خرید و فروش پرفکت مانی

خرید پرفکت مانی | فروش پرفکت مانی | دلار پرفکت مانی

پرفکت مانی نیز مانند پی پال، اسکریل و وب مانی یک سیستم انتقال مالی بین المللی است. پس از افتتاح حساب پرفکت مانی به راحتی می‌توانید به داد و ستد با این سیستم اقدام کنید. با استفاده از خدمات خرید و فروش پرفکت مانی مجموعه ایرانیکارت می‌توانید بدون نگرانی و در سریع‌ترین زمان ممکن حساب PerfectMoney خود را شارژ کنید.

خرید پرفکت مانی با منصفانه‌ترین نرخ

توجه: در صورت احراز هویت شدن حساب ایرانیکارت شما، شارژ حساب پرفکت مانی به صورت آنی انجام می‌شود.

شارژ حساب پرفکت مانی: ۵ الی ۳۰ دقیقه

فروش دلار پرفکت مانی و تسویه حساب: ۱ الی ۲ روز کاری

خرید از ایرانیکارتفروش به ایرانیکارت 

خرید و فروش دلار پرفکت مانی

فروش و خرید پرفکت مانی در ایران به صورت آنی و اتوماتیک

ویدیوی معرفی ایرانیکارت
ثبت نام در سایت ایرانیکارت
از طریق لینک ثبت نام در قسمت هدر سایت می‌توانید ثبت نام کنید.
محاسبه قیمت
هزینه و تعرفه‌ها را مشاهده نمایید.
ثبت درخواست
درخواست خود را ثبت کنید.
دریافت رسید
رسید انجام را طی ۱ – ۲ روز کاری دریافت نمایید.

هم اکنون درخواست خرید و فروش پرفکت مانی دهید!

خرید و فروش دلار پرفکت مانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن

در صورتی که در زمینه خرید و فروش پرفکت مانی و پرداخت هزینه آن درخواست دارید، از طریق لینک روبه‌رو ثبت کنید.

خرید دلار پرفکت مانی و شارژ خودکار

چگونه دلار پرفکت مانی بخریم؟

دارندگان حساب پرفکت مانی می‌توانند به سادگی از طریق ایرانیکارت حساب پرفکت مانی خود را شارژ و برای آن اعتبار خریداری کنند. پرفکت مانی سیستم پرداخت پویا و مطمئن است که برای حواله‌ها با مبالغ بالا بسیار مناسب است.

اگر شما دلار پرفکت مانی مازاد دارید می‌توانید آن را به ما بفروشید. ما دلارهای پرفکت مانی شما را خریداری کرده و در کمترین زمان ممکن با شما تسویه می‌کنیم.

خرید و فروش پرفکت مانی

خرید دلار پرفکت مانی

روش اول برای واریز پول به پرفکت مانی از طریق خرید دلار پرفکت مانی یا یکی دیگر از انواع دارایی هایی است که این کیف پول پشتیبانی می کند. به این صورت که با استفاده از یکی از انواع کارت های بانکی خارجی حساب پرفکت مانی خود را شارژ می کنید. یکی از مشکلاتی که استفاده از این روش دارد، کارمزد تبدیل ارز می باشد. به عنوان مثال اگر موجودی حساب بانکی شما یورو باشد اما قصد شارژ دلاری پرفکت مانی خود را داشته باشید، ملزم به پرداخت مبلغ مازادی به عنوان کارمزد تبدیل ارز خواهید بود.

یکی دیگر از راه های خرید دلار پرفکت مانی دریافت حواله پرفکت مانی می باشد. به این معنا که یک حساب پرفکت مانی دیگری به حساب شما پول واریز کند. این روش با کسر کارمزد 5 درصد انجام می شود.

فروش دلار پرفکت مانی

فروش دلار پرفکت مانی نیز به روش هایی که برای خرید دلار پرفکت مانی استفاده می شوند قابل انجام است. افراد به دلایل مختلفی مثل نقد کردن درآمد ارزی یا پرداخت توسط پرفکت مانی قصد فروش و نقد کردن موجودی حساب پرفکت مانی خود را دارند.

تبدیل پرفکت مانی به ریال

برای نقد کردن دلار پرفکت مانی نیاز به یک واسط برای تبدیل ارز به ریال خواهید داشت. زیرا همان طور که واریز ریال به حساب پرفکت مانی امکان پذیر نیست، امکان انتقال مستقیم پول از پرفکت مانی به حساب بانکی ایرانی نیز وجود ندارد. به منظور تبدیل پرفکت مانی به ریال می توانید از خدمات ارزی ایرانیکارت بهره برده و موجودی حساب را به صورت ریالی دریافت نمایید.

در تنیجه برای واریز پول به حساب پرفکت مانی از دو روش خرید ووچر پرفکت مانی یا خرید دلار پرفکت مانی می توان استفاده کرد. برای شارژ حساب از هر دو طریق از خدمات ایرانیکارت می توانید بهره ببرید.

ویژگی‌های پرفکت مانی

  • ارزهای مختلف

پرفکت مانی ارزهای دلار، یورو و طلا را پشتیبانی می‌کند.

  • انواع حساب پرفکت مانی

پرفکت مانی اکانت‌های Personal را برای اشخاص حقیقی و همچنین اکانت‌های Business را برای اشخاص حقوقی باز می‌کند. برای افتتاح حساب پرفکت مانی می‌توانید از طریق ایرانیکارت درخواست خود را ثبت کنید.

پرفکت مانی

تبدیل و فروش دلار پرفکت مانی

یکی از مزیت‌های بزرگ استفاده از سیستم پرداخت پرفکت مانی استفاده از آن به عنوان یک روش پرداختی برای کسب درآمدهای بین المللی است. در صورتی که بخواهید موجودی حساب پرفکت مانی خود را به ارز های رایج دیگری مانند ریال در کشور ایران یا دلار و یورو تبدیل کنید یا به اصطلاح اقدام به فروش پرفکت مانی و یا نقد کردن ووچرهای پرفکت مانی نمایید (در صورتی که بخواهید با فروش پرفکت به ایرانیکارت ریال دریافت کنید)، می‌توانید با استفاده از خدمات ایرانیکارت این کار را در کوتاه‌ترین زمان با کارمزد بسیار پایین انجام دهید.

آموزش شارژ حساب پرفکت مانی

قبل از اینکه روش‌های شارژ پرفکت مانی را به شما آموزش دهیم، باید به این نکته اشاره کنیم که بعد از افتتاح حساب پرفکت مانی، اولین کاری که باید انجام دهید، وریفای کردن اکانتتان است. چراکه در غیر این صورت نه تنها امنیت حسابتان به اندازه کافی تضمین شده نیست، بلکه برای انجام تراکنش‌های مالی مختلف، باید کارمزد بیشتری پرداخت کنید! بنابراین قبل از اینکه از یکی از روش‌های شارژ حساب پرفکت مانی استفاده کنید، اطمینان حاصل کنید که حساب شما وریفای شده است، تا هزینه بیشتری پرداخت نکنید! در ادامه با نحوه شارژ حساب پرفکت مانی و انواع روش‌های آن آشنا خواهیم شد.

روش های شارژ پرفکت مانی

برای ‌شارژ حساب پرفکت مانی روش‌های مختلفی وجود دارد که در حال حاضر، در ایران، شما می‌توانید از یکی از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • تبدیل وب مانی به پرفکت مانی

در این روش، شما می‌توانید با استفاده از یک شرکت واسط، وبمانی موجود در حسابتان را به پرفکت مانی تبدیل کنید! از این روش معمولا زمانی استفاده می‌‌شود که شما قصد بستن حساب وبمانی خود را داشته و می‌خواهید موجودی حسابتان را به حساب پرفکت مانی خود انتقال دهید. در حال حاضر شما می‌توانید با استفاده از خدمات ایرانیکارت این تبدیل ارز دیجیتال را انجام دهید.

  • شارژ با بیت کوین

یکی از راه‌های شارژ اکانت پرفکت مانی، شارژ حساب با بیت کوین می‌باشد. از آنجایی که، یکی از انواع کیف پول‌های پرفکت مانی، بیت کوین است، شما می‌توانید با استفاده از یکی از صرافی‌های آنلاین، بیت کوین موجود در حسابتان را به این کیف پول الکترونیکی انتقال دهید.

نحوه شارژ حساب پرفکت مانی

  • شارژ با استفاده از ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی یکی از انواع کارت‌های ارزی است که یکی از کاربردهای آن، شارژ حساب پرفکت مانی می‌باشد. شما می‌توانید با خرید این کارت‌ها از مجموعه ایرانیکارت، حسابتان را بسته به مقدار ارزی که نیاز دارید، شارژ کنید. با استفاده از این روش شما می‌توانید حسابتان را به صورت آنی شارژ نمایید. می‌توان گفت که، خرید کارت شارژ پرفکت مانی یا ووچر یکی از رایج‌‌ترین و آسان‌ترین راه‌های شارژ حساب پرفکت مانی می‌باشد.

  • شارژ با استفاده از خدمات ارزی صرافی های آنلاین

در صورتی که قادر به استفاده از هیچ یک از روش‌های گفته شده نمی‌باشید، می‌توانید با پرداخت ریال به ایرانیکارت، از خدمات خرید و فروش پرفکت مانی ایرانیکارت استفاده کرده و حساب خود را با دلار یا یورو شارژ نمایید.

توجه: همراهان گرامی، شما می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت، نه تنها دلار پرفکت مانی خریداری نمایید، بلکه دلار پرفکت مانی خود را نیز به ما بفروشید. شما می‌توانید با استفاده از خدمت “نقد کردن درآمد ارزی” ایرانیکارت، دلار موجود در حسابتان را به ریال تبدیل کنید! بنابراین در صورتی که قصد بستن حساب پرفکت مانی را دارید و یا به عنوان یک فریلنسر بین المللی در حال فعالیت هستید، از طریق این خدمت می‌توانید دلار خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ریال تبدیل کنید.‍

سوال خود را از ایرانیکارت بپرسید.

سوالات متداول کاربران

خرید دلار در 5 تا 30 دقیقه توسط ایرانیکارت انجام می‌شود و فروش دلار پرفکت مانی 1 تا 2 روز کاری طول خواهد کشید.

نرخ خرید و فروش پرفکت مانی همیشه در پنل کاربری مشخص است.

کارمزد ارسال پرفکت مانی از سمت ایرانیکارت برای حساب‌های وریفای شده، ۰.۵ درصد و برای حساب‌های وریفای نشده، ۱.۹۹ درصد است.

بله، شما می‌توانید با سرویس خرید ووچر پرفکت مانی از طریق ایرانیکارت، درخواست خود را ثبت نمایید.

شما هم به جمع هزاران کاربر ایرانیکارت بپیوندید.

نسبت به خرید و فروش پرفکت مانی خود اقدام نمایید.

در کمترین زمان ممکن در ایرانیکارت ثبت نام کن و خرید و فروش خودتو انجام بده!
ثبت نام در ایرانیکارت در کمتر از ۵ دقیقه
آیا اطلاعات این صفحه مفید بود ؟
خرید و فروش پرفکت مانی
4.86 از 151 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام و وقت بخیر من ساکن کانادا هستم و با هویت کانادایی اقدام به افتاح حساب پرفکت مانی کرده ام و الان مقداری دلار امریکا در حسابم موجود هست که قصد فروش ان رو دارم سوالم این هست که چگونه می توانم این دلار را توسط شما بفروش برسانم و چه کارهایی لازم است انجام دهم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، می‌توانید از طریق پنل کاربری در ایرانیکارت بخش کیف پول‌ها گزینه کیف پول پرفکت مانی را انتخاب کنید و درخواست فروش را ثبت نمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟