سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

7 مورد از بهترین ربات‌های آربیتراژ ارز دیجیتال در 2024

7 مورد از بهترین ربات‌های آربیتراژ ارز دیجیتال در 2024

۸۶ درصد از پول جابجا شده در معاملات کریپتو، از طریق ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال است. جالب است بدانید ۳۸ درصد از تمام معامله گران رمزارز می‌گویند که ربات دارند! یکی از بهترین و کم ریسک‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد در بازار کریپتو، استفاده از ربات‌های آربیتراژ است. این ربات‌ها با کشف اختلاف قیمتی بین ارزها در صرافی‌های مختلف، به شما این فرصت را می‌دهد که با خرید ارز در قیمت پایین و فروش آن در قیمت بالاتر کسب درآمد کنید.  در این مقاله بهترین ربات آربیتراژ مناسب برای کاربران ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد. پس اگر قصد آشنایی با معتبرترین ربات‌های آربیتراژ را دارید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با صرافی ایرانیکارت همراه باشید.

ربات آربیتراژ چیست؟

ربات آربیتراژ، به ابزارهایی گفته می‌شود که با استفاده از الگوریتم‌ها، اختلاف قیمتی ارزها در صرافی‌های مختلف را بررسی کرده و فرصت‌های سودآور را به شما پیشنهاد می‌کنند. ربات‌های آربیتراژ تنوع بسیار زیاد با قابلیت‌های مختلف دارند. 

ربات‌های آربیتراژ ارز دیجیتال می‌توانند دارای قابلیت‌هایی مانند کپی تریدینگ، دمو تریدینگ و … باشند. همچنین در برخی از ربات‌ها می‌توان استراتژی خود را تنظیم کرد. به این صورت دیگر نیازی نیست که شبانه روز چارت قیمت را چک کنید. چرا که ربات در صورت فراهم بودن شرایط استراتژی، معامله ارز دیجیتال را به صورت خودکار انجام می‌دهد.

در واقع ربات تریدینگ کار معامله گران را راحت‌تر کرده‌ است. چرا که شما با توجه به سلیقه شخصی خود می‌توانید بهترین ربات‌های آربیتراژ را برای کسب درآمد انتخاب کنید. در واقع شما با استفاده از این ربات‌ها می‌توانید به‌صورت لحظه‌ای از اختلاف قیمت ارزهای دیجیتال مطلع شده و سود روزانه به دست آورید.

ربات آربیتراژ چیست؟

آشنایی با مفهوم آربیتراژ

آربیتراژ یکی از اصطلاحات پر کاربرد در دنیای کریپتو است که زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. آربیتراژ، به بیان ساده به معنی خرید یک دارایی با قیمت پایین‌تر از یک صرافی خاص و فروش آن با قیمت بالاتر در صرافی دیگر است. 

قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است. با توجه به این موضوع شما یک فرصت ایده‌آل دارید که از این اختلاف قیمتی ارزها سود به دست آورید. با استفاده از این تکنیک جذاب می‌توانید بدون هیچگونه دردسری از طریق ارزهای دیجیتال کسب درآمد کنید.

ربات آربیتراژ چگونه عمل می‌کند؟

ربات‌های آربیتراژ به‌صورت مداوم بازار ارزهای دیجیتال را بررسی کرده تا فرصت‌های معاملاتی سودآور را شناسایی کنند. به‌عبارت ساده‌تر قیمت ارزها در صرافی‌های مختلف را مورد بررسی قرار می‌دهند و با توجه به اختلاف قیمتی به وجود آمده به کاربران پیشنهاد خرید یا فروش می‌دهند.

در حالت کلی ربات‌های آربیتراژ به‌صورت زیر عمل می‌کنند:

  • بررسی قیمت و شناسایی موقعیت‌های سودآور

در اولین قدم ربات با استفاده از داده‌های موجود، قیمت یک یا چند ارز را در صرافی‌ها، بررسی می‌کند. سپس اختلاف قیمتی موجود بین صرافی‌ها را شناسایی کرده و مشخص می‌کند که فرصت معامله سودآور وجود دارد.

بیشتر بخوانید: علت اختلاف قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی‌ها 

  • بررسی میزان ریسک معامله:

در مرحله بعدی میزان ریسک معامله بررسی می‌شود تا فرآیند خرید و فروش با کیفیت بهتری انجام شود. در واقع ربات‌های آربیتراژ سعی می‌کنند که معاملات با ریسک پایین را انجام دهند تا شما بتوانید سودهای خوبی به دست آورید.

  • کسب سود:

در مرحله آخر فرآیند خرید و فروش انجام می‌شود تا شما سود مورد نظر از معامله را دریافت کنید.

نکته: تمام مراحل ذکر شده توسط خود ربات انجام می‌شود و شما نیاز نیست کار خاصی را انجام دهید. 

ویژگی‌های یک ربات آربیتراژ خوب چیست؟

ویژگی‌های یک ربات آربیتراژ خوب چیست؟

شما باید ربات‌هایی را  انتخاب کنید که تمام ویژگی‌ها و خصوصیات مورد نیاز یک ربات آربیتراژ خوب را داشته باشید. این کار به شما کمک می‌کند که بتوانید بهترین، دقیق ترین و سریع ترین ربات را برای آربیتراژ گرفتن انتخاب نمایید. در ادامه ویژگی‌های یک ربات آربیتراژ خوب را به شما معرفی می‌کنیم.

1) دسترسی 24/7

ربات باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که شما هر زمان که خواستید به آن دسترسی داشته باشید. در واقع ربات مورد نظر باید به‌صورت 24 ساعته و در طول روزهای هفته فعال باشد. این ویژگی به شما این فرصت را می‌دهد که موقعیت‌های سودآور را زودتر شناسایی کرده و استفاده کنید.

2) امنیت بالا

امنیت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک ربات آربیتراژ به شمار می‌رود. تریدرها باید اطمینان حاصل کنید که ربات مورد نظر از امنیت بالایی برخوردار است و هیچ گونه مشکلی برای آن‌ها به وجود نخواهد آورد. معمولا ربات‌هایی که از Google Authenticator برای احراز هویت استفاده می‌کنند از امنیت بسیار خوبی برخوردارند. 

3) بدون محدودیت معامله

ربات آربیتراژ نباید هیچ گونه محدودیتی از لحاظ تعداد معاملات داشته باشد. در واقع ربات باید شرایطی را برای شما فراهم کند تا هر زمان که موقعیت مناسبی برای خرید و فروش به وجود آمد؛ بتوانید از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی ۱۲ مورد از بهترین ربات های ترید ارز دیجیتال 

4) رابط کاربری ساده و جذاب

رابط کاربری اولین موردی است که کاربران هنگام کار با ربات با آن سر و کار دارند. بنابراین باید ربات مورد نظر دارای رابط کاربری ساده، جذاب و قابل اعتماد باشد. بهره‌مندی از این ویژگی به تریدرها این فرصت را می‌دهد که بتوانند خیلی راحت و بدون هیچ گونه دردسر، به خواسته‌های خود برسند.

5) عملکرد خودکار

ربات آربیتراژ باید توانایی کار به‌صورت خودکار را داشته باشد. یعنی همه چیز اتوماتیک انجام شود بدون این که شما به خودتان زحمتی دهید. به این ترتیب ربات آربیتراژ باید فرصت‌های سودآور را شناسایی کرده و با انجام معامله شما را به سود برساند.

6) داشبورد حرفه‌ای

ربات آربیتراژ باید دارای یک داشبورد کاملا حرفه‌ای باشد که داده‌ها را به‌طور کامل پوشش دهد. در واقع شما با استفاده از داشبورد ربات می‌توانید فرآیندهای مورد نیاز خود را بررسی کرده و تنظیمات مورد نظر را روی ربات اعمال کنید. این کار به شما کمک می‌کند که بازدهی بهتری از ربات بگیرید و سودهای بسیار خوبی به دست آورید.

لیست بهترین ربات های آربیتراژ

ربات‌های آربیتراژ تنوع بسیار زیادی دارند. برای این که بتوانید با استفاده از ربات‌های آربیتراژ به سودهای دلخواه خود برسید لازم است که بهترین ربات‌ها را بشناسید. به‌طور کلی لیست بهترین و معتبرترین ربات‌های آربیتراژ عبارت‌اند از:

اسم ربات سایر قابلیت‌ها استراتژی‌های موجود هزینه
Coinrule مارجین و فیوچرز تریدینگ آربیتراژ، انباشت بر اساس قیمت، ریبالانس و … قیمت از 29.99 دلار در ماه شروع می‌شود.
Bitsgap فیوچرز تریدینگ آربیتراژ، بات‌های دیگر از 24 دلار یا 29 دلار در ماه شروع می‌شود.
Cryptohopper مارجین و فیوچرز تریدینگ آربیتراژ، بازارسازی، ربات‌های آتی، اسمارت تریدینگ از 17 دلار در ماه شروع می‌شود.
Botsfolio مارجین و فیوچرز تریدینگ آربیتراژ، ربات فیوچرز، سرمایه‌گذاری با بازده ثابت و … برای حجم معاملات بین 1000 تا 3000 دلار از 5 دلار در ماه شروع می‌شود.
PixelPlex مارجین و فیوچرز تریدینگ ربات‌های آربیتراژ و گرید + انواع دیگر ربات‌ها در دسترس نیست.
Gimmer مارجین تریدینگ ربات‌های آربیتراژ، ربات‌های گرید، ربات‌های وام‌دهنده، ربات‌های معاملاتی هوشمند و … از 25 دلار در ماه شروع می‌شود.
Quadency فیوچرز تریدینگ ربات‌های آربیتراژ، ربات‌های گرید، ربات‌های بازار ساز و … از 39 تا 49 دلار در ماه شروع می‌شود.

1) Coinrule

بهترین برای معامله گران مبتدی و سفارشی‌سازی استراتژی‌های متنوع

Coinrule.com به شما امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را بین ۱۰ صرافی معروف با استفاده از استراتژی‌های معاملاتی آربیتراژ، می‌دهد. شما می‌توانید از استراتژی‌های از پیش ساخته شده استفاده کنید؛ یا اینکه استراتژی‌های شخصی خود را اتنظیم کنید (معاملات دمو در آن به صورت رایگان اجرا می‌شود).

ربات Coinrule بهترین برای معامله گران مبتدی و سفارشی‌سازی استراتژی‌های متنوع

امکانات:

  • صرافی‌های پشتیبانی شده عبارتند از: Bitfinex، Binance، BitMex، Bitpanda Pro، Bitstamp، Bittrex، Coinbase Pro، HitBTC، Kraken، Liquid و Poloniex
  • دارای برنامه‌های موبایل iOS و Android و همچنین دسترسی به وب
  • دارای راهنمای استفاده از ربات‌ها و ترید
  • پشتیبانی از خدمات مشتری
  • بدون بک تست، اما نسخه‌ی دمو به شما امکان می‌دهد استراتژی‌های خود را آزمایش کنید.
  • قیمت/هزینه: بسته سرگرمی ۲۹.۹۹ دلار در ماه یا ۳۵۹ دلار در سال؛ بسته معامله‌گر ۵۹.۹۹ دلار در ماه یا ۷۱۹ دلار سالانه؛ بسته حرفه‌ای ۴۴۹.۹۹ دلار در ماه یا ۵۳۹۹ دلار سالانه.

2) Bitsgap

مناسب برای کاربران مبتدی و پیشرفته 

بیت‌گپ احتمالا بهترین ربات آربیتراژ ارز دیجیتال برای مبتدیانی است که می‌خواهند کریپتو معامله کنند، زیرا دارای استراتژی‌های معاملاتی اثبات شده است. Bitsgap.com آربیتراژ را از طریق API‌ هایی از صرافی به ربات متصل می‌شوند، پشتیبانی می‌کند.

در این ربات، کاربر می‌تواند یک یا چند جفت ارز دیجیتال را مشخص کند (به هر تعداد که می‌خواهد) و ربات یک جستجوی هوشمند برای یافتن همه ترکیب‌های فرصت‌های کسب سود و آربیتراژ انجام می‌دهد.

ربات Bitsgap مناسب برای کاربران مبتدی و پیشرفته 

امکانات:

  • اتصال به بیش از ۲۵ صرافی ارز دیجیتال از جمله کوین بیس، بایننس، پولونیکس، کراکن و بیت فینکس
  • دارای برنامه‌های iOS، اندروید و همچنین برنامه‌های وب
  • امکان آربیتراژ با جفت فیات
  • دارای تاریخچه معاملات برای همه آربیتراژها
  • دارای ربات‌های معاملات فیوچرز، ربات‌های معاملاتی DCA و ربات‌های گرید
  • مدیریت خودکار معاملات، سفارشات الگوریتمی هوشمند، بیش از ۱۷۵ اندیکاتور TradingView، تجارت ابری، ایمیل، پشتیبانی لایو
  • دارای استراتژی‌های از پیش تعریف شده بر اساس نتایج بک تست شده
  • قیمت/هزینه: از ۲۴ دلار یا ۲۹ دلار در ماه شروع می‌شود که در ۶ یا یک ماه پرداخت می‌شود. ۵۷ دلار در ماه در بسته پیشرفته؛ ۱۲۳ دلار در ماه در بسته PRO

3) Cryptohopper

بهترین برای معامله گران اسپات و فیوچرز 

Cryptohopper.com یک ربات آربیتراژ و همچنین یک برنامه مدیریت پورتفولیو برای معامله گران ارزهای دیجیتال است. از ترید و مدیریت بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

از طریق کلیدهای API پشتیبانی می‌شود. با استفاده از ردیابی قیمت، کاربران می‌توانند با انجام معاملات به موقع اقدام کنند. این ربات که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند، به کاربران اجازه می‌دهد معاملات سایر کاربران را روی پلتفرم یا نرم‌افزار آربیتراژ کریپتو کپی کنند.

ربات Cryptohopper بهترین برای معامله گران اسپات و فیوچرز 

امکانات:

  • ۱۶ صرافی پشتیبانی شده شامل Binance، Bybit، OKx، EXMO، Kraken، Crypto.com
  • دارای برنامه‌های iOS و Android و یک برنامه وب
  • دارای استراتژی میانگین هزینه دلار، فرصت‌های بازارسازی
  • نمودارگیری رایگان
  • آزمایشی رایگان به مدت هفت روز در بسته استارت
  • دارای استراتژی‌های بک تست
  • پشتیبانی، آکادمی با دوره‌های صدور گواهینامه، ردیابی تراکنش و …
  • قیمت/هزینه: بسته شروع ۱۶.۵۸ دلار یا ۱۹ دلار در ماه است.

4) Botsfolio

بهترین برای معاملات آربیتراژ ربات فیوچرز، سرمایه گذاری با بازده ثابت 

botsfolio.com به شما امکان می‌دهد از استراتژی‌های سرمایه‌گذاری مختلف، با امکان تخصیص سرمایه به هر یک از روش ها، استفاده کنید. این پلتفرم در واقع چندین ربات را با هم ترکیب می‌کند که می‌توانند به طور همزمان کار کنند. این ربات‌ها شامل Scalper، Long bot، Swinger bot، Trendy bot و Hedge هستند.

به عبارت دیگر، Botsfolio به شما این امکان را می‌دهد که همزمان در چندین استراتژی، سرمایه‌گذاری کنید. یکی از مزایای اجرای چندین ربات به طور همزمان این است که ریسک معاملات را به حداقل می‌رساند و در عین حال درآمد را بهینه می‌کند.

این پلتفرم دارای قابلیت تنظیم استراتژی‌های معاملاتی سفارشی، متعادل‌سازی پورتفولیو و گزینه‌های مدیریتی و همچنین استراتژی‌های از پیش تعیین‌شده است که به کاربر اجازه می‌دهد ترید را در حداقل‌ترین زمان آغاز کند.

ربات Botsfolio بهترین برای معاملات آربیتراژ ربات فیوچرز، سرمایه گذاری با بازده ثابت 

امکانات:

  • از صرافی‌های Binance، Coinbase و FTX پشتیبانی می‌کند.
  • دارای برنامه‌های موبایل iOS و اندروید بر برنامه‌های وب
  • امکان بررسی پیشرفت ربات از داشبورد
  • قیمت/هزینه: ۵ دلار در ماه برای حجم معاملات بین ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار. ۱۰ دلار در ماه برای حجم بین ۳۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار. ۱۵ دلار در ماه برای حجم بین ۱۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دلار؛ و ۲۰ دلار در ماه برای حجم‌های بالاتر از این حد.
  • ۱۵ درصد از سود معاملات به عنوان کارمزد معاملات در هر سه ماهه دریافت می‌شود.

5) PixelPlex

بهترین برای مدیریت ریسک و سفارشی‌سازی استراتژیک

ربات آربیتراژ pixelplex.io به کاربران کمک می‌کند تا استراتژی‌ها را سفارشی کنند و تراکنش‌های کم ریسک را انجام دهند. این پلتفرم می‌تواند توسط معامله گران مبتدی تا پیشرفته و همچنین بازارسازان، بانک‌ها، مشاغل و همه سرمایه گذاران مورد استفاده قرار گیرد. در واقع افراد می‌توانند از طریق معاملات خودکار با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند به سود برسند. همچنین این ربات، قابلیت آربیتراژ آماری، مثلثی و غیرمتمرکز را نیز دارد.

ربات PixelPlex بهترین برای مدیریت ریسک و سفارشی‌سازی استراتژیک

امکانات:

  • از Kraken، Bittrex، Binance، Coinbase و بسیاری از صرافی‌های دیگر پشتیبانی می‌کند.
  • دارای نسخه اندروید و اپلیکیشن وب
  • این ربات آربیتراژ کریپتو دارای مدیریت ریسک است.
  • قادر به ترید مثلثی با تشخیص سه اختلاف در تفاوت قیمت جفت کریپتو در چندین صرافی است.
  • امکان ۱۰۰ معامله در دقیقه
  • آربیتراژ غیرمتمرکز بر اساس قراردادهای هوشمند
  • محاسبات درصد سود
  • معاملات نامحدود در مقیاس جهانی
  • گزارش جامع ترید، مدیریت عملکرد ربات، تاریخچه حساب و …
  • محصولات دیگر عبارتند از CryptoAPI برای اتصال dApps، برنامه‌های مدیریت پورتفولیو و سیستم‌های مدیریت کسب و کار
  • قیمت/هزینه: در دسترس نیست.

6) Gimmer

بهترین برای اجاره استراتژی و ترید

ربات آربیتراژ ارز دیجیتال gimmer.com به هر کاربری از جمله معامله گران مبتدی، اجازه می‌دهد تا معاملات خودکار را با استفاده از ربات‌های الگوریتمی انجام دهند. این اکوسیستم توکن مخصوص به خود به نام Gimmer یا GMR دارد که می‌تواند ربات‌های معاملاتی را خریداری کند.

اگر یک معامله‌گر با تجربه در پلتفرم هستید، از مهارت‌های خود برای طراحی استراتژی‌های معاملاتی خود و کسب سود بیشتر استفاده کنید. چرا که می‌توانید استراتژی‌های معاملاتی خود را اجاره دهید.

در فروشگاه ربات Gimmer، کاربر می‌تواند یک ربات آربیتراژ اجاره کند و آن را با شاخص‌های بیشتر، سفارشی کند. علاوه بر ربات‌های آربیتراژ برای کریپتو، ربات‌های وام دهی و ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال خودکار معمولی را نیز دریافت می‌کنید. این صرافی از اسپرد، اسکالپینگ، معاملات مارجین ، معاملات خودکار و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند.

ربات Gimmer بهترین برای اجاره استراتژی و ترید

امکانات:

  • قابلیت اتصال به صرافی‌های OKx، Kraken، Binance، Bittrex، Huobi، BitMex، Bitfinex، Poloniex
  • دارای نسخه ویندوز، مک و لینوکس 
  • بدون برنامه موبایل
  • کیف پول برای نگهداری توکن‌های Gimmer
  • بک تست استراتژی‌ها
  • قیمت/هزینه: ۲۵ دلار در ماه

7) Quadency

بهترین برای مبتدیان بدون داشتن استراتژی یا مهارت‌های سفارشی‌سازی و همچنین کاربران پیشرفته

ربات معاملاتی quadency.com برای مبتدیان مناسب است، زیرا با استراتژی‌های آماده از پیش ساخت برای ترید، در چند دقیقه ارائه می‌شوند. این پلتفرم به شما امکان می‌دهد استراتژی‌های معاملاتی آربیتراژ را سفارشی کنید و بک تست بگیرید.

ربات Quadency
بهترین برای مبتدیان بدون داشتن استراتژی یا مهارت‌های سفارشی‌سازی و همچنین کاربران پیشرفته

امکانات:

  • صرافی‌های پشتیبانی شده عبارتند از: Binance، Bittrex، Kraken، KuCoin، Coinbase، OKx، Gemini، HitBTC، Liquid، Bitfinex و Poloniex
  • غنی از استراتژی‌های معاملاتی
  • قابلیت استفاده همزمان تا ۲۰ ربات
  • قابلیت سفارشی‌سازی استراتژی
  • برنامه‌های موبایل (iOS و Android)
  • قیمت/هزینه: طرح HODL رایگان، طرح حرفه‌ای با شروع از ۳۹ دلار یا ۴۹ دلار در ماه، به ترتیب سالانه یا ماهانه پرداخت می‌شود. ۱۹۹ دلار برای بسته سازمانی

مزایا و معایب استفاده از ربات آربیتراژ

آربیتراژ گرفتن به وسیله ربات‌ها یکی از روش‌های جذاب برای کسب سود از بازار ارزهای دیجیتال است. این روش مزایا و معایب خاص خود را داشته و نیاز به بررسی دارد. بنابراین اگر قصد استفاده از ربات آربیتراژ را دارید باید با مزایا و معایب آن به‌طور کامل آشنا شوید. با این کار شما شناخت کافی از ربات‌های آربیتراژ خواهید داشت و می‌توانید با دید بهتری از آن‌ها استفاده کنید.

مزایای استفاده از ربات‌های آربیتراژ

به‌طور کلی مزایای استفاده از ربات‌های آربیتراژ عبارت است از:

  • سرعت و کارایی بسیار خوبی دارند.
  • به‌راحتی می‌توانند اختلاف قیمت ارزها در صرافی‌های مختلف را آنالیز کنند.
  • به‌صورت 24 ساعته فعال هستند و می‌توانند معاملات پر سود انجام دهند.
  • ریسک معامله با این ربات‌ها پایین است.
  • فرآیند خرید و فروش ارزها به‌صورت خودکار انجام می‌شود به همین جهت شاهد خطای انسانی در معاملات نخواهید بود.
  • در شرایط مختلف بازار می‌توانید از ربات‌های آربیتراژ استفاده کنید.
  • فرصت‌های سودآور زیادی با استفاده از این ربات‌ها ایجاد می‌شود.
  • باعث صرفه‌جویی در وقت می‌شود.
  • می‌توانید به‌صورت همزمان از فرصت‌های آربیتراژ استفاده کنید.

مزایا و معایب استفاده از ربات آربیتراژ

معایب استفاده از ربات‌های آربیتراژ

به‌طور کلی معایب استفاده از ربات‌های آربیتراژ عبارت است از:

  • اغلب ربات‌های آربیتراژ دارای محدوده سود مشخصی هستند.
  • امکان هک و کلاهبرداری در آن وجود دارد.
  • ربات‌های آربیتراژ دارای یک سری پیچیدگی‌های تکنیکال هستند و استفاده از آن‌ها برای همه آسان نیست.
  • استفاده از ربات‌های آربیتراژ در صرافی‌هایی که کارمزد زیادی دریافت می‌کنند اصلا به صرفه نیست.
  • امکان شناسایی آربیتراژ در صرافی‌های با حجم معاملاتی پایین سخت است.
  • این روش زمانی سودآور است که شما سرمایه زیادی داشته باشید.
  • در صورتی که صرافی نیاز به احراز هویت داشته باشد کار شما برای کسب سود بسیار سخت خواهد بود.
  • در صورتی که معامله با کمی تاخیر انجام شود فرصت به دست آمده به‌راحتی از بین می‌رود.
  • بازار کریپتو یکی از پرنوسان‌ترین بازارهای دنیاست به همین جهت ممکن است تغییر ناگهانی قیمت باعث ایجاد خسارت‌های مالی برای شما شود.

نکات مهم استفاده از ربات آربیتراژ

استفاده از ربات آربیتراژ یک روش جذاب است که می‌توانید به کمک آن سودهای خوبی به دست آورید. برای این که بتوانید نتیجه مطلوبی از این ربات‌ها بگیرید لازم است که به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید. این نکات مهم به شما کمک می‌کند که به سودهای دلخواه خود برسید. نکات مهم استفاده از ربات آربیتراژ عبارت‌اند از:

  • برای این که بتوانید معاملات خود را با موفقیت انجام دهید بهتر است صرافی‌هایی را انتخاب کنید که احراز هویت در آن‌ها اجباری نباشد.
  • صرافی‌هایی که کارمزد کمتری دریافت می‌کنند برای کسب سود بیشتر مناسب هستند. بنابراین بهتر است که این صرافی‌ها را در اولویت قرار دهید.
  • رباتی را برای آربیتراژ گرفتن انتخاب کنید که از ارزهای مختلفی پشتیبانی کرده و خیلی سریع شما را به سود برسانند.
  • حتما احراز هویت داخل ربات را فعال کنید تا هیچ مشکلی از بابت امنیت و به خطر افتادن دارایی برای شما اتفاق ندهد.
  • تحت هیچ شرایطی کلید خصوصی ربات آربیتراژ را در اختیار دیگران قرار ندهید.

سخن پایانی

آربیتراژ گرفتن یکی از روش‌های کم ریسک و جذاب برای کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال است. با استفاده از این روش می‌توانید اختلاف قیمتی ارزها در صرافی‌های مختلف را شناسایی کرده و به کمک آن در سریع ترین زمان ممکن سودهای خوبی به دست آورید. در این مقاله بررسی کردیم که ربات آربیتراژ چیست و چگونه عمل می‌کند. 

همچنین بهترین ربات‌های آربیتراژ برای ایرانی ها در سال 2024 را به شما معرفی کردیم. با استفاده از این ربات‌ها می‌توانید با پذیرش ریسک کمتر، فرصت‌های سودآور را شناسایی کرده و با خرید و فروش ارزها کسب درآمد کنید. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد.

سوالات متداول
مشاوره رایگان

بله. ربات‌های آربیتراژ یکی از روش‌های شناخته شده برای کسب سود از طریق ارزهای دیجیتال هستند که می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد. باید از پلتفرم‌های معتبر معرفی شده، استفاده کرد.

ربات‌های آربیتراژ هم به‌صورت رایگان و هم به‌صورت پولی به بازار عرضه می‌شوند.

ربات‌های آربیتراژ پیچیدگی‌های تکنیکال خاص خود را دارند به همین جهت برای استفاده افراد حرفه‌ای و وارد به بازار مناسب هستند.

بله. بازار ارزهای دیجیتال نوسانات بسیار زیادی دارند. بنابراین شما می‌توانید با استفاده از ربات‌های آربیتراژ و البته داشتن استراتژی ثابت شده، موقعیت‌های سودآور را شناسایی کرده و از طریق آن سود بسیار خوبی به دست آورید.

7 مورد از بهترین ربات‌های آربیتراژ ارز دیجیتال در 2024
۸۶ درصد از پول جابجا شده در معاملات کریپتو، از طریق ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال است. جالب است بدانید ۳۸ درصد از تمام معامله گران رمزارز می‌گویند که ربات دارند!...
5 از 3 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج ارز دیجیتال
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج بیت کوین با استفاده از گوشی‌های هوشمند، که در ابتدا تنها توسط رایانه‌های قدرتمند و تجهیزات مخصوص ممکن بود، اکنون با پیشرفت تکنولوژی و افزایش قدرت پردازشی گوشی‌های هوشمند،...
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
آموزش ارز دیجیتال
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
هر پولی، یک پشتوانه دارد. بیت کوین، اولین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا، پیش‌فرض‌های ذهن بسیاری از افراد در مورد پشتوانه پول‌ها به هم ریخته است. بیت کوین برخلاف ارزهای...
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
معاملات روزانه ارزهای دیجیتال به دلیل داشتن سودهای کوتاه‌مدت اما پربازده، اخیرا به روشی محبوب برای تریدرها تبدیل شده است. بدین‌ ترتیب، معامله‌گران از طبیعت سریع و پرنوسان بازار کریپتو...