اخبار ارز دیجیتال

توییت عجیب بنیانگذار کاردانو همه را سردرگم کرده است!

توییت عجیب بنیانگذار کاردانو همه را سردرگم کرده است!

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیانگذار کاردانو، اخیراً توییت نامفهومی را منتشر کرده که بسیاری از اعضای جامعه کاردانو را به فکر فرو برده است. اما واقعاً منظور او از این توییت چیست؟

هاسکینسون در ۲۷ ژانویه توییت کرد:

ما این کار را انجام دادیم
46c95d04c238df47dbbbad3ea70823f581594ea0c4e3bfabb4626e557dfc7a45

توییت هاسکینسون نظرات مختلفی را از سوی اعضای جامعه کاردانو دریافت کرده است. کاربران به دنبال این بودند که بفهمند دقیقاً چه اتفاق مثبتی در شبکه رقم خورده است.

برخی گمان می‌کنند که هاسکینسون یک نقطه عطف جدید را در شبکه کاردانو جشن گرفته، اما اینکه دقیقاً چه چیزی برای او جذاب بوده ناشناخته باقی مانده است. برخی دیگر نیز اینگونه فکر می‌کنند که هاسکینسون به Qsig اشاره می‌کند یا به مردم جهان اطلاع می‌دهد که کارگاه کوانتومی آن با دانشمندان اتریوم و کاردانو شروع خوبی داشته است.

سایرین هم به بنیانگذار کاردانو و جامعه این شبکه تبریک گفته‌اند. با این حال، برخی معتقدند که توییت هاسکینسون می‌تواند معانی عمیق‌تری هم داشته باشد.

طی چند روز گذشته، Input Output Global (IOG)، شرکت توسعه‌دهنده کاردانو، به پیشرفت‌های جدیدی در تلاش‌های تحقیقاتی خود رسیده است.

مقاله‌ای در مورد امضاهای ناشناس جهانی (UAS) توسط تیم تحقیقاتی IOG به تازگی در FC’24 پذیرفته شده است.

این مقاله تحت عنوان «مبانی امضاهای ناشناس: تعاریف رسمی، الزامات ساده‌شده و ساخت و ساز بر اساس فرضیات عمومی» برای ارائه در FC’24، کنفرانس رمزارزی مالی سال ۲۰۲۴ به تایید رسیده است.

Qsig یک رویداد تحقیقاتی پیشگامانه است که دانشگاهیان و رهبران صنعت کریپتو را گرد هم می‌آورد تا بخش‌های هیجان‌انگیز و در حال توسعه از علوم کامپیوتر را کشف و بررسی کنند. Qsig در ۲۶ ژانویه آغاز به کار کرد.

این رویداد تحقیقاتی که پروفسور آگلوس کیایاس (Aggelos Kiayias)، دانشمند ارشد IOG و جاستین دریک (Justin Drake) از بنیاد اتریوم در آن حضور داشتند، از اکتشافات اخیر حوزه رمزنگاری که به طور خاص توسط فناوری‌های کوانتومی محقق شده‌اند، الهام می‌گیرد.

در زمان نگارش این خبر، هاسکینسون چیز بیشتری درباره پست خود به اشتراک نگذاشته و تفاسیر زیادی از سوی کاربران درباره آن دست به دست می‌شوند. صرف نظر از اینکه آیا او بی‌هدف این توییت را گذاشته، نقطه عطفی را جشن گرفته یا پیامی را می‌فرستد، گمانه‌زنی‌ها همچنان ادامه دارد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...