برای مدت زمان طولانی در این کیف پول نگهداری کنید.

۵. کیف پول رسمی تتر USDT: اختصاصی‌ترین برای نگهداری توکن‌های USDT

در بین انواع کیف پول تتر دو کیف پول: تتر ولت (Tether Wallet) و اومنی ولت (Omni Wallet) کیف پول رسمی تتر محسوب می‌شوند.

اومنی ولت: یک کیف پول تحت وب است که برای ذخیره Tether در پروتکل Omni استفاده می‌شود. OmniWallet یک کیف پول آزمایش شده است که از بیت کوین و Omni Token نیز پشتیبانی می‌کند. این کیف پول بر روی بلاک چین Omni، یکی از بلاک چین‌هایی که برای پشتیبانی از USDT ایجاد شده است، میزبانی می‌شود. کاربران کلیدهای خود را کنترل می‌کنند که این موضوع برای افراد سرسخت ارزهای دیجیتال جذاب است. توجه داشته باشید که این کیف پول چند ارزی نیست و صرافی داخلی در آن در دسترس نیست. Omni برای نگهداری تتر و بیت کوین مناسب است. رابط کاربری کمی متفاوت از کیف پول‌های دیگر است که برخی از کاربران را ممکن است گیج کند.

تتر ولت: یک کیف پول موبایلی است که به طور خاص برای ذخیره وجوه USDT طراحی شده است. کیف پول تتر، کیف پول رسمی USDT است، و زمانی که صحبت از ذخیره‌سازی تتر به میان می‌آید، نامی شناخته شده است. این یک راه حل ساده و مناسب برای مبتدیان با تعدادی ویژگی امنیتی از جمله احراز هویت 2 مرحله‌ای است و کاربران می‌توانند Tether را با سایر ارزهای دیجیتال تعویض کنند. شایان ذکر است که خزانه‌های کیف پول در سال 2017 هک شد و سوالات امنیتی را ایجاد کرد. با این حال، کیف پول تتر از آن زمان اقدامات امنیتی کاملاً سختگیرانه‌ای را برای محافظت از سرمایه سرمایه گذاران و کاهش احتمال نقض امنیت انجام داده است. با این حال، کیف پول را نمی‌توان برای ذخیره بیت کوین یا بسیاری از دارایی‌های دیجیتال دیگر استفاده کرد، و همچنین کاربران نمی‌توانند مستقیماً وجوه خود را برای کالاها و خدمات خرج کنند.

کیف پول‌های امن برای نگهداری تتر

بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری تتر

کیف پول‌های سخت‌افزاری دستگاه‌های فیزیکی هستند که مانند یک USB کار می‌کنند و به رایانه یا دستگاه پشتیبانی‌شده سازگار با آن متصل می‌شوند. همان‌طور که بالاتر اشاره شد، کیف پول‌های سخت‌افزاری وجوه را به‌صورت آفلاین ذخیره می‌کنند و از این طریق، لایه‌ای از امنیت را اضافه می‌کنند. سپس دسترسی هکرها از راه دور به وجوه شما را دشوارتر می‌کنند. کیف پول‌های سخت‌افزاری، در مقایسه با گزینه‌های دیگر، تنظیمات بیشتری را شامل می‌شوند و فرآیند دسترسی به وجوه زمان بیشتری می‌برد؛ از این رو برای معاملات فوری کمتر مناسب هستند. برخی از دارندگان کیف پول سخت افزاری مبالغ زیادی را در کیف پول‌های سخت افزاری و مبالغ کمتری را به صورت آنلاین برای تجارت سریع ذخیره می‌کنند. بهترین ولت‌های ذخیره‌سازی سرد برای تتر عبارتند از:

۱. ترزور مدل تی (Trezor Model T): بهترین از نظر امنیت و کاربر پسندی

ترزور مدل تی یکی از بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری موجود در بازار است که از تتر و 1200 ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند. این مدل از کیف پول ترزور در سال 2018 به بازار عرضه شده است ولی با آپدیت‌های مختلف توانسته است در لیست بهترین کیف پول تتر قرار بگیرد. کیف پول ترزور مدل T از امنیت بالایی برخوردار است و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید ارز دیجیتال تتر را در یک محیط امن با رابط کاربری ساده نگهداری کنید.

۲. سیف‌پال (SafePal): معتبر‌ترین کیف پول سخت‌افزاری تتر

سیف پال به عنوان یک پلتفرم مناسب و کاربرپسند برای مدیریت ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود که به معا‌مله‌گران امکان نگهداری ایمن توکن‌‌های USDT آن‌ها را ارائه می‌کند. این کیف پول اولین کیف پول سخت‌افزاری است که توسط صرافی برتر بایننس سرمایه‌گذاری و پشتیبانی می‌شود، از این رو با توجه به موقعیت بایننس در این فضا، کاربران زیادی روی سیف پال متمرکز شده‌اند. در حال حاضر سیف پال از طریق کیف پول‌های سخت افزاری و نرم افزاری منحصر به فرد خود، به کاربران کشورهای مختلف خدمات می‌دهد که همگی با برنامه نرم‌افزاری SafePal جفت شده و مدیریت می‌شوند. سه کیف پول: سیف پال اس وان (SafePal S1)، سیف پال اس وان پرو (SafePal S1 Pro) و سیف پال ایکس وان (SafePal X1) مدل‌های سخت‌‌افزاری سیف پال هستند که با طراحی نوآورانه و فناوری پیشرفته، مانند یک همراه هوشمند همه کاره، مدیریت حرفه‌ای توکن‌های تتر را در کنار صدها رمزارز دیگر امکان‌پذیر می‌کند.

۳. لجر نانو ایکس (Ledger Nano X): با سابقه‌ترین کیف پول سخت‌افزاری برای نگهداری تتر

یکی از امن‌ترین کیف پول‌های سخت‌افزاری، لجر نانو ایکس است که شرایط لازم برای نگهداری و استیک کردن ارز دیجیتال تتر را برای کاربران فراهم می‌کند. اگر جزو افرادی هستید که به امنیت دارایی‌های خود اهمیت می‌دهید و در عین حال می‌خواهید از استیک کردن تتر‌های خود کسب درآمد کنید، لجر نانو ایکس بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

۴.  الیپال (Ellipal): پیشرفته‌ترین کیف پول سخت‌افزاری USDT

کیف پول الیپال در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد و بازار را با ویژگی‌های خوب خود، تسخیر کرد. ویژگی‌های امنیتی این کیف پول نیز درجه یک هستند. در الیپال امکان ذخیره ۲۲ بلاکچین و بیش از ۲۰۰۰۰ توکن و کوین وجود دارد. این یک کیف پول سخت افزاری وآفلاین است. به این معنا که کاملاً از دسترسی غیرمجاز، بدافزار و همچنین تهدیدهای آنلاین محافظت می‌شود. به لطف دوربین داخلی آن، می‌توانید برخلاف بسیاری از کیف پول‌ها، کدهای QR را مستقیماً روی دستگاه اسکن کنید. کیف پول سخت افزاری الیپال از یک قطعه فلزی جامد ساخته شده است که شکستن آن غیرممکن است. اگر کسی سعی در آسیب رساندن به کیف پول داشته باشد، الیپال به صورت خودکار کلیدهای خصوصی را حذف می‌کند تا کیف پول شما ایمن باقی بماند.

۵. کول ولت (CoolWallet): مناسب‌ترین برای استفاده‌های روزمره

کول ولت نیز یکی از بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری است که از قابلیت‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند و برای نگهداری از ارزهای دیجیتال متنوع استفاده می‌شود. کول ولت در دو نسخه کول ولت اس (Coolwallet S) و کول ولت پرو (CoolWallet Pro) به بازار عرضه می‌شود. کول ولت پرو علاوه بر تتر از رمزارزهای متنوعی از جمله بیت‌کوین، اتریوم، کاردانو، آربیتروم، آواکس، تزوس، سولانا، پولکادات، ترون، ریپل، تمامی توکن‌های شبکه‌های آربیتروم، پالیگان، ERC-20 ،BEP-20 و ERC-20 پشتیبانی می‌کند. شرکت CoolBitX، کمپانی سازنده این کیف‌ پول‌ها در سال ۲۰۱۸، با شعار ساخت ولت‌های سخت‌افزاری روزمره شروع به فعالیت کرده است.

مقایسه بهترین کیف‌پول‌های تتر

در قسمت‌های قبلی انواع کیف پول‌های تتر را برای ذخیره، استیکینگ و مبادله توکن‌های USDT معرفی کردیم. هر یک از این کیف پول‌ها ویژگی‌های خاص خود را داشته و به‌عنوان بهترین کیف پول تتر شناخته می‌شوند. شما با بررسی کیف پول‌های معرفی شده می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین کیف پول تتر را انتخاب کنید. به همین منظور در این بخش به مقایسه بهترین کیف پول‌های تتر از لحاظ مزایا و معایب می‌پردازیم.

کیف پول مزایا معایب
تراست ولت رابط کاربری ساده – پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متنوع – پشتیبانی از قابلیت تبدیل و استیک تتر – امنیت بالا طراحی شده فقط برای نسخه‌های موبایل
کوینومی پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متنوع – مناسب برای نسخه‌های موبایل و دسکتاپ – امنیت بالا – پشتیبانی از قابلیت استیکینگ عدم پشتیبانی از ارزهای فیات
اکسودوس امنیت بالا – پشتیبانی از ارزهای متنوع – سازگار با سیستم‌عامل‌های مختلف – مناسب برای استیک تتر – رابط کاربری ساده کارمزد بالای تراکنش – عدم پشتیبانی از احراز هویت دو مرحله‌ای
کریپتو ولت پشتیبانی سریع – رابط کاربری ساده – امنیت بالا – پشتیبانی از کارت اعتباری ذخیره آنلاین و در بستر اینترنت
تتر ولت رابط کاربری آسان – مناسب برای تمام کاربران کریپتو – طراحی مختص ذخیره و مبادله انواع تتر – امنیت بالا عدم پشتیبانی از سایر رمزارزها – دارای سابقه هک در گذشته
اومنی ولت دارای صرافی داخلی – امنیت بالا – ارائه به‌صورت رایگان عدم پشتیبانی از سایر ارزهای دیجیتال – عدم پشتیبانی از نسخه موبایل و دسکتاپ
تروزر مدل تی امنیت بالا – پشتیبانی از ارزهای متنوع – رابط کاربری ساده قیمت بالا
سیف پال معتبر به پشتوانه داشتن از صرافی بایننس- تعداد کاربران زیاد- قیمت مناسب و صرفه اقتصادی عدم ذخیره‌سازی صدرصد آفلاین
لجر نانو ایکس امنیت بالا – پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متنوع – مناسب برای استیک تتر قیمت بالا
الیپال پشتیبانی از بلاکچین‌ها و رمزارزهای مختلف – صفحه لمسی تمام رنگی – امنیت زیاد قیمت نسبتا زیاد
کول ولت امنیت بالا – طراحی خاص و کاربرپسند – باتری قوی کاربران کم – قیمت زیاد

نکاتی که کاربران ایرانی در استفاده از کیف پول‌های تتر باید بدانند

  1. محدودیت‌های بانکی: در بسیاری از کشورها، استفاده از کیف پول‌های دیجیتال با محدودیت‌های بانکی همراه است. در ایران، برای خرید ارز دیجیتال، نیاز به استفاده از صرافی‌های مجاز مانند ایرانیکارت دارید. همچنین انتقال مستقیم دارایی دیجیتال از صرافی ایرانی به کیف پول شما ممکن است دردسر ساز باشد.
  2. رعایت امنیت: با توجه به ماهیت نامتمرکز ارزهای دیجیتال، کاربران باید به امنیت کیف پول خود توجه کنند. باید از رمز عبور قوی استفاده کنید، برنامه ضد ویروس خود را به‌روزرسانی کنید، هرگز رمز عبور و کلید خصوصی خود را با دیگران به اشتراک نگذارید و از تکنولوژی‌های امنیتی مانند دو مرحله‌ای احراز هویت (2FA) استفاده کنید.
  3. انتخاب کیف پول مناسب: کاربران باید از کیف پول‌هایی که برای ذخیره ارزهای دیجیتال توسعه یافته‌اند، استفاده کنند. این کیف پول‌ها علاوه بر امنیت، قابلیت افزایش کارایی و طراحی بهتری نیز دارند.
  4. انتخاب صرافی امن: اگر قصد دارید ارز دیجیتال خریداری کنید، از صرافی‌های امن و قابل اعتماد استفاده کنید. برای این منظور، به بررسی نظرات کاربران، مقایسه هزینه‌های صرافی‌ها و اعتبار آن‌ها پرداخته و به دقت انتخاب کنید.
  5. مسئولیت قانونی: برخی کشورها ارز دیجیتال را قانونی نمی‌دانند و از معامله آن‌ جلوگیری می‌کنند. قبل از استفاده از کیف پول دیجیتال، باید قوانین آن را با دقت بخوانید و مطمئن شوید که خطری دارایی‌های شما را تهدید نمی‌کند.
  6. رعایت مقررات مالیاتی: در بسیاری از کشورها، درآمد حاصل از معاملات ارز دیجیتال مشمول مالیات است. بنابراین کاربران باید در این خصوص قوانین مالیاتی مربوط به کشور خود را رعایت کنند.
  7. پیشگیری از تقلبات: کاربران باید در هنگام ارسال و دریافت ارز دیجیتال، به دقت آدرس کیف پول خود و نیز آدرس صحیح دریافت کننده را بررسی کنند. همچنین، برای جلوگیری از سرقت اطلاعات کیف پول، از ورود به سایت‌های مشکوک خودداری کرده و هرگز اطلاعات خود را به سایر افراد منتقل نکنند.
  8. آموزش و اطلاعات درباره ارز دیجیتال: کاربران باید قبل از خرید یا فروش هر ارز دیجیتال، اطلاعات لازم را در مورد آن دریافت کنند. برای مثال، قیمت ارز در بازار، نحوه استفاده و ذخیره‌سازی آن، روش‌های معامله و نحوه حفاظت از کیف پول. به طور کلی استفاده از یک کیف پول دیجیتال به دانش و آگاهی کافی از تکنولوژی ارز دیجیتال نیاز دارد. بنابراین کاربران باید با این تکنولوژی آشنا شده و آموزش‌های مربوط به آن را دنبال کنند تا بتوانند به‌صورت مستقل و کارآمد از کیف پول دیجیتال خود استفاده کنند.
  9. بهترین کیف پول تتر برای ایرانیان

لیست بهترین کیف‌پول‌های تتر برای کاربران ایرانی

با توجه به نوسان بالای قیمت دلار در ایران، انتخاب یک کیف پول مناسب برای ذخیره تتر اهمیت زیادی برای کاربران ایرانی دارد. ایرانیان توسط اغلب صرافی‌ها و پلتفرم‌های خارجی تحریم شده‌اند و این موضوع کار را برای کاربران ایرانی سخت‌تر می‌کند. با این حال کیف پول‌های مطرح زیادی وجود دارند که کاربران بدون هیچ‌گونه مشکلی و نگرانی می‌توانند از آن برای نگهداری ارز دیجیتال تتر استفاده کنند. به‌طور کلی بهترین کیف پول تتر برای ایرانی شامل موارد زیر هستند:

  • سیف پال
  • الیپال
  • ترزور
  • اکسودوس
  • کوینومی
  • تراست ولت

تتر یکی از بهترین و کاربردی‌ترین ارزهای دیجیتال

معامله‌گران از تتر برای انجام آسان معاملات و جلوگیری از کاهش ارزش دارایی در مواقع بحرانی بازار استفاده می‌کنند. بنابراین شناخت بهترین کیف پول تتر به معامله‌گران این امکان را می‌دهد که بتوانند دارایی‌های خود را در یک محیط امن نگهداری کنند. در این مقاله بهترین کیف پول‌های تتر را به شما معرفی کردیم. هر یک از کیف پول‌های ذکر شده ویژگی‌های خاص خود را داشته و در نوبه خود گزینه مناسبی برای ذخیره ارز دیجیتال تتر هستند.
با توجه به سلیقه شخصی و نیاز خود می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین کیف پول را برای نگهداری تتر انتخاب کنید. برای اینکه بتوانید خرید وفروش تتر و ارزهای دیجیتال را با خیال راحت انجام دهید، انتخاب یک کیف پول تتر مناسب، مهم است. همانطور که گفته شد، شما باید به گزینه‌های مختلف ارائه شده در مقاله را بررسی کنید و بسته به نیازهای تجاری خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

سوالات متداول
Request for Quote

تتر انواع مختلفی دارد و روی شبکه‌های بلاک چین متنوع از جمله اومنی، اتریوم، ترون، پالیگان، بایننس اسمارت چین، آربیتروم، سولانا، ایاس و… ساخته می‌شود.

بهترین کیف پول تتر برای کاربران ایرانی؛ معرفی ۱۰ کیف پول برتر USDT
تتر یا USDT سومین رمزارز برتر از نظر ارزش بازار است که اغلب بیشترین حجم معاملات روزانه را نیز به خود اختصاص می‌دهد. این استیبل کوین توسط دلار آمریکا پشتیبانی...
5 از 3 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام، کیف پول کوینومی را نصب کردم اما از تتر پشتیبانی نمی کند آیا باید تتر را به نرم افزار Addکنم.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کیف پول کوینومی از تتر پشتیبانی می کند. در کیف پول، usdt را سرچ کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها
امنیت ارز دیجیتال
امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها
با پیشرفت روزافزون بازار ارز دیجیتال، این سوال که “چگونه ارز دیجیتال خود را ایمن نگه داریم؟” یک چالش بزرگ است. تغییرات مداوم در این صنعت نیز نیاز به داشتن...
TXID یا لینک تراکنش چیست؟
آموزش ارز دیجیتال
TXID یا لینک تراکنش چیست؟
ممکن است برایتان پیش آمده باشد که بعد از پرداخت و یا واریز ارز دیجیتال، دریافت کننده از شما لینک تراکنش یا TXID را به عنوان مدرک درخواست کرده باشد....
آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر است؟
امنیت ارز دیجیتال
آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر است؟
تتر، ارزی که در روزهای پرنوسان خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچنان می درخشد و طرفداران وفادار خود را دارد. در این نوشته به این موضوع می پردازیم که آیا...