سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

معرفی و بررسی برترین ربات‌های ارز دیجیتال تلگرام رایگان و پولی

معرفی و بررسی برترین ربات‌های ارز دیجیتال تلگرام رایگان و پولی

افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال طی سال‌های گذشته باعث شده است تا شاهد عرضه ابزارهای کاربردی جدید و نوآورانه در این حوزه باشیم. تمام این ابزارها تلاشی برای توسعه بازار رمزارزها بین گروه‌های مختلف مردم در سراسر دنیا و همچنین تسهیل خرید و فروش ارزهای دیجیتال صورت می‌گیرند. ربات ارز دیجیتال تلگرام یکی از ده‌ها محصولی است که در این حوزه امروز در دسترس کاربران قرار دارد. این ربات‌ها در زمینه ارائه سیگنال معاملاتی، ابزارهای خودکار معامله ارزهای دیجیتال و رصد لحظه‌ای اخبار در بازار کریپتو فعالیت می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی تعدادی از بهترین ربا‌ت‌های تلگرام ارز دیجیتال بپردازیم. 

ربات ارز دیجیتال تلگرام چیست و چه کاربردی دارد؟ 

ربات ارز دیجیتال تلگرام نوعی برنامه نرم افزاری است که زیرساخت لازم برای خودکارسازی خدمات ارزهای دیجیتال را در بستر پیام‌رسان تلگرام فراهم می‌کند. سرعت در ارائه خدمات توسط این ربات‌ها باعث می‌شود تا کاربران آن‌ها از مزیت رقابتی در مقایسه با دیگران بهره‌مند شوند. 

انواع ربات ارز دیجیتال تلگرام با اهداف گوناگونی راه‌اندازی می‌شوند. هر چند بررسی‌ها نشان می‌دهد که بیش از 90 درصد آن‌ها به‌طور مستقیم در زمینه معاملات ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند. صرافی‌های ارز دیجیتال نیز برای اینکه از رقابت با یکدیگر عقب نمانند، دست به‌کار شده و ربات‌های معاملاتی مختلفی را رونمایی می‌کنند. 

البته باید توجه داشته باشید که سود زیادی نیز از محل فعالیت ربات‌های تلگرام ارز دیجیتال عاید صرافی‌ها می‌شود. چرا که حجم معاملات آن‌ها افزایش پیدا کرده است و در نتیجه کارمزدهای بیشتری دریافت می‌کنند. 

بیشتر بخوانید:نات کوین تلگرام چیست؟

فهرست برترین ربات‌های ارز دیجیتال تلگرام 

در این قسمت فهرست تعدادی از بهترین ربات‌های تلگرام در زمینه ارزهای دیجیتال می‌پردازیم. دقت داشته باشید که استفاده از برخی ربات‌ها رایگان است؛‌ اما برای کار کردن با برخی دیگر باید حق اشتراک بپردازید. در جدول زیر نشانی اختصاصی ربات‌های تلگرام ارز دیجیتال را مشاهده می‌کنید.

 

نام ربات تلگرام ارز دیجیتال آیدی ربات در تلگرام  ویژگی
ربات ایگیت ایردراپ (Agate Airdrop) Ageteairdropbot@ تمرکز بر ایردراپ‌های ارز دیجیتال و NFT رایگان، خرید سرویس‌های ثالث، حالت معامله پیپر تریدینگ، سوشال تریدینگ، طراح استراتژی و ابزار آربیتراژ بازار
ربات کوین متیکس (Coinmatic) امکان کپی کردن معاملات برای معامله‌گران ارز دیجیتال، پشتیبانی از حساب‌های Binance، مناسب برای معامله‌گران مبتدی و حرفه‌ای
ربات اوپن کریپتو بات (OpenCryptoBot) OpenCryptoBot@ ساخت استراتژی معاملاتی آسان برای مبتدی‌ها، پشتیبانی از تعداد نامحدودی از روش‌های معاملاتی، دارای بازار معاملاتی مجازی
ربات کوین رول (Coinrule) Coinrulebot@ ارائه داده‌های مفید مانند نمودارهای حجم و قیمت، اطلاعات به‌روز بازار و اخبار
ربات کریپتو ویل (Cryptowhale) Cryptowhalebot@ ارسال اخبار، اطلاعات بازار، نمودارها و قیمت‌های رمزارزها، سادگی و کاربرپسندی
ربات کوین ترندز بات (Cointrendzbot) Cointrendzbot@ ارائه اطلاعات قیمت، نمودار، تحلیل، اخبار، حساسیت در شبکه‌های اجتماعی و Google Trends
ربات یونی بات (Unibot) Unibotsniper-bot@ معاملات خودکار در Uniswap، امکاناتی مانند کپی معامله، سفارشات محدود و…
ربات مسترو (Maestro) Maestrobots@ ارائه انواع ربات‌های معاملاتی، پشتیبانی از چندین DEX، پشتیبانی از چندین زنجیره بلاک‌چین، ویژگی‌های ضد کلاهبرداری و ضد اسکم
ربات ویج بات (Wagie Bot) WagieBot@ دارای قابلیت ترید ارزهای دیجیتال، عرضه اولیه رمزارزها، کپی تریدینگ، ابزارهای ثبت سفارش پیشرفته برای پیاده سازی انواع استراتژی‌های معاملاتی ارز دیجیتال
ربات چین جی پی تی (ChainGPT) chaingptai-bot@ ارائه اطلاعات مفید درباره برنامه‌های غیرمتمرکز، قراردادهای هوشمند، ارزهای وب 3، شبکه‌های بلاک‌چین، ارزهای دیجیتال، توکن‌های NFT و …

 

1. ربات ایگیت ایردراپ (Agate Airdrop) 

ربات ایگیت ایردراپ (Agate Airdrop) توسط شرکت کریپتو هوپر (CryptoHopper) راه‌اندازی شده است. اصلی‌ترین ماموریت این ربات آگاه‌سازی کاربران از برنامه‌های ایردراپ ارزهای دیجیتال و توکن‌های NFT است. این ربات ارز دیجیتال تلگرام امکان خرید استراتژی‌های معاملاتی را نیز برای کاربران خود فراهم می‌کند. همچنین سیگنال‌های خرید و فروش رمزارزها نیز از طریق آن منتشر می‌شوند. 

امکان بهره‌مندی از پلتفرم‌های سوشال تریدینگ، پیپر تریدینگ و آربیتراژ در این ربات برای معامله رمزارزها وجود دارد. یک دوره 7 روز رایگان برای کار کردن با این ربات در نظر گرفته شده است و پس از آن باید اشتراک خریداری کنید. ضمن اینکه برای فعال شدن ربات باید حتما به گروه تلگرامی اختصاصی آن هم بپیوندید. 

2. ربات کوین متیکس (Coinmatic)

کوین متیکس (Coinmatic) یک ربات ارز دیجیتال تلگرام در زمینه کپی تریدینگ است. با استفاده از این ربات می‌توانید معاملات افراد حرفه‌ای در بازار کریپتو را به‌صورت خودکار کپی و دنبال کنید. این ربات به حساب معاملاتی افراد در صرافی بایننس متصل می‌شود. به این ترتیب انتخاب خوبی برای معامله‌گران مبتدی در بازار رمزارزها به‌شمار می‌رود. 

دقت داشته باشید که این ربات تلگرام با دسترسی خصوصی طراحی شده است. به‌همین دلیل برای دسترسی به آن باید ابتدا اشتراک سایت کوین متیکس را خریداری کنید. سپس در داشبورد اختصاصی شما در این سایت، امکان دسترسی به ربات تلگرام اختصاصی کوین متیکس برای کپی تریدینگ فعال می‌شود. 

ربات اوپن کریپتو بات (OpenCryptoBot)

3. ربات اوپن کریپتو بات (OpenCryptoBot) 

اگر به دنبال یک ربات ارز دیجیتال تلگرام هستید که به جای سایت کوین مارکت کپ از آن استفاده کنید، ربات اوپن کریپتو بات (OpenCryptoBot) بهترین گزینه پیش روی شماست. این ربات تلگرامی منبع جامعی از انواع و اقسام اطلاعات رمزارزها مانند قیمت لحظه‌ای، نمودار قیمت، تغییرات قیمت، عرضه اولیه، حجم معاملات، مارکت کپ، وایت پیپر و اخبار را در اختیار شما قرار می‌دهد. استفاده از این ربات تلگرام رایگان است. 

ربات کوین رول (Coinrule) - یکی از بهترین ربات های ارز دیجیتال در تلگرام

4. ربات کوین رول (Coinrule) 

کوین رول (Coinrule) هم یک ربات ارز دیجیتال تلگرام در زمینه کپی تریدینگ است. با استفاده از این ربات می‌توانید معاملات افراد حرفه‌ای در بازار کریپتو را به‌صورت خودکار کپی و دنبال کنید. مزیت اصلی کوین رول، پشتیبانی از ده‌ها تکنیک معاملاتی ارزهای دیجیتال است که کار را برای افراد مبتدی و پیشرفته آسان می‌کند. همچنین یک پلتفرم دمو نیز دارد تا برای آشنایی با فضای آن معاملات خود را به‌صورت آزمایشی دنبال کنید.  

دقت داشته باشید که این ربات تلگرام با دسترسی خصوصی طراحی شده است. به‌همین دلیل برای دسترسی به آن باید ابتدا اشتراک سایت کوین رول را خریداری کنید. به محض فعالسازی ربات کوین رول، یک کد اختصاصی 10 رقمی به شما اختصاص پیدا می‌کند. باید این کد را در بخش تنظیمات حساب کاربری خود در سایت کوین رول وارد کنید تا اکانت شما به ربات تلگرام متصل شود. 

ربات کریپتو ویل (Cryptowhale)

5. ربات کریپتو ویل (Cryptowhale) 

ربات کریپتو ویل (Cryptowhale) یک ربات ارز دیجیتال تلگرام رایگان است. این ربات می‌تواند منبع جامعی از اطلاعات مورد نیاز درباره ارزهای دیجیتال را در اختیار شما قرار دهد. قیمت لحظه‌ای، نمودار قیمت تریدینگ ویو به همراه اندیکاتورها، قرارداد هوشمند، مقایسه رمزارزها، فعالسازی هشدار قیمت، اطلاعات مربوط حجم معاملات شورت و لانگ رمزارزها در صرافی‌های مختلف، کارمزد لحظه‌ای تراکنش‌های رمزارزها در شبکه‌های بلاک‌چین و … از جمله اطلاعاتی هستند که در قالب این ربات تلگرام در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

ربات کوین ترندز بات (Cointrendzbot) 

6. ربات کوین ترندز بات (Cointrendzbot) 

ربات کوین ترندز بات (Cointrendzbot) یک ربات ارز دیجیتال تلگرام است که در زمینه ارائه اطلاعات درباره رمزارزها مانند قیمت، نمودار لحظه‌ای، تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال، اخبار، موضوعات ترند در شبکه‌های اجتماعی و… فعالیت می‌کند. علاوه بر بازار رمزارزها، برای بازار سهام و فارکس هم می‌توانید از این ربات استفاده کنید. کوین ترندز بات یکی از قدیمی‌ترین ربات‌های تلگرام است که در عین حال سرعت بالایی هم در به‌روزرسانی اطلاعات دارد.

ربات یونی بات (Unibot)

7. ربات یونی بات (Unibot) 

یونی بات (Unibot) یک ربات ارز دیجیتال تلگرام با قابلیت پشتیبانی از معاملات رمزارزها در صرافی یونی سواپ است. در قالب این ربات قابلیت‌هایی مانند خرید، فروش، شکار (Sniping) و … ارائه می‌شوند. در بسیاری از ربات‌ها، اجرای سفارش‌ها تنها با قیمت لحظه‌ای بازار امکان‌پذیر است؛ اما یونی بات امکان ثبت سفارش به‌صورت لیمیت با قیمت مشخص را هم فراهم می‌کند. 

سرعت بالای این ربات در اجرای معاملات هم آن را از سایر رقبا متمایز می‌کند. استفاده از یونی بات رایگان است. البته باید توجه داشته باشید که به‌ازای هر معامله 1 درصد کارمزد علاوه بر کارمزد صرافی یونی سواپ دریافت می‌کند. کار کردن با این ربات نیز خیلی راحت است. کافیست دستور مد نظر را به ربات اعلام و سپس آدرس قرارداد هوشمند توکن مد نظر را در چت کپی و پیست کنید. البته از قبل باید ولت خود را به این ربات متصل کرده باشید تا تراکنش خرید یا فروش انجام شود. 

8. ربات مسترو (Maestro) 

مسترو (Maestro) هم یک ربات معاملاتی ارزهای دیجیتال در تلگرام است. هر چند حدود یک سال از راه‌اندازی آن سپری شده است؛ اما در همین مدت کوتاه توجهات بسیار زیادی را به‌خود جلب کرده است. در نسخه معمولی این ربات نیازی به پرداخت هزینه اشتراک ندارید. تنها با عضویت در گروه و کانال تلگرام مسترو، دسترسی ربات برای شما آزاد می‌شود. 

در نسخه مسترو پرو این ربات، باید حق اشتراک ماهانه 200 دلار را پرداخت کنید. تفاوت این دو نسخه هم مربوط به امکاناتی است که برای معامله در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. مسترو هم برای هر معامله خرید و فروش رمزارزها، یک درصد کارمزد جداگانه دریافت می‌کند. 

ربات ویج بات (Wagie Bot) 

9. ربات ویج بات (Wagie Bot) 

ویج بات (Wagie Bot) یک ربات ارز دیجیتال تلگرام با پشتیبانی از معاملات رمزارزهای شبکه‌های بلاک‌چین بایننس اسمارت چین، اتریوم و آربیتروم است. در قالب این ربات امکاناتی مانند ترید ارزهای دیجیتال، اسنایپ یا شکار عرضه اولیه رمزارزها، کپی تریدینگ و … ارائه می‌شوند. در عین حال ابزارهای ثبت سفارش پیشرفته برای پیاده سازی انواع استراتژی‌های معاملاتی ارز دیجیتال در اختیار کاربران این ربات قرار دارد. 

برای فعال شدن این ربات باید ابتدا در کانال و گروه تلگرامی آن عضو شوید. نیازی به خرید اشتراک برای کار کردن با ویج بات نیست. صرفا 0.8 درصد کارمزد بابت هر خرید و فروش از شما دریافت می‌شود. 

ربات چین جی پی تی (ChainGPT)

10. ربات چین جی پی تی (ChainGPT)

در آخر نوبت به یک ربات هوش مصنوعی با قابلیت چت آنلاین در تلگرام می‌رسد که به‌طور اختصاصی برای بازار رمزارزها طراحی شده است. با استفاده از ربات چین جی پی تی (ChaiNGPT) می‌توانید پاسخ پرسش‌های خود را درباره برنامه‌های غیرمتمرکز، قراردادهای هوشمند، ارزهای وب 3، شبکه‌های بلاک‌چین، ارزهای دیجیتال، توکن‌های NFT، تحلیل تکنیکال و … در چت با هوش مصنوعی دریافت کنید. 

نیازی به چت کردن به زبان انگلیسی نیست و این ربات از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. استفاده از چین جی پی تی در حال حاضر رایگان است؛ اما یک توکن اختصاصی به‌نام CGPT برای آن در نظر گرفته شده است که در آینده راه‌اندازی خواهد شود و برای کار کردن با بخش‌های مختلف ربات باید این توکن را به‌عنوان کارمزد بپردازید. 

فرصت‌ها و خطرات استفاده ربات‌های ارز دیجیتال تلگرام 

استفاده از ربات ارز دیجیتال تلگرام به‌شما کمک می‌کند تا بسیاری از فعالیت‌ها از جمله معامله کردن و دسترسی به اخبار و اطلاعات مورد نیاز را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید. اقداماتی که شاید در حالت عادی برای انجام دادن آن‌ها به‌صورت دستی باید زمان زیادی را صرف کنید. علاوه بر آن نمی‌توان از کنار این موضوع به سادگی گذشت که ربات‌ها حجم انبوهی از اطلاعات را در زمان کوتاهی پردازش کرده و نتیجه را در اختیار شما قرار می‌دهند. 

در عین حال نباید از خطرات کار کردن با ربات‌ها غافل شد. نکته اول این است که شما دسترسی به منابع اطلاعاتی ربات‌ها ندارید. بنابراین این امکان وجود دارد که منابع آن‌ها دستکاری شوند. علاوه بر آن نباید فراموش کنید که در ربات‌های تلگرام معامله‌گر شما باید کیف پول یا اکانت صرافی خود را به آن‌ها متصل کنید. به‌همین دلیل باید در انتخاب ربات دقت زیادی به‌خرج دهید. چه بسا کلاهبرداران از این فرصت برای دسترسی به دارایی‌های شما در کیف پول ارز دیجیتال نهایت سو استفاده را به‌عمل بیاورند. 

نکات مهم در استفاده از ربات‌های ارز دیجیتال تلگرام 

قبل از استفاده از ربات ارز دیجیتال تلگرام، باید حتما دقت عملکرد آن‌ها را آزمایش کنید. مطمئن شوید که معاملات شما با همان قیمت اعلام شده در ربات انجام می‌شوند. در غیر این صورت ممکن است متحمل ضرر و زیان سنگین شوید. درباره کارمزد معاملات که توسط ربات‌ها دریافت می‌شوند نیز حساسیت به‌خرج دهید. 

بهترین کار برای جلوگیری از سرقت‌های احتمالی آن است که یک کیف پول ارز دیجیتال مخصوص اتصال به ربات تلگرام خود ایجاد کنید. همواره به اندازه مورد نیاز برای انجام معامله در این کیف پول واریزی داشته باشید. سایر ارزهای دیجیتال را در یک کیف پول جداگانه نگهداری کنید تا دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشید. 

تنها ربات‌هایی را برای کار کردن انتخاب کنید که تعداد کاربران زیادی در آن‌ها فعالیت می‌کنند و سوابق روشنی دارند. ربات‌های شناخته شده دارای سایت اینترنتی هستند و همه شرایط و قوانین خود را به‌صورت شفاف با کاربران در میان می‌گذارند. نکته آخر اینکه برای انجام معاملات با حجم بالا ترجیحا از ربات‌های تریدر در تلگرام استفاده نکنید. 

ربات تلگرام ارز دیجیتال، دسترسی بیشتر

در این مطلب ضمن معرفی ربات ارز دیجیتال تلگرام، به بررسی 10 ربات برتر در سال 2023 پرداختیم. تصمیم‌گیری برای استفاده از ربات‌های تلگرامی ارز دیجیتال بر عهده شماست؛ اما پیشنهاد می‌کنیم، به‌خصوص در استفاده از ربا‌ت‌های معامله‌گر تمام جوانب احتیاط را به‌خوبی رعایت کنید. سابقه کار کردن با ربات‌های تلگرامی کریپتوکارنسی را دارید؟ به نظر شما بهترین ربات ارز دیجیتال در تلگرام چیست؟ نظرات و تجربیات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

    • سلام و احترام
      از همراهی شما سپاس گزاریم.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام از کجا دانلود کنیم این ربات هارو برامون لطف کنین لینک یا کانال معرفی کنین

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          در جدول موجود در مقاله از بخش id، با وارد کردن آی دی ربات می توانید در تلگرام، ربات موردنظر را بیابید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...