سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

معرفی روش‌های اثبات‌شده کسب درآمد از بیت کوین

معرفی روش‌های اثبات‌شده کسب درآمد از بیت کوین

حتی بسیاری از کسانی که هیچ‌گونه فعالیتی در بازارهای مالی ندارند هم نام بیت کوین (BTC) را شنیده‌اند. این موضوع به‌خوبی نشان می‌دهد که بیت کوین امروز چیزی فراتر از یک ارز دیجیتال است. بیت کوین  اکنون در مرکز توجه دنیا قرار دارد. ارزش بالای بیت کوین و افزایش قیمت‌های چند صد درصدی آن سبب شده است که اغلب مردم به دنبال کسب درآمد از طریق آن باشند. البته فرصت‌های کسب درآمد بیت کوین نیز در سال‌های اخیر توسعه پیدا کرده‌اند. اگر تا چند سال قبل فقط با خرید و فروش بیت کوین امکان درآمدزایی وجود داشت، امروز روش‌های مختلفی پیش روی شماست. در این مطلب قصد داریم به معرفی 7 روش اصلی برای درآمدزایی از بیت کوین به همراه مزایا و معایب هریک بپردازیم. حتما تا پایان با ما همراه باشید.

بهترین روش‌های کسب درآمد از بیت کوین 

شما می‌توانید با درآمدزایی در قالب بیت کوین، خود را از تورم اقتصادی حاکم بر کشور در امان نگه دارید. با این حال لازم است بدانید روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از طریق بیت کوین وجود دارد. هر یک از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و کسب درآمد از طریق آن‌ها نیاز به دانش، مهارت، زمان، انرژی، سرمایه و تجربه متفاوتی دارد. در این بخش بهترین راه‌های کسب درآمد از بیت کوین را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید مناسب‌ترین روش را برای کسب درآمد انتخاب کنید. این روش‌ها عبارت‌اند از: 

هولد کردن بیت کوین از جمله روش های کسب بیت کوین

1. هولد کردن بیت کوین 

هولد کردن (نگهداری بیت کوین برای مدت زمان طولانی) یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از BTC است. بیت کوین یکی از ارزشمندترین دارایی‌های موجود در دنیا است و لقب طلای دیجیتال را به خود اختصاص داده است. این ارز از زمان پیدایش خود رشد چشمگیری را تجربه کرده و شواهد نشان می‌دهد که هولد کردن آن سود دلچسبی به همراه دارد. پس اگر فرد صبوری هستید و می‌توانید ماه‌ها و سال‌ها منتظر سوددهی بیت کوین بمانید، هولد کردن آن گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. برای این کار کافی است که بیت کوین را از یک صرافی معتبر همچون ایرانیکارت خریداری و در یک کیف پول معتبر نگهداری کنید.

مزایا و معایب هولد بیت کوین

هولد کردن یک روش جذاب برای کسب درآمد از بیت کوین است که مزایا و معایب خاص خود را دارد. در این بخش مزایا و معایب هولد بیت کوین را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا بتوانید با دید بهتری نسبت به این قضیه نگاه کنید.

مزایای هولد کردن بیت کوین

این مزایا شامل موارد زیر هستند:

  • هولد بیت کوین یک روش کم ریسک و مطمئن برای کسب سود است.
  • هولد کردن بیت کوین شما را از استرس، نوسانات بازار و احساساتی همچون فومو و فاد در امان نگه می‌دارد.
  • این کار نیاز به بررسی مداوم قیمت ارز ندارد.
  • هولد کردن بیت کوین سودآوری دلچسبی به همراه دارد و می‌تواند زندگی شما را متحول کند.
  • شما می‌توانید در کنار هولد بیت کوین از استیک آن نیز درآمد غیرفعال به دست آورید.

معایب هولد کردن بیت کوین

هولد بیت کوین با توجه به مزایای زیادی که دارد یک گزینه مناسب برای سودآوری تلقی می‌شود اما نباید از معایب آن غافل شد. به‌طور کلی معایب هولد بیت کوین عبارت‌اند از:

  • در طول مدت هولد بیت کوین شما باید امنیت دارایی‌های خود را حفظ کنید.
  • هولد کردن بیت کوین یک فرآیند بلند مدت است و نیاز به صبر زیادی دارد.
  • شما باید نقدینگی کافی داشته باشید تا در صورت اصلاح شدید بازار بتوانید میانگین کم کنید.
  • این کار ممکن است همراه با ریسک باشد چون مقررات مشخصی در رابطه با ارزهای دیجیتال وجود ندارد.
  • شما باید قدرت تحلیل کافی داشته باشید تا بتوانید در موقعیت مناسب وارد معامله شده و بیت کوین را با بهترین قیمت ممکن خریداری کنید.

ترید بیت کوین، یکی از بهترین روش های درآمد بیت کوینی

2. ترید بیت کوین 

سرمایه‌گذاری و هولد کردن یک روش کسب درآمد بیت کوین در بلندمدت است. اگر به دنبال سودآوری از این ارز دیجیتال در کوتاه مدت هستید، باید به‌سراغ راه‌ جایگزین یعنی ترید کردن بروید. در قالب ترید می‌توانید از خرید و فروش بیت کوین و تغییرات قیمت آن کسب درآمد کنید. 

روش‌های مختلفی برای ترید بیت کوین وجود دارند. اسکالپ تریدینگ، معامله روزانه، سوئینگ تریدینگ، پوزیشن تریدینگ و … از جمله بهترین استراتژی های ارز دیجیتال در بازه‌های زمانی مختلف هستند. به دلیل نوسان قیمت شدید بیت کوین، باید توجه داشته باشید که ترید این ارز دیجیتال در مقایسه با هولد کردن ریسک به‌مراتب بیشتری دارد. هر چند که نباید فراموش کنید در قالب ترید شما می‌توانید از کاهش قیمت بیت کوین نیز با استفاده از پوزیشن‌های معاملاتی شورت، سود به دست بیاورید. دقت داشته باشید که میزان درآمد شما از ترید BTC به فاکتورهای مهمی همچون نوع سرمایه‌گذاری، میزان سرمایه، نوسانات بازار و مهارت شما بستگی دارد. همچنین باید ذکر کنیم که مسئول 100 درصدی سود و ضرر ناشی از ترید بیت کوین با خود شماست.

مزایا و معایب ترید بیت کوین

ترید ارز دیجیتال بیت کوین مزایای بسیار زیادی دارد و می‌تواند سود قابل توجهی برای شما به همراه داشته باشد. اما این روش بدون عیب نیست و اگر اصول آن را بلد نباشید منجر به از دست رفتن سرمایه شما خواهد شد. در این بخش مزایا و معایب ترید بیت کوین را به شما معرفی خواهیم کرد.

مزایای ترید بیت کوین

این مزایا عبارت‌اند از:

  • ترید کردن پتانسیل سودآوری بالایی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید در بازه زمانی کوتاه سود قابل توجهی به دست آورید.
  • با انتخاب این روش فرصت‌های کسب درآمد زیادی دارید و می‌توانید با نوسان‌گیری کسب سود کنید.
  • ترید کردن هیچ محدودیتی ندارد و شما می‌توانید از صرافی‌ها و پلتفرم‌های مختلف برای این کار استفاده کنید.
  • ترید نیاز به زمان و مکان خاصی ندارد؛ بنابراین شما با در دست داشتن گوشی موبایل و اینترنت می‌توانید ترید انجام دهید.

معایب ترید بیت کوین

ترید ارز دیجیتال BTC معایب خاص خود را دارد که نباید نادیده گرفته شود. به‌طور کلی معایب ترید بیت کوین شامل موارد زیر هستند:

  • ریسک بالایی به همراه دارد و اگر تسلط کافی به احساسات خود نداشته باشید باعث می‌شود که در شرایط بحرانی بازار ضررهای زیادی را متحمل شوید.
  • ترید کردن نیاز به دانش و مهارت زیادی دارد.
  • در صورتی که وارد معاملات اهرم دار شوید احتمال لیکویید شدن یا از دست رفتن کل سرمایه شما وجود دارد.

وام‌دهی بیت کوین

3. وام‌دهی بیت کوین 

پرداخت و دریافت وام در دنیای ارزهای دیجیتال نیز چند سالی است که رایج شده است. نکته مهم ماجرا این است که در سیستم مالی رایج دنیا، فقط بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری وام پرداخت می‌کنند، در بازار ارزهای دیجیتال هر فردی که صاحب رمزارزها باشد، می‌تواند به دیگران وام پرداخت کند. 

پلتفرم‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید در قالب آن‌ها به دریافت یا پرداخت وام بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال اقدام کنید. هر یک از پلتفرم‌ها سود مشخصی در ازای پرداخت وام ارز دیجیتال تعیین می‌کنند که بخشی از آن خودشان برمی‌دارند و مابقی را در اختیار وام دهنده قرار می‌دهند. 

حتی اگر قصد ندارید به‌صورت مستقیم در پلتفرم‌های وام‌دهی فعالیت کنید، می‌توانید از طریق استیکینگ دیفای در برنامه‌های مختلف، مدیریت پرداخت وام را به دیگران واگذار و سود خود را دریافت کنید. وام دادن یکی از روش‌های ایده‌آل کسب درآمد بیت کوین برای هولدرهای این ارز دیجیتال است. جالب است بدانید نرخ سود وام‌دهی در پلتفرم‌ها متفاوت است و می‌تواند تا 20 درصد افزایش داشته باشد.

مزایا و معایب کسب درآمد با بیت کوین از طریق وام دهی

وام‌دهی یک روش جذاب و سودآور است که محبوبیت زیادی نزد کاربران کریپتو دارد. با این حال بدون ریسک و چالش نیست و ممکن است شما را به دردسر بیندازد. در این بخش می‌خواهیم مزایا و معایب کسب درآمد با بیت کوین از طریق وام‌دهی را بررسی کنیم تا بتوانید تصمیم درستی در رابطه با این روش بگیرید.

مزایای وام‌دهی بیت کوین

این مزایا شامل موارد زیر هستند:

  • بازپرداخت پول به‌صورت کامل انجام می‌شود و شما با قرض دادن دارایی‌های خود می‌توانید سود قابل توجهی به دست آورید.
  • تعداد افراد داوطلب برای دریافت وام بیت کوین زیاد است و شما مشکلی از بابت پیدا کردن وام گیرنده نخواهید داشت.
  • هیچ سقفی برای ارائه وام وجود ندارد و شما می‌توانید بودجه مورد نظر خود را وارد پلتفرم مربوطه کنید.
  • برای ثبت‌نام به‌عنوان وام‌دهنده هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما به‌راحتی می‌توانید از این طریق کسب درآمد کنید.

معایب وام‌دهی بیت کوین

وام‌دهی بیت کوین یک روش جذاب برای کسب درآمد از BTC است اما یک سری چالش‌ها و معایب به همراه دارد. در این بخش معایب وام‌دهی بیت کوین را برای شما شرح می‌دهیم.

  • به دلیل پر نوسان بودن بازار ارزهای دیجیتال احتمال کاهش ارزش وثیقه وام وجود دارد.
  • وام‌دهی بیت کوین بر اساس قراردادهای هوشمند انجام می‌شود؛ بنابراین اگر خطای برنامه‌نویسی وجود داشته باشد احتمال به خطر افتادن دارایی‌های شما وجود دارد.
  • انتخاب پلتفرم مناسب برای وام‌دهی سخت است و برای پیدا کردن آن باید به خوبی تحقیق کنید.

استخراج بیت کوین برای کسب درآمد بیت کوین

4. استخراج بیت کوین 

استخراج بیت کوین نیز یکی از راه‌های کسب درآمد از این ارز دیجیتال است. البته راهی که چالش‌های خاص خود را دارد. شما برای فعالیت به‌عنوان ماینر در وهله اول نیاز به سرمایه‌گذاری زیادی دارید. علاوه بر آن چالش تامین برق و اینترنت پایدار نیز پیش روی شماست. قوانین مختلفی نیز در کشور وجود دارند که برای فعالیت قانونی باید به آن‌ها پایبند باشید. در عین حال اگر سرمایه کافی در اختیار داشته باشید و طرح تجاری کارشناسی نیز آماده کنید، استخراج بیت کوین می‌تواند سودآوری قابل توجهی برای شما به‌ارمغان بیاورد. 

علاوه بر استخراج مستقیم، پلتفرم‌های کلود ماینینگ (Cloud Mining) نیز وجود دارند. شما با سرمایه‌گذاری در این پلتفرم‌ها می‌توانید به صورت غیرمستقیم در استخراج بیت کوین شریک شوید. در واقع شرکت‌هایی هستند که به ازای جمع آوری سرمایه از کاربران، مزارع استخراج خود را توسعه می‌دهند. به این ترتیب هر کسی به میزان سرمایه‌گذاری که انجام می‌دهد در سود استخراج شریک می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که بسیاری از پلتفرم‌های کلود ماینینگ، کلاهبرداری هستند. بنابراین باید در مواجهه با آن‌ها با احتیاط بیشتری عمل کنید. لازم به ذکر است که در حال حاضر شاهد افزایش سختی شبکه بیت کوین و تعداد ماینرها هستیم؛ این موضوع باعث می‌شود که استخراج BTC نسبت به قبل سخت‌تر شود. اما همچنان استخراج بیت کوین سودآور است و شما با داشتن ماینرهای قدرتمند می‌توانید سود خوبی از این طریق به دست آورید. 

مزایا و معایب کسب درآمد با بیت کوین از طریق ماینینگ

ماینینگ بیت کوین مزایا و معایب خاص خود را دارد. اگر تصمیم گرفته‌اید که از طریق ماینینگ BTC کسب درآمد کنید باید مزایا و معایب آن را نیز بشناسید. این کار به شما کمک می‌کند که دید بهتری نسبت به استخراج بیت کوین داشته باشید و به‌صورت هوشمندانه روی آن سرمایه‌گذاری کنید.

مزایای ماینینگ بیت کوین

این مزایا عبارت‌اند از:

  • استخراج بیت کوین یک روش کم ریسک و بدون دردسر برای کسب درآمد است.
  • قیمت بیت کوین در بلند مدت صعودی است و شما با نگهداری بیت کوین‌های استخراج شده می‌توانید سود قابل توجهی به دست آورید.
  • با استخراج بیت کوین می‌توانید به BTC با قیمت پایین‌تر دسترسی داشته باشید.
  • این کار هیچ گونه محدودیتی ندارد و شما با داشتن ماینرهای بیشتر می‌توانید حاشیه سود خود را افزایش دهید.
  • استخراج بیت کوین نیاز به احراز هویت ندارد و هیچ گونه فرآیند کلاهبرداری و تقلب داخل آن وجود ندارد؛ بنابراین شما می‌توانید به‌راحتی از این روش برای کسب درآمد استفاده کنید.

معایب استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین در کنار مزایای زیاد خود دارای یک سری معایب خاص نیز هست. این معایب شامل موارد زیر هستند:

  • استخراج بیت کوین یک فرآیند پیچیده است و نیاز به دستگاه‌های پیشرفته با قدرت پردازش بالا دارد.
  • تهیه سخت‌افزارهای مورد نیاز برای ماینینگ بیت کوین هزینه زیادی به همراه دارد.
  • دستگاه‌های استخراج نیاز به مراقبت زیادی دارند. در صورتی که نتوانید در این زمینه موفق عمل کنید دستگاه‌ها کیفیت خود را از دست داده و متحمل ضرر خواهید شد.
  • ماینینگ بیت کوین با مصرف بالای انرژی همراه است؛ بنابراین باید مصرف بالای برق و هزینه‌های مربوط به آن را نیز در نظر بگیرید.
  • شما باید بیت کوین‌های استخراج شده را در یک محل امن ذخیره کنید تا دور از دسترس افراد سودجو باشد.

5. تولید محتوا درباره بیت کوین 

تولید محتوا یک روش غیرمستقیم برای کسب درآمد بیت کوین است. اگر دانش تخصصی خوبی از بلاک‌چین و بیت کوین دارید و در عین حال تحلیل‌گر اقتصادی نیز هستید، می‌توانید با تولید محتوا درباره بیت کوین نیز درآمدزایی داشته باشید. مثلا شخصا می‌توانید یک کانال یوتیوب راه‌اندازی کنید و از محل تولید محتوای ویدیویی یا تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بیت کوین کسب درآمد کنید. شرکت‌های زیادی نیز هستند که حاضرند به تحلیل‌گران حرفه‌ای بابت تولید محتوا درباره بیت کوین دستمزدهای بالایی پرداخت کنند. 

کسب بیت کوین از طریق بازی کردن

6. کسب بیت کوین از طریق بازی

بازی کردن یکی از روش‌های متفاوت برای کسب درآمد از بیت کوین است. این روش جذابیت زیادی دارد چون شما می‌توانید در کنار کسب هیجان و وقت گذرانی، بیت کوین به دست آورید. خوشبختانه در پاسخ به سوال پرتکرار بهترین بازی‌هایی که ارز دیجیتال می‌دهند لازم است بدانید بازی‌های کریپتویی مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آن برای کسب بیت کوین استفاده کنید. هر یک از این بازی‌های ویژگی‌های خاص خود را داشته و شما می‌توانید با پشت سر گذاشتن مراحل تنظیم شده داخل آن بیت کوین به دست آورید. شما می‌توانید از انواع بازی‌ها استفاده و پس از به دست آوردن جوایز مختلف، آن‌ها را به بیت کوین تبدیل کنید. بنابراین شما حق انتخاب زیادی دارید و می‌توانید با بازی دلخواه خود به کسب درآمد از BTC بپردازید

مزایا و معایب کسب درآمد با بیت کوین از طریق بازی

بازی کردن در کنار هیجانی که دارد، می‌تواند یک گزینه مناسب برای کسب درآمد از بیت کوین باشد. این روش کسب درآمدی مزایا و معایب متنوعی دارد؛ بنابراین اگر جزو افراد علاقه‌مند به حوزه گیم هستید و می‌خواهید از این طریق بیت کوین به دست آورید باید مزایا و معایب آن را به‌طور کامل بشناسید. این کار به شما کمک می‌کند که دید بهتری نسبت به حوزه گیم داشته باشید و به‌صورت هوشمندانه از آن برای کسب درآمد استفاده کنید.

البته حوزه گیم تنها راه به دست آوردن بیت کوین رایگان نیست و برای جواب به این سوال که چگونه بیت کوین رایگان به دست آوریم؟ می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید 

مزایای کسب بیت کوین از طریق بازی

در این بخش مزایای کسب BTC از بازی کردن را برای شما شرح می‌دهیم.

  • بازی‌های متنوعی در این زمینه وجود دارد و شما می‌توانید یک بازی متناسب با روحیات خود برای کسب بیت کوین انتخاب کنید.
  • بازی کردن یک روش چند مزیتی است و به شما کمک می‌کند که در کنار گذراندن وقت و کسب هیجان، بیت کوین به دست آورید.
  • هیچ گونه محدودیتی در رابطه با کسب درآمد از بازی وجود ندارد و شما می‌توانید درآمد بالایی از این روش به دست آورید.
  • برخی از این بازی‌ها به‌صورت رایگان ارائه می‌شوند و شما برای کسب درآمد نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید.

معایب کسب بیت از طریق بازی

کسب درآمد از طریق بازی یک سری معایب و چالش‌ها را نیز به همراه دارد. شناخت این معایب به شما کمک می‌کند که بتوانید به‌صورت هوشمندانه از این روش برای کسب درآمد استفاده کنید. به‌طور کلی معایب کسب بیت کوین از طریق بازی عبارت‌اند از:

  • اغلب بازی‌های معتبر کریپتو که درآمد خوبی به همراه دارند رایگان نیستند و شما برای ورود به بازی و کسب درآمد باید سرمایه اولیه داشته باشید.
  • برای رسیدن به درآمد مطلوب از طریق بازی باید زمان زیادی را صرف کنید و مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید.

کسب بیت کوین از طریق افیلیت مارکتینگ

7. کسب درآمد از طریق افیلیت

افیلیت مارکتینگ در سال‌های اخیر به یک تکنیک جذاب برای کسب درآمد تبدیل شده است. با گسترش فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، فرآیند فروش محصولات از طریق افیلیت آسان‌تر شده و شما می‌توانید از این طریق کسب درآمد کنید. برخی از پلتفرم‌های افیلیت مارکتینگ برای پاداش به زیر مجموعه‌های خود بیت کوین پرداخت می‌کنند. در واقع شما با تبلیغ محصولات یک شرکت و فروش آن‌ها می‌توانید کمیسیون فروش خود را در قالب بیت کوین دریافت کنید. برای این کار لازم است که یک پلتفرم محبوب و معتبر همچون بایننس، کوین بیس، لجر و… را انتخاب کنید. سپس می‌توانید با بازاریابی محصولات در سایت شخصی، تیک تاک، اینستاگرام و یوتیوب و فروش آن‌ها کسب درآمد کنید. کمیسیون فروش پلتفرم‌های افیلیت با یکدیگر متفاوت است اما در حالت کلی بین 5 الی 45 درصد قرار دارد.

مزایا و معایب کسب درآمد با بیت کوین از طریق افیلیت

اگر می‌خواهید از طریق افیلیت مارکتینگ، بیت کوین به دست آورید باید تمام مزایا و معایب آن را به‌طور کامل بشناسید.

مزایای افیلیت مارکتینگ

افیلیت یک تکنیک بازاریابی برای کسب درآمد است که مزایای بسیار زیادی دارد. به همین جهت مورد توجه افراد قرار گرفته است و یک روش مناسب برای کسب درآمد از بیت کوین به شمار می‌رود. به‌طور کلی مزایای افیلیت مارکتینگ عبارت‌اند از:

  • شما نیاز به پرداخت هزینه برای تامین، تولید و ارسال محصول ندارید و تنها با فروش محصولات می‌توانید کسب درآمد کنید.
  • افیلیت مارکتینگ انعطاف‌پذیری بالایی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید درآمد خودکار داشته باشید.
  • هیچ گونه محدودیتی از بابت میزان درآمد از طریق همکاری در فروش وجود ندارد. هر چقدر در امر بازاریابی موفق عمل کنید و بتوانید محصولات بیشتری به فروش برسانید به همان اندازه درآمد بیشتری خواهید داشت.

معایب افیلیت مارکتینگ

همکاری در فروش معایب خاص خود را دارد و اگر با این معایب آشنا نباشید کار شما برای کسب درآمد از BTC سخت خواهد بود. به‌طور کلی معایب افیلیت مارکتینگ عبارت‌اند از:

  • شما هیچ کنترلی بر کیفیت محصولات نخواهید داشت و نقش یک واسطه برای فروش را ایفا می‌کنید..
  • رقبای زیادی دارید و برای رسیدن به درآمد مطلوب باید صبور باشید.
  • افیلیت مارکتینگ نیاز به دانش و مهارت زیادی دارد.
  • برای بازاریابی و فروش محصولات نیاز به یک بستر فعال مانند سایت یا شبکه‌های اجتماعی دارید که مخاطبان زیادی داشته باشد.

چالش‌های کسب درآمد از بیت کوین در ایران 

کسب درآمد بیت کوین مانند هر بازار مالی و کسب‌وکار دیگری خالی از ریسک نیست. چالش‌های متعددی برای درآمدزایی از این ارز دیجیتال پیش روی شما قرار دارند. در عین حال 5 مورد از آن‌ها اهمیت به‌مراتب بیشتری دارند که عبارت‌اند از: 

  • نوسانات قیمت بیت کوین بسیار زیاد است. 
  • تامین امنیت بیت کوین پس از خرید و نگهداری آن در کیف پول خالی از ریسک نیست. 
  • انواع و اقسام کلاهبرداری‌ها در قالب حملات هکری و فیشینگ، دارایی شما را تهدید می‌کنند. 
  • قوانین بیت کوین در کشورهای مختلف هنوز آن طور که باید و شاید شفاف نیستند. 
  • تامین برق و پرداخت بهای سنگین بابت آن برای ماینرها همواره دردسرساز است. 

کسب درآمد بیت کوینی، عجیب اما واقعی

در این مطلب راه‌های کسب درآمد بیت کوین را بررسی کردیم. جالب است بدانید که در سال 2023 تعداد مشاغل مرتبط با ارزهای دیجیتال در دنیا چیزی در حدود 200 هزار نفر برآورد می‌شود. در این بین حدود 68 هزار نفر سهم قاره آسیاست که از این حیث رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

 بررسی وضعیت بازار کریپتو در این هم نشان می‌دهد که چیزی در حدود 1.5 درصد شاغلان ارزهای دیجیتال آسیایی در ایران حضور دارند. همچنین سهم ماینینگ بیت کوین ایران حدود 3.5 درصد در دنیا تخمین زده می‌شود. این‌ آمار و ارقام به‌خوبی نشان می‌دهد که گرایش به سمت بیت کوین در ایران زیاد است و احتمالا در آینده نیز شاهد کسب و کارهای بیشتری در این حوزه خواهیم بود. در نهایت با بررسی روش‌های گفته شده در این مطلب، می‌توانید روش متناسب با مهارت و سلیقه خود را پیدا کنید و با استفاده آن درآمد قابل توجهی به دست آورید.

تجربه شما در زمینه کسب درآمد از طریق بیت کوین چیست؟ به نظر شما کدام روش بازدهی بیشتری دارد و برای شروع مناسب است؟ 

سوالات متداول
Request for Quote

7 روش درآمدزایی از بیت کوین را در این مقاله معرفی کردیم که نمی‌توان سقف خاصی را برای آن‌ها در نظر گرفت. 

بله خرید و فروش، وام‌دهی و ماینینگ بیت کوین در ایرانی به‌عنوان فعالیت قانونی شناخته می‌شوند.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...